Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš gerai suprantu tą lentelę, kad gatvių remontui poreikis 10 mln., centrinei daliai dar 3 mln., o biudžete nenumatyta?

    Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	2001
Size:	155,2 kB
ID:	1853068

    Matosi, kur juda darnus judumas: dviračių takams, šaligatviams, laiptams – po 0 €.

    Aišku, pastatys 3 naujus dviračių takus už ES pinigus, Žirmūnų trikampį dar pabaigs, bet miesto požiūris aiškus. Prieš 2 m. fotografuotas įlūžęs vienas laiptas, bus neremontuotas ir šiemet. Per 2014–2020 m. turėjo būti nutiesta 200 km dviračių takų, liūdnas rezultatas, manau, aiškus:

    Click image for larger version

Name:	Dviraciu_spec_planas_m.jpg
Views:	1581
Size:	5,43 MB
ID:	1853069

    Kažkas citavo Poderskį, kad Šiaurinė g. ne miesto biudžetui ir bus ieškomi finansavimo šaltiniai. Na dviračių takų įrengimo tvarkaraštyje seniausiai buvo numatyta Šiaurinės g. statyba iš ES ir dar kažkokio (?) fondo: https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Aš tą lentelė suprantu kad čia yra 2020 metų biudžetas, 2021 poreikis, kiek skirs 2021 dar nenutarta o gale ten tiesiog aritmetinis skirtumas išskaičiuotas. Kai bus įrašyti skaičiai žaliame stulpelyje tada žinosim.

      Comment


        Klausimas, kodėl tada viešina ir pristatė. Paskutinėje eilutėje bendra šių metų suma jau viršyja praeitų.

        Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	1507
Size:	85,5 kB
ID:	1853090

        Na tikiuosi žalia eitulė dar kažkaip pildysis ir esi teisus.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Ir Mykolo Lietuvio g nenusimato

          Comment


            Naujamiesčio humanizavimo koncepcija: ne tik apie ramų eismą
            Pilotinio projekto zoną apima Vytenio, T. Ševčenkos, Mindaugo ir kt. Naujamiesčio branduolio gatvės. Architektūros ir urbanistikos ekspertai atliko Naujamiesčio gatvių pritaikymo ramaus eismo zonai analizę, gyventojų apklausą ir parengė šių gatvių pertvarkymo koncepciją, kuri ir bus pristatoma visuomenei sausio 26 d.
            Kviečiame dalyvauti pristatyme sausio 26 d., nuo 18 val.:
            https://us02web.zoom.us/j/81845236966...
            Passcode 337415
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Nusimato nemaži pokyčiai.

              Comment


                Būsiu nepopuliaus, bet dėl Dievo meilės, Naujamiestyje yra tiesiog tragiškų gatvių, pvz., Panerių, pro kurią važinėja visi autobusai į stotį: tiek kelio danga, tiek šaligatviai kažas baisaus. Gėda ne tik prieš visus atvykstančius, bet ir prieš save Bet ne, netvarkysime, geriau mesime pinigus į tas vietas, kurios šiaip šiandien daugiau-mažiau sutvarkytos.

                Comment


                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                  Būsiu nepopuliaus, bet dėl Dievo meilės, Naujamiestyje yra tiesiog tragiškų gatvių, pvz., Panerių, pro kurią važinėja visi autobusai į stotį: tiek kelio danga, tiek šaligatviai kažas baisaus. Gėda ne tik prieš visus atvykstančius, bet ir prieš save Bet ne, netvarkysime, geriau mesime pinigus į tas vietas, kurios šiaip šiandien daugiau-mažiau sutvarkytos.
                  Negaliu nesutikti. Panerių g. nuo pat Tūkstantmečio gatvės iki Stoties yra kažkoks nesusipratimas. Neskaitant kelių NT projektų niekas per kokius 20 metų vizualiai labai ir pasikeitė. Negi niekam neįdomu?

                  O čia tik kažkoks fragmentas iš didesnių numatomų rekonstrukcijos darbų ar tik ir planuojama konkrečiai Vytenio ir Naugarduko gatvių sankryžos rekonstrukcija?
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Tai juk čia kalba eina ne apie šviežio asfalto užliejimą, o apie gatvių pertvarkymą darant jas patogesnes vietiniams gyventojams ir judantiems tranzitu dviračiais ar pėsčiomis. Natūralu kad prioritetas toms gatvėms kurios tankiau apgyvendintos ir kur nauda bus didžiausia bei greičiausia.

                    Panerių g. problemos nuo to nedingsta bet tam yra kiti ilgiausiai naudoti sprendimai kaip paprastas skylių užlopymas/dangos antujinimas ir šaligatvio atnaujinimas. Pradėti nuo Panerių g. tokius projektus kaip dviračių gatvės vien dėl to kad jos dabar būklė prasčiausia būtų nesąmonė net jeigu tai reikš jog bus išvaistyta kažkiek lėšų po kelių metų perdarant normaliai.

                    Dabar svarbiausia šių projektų sėkmė, jog ateityje būtų kuo didesnė parama pokyčiams iš kuo daugiau gyventojų ir jie nesustotų arba bent jau būtų juos sunku sustabdyti papūtus kitiems politniams vėjams. Jeigu pradėsi nuo tokios gatvės kaip Panerių tai labai gali būti jog tai bus itin maža lokali sėkmė ir didelė viso miesto nesekmė dėl to kad atnaujinimas tiesiog nesavalaikis ir iššauks didelį pasipriešinimą tolesniems pokyčiams matant tai tik kaip lėšų švaistymą, nes tai visiškai nepadeda greičiau tranzitu praskrieti per Naujamiestį sėdint už automobilio vairo.

                    Tuo tarpu giliau Naujamiestyje daugiau gyventojų iškart pajus pokyčių naudą ir sieks ją išlaikyti, taip pat to pradės reikalauti aplinkinių gatvių gyventojai.
                    Paskutinis taisė themanual; 2021.01.22, 15:10.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Tai juk čia kalba eina ne apie šviežio asfalto užliejimą, o apie gatvių pertvarkymą darant jas patogesnes vietiniams gyventojams ir judantiems tranzitu dviračiais ar pėsčiomis. Natūralu kad prioritetas toms gatvėms kurios tankiau apgyvendintos ir kur nauda bus didžiausia bei greičiausia.
                      Panerių g. problemos nuo to nedingsta bet tam yra kiti ilgiausiai naudoti sprendimai kaip paprastas skylių užlopymas/dangos antujinimas ir šaligatvio atnaujinimas. Pradėti nuo Panerių g. tokius projektus kaip dviračių gatvės vien dėl to kad jos dabar būklė prasčiausia būtų nesąmonė net jeigu tai reikš jog bus išvaistyta kažkiek lėšų po kelių metų perdarant normaliai.
                      Žinote, kur yra problema? Turšti paplepsėjimai, nes tas kampas, kuris rodomas vizualizacijoje, nėra tankiai apgyvendintas. Štai mano postai apie realų Naujamiestį, kuris reikalauja dėmesio:
                      https://www.miestai.net/forumas/foru...89#post1715489
                      https://www.miestai.net/forumas/foru...42#post1715342
                      https://www.miestai.net/forumas/foru...15#post1707215
                      https://www.miestai.net/forumas/foru...76#post1709776

                      Žinojote, kad iki 2016 m. namas kampe Panerių/Algirdo neturėjo nei vandentiekio, nei kanalizacijos? Ne? Tai štai, ten kokie 4-5 namai neturi to, nes brangu atsivesti, o miestas nenori padėti išspręsti problemos. Lygiai tas pats bevardėje gatvėje nuo Kauno g. link Kauno g. 17B žmonės prašė pravesti neasfaltuotoje gatvėje kanalizaciją, kad jie galėtų prie jos savo lėšom prisijungti. Ne, liepė patiems. Arba ta pati visa Panerių g., kuri atrodo tarsi Vermachtas su RA vakar intensyviai kovojo. Ir tai miesto veidas, atsiprašau, juk pro čia autobusai važiuoja į stotį. Na, arba paimkime tą patį kvartalą šalia tos rekonsturojamos gatvės - Vytenio/Ševčenkos/Smolensko/Birželio 23-iosios sovietinį kvartalą, kurį A. Kaušpėdas siūlė griautį, kur iki 2021 m. pavyko renovuoti kelis namus, o toliau - visiška rusiška glūbinka. Bet sveikinu juos, jie turės gražią gatvę. O ką kalbėti apie prie Centro poliklinikos Vytenio g. 59 skyriaus šaligatviai tokie (palei Vytenio g.), kad iki poliklinikos geriau važiuoti automobiliu, nes papildomai kojos traumą gali gauti einant Vytenio g. ar Kauno g. atkarpoje. Arba pvz., daugelis Naujamiesčio kiemų atrodo blogiau už pragarą (be kietos dangos, be šulinių, be viešų erdvių). No hope, kaip buvo parodyta "Terminatoriuje"
                      Neprieštarauju tam, ką daro savivaldybė, bet Naugarduko g. pastaruosius metus labai pagerėjo. Galbūt pagaliau ne tik dviratininkų komfortui reikėtų mesti pinigus, negalvojate?
                      Paskutinis taisė R.D.; 2021.01.22, 15:40.

                      Comment


                        Dar vienas vaizdas:

                        Comment


                          Parašė Riedis
                          Įdomu, kas ten per 5m laukimo zona?
                          Turbūt galima tik sustoti (5 minutes), stovėti draudžiama.

                          Comment


                            MadeinVilnius 2021.01.22
                            Geležinio Vilko gatvės tolimesnė rekonstrukcija – misija (ne)įmanoma

                            https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...sija-neimanoma

                            Comment


                              Man įdomu, ar "darniųjų" nuomone įgyvendinti per 10-15 metų infrastruktūros projektai yra klaida?
                              Kad pati gatvių struktūra pagal naujas geras nuostatas jau yra pakitusi, tai yra kitas klausimas.
                              Beje, prieš 20 metų automobilių buvo dvigubai mažiau, o kamščiai kai kur buvo didesni nei 2019 m.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Man įdomu, ar "darniųjų" nuomone įgyvendinti per 10-15 metų infrastruktūros projektai yra klaida?
                                Kad pati gatvių struktūra pagal naujas geras nuostatas jau yra pakitusi, tai yra kitas klausimas.
                                Beje, prieš 20 metų automobilių buvo dvigubai mažiau, o kamščiai kai kur buvo didesni nei 2019 m.
                                Na, kiek pamenu, dauguma jų buvo aplinkeliai (kaip vakarinis ar Žirnių gatvė, tai jie buvo tikrai reikalingi. Gal kažkiek kvestionuotinas Drujos gatvės išplatinimas, kur pastatytas "aplinkelis" (net tema forume vadinosi berods "Pietinis aplinkelis 1" ar panašiai) atkertant teritorijas prieš pat plėtrai įsimetant į jas ir joms tampant "beveik centru". Ir aišku, kaip jau daug kartų kalbėta, Konstitucijos prospektas pagal geriausias 70-ųjų tradicijas "perkirskime centrą didele plačia gatve".

                                Aišku, tais laikais vyravo "visi išvažiuoja, paskutinis išjunkit šviesą" naratyvas tai niekas negalvojo, kad tokie apleisti rajonai kaip Markučiai ar net Naujininkai pasidarys įdomūs, tai galima juos atkirsti "aplinkeliu" ir palikti degraduoti.
                                Paskutinis taisė index; 2021.01.24, 11:41.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Tai kad tie aplinkkeliai daugiausia ir kritikuojami kažkodėl - vis metamas koziris. Konstitucijos pr. pastatė pagal 2000 m. nuostatas. Ten įmanoma viską ištaisyti.
                                  O kitur jokių kažkokių "nedarniųjų" stebuklų lyg ir nėra daug.
                                  Kaip nedarnusis, oficialiai siūliau dėl dviračių tako pačiose Grigiškėse A1 rekonstrukcijos metu - niekas nekreipė dėmesio, "darniųjų" nebuvo....

                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Tai kad tie aplinkkeliai daugiausia ir kritikuojami kažkodėl - vis metamas koziris. Konstitucijos pr. pastatė pagal 2000 m. nuostatas. Ten įmanoma viską ištaisyti.
                                    O kitur jokių kažkokių "nedarniųjų" stebuklų lyg ir nėra daug.
                                    Kaip nedarnusis, oficialiai siūliau dėl dviračių tako pačiose Grigiškėse A1 rekonstrukcijos metu - niekas nekreipė dėmesio, "darniųjų" nebuvo....
                                    Na, tikrų aplinkelių (Vakarinio, Žirnių gatvės) niekada nesu kritikavęs. Kas, manau, nėra gerai tai vidinių "aplinkelių" tiesimas miesto viduje (kaip pvz. ta pati Drujos gatvė), kurios miesto teritorijas ne apeina, o jas perkerta. Ta pati Šiaurinė iš esmės yra lygiai tokia pati Drujos gatvė, tik dešiniajame krante. Pvz. jei Drujos gatvė nebūtų toks išplatintas fake "pietinis aplinkelis" Rasų kolonija sutvarkius turėtų puikių perspektyvų būti gražiu, puikiu miesto rajonu (nes ten tikrai gražu, puikūs istoriniai namai, kuriuos tik sutvarkyti tereikia), bet dabar not so much, nes iš dviejų pusių apsupta greitkelių, iš vienos - geležinkelio.

                                    Dėl Grigiškių, tai greičiausiai esmė ta, kad "darnieji" taip toli negyvena ir tokias Grigiškes mato tik važiuodami iš Vilniaus į Kauną.
                                    Paskutinis taisė index; 2021.01.24, 11:55.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Man irgi įdomu kas ir kur kritikavo tikruosius aplinkkelius. Vakarinio aplinkkelio tiesime galima sukritikuoti tik tai kad nebuvo padaryta nieko jog jį nutiesus Laisvės pr. taptų normalia gatve, nors buvo palankios aplinkybės tai padaryti staiga stipriai sumažėjus srautams. Tuo tarpu toliau buvo įrengiamos požeminės pėsčiųjų perėjos, ko visgi nereikėjo daryti ir priešingai - panaikinti senąsias bei įrengti A juostas visame ilgyje, jog būtų su visam užtikrinta VT pirmenybė šioje gatvėje.

                                      Comment


                                        Pagrindinė esmė ir yra, kad visas Vilniaus miesto dalių ir jų gatvių tinklas pradėtas formuoti dar tada, seniai, seniai Tai kas daroma arba bent bandoma daryti yra absoliučiai nieko naujo, o tik senų projektų išpildymas vienokia ar kitokia forma. Pats anuomet suformuotų rajonų užstatymas toks jau yra. Todėl ir darna gal labiau čia tiktų kol kas kabutėse. Kaip sakoma reikia pradėt nuo savęs, kad kažkas keistųsi, o ne nuo to, kad nutiesti siaurą gatvę ir po to klausytis kaip banda skųsis, kad netelpa į posūkį su savo džYpu...
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          Pagrindinė esmė ir yra, kad visas Vilniaus miesto dalių ir jų gatvių tinklas pradėtas formuoti dar tada, seniai, seniai Tai kas daroma arba bent bandoma daryti yra absoliučiai nieko naujo, o tik senų projektų išpildymas vienokia ar kitokia forma. Pats anuomet suformuotų rajonų užstatymas toks jau yra. Todėl ir darna gal labiau čia tiktų kol kas kabutėse. Kaip sakoma reikia pradėt nuo savęs, kad kažkas keistųsi, o ne nuo to, kad nutiesti siaurą gatvę ir po to klausytis kaip banda skųsis, kad netelpa į posūkį su savo džYpu...
                                          Taip, bet būtent todėl dabar ir susiklostė situacija, kad galime nebedaryti senai suplanuotų klaidų. Nebūtina juk visų senai senai suplanuotų projektų būtent ir įgyvendinti kaip tada suplanuota. Ypač kai vietomis nuo tų laikų natūraliai susiklostė kitoks kontekstas. Grįžtant prie tos pačios Šiaurinės pavyzdžio: jei ji dar normaliai įsilietų toje vietoje nuo Vakarinio aplinkelio iki Gelvonų gatvės (ir gal ten net būtų naudinga) toliau į rytus ji turėtų niekada neplanuotų ir blogų įtakų: perkirstų parką, kabintų namų rajoną buvusiuose soduose (senai senai sodus būtų pavykę iškraustyti, dabar namų nebelabai), atkirstų Baltupius nuo Ozo parko ir Šnipiškių, kur pėsčiųjų ir dviračių eismas labai nemažas etc.

                                          Tai gal galima ne iki galo laikytis senų senų projektų?
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X