Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Remigijus Šimašius suskaičiavo viščiukus: feisbuke pristatė darbus ir planus
    Senamiestis, Vilniaus mero teigimu, turėtų būti draugiškesnis pėstiesiems ir dviratininkams. Paklaustas apie Vilniaus ir Vokiečių gatvių rekonstrukciją R.Šimašius papasakojo apie kuriamą Vilniaus senamiesčio pėsčiųjų žiedą, kuriuo galima būtų apsukti visą senamiestį. Šiuo metu remontuojamos Vilniaus ir Bokšto gatvės irgi sudarys dalį to žiedo, Vokiečių gatvės rekonstrukcijos dar esą teks palaukti.
    Dar viena problema Senamiestyje – automobilių tranzitas. Meras tikino, kad su policija yra derinama, jog atsirastų daugiau kelio ženklų, įspėjančių, kad tai gyvenamoji zona, kurioje ribojamas greitis. „Kitas dalykas – ne visi laikosi tų ženklų. Kitą savaitę susitiksiu su naujuoju Vilniaus apskrities policijos vadovu, aptarsime, kad būtų užtikrinta ir tinkama kontrolė. Nes, tarkim, Stiklių gatve vaikšto daug vilniečių ir turistų, tačiau dalis vairuotojų nesilaiko ribojimo ir važiuoja šia gatve“, – kalbėjo meras.
    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...anus-56-691661
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      O tai Vilniaus g. jau tvarko? Prieš keletą dienų dar automobiliu ja važiavau, jokio veiksmo nebuvo.
      Lygiai taip pat keistai skamba "baigiama tvarkyti krantinė". Iš dešinėje pusėje esančios ~4,2 km atkarpos rekonstruota ~2,8 km (na taip, du trečdaliai), tuo tarpu iš kairėje esančios ~3,5 km krantinės, rekonstruota ~0,85 km (tik ketvirtadalis). Iš šių ~1,2 km yra ne krantinė, o išlipimas į krantą ties Baltuoju tiltu ir kitoje pusėje esanti nebetonuota krantinė - takelis. Atsižvelgiant į tai, betonuotos krantinės sutvarkyta ~3,65 km iš ~6,5 km (t. y. kiek daugiau nei pusė). Suprantu, kad per spalį suspės sutvarkyti visą dešinįjį krantą. Tačiau visa krantinė šiemet - optimistinis planas

      Comment


        Kauno, Žemaitės, Naugarduko, Smolensko sankryžų rekonstrukcija (dėl Maximos statybos) jau baigta? Ar formaliai dar ne.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kauno, Žemaitės, Naugarduko, Smolensko sankryžų rekonstrukcija (dėl Maximos statybos) jau baigta? Ar formaliai dar ne.
          Baiginėja, kiek mačiau trečiadienį ten dar kažką. Montavo saugumo tvoreles. Kai kur dar nebaigti darbai su trinkelėmis, bet visa kita kaip ir baigta.
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Tema pravalyta. Pranešimai iškelti į atskiras temas - apie pėsčiųjų perėjas, tiltus, susisiekimą Ukmergės g. ir kt.

            Comment


              Įdomus straipsnis apie vykstantį Kalvarijų g. platinimą

              Locomotive.press 2016.09.16

              Apie Kalvarijų gatvės platinimą, medžių kirtimą, triukšmą ir eismo planavimą Vilniuje:
              pokalbis su dviratininkų bendrijos pirmininku Eduardu Kriščiūnu

              Projektas yra tipiškas – verslininkams parduodamas kairysis posūkis.

              Tokių projektų Vilniuje yra labai daug ir tokiu būdu sugadinta yra jau ne viena gatvė. Bent šiemet aš matau jau trečią projektą, kuris yra ruošiamas savivaldybės užsakymu, nes pavyzdžiui „Rimi“ paprašo, kad jiems padarytų dar vieną posūkį į jų parduotuvę, paprašo „Ogmios centras“, paprašo „Sigma“.

              Šis konkretus projektas yra padarytas „Sigmos“ prašymu. Užsakytas jis yra berods 2014 m., pabaigtas rengti 2015 m. Jame lyg ir yra visos dalys kurios turėtų šnekėti apie aplinkosaugą, bet problema yra ta, kad niekas tų dalių nevertina. Pavyzdžiui, triukšmas toje teritorijoje jau dabar yra viršijamas, tarša, tikėtina, irgi yra viršijama. (...)

              Į tą „Sigmos“ teritoriją kuo puikiausiai gali būti patenkama iš lygiagrečios gatvės, t.y. iš Rinktinės, o taip pat ir Apkasų gatvės. Įdomu tai, kad „Sigma“ norėjo įrengti dar vieną kairįjį posūkį ties netoliese esančiomis viešojo transporto stotelėmis, berods Tauragnų, tačiau to projektuotojas neleido, nes šis posūkis būtų vos 100 m už dar vieno posūkio į „Lidl‘ą“. Tarp kitko šis posūkis taip pat yra nelegalus, nes C kategorijos gatvė yra skirta susisiekimui tarp gretimų rajonų, o įrengus tiek šviesaforų ir papildomų sankryžų su kairiaisiais posūkiais gatvė tampa skirta ne eismui, o laukimui. [Šviesoforas tam ir skirtas, kad padalintų laiką, tačiau jei automobilių yra per daug, jokia koordinacija nesuveiks. Kažkur vis tiek bus kamštis.

              http://www.locomotive.press/2016/09/...du-kriksciunu/

              Comment


                Būsima Mozūriškių g. ir Pilaitės pr. sankryža:



                Tiesiamas Mozūriškių g. tęsinys iki Pilaitės pr.:

                Comment


                  /\ Tikėkimės, Pilaitės prospekte rytiniai kamščiai nepadidės.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                    Sužymėtas? Stebūklas!
                    turbut pakelsiu taurele uz sita ivyki. 30 metu nepraejo, o jau suzymejo... (oj, dar nesuzymejo, nu bet gal...)

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      /\ Tikėkimės, Pilaitės prospekte rytiniai kamščiai nepadidės.
                      Rytais gal ir nebepablogins, bet vakarinio piko metu dar labiau užkiš aplinkkelį, nes jau dabar kartais eilės nutįsta vos ne nuo Karoliniškių dėl to, kad vieni nuo centro važiuoja leistis į aplinkkelį, o kiti kyla link Pilaitės ir keliai susikerta, o jei dar ir eismas bus stabdomas šviesoforo, tai pasėkmės kaip ir aiškios Beje, panašu, kad tęsinys nebus Mozūriškių g.:

                      Comment


                        Neblogai patrolino VSD su ta Vytauto Pociūno gatve
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Šiandien miesto taryba svarstys klausimą dėl Kernavės g. 22 sklypo paėmimo visuomenės poreikiams.

                          Priežastis - sklypo ribos kertasi su perspektyvinės Kernavės g. ribomis. PDF'as didelis, į galą galime rasti būsimos gatvės bent kažkokių brėžinių:

                          Esama padėtis


                          Kernavės gatvės trasa

                          http://www.vilnius.lt/index.php?765257924

                          ---

                          Dėl tų pačių priežasčių analogiškai bus svarstomas ir Lvovo g. 59 paėmimas visuomenės poreikiams:


                          http://www.vilnius.lt/index.php?210842633

                          Comment


                            Nelabai supratau, ims tik dalį kur kertasi su gatve ar visą sklypą? Kai užsistatys sklypas tarp Quadrumo ir Arfos Lvovo 59 pavirs labai perspektyviu sklypu ir dabar spėju nemažai kainuoja.

                            Comment


                              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                              Nelabai supratau, ims tik dalį kur kertasi su gatve ar visą sklypą? Kai užsistatys sklypas tarp Quadrumo ir Arfos Lvovo 59 pavirs labai perspektyviu sklypu ir dabar spėju nemažai kainuoja.
                              Per posėdį sakė, kad paims tik sklypų dalis.

                              Comment


                                Įdomu, kad Lvovo g. 59 brėžiniuose nurodytos perspektyvinės jungtys per Nerį nuo Vaižganto IR Mečetės gatvių.

                                Comment


                                  Parašė IksEr Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, kad Lvovo g. 59 brėžiniuose nurodytos perspektyvinės jungtys per Nerį nuo Vaižganto IR Mečetės gatvių.
                                  Ten turbūt nurodyti variantai: tiesiant tiesų arba lenktą tiltą. Tikrai nebūtų dviejų jungčių

                                  Comment


                                    Temų atskyrimas

                                    Sukurta atskira tema apie Vilniaus geležinkelio stoties rajoną
                                    [VLN] Stoties aikštės ir apylinkių infrastruktūra

                                    Comment


                                      Diskusija dėl temų atskyrimo

                                      Siūloma iš bendros Vilniaus infrastruktūros temos išskirti šias temas pagal teritorijas gatvių infrastruktūrai, kur yra pakankamai medžiagos:
                                      - Senamiestis
                                      - Centras
                                      - Naujamiestis
                                      - NMC+Šnipiškės
                                      - Žirmūnai+Šiaurės miestelis
                                      - Antakalnis
                                      - Pilaitė
                                      - Laisvės pr. "miegamieji" rajonai (Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Justiniškės)
                                      Jei koks projektas persidengia per kelias teritorijas, nėra jokių problemų tokius pranešimus pakartoti keliose temose.

                                      Labai didelis prašymas:
                                      - Viename pranešime nedėti pranešimų apie projektus skirtingose miesto vietose;
                                      - Įdėti ne tik nuorodas (jos kartais dingsta), bet ir brėžinių ar žemėlapių kopijas ar fragmentus.

                                      Dar yra prasmės į atskirą temą iškelti pėsčiųjų infrastruktūrą (laiptus, takus, šaligatvius)

                                      Atrodo, pasiteisino atskirų temų išskyrimas pagal rajonus, nes žymiai lengviau surasti projektus ir matyti jų eigą:
                                      [VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
                                      [VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
                                      [VLN] Stoties aikštės ir prieigų infrastruktūra

                                      Bendroje temoje liktų diskusijos bendromis bei "mišriomis" temomis.

                                      Comment


                                        /\ Liuks.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Kai labai išskaidysi, tai daugiau nei pusė temų sėdės be pranešimų arba bus prikeliamos tik kartą per mėnesį ar dar rečiau. Naudinga tik ieškant informacijos, bet diskutuojant - daugiau žalos nei naudos. Dažnai diskusijos vyksta aprėpiant plačiai infrastruktūrą, nors pati diskusija išsivysto iš konkrečios temos. Tai dabar pusę pranešimų perkelsi į bendrą temą, pusę paliksi kažkur kitur.

                                          Galiausiai, nemanau, kad šaligatvių atnaujinimas yra tokia super duper naujiena ir toks svarbus projektas, kurį norėsi susirasti ir apie jo eigą paskaityti po kelių metų. O visi didieji infrastruktūros projektai ir taip turi savo atskiras temas (vakarinis, pietinis, šiaurinis aplinkkeliai, šiaurinė g. ir t.t.).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X