Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visuomenės informavimas apie numatomą Kareivių gatvės tarp Verkių g. ir Kalvarijų g., Vilniuje, įrengiant viešojo transporto A juostą, rekonstravimą


    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
    Dviračių takas + A juosta Kareivių g. Šiaurinėje pusėje.

    Comment


      O ar yra kažkokia rimta priežastis nenaikinti Pramogų arenos stotelės prieš buvusią "Kuro aparatūrą", kurioje stoja tik 6 ir 10 maršruto troleibusai? Stotelė Kalvarijų g., kur stoja visas kitas centro link važiuojantis VT, yra pakankamai ilga, terekėtų paslinkti kontaktinį tinklą. Būtų panaikinta konfliktinė vieta (troleibusai galėtų iš anksto persirikiuoti) ir būtų galima persėsti jau pramogų arenoje į autobusus, kurie nestoja Tauragnų st. (1G).

      Comment


        O! Vietoje pėsčiųjų atitvarų (tarp dviračių tako ir važiuojamosios dalies) siūlomi želdynai - takai atitraukti nuo gatvės. Šiuo metu šaligatvis yra prie pat eismo juostos - daugmaž vietoje jo siūloma A juosta. [Atitvarai buvo numatyti įvykusiuose viešuosiuose pirkimuose pateiktoje schemoje likusioje Kareivių g. atkarpoje tarp Verkių ir Žirmūnų g.]
        Neesu tikras ar šioje schemoje pavaizduotos apšvietimo stulpų vietos, bet tikėtinai turėtų būti želdynų plote - tikėtinai tuo pačiu šiuos atnaujintų.
        Tarp dviračių ir pėsčiųjų takų nusklembti bortai.
        Ties išvažiavimu iš stotelės pažymėtas plotas oranžine spalva - panašu į "korį" palengvinant VT išsukimą į kairę intensyvesnio eismo metu.

        Panašiau į draugiškesnį projektą

        Užsiminta apie "Viešojo transporto eismo juostų plėtros Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje projektiniai pasiūlymai su variantų analize" (2019m.), gal žinote ar tai prieinama informacija.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė kutas Rodyti pranešimą

          Dviračių takas + A juosta Kareivių g. Šiaurinėje pusėje.
          Čia viešojo transporto kišenės mirtinai reikalingos nes čia nestos superdupergreitieji autobusai?

          Comment


            Smagu, tai gal galima tikėtis, kad kada nors bus nutiestas dviračių takas nuo PC Ozas iki Kareivių g šiaurinėje pusėje? Nes dabar važiuoti į pietinę pusę tik tam kad už puskilometrio vėl grįžti biški ne fengšui

            Comment


              Parašė kutas Rodyti pranešimą
              O ar yra kažkokia rimta priežastis nenaikinti Pramogų arenos stotelės prieš buvusią "Kuro aparatūrą", kurioje stoja tik 6 ir 10 maršruto troleibusai? Stotelė Kalvarijų g., kur stoja visas kitas centro link važiuojantis VT, yra pakankamai ilga, terekėtų paslinkti kontaktinį tinklą. Būtų panaikinta konfliktinė vieta (troleibusai galėtų iš anksto persirikiuoti) ir būtų galima persėsti jau pramogų arenoje į autobusus, kurie nestoja Tauragnų st. (1G).

              Siaip manau geras pasiulymas. Parasyk nurodytu adresu, gal atsizvelgs

              Comment


                Visuomenės informavimas apie numatomą Pilaitės pr. ir Elbingo g. sankryžos, Vilniuje, projektavimą

                Vakar pristatytame 3D žemėlapyje yra skiltis "Projektiniai pasiūlymai" su perdengtais projektiniais pasiūlymais. Kol kas projektų nelabai gausiai, bet benaršydamas pastebėjau Pilaitės pr. pratęsimo projektą. Man regis anksčiau jis nebuvo viešintas:



                Būtų puiku, jei nuo šiol tokiu būdu bus viešinami visi nauji projektai. Tik kai prisikaups projektų, reiktų padaryti galimybę filtruoti pagal datą.

                https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
                https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-02-06.pdf
                Paskutinis taisė Romas; 2020.02.18, 19:51. Priežastis: Pridėtas projekto pavadinimas ir nuorodos

                Comment


                  Parašė kutas Rodyti pranešimą
                  Vakar pristatytame 3D žemėlapyje yra skiltis "Projektiniai pasiūlymai" su perdengtais projektiniais pasiūlymais. Kol kas projektų nelabai gausiai, bet benaršydamas pastebėjau Pilaitės pr. pratęsimo projektą. Man regis anksčiau jis nebuvo viešintas:



                  Būtų puiku, jei nuo šiol tokiu būdu bus viešinami visi nauji projektai. Tik kai prisikaups projektų, reiktų padaryti galimybę filtruoti pagal datą.
                  Pagal dabartinius srautus ten reiketu 2x2 jau iki pat Karveliskiu

                  Comment


                    "Galingas" pratęsimas - lygiai 100 metrų. Bent jau iki tolimesnio vingio padarytų, bet ten sodybos žemė.

                    Comment


                      tenka pro ten važiuot ir Pilaitės pr. sankryžos su Karaliaučiaus ir Tvankstos gatvėmis prašosi šviesaforų. Nereguliuojamos perėjus, daug sukančių į kairę pusę

                      Comment


                        Naujų transporto rūšių specialusis planas su visokiais modeliais

                        15a brėžinys. Baisusis scenarijus su asmeninio transporto srautais, kurį bene naudoja įsivaizduojant intensyvumą.

                        (...)
                        Paskutinis taisė Romas; 2020.02.09, 20:42. Priežastis: Kopija iš temos "Projektai Ukmergės g."
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                          15a brėžinys. Baisusis scenarijus su asmeninio transporto srautais, kurį bene naudoja įsivaizduojant intensyvumą.
                          A1 Kauno kryptimi asmeniniai automobiliai beveik nebevažiuos?

                          Comment


                            Tas ir baisu kai remiamasi tokio pobūdžio modeliavimais, kai pvz. nurodytas Šimulionio g. automobilių viadukas. Visokie apribojimai esamose sankryžose (riboti posūkiai) ir srautai nukreipiami per miškus ir sodus bei neegzistuojančius viadukus.

                            Yra ten padoresnių brėžinių, su realiais ir nerealiais VT modeliavimais - atskiromis atkarpomis. Bet tas 15a brėžinys 2040m. tai išgąsdino.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Ačiū už nuorodą.

                              Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialusis planas
                              Tą studiją ir brėžinius parengė VGTU Transporto institutas dar 2011 metais

                              Brėžinių sąrašas


                              Koncepcijos viršelis


                              Pora brėžinių
                              (paspaudus - didesni brėžiniai)

                              6 brėžinys. Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūros plėtra 2040 m.




                              15a brėžinys. 2040 m. sumodeliuota Vilniaus miesto asmeninio motorizuoto transporto srautai



                              Dauguma kitų brėžinių būtų labiau tinkami atitinkamose viešojo transporto temose

                              Comment


                                Viršuliškiu skg.
                                Click image for larger version

Name:	P00207-172455.jpg
Views:	198
Size:	162,5 kB
ID:	1781801Click image for larger version

Name:	P00207-172423.jpg
Views:	233
Size:	181,2 kB
ID:	1781800

                                Comment


                                  Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                                  Viršuliškiu skg.
                                  Čia savaitgali fotografuota ar anksti ryte? Nes darbo dieną vaizdas visiškai netoks, kai visa gatvė užstatyta automobiliais. Iš esmės tai dvipusio eismo gatvė, bet joje labai problematiška judėti abiejomis kryptimis, nes labai sudėtinga prasilenkti.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Čia savaitgali fotografuota ar anksti ryte? Nes darbo dieną vaizdas visiškai netoks, kai visa gatvė užstatyta automobiliais. Iš esmės tai dvipusio eismo gatvė, bet joje labai problematiška judėti abiejomis kryptimis, nes labai sudėtinga prasilenkti.
                                    Užstatyta būna viena pusė, ar abi (ženklų nematau)?

                                    Comment


                                      Sula Užstatoma viena pusė, dešinė, kurioje stovi baltas automobilis. Užstačius abi puses išvis nebūtų įmanoma pravažiuoti, nes važiuojamoji dalis čia max 6 metrų pločio.
                                      Tačiau net ir užstačius vieną pusę, lieka pernelyg mažai vietos prasilenkti dviems automobiliams. Ši gatvelė galėtų būti puiki jungtis greitai įvažiuoti/išvažiuoti iš šio kvartalo, tačiau greitai pro ją pravažiuoti neišeina jei susitinki iš priešpriešos važiuojantį. Ne kartą teko pakankamai ilgai manevruoti pirmyn/atgal, kad būtų galima prasilenkti, nes matomoje pakankamai ilgoje atkarpoje nėra jokių įvažiavimų ar kt. "kišenių" į kurias būtų galima pasitraukti.

                                      Comment


                                        Vizualiai tai turėtų tilpt prasilenkti. Standartinis auto plotis yra apie 1.8 metro. Tai 6 metrų plotyje turėtų užtekti vietos. Lėtai, labai lėtai ir su sąlyga, kad nevažiuoja sunkvežimis ar koks džipas (šių išmatavimų nežinau).

                                        Comment


                                          Mane apskritai stebina miesto strategija, kai leidžiama gatvėms, net naujoms, kaip šiuo atveju, tapti nemokamais/mokamais parkingais.
                                          Gal net vertėtų įvesti į STR naują terminą - gatvė-parkingas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X