Tunelis aišku ok, nes nesinorėtų ten triukšmingos gatvės ant paviršiaus. O bet tačiau kaip ten su kapinėm? Čia tam vaizde nubrėžta raudona linija eina per kapines (tunelis kaip suprantu po viršuliškėm bus o ne po kapinėm).
Tunelis aišku ok, nes nesinorėtų ten triukšmingos gatvės ant paviršiaus. O bet tačiau kaip ten su kapinėm? Čia tam vaizde nubrėžta raudona linija eina per kapines (tunelis kaip suprantu po viršuliškėm bus o ne po kapinėm).
Ten yra paliktas tarpas tarp kapinių, tai gal ten nebus labai daug problemų.
O koks toje vietoje reljefas? Jeigu lygus, tai tuomet išeis tik toks "tunelis" kaip Žirnių / Liepkalnio sankryžoje, t.y. atvira gatvė užims 2/3 atkarpos.
Pagal senus planus ten turėjo būti viadukas virš Laisvės pr. ir ateiti ne nuo degalinės, o nuo miškelio ant kalvos, kuris yra tarp degalinės ir bažnyčios. Kaip suprantu to viaduko nebeplanuoja, nes jis sunkiai derintųsi su tuneliu ir nauja Ozo g tąsos trasa per jau esančią sankryžą.
O šiaip tai įdomu kaip šitie visi planai išlindo iš stalčiaus, spėju, kad visą tai susiję su tuo, kad buvo pažeminta Šiaurinės g. kategorija ir perdarytos sankryžos iš miesto magistralės tipo į draugiškas žmonėms.
Jeigu jau taip tai gal geriau jau būtų palikę pradinį Šiaurinės g. projektą ir sumažinę Ozo g. kategoriją, nes dabar pagal planą bus leidžiami pinigai vos ne dvigubam skaičiui viadukų/tunelių per abejų gatvių trasas
O koks toje vietoje reljefas? Jeigu lygus, tai tuomet išeis tik toks "tunelis" kaip Žirnių / Liepkalnio sankryžoje, t.y. atvira gatvė užims 2/3 atkarpos.
Reljefas kaip tik tinkamas tuneliui, ta zona tarp Viršuliškių g. ir Laisvės pr. yra ant kalniuko, o Šešeuolių g. yra labai plačioje laukymėje. Bet šiaip jau greičiau sulauksim viaduko per Vakarinį aplinkkelį ir Pilaitės pr., negu šito tunelio - kol nebus pastatyti anie objektai, šitas tunelis neturi prasmės.
Reljefas kaip tik tinkamas tuneliui, ta zona tarp Viršuliškių g. ir Laisvės pr. yra ant kalniuko, o Šešeuolių g. yra labai plačioje laukymėje. Bet šiaip jau greičiau sulauksim viaduko per Vakarinį aplinkkelį ir Pilaitės pr., negu šito tunelio - kol nebus pastatyti anie objektai, šitas tunelis neturi prasmės.
Nemanau, kad apskritai šita jungtis bus labai reikalinga, kai bus pastatyta Šiaurinė g., kuri nuims liūto dalį srauto nuo Ąžuolyno g.
Būtų gal nekvaila Šešuolių gatvei lįsti į tunelį jau prieš Viršuliškių gatvę kad pastaroji atsidurtų ant tunelio. Pagal punktyrą kuyris žymi tunelį atrodo taip ir galvojama daryt.
Būtų gal nekvaila Šešuolių gatvei lįsti į tunelį jau prieš Viršuliškių gatvę kad pastaroji atsidurtų ant tunelio. Pagal punktyrą kuyris žymi tunelį atrodo taip ir galvojama daryt.
Berods bendrajam plane tas punktyras dar toliau baigiasi (tarp Vakarinio aplinkkelio ir Justiniškių gatvės)
Bendrųjų planų susisiekimo dalies palyginimas
Dabar kaip tik bus viešinami naujojo Vilniaus miesto bendrojo plano sprendiniai
Prieš kuriant naujas vizijas verta palyginti, kur esame su esamų planų vykdymu.
Miestas neabejotinai auga, pažiūrėkime, ar adekvačiai plėtojama infrastruktūra.
Radau pas save dar 1998 metais patvirtintą Vilniaus bendrąjį planą iki 2005 metų.
Pora mobiliakinių nuotraukų.
Jei kam nors bus įdomu, galėsiu pakeisti į normalios rezoliucijos kopijas.
Gatvių tinklo plėtra iki 2005 metų
Raudona - naujos gatvės, juoda- gatvių rekonstrukcija
Žalia spalva- plėteq po 2005 metų
Dabartinis bendrasis planas priimtas 2007 metais ir turėjo galioti iki 2015 metų Paspaudus - didesnio formato brėžiniai
Susisiekimo tinko plėtra iki 2015 metų
Raudona - naujos gatvės, juoda- gatvių rekonstrukcija
Numatomos gatvių kategorijos 2015 metais
Raudona - A, mėlyna - B
Pabandžiau ant svarbiausių objektų sąraše pažymėti, kas įgyvendinta.
Gavosi gana skysta - iš 25 projektų įgyvendinti tik 7; dar keletas įgyvendinti dalinai.
Iš tų 7 projektų A1 ir A19 nutiesė kelių direkcija, o Vakarinis aplinkkelis per tris etapus įgyvendintas iki 2016 metų pabaigos.
Susisiekimo tinklo plėtra iki 2030 metų. (v. 2019.04.09) Paspaudus - didesnis žemėlapis
Išdidintas centrinės - šiaurinės dalies fragmentas
Čia galima surasti dar 1998 bendrajame plane numatytą, bet nepradėtą tiesti Šiaurinę gatvę (Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai) ir nepradėtą Myukolo Lietuvoio gatvę ir t. t.
Gatvių kategorijos Paspaudus - didesnis žemėlapis
Išdidintas centrinės - šiaurinės dalies fragmentas
Labai gaila, kad 2019 metų ambicijos kur kas žemesnės, nei 1998 metais - pvz. Šiaurinės gatvės kategorija pažeminta iš B į C - na...tokia pati kategorija, kaip, pvz. Minties gatvės, kuri nutiesta apie 1964-1968 metus.
Nors tiesą sakant, koks skirtumas, kokios kategorijos gatvė per artimiausią dešimtmetį nebus nutiesta
Ar tikrai planuojama tiesti Ozo g. tęsinį iki Laisvės pr.? Linkmenų/Ozo g. viadukas? Kelių lygių sankryža Geležinio vilko/Žalgirio g.? Konstitucijos pr./Narbuto g. viadukas? Juk šitie projektai jau kaip ir palaidoti. Ar vis dar rimtai juos norima įgyvendinti?
Gal viaduko iš Konstitucijos pr. į Narbuto gatvę dar galima tikėtis. Tačiau nesuprantama, kam dėti į bendrąjį planą tokias fantazijas kaip Linkmenų - Ozo viadukas. Jei buvo leista ten statyti namus, tai nebus jokio kelio su viaduku.
Kažkoks naujas išradimas su gatvių kategorijomis - "didesnės svarbos X kategorijos gatvė".
Gatvių kategorijų prioritetai ties absurdo riba. B kategoriją numatoma priskirti Naujojoje Vilnioje esančias Šiaurės ir Pergalės gatves, kuriose nėra eismo, o trasos eina per mažaaukštės statybos rajonus.
Dėl Šiaurinės gatvės C kategorijos tai absurdas kvadratu - tokias kategorijas turi ne tik Minties, bet ir Parko gatvė N.Vilnioje ir į privačius namus vedanti Kalnėnų gatvė.
Šiaip tai žiūrint kaip dabartinė miesto valdžia tvarkosi su infrastruktūrą, labiau atrodo, kad dabar yra kokie 2005 metai, kai pusiau su bėda įgyvendintas dar prie mero Pakso patvirtintas 1998 metų planas.
Geriausiai būtų, jei atvirai būtų pripažinta, kad ši valdžia pusantros kadencijos beveik nieko nenuveikė gerindama infrastruktūrą ir pratęsti 2007 metais priimto galiojančio bendrojo plano sprendimus.
Man įdomu, ar pagal BP Nemenčinės pl. miesto dalis jau nebeplanuojama rekonstruoti?
Taip pat anksčiau planuota dubliuojanti gatvė palei A1 iki Grigiškių. jei jau statytų viaduką, tai nelabai toli gaunasi, nuimant VT nuo A1 magistralės.
Planuojamas naujas tiltas per Nerį Miškiniuose. Bet normalių privažiavimo kelių iki jo nėra. Arba jis bus beveik beprasmis, nors galėtų nuimti dalį srauto nuo Lazdynų tilto.
Comment