Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eddy Rodyti pranešimą
    Kaip jums tunelio idėja?
    Aš labai UŽ. Tai trūkstama dalis magistralinių gatvių tinklo. Tunelis - trūkstama dalis magistralinės gatvės vakarų-rytų susisiekimo kryptimi.

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	130
Size:	118,9 kB
ID:	1767866

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą

      Aš labai UŽ. Tai trūkstama dalis magistralinių gatvių tinklo. Tunelis - trūkstama dalis magistralinės gatvės vakarų-rytų susisiekimo kryptimi.

      https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf

      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	130
Size:	118,9 kB
ID:	1767866
      Tunelis aišku ok, nes nesinorėtų ten triukšmingos gatvės ant paviršiaus. O bet tačiau kaip ten su kapinėm? Čia tam vaizde nubrėžta raudona linija eina per kapines (tunelis kaip suprantu po viršuliškėm bus o ne po kapinėm).

      Comment


        Parašė evvt Rodyti pranešimą

        Tunelis aišku ok, nes nesinorėtų ten triukšmingos gatvės ant paviršiaus. O bet tačiau kaip ten su kapinėm? Čia tam vaizde nubrėžta raudona linija eina per kapines (tunelis kaip suprantu po viršuliškėm bus o ne po kapinėm).
        Ten yra paliktas tarpas tarp kapinių, tai gal ten nebus labai daug problemų.

        Comment


          Parašė Eddy Rodyti pranešimą
          Kaip jums tunelio idėja?
          O koks toje vietoje reljefas? Jeigu lygus, tai tuomet išeis tik toks "tunelis" kaip Žirnių / Liepkalnio sankryžoje, t.y. atvira gatvė užims 2/3 atkarpos.

          Comment


            Pagal senus planus ten turėjo būti viadukas virš Laisvės pr. ir ateiti ne nuo degalinės, o nuo miškelio ant kalvos, kuris yra tarp degalinės ir bažnyčios. Kaip suprantu to viaduko nebeplanuoja, nes jis sunkiai derintųsi su tuneliu ir nauja Ozo g tąsos trasa per jau esančią sankryžą.

            O šiaip tai įdomu kaip šitie visi planai išlindo iš stalčiaus, spėju, kad visą tai susiję su tuo, kad buvo pažeminta Šiaurinės g. kategorija ir perdarytos sankryžos iš miesto magistralės tipo į draugiškas žmonėms.

            Jeigu jau taip tai gal geriau jau būtų palikę pradinį Šiaurinės g. projektą ir sumažinę Ozo g. kategoriją, nes dabar pagal planą bus leidžiami pinigai vos ne dvigubam skaičiui viadukų/tunelių per abejų gatvių trasas

            Comment


              Parašė kutas Rodyti pranešimą

              O koks toje vietoje reljefas? Jeigu lygus, tai tuomet išeis tik toks "tunelis" kaip Žirnių / Liepkalnio sankryžoje, t.y. atvira gatvė užims 2/3 atkarpos.
              Reljefas kaip tik tinkamas tuneliui, ta zona tarp Viršuliškių g. ir Laisvės pr. yra ant kalniuko, o Šešeuolių g. yra labai plačioje laukymėje. Bet šiaip jau greičiau sulauksim viaduko per Vakarinį aplinkkelį ir Pilaitės pr., negu šito tunelio - kol nebus pastatyti anie objektai, šitas tunelis neturi prasmės.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Reljefas kaip tik tinkamas tuneliui, ta zona tarp Viršuliškių g. ir Laisvės pr. yra ant kalniuko, o Šešeuolių g. yra labai plačioje laukymėje. Bet šiaip jau greičiau sulauksim viaduko per Vakarinį aplinkkelį ir Pilaitės pr., negu šito tunelio - kol nebus pastatyti anie objektai, šitas tunelis neturi prasmės.
                Nemanau, kad apskritai šita jungtis bus labai reikalinga, kai bus pastatyta Šiaurinė g., kuri nuims liūto dalį srauto nuo Ąžuolyno g.
                Flickr

                Comment


                  Būtų gal nekvaila Šešuolių gatvei lįsti į tunelį jau prieš Viršuliškių gatvę kad pastaroji atsidurtų ant tunelio. Pagal punktyrą kuyris žymi tunelį atrodo taip ir galvojama daryt.
                  Paskutinis taisė evvt; 2019.12.06, 13:50.

                  Comment


                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                    Būtų gal nekvaila Šešuolių gatvei lįsti į tunelį jau prieš Viršuliškių gatvę kad pastaroji atsidurtų ant tunelio. Pagal punktyrą kuyris žymi tunelį atrodo taip ir galvojama daryt.
                    Berods bendrajam plane tas punktyras dar toliau baigiasi (tarp Vakarinio aplinkkelio ir Justiniškių gatvės)

                    Comment


                      Ozo g. tąsa iki Vilniaus vakarinio aplinkkelio būtų labai naudinga, įdomu, kad grįžtama vėl prie šios temos.

                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                      O bet tačiau kaip ten su kapinėm?
                      Planuotoje Ozo g. tąsoje iki Laisvės pr. šalia esančiose Sudervės katalikų kapinėse anksčiau nebuvo laidojama (poros metų senumo informacija).
                      Paskutinis taisė M1gdas; 2019.12.06, 21:32.

                      Comment


                        Giedraičių ir S. Fino g.



























                        https://citify.eu/giedraiciu-ir-s-fino-g/

                        Comment


                          Algimanto Nasvyčio g.









                          https://citify.eu/algimanto-nasvycio-g/

                          Comment


                            Bendrųjų planų susisiekimo dalies palyginimas
                            Dabar kaip tik bus viešinami naujojo Vilniaus miesto bendrojo plano sprendiniai
                            Prieš kuriant naujas vizijas verta palyginti, kur esame su esamų planų vykdymu.
                            Miestas neabejotinai auga, pažiūrėkime, ar adekvačiai plėtojama infrastruktūra.


                            Radau pas save dar 1998 metais patvirtintą Vilniaus bendrąjį planą iki 2005 metų.


                            Pora mobiliakinių nuotraukų.
                            Jei kam nors bus įdomu, galėsiu pakeisti į normalios rezoliucijos kopijas.

                            Gatvių tinklo plėtra iki 2005 metų
                            Raudona - naujos gatvės, juoda- gatvių rekonstrukcija
                            Žalia spalva- plėteq po 2005 metų


                            Gatvių kategorijos
                            Raudona - A, mėlyna - B

                            Comment


                              Dabartinis bendrasis planas priimtas 2007 metais ir turėjo galioti iki 2015 metų
                              Paspaudus - didesnio formato brėžiniai

                              Susisiekimo tinko plėtra iki 2015 metų
                              Raudona - naujos gatvės, juoda- gatvių rekonstrukcija


                              Numatomos gatvių kategorijos 2015 metais
                              Raudona - A, mėlyna - B



                              Pabandžiau ant svarbiausių objektų sąraše pažymėti, kas įgyvendinta.
                              Gavosi gana skysta - iš 25 projektų įgyvendinti tik 7; dar keletas įgyvendinti dalinai.
                              Iš tų 7 projektų A1 ir A19 nutiesė kelių direkcija, o Vakarinis aplinkkelis per tris etapus įgyvendintas iki 2016 metų pabaigos.

                              Comment


                                Šiuo metu ruošiamas Vilniaus m. bendrasis planas
                                TPD numeris K-RJ-13-16-209



                                http://www.tpdris.lt


                                Susisiekimo tinklo plėtra iki 2030 metų. (v. 2019.04.09)
                                Paspaudus - didesnis žemėlapis


                                Išdidintas centrinės - šiaurinės dalies fragmentas



                                Čia galima surasti dar 1998 bendrajame plane numatytą, bet nepradėtą tiesti Šiaurinę gatvę (Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai) ir nepradėtą Myukolo Lietuvoio gatvę ir t. t.


                                Gatvių kategorijos
                                Paspaudus - didesnis žemėlapis


                                Išdidintas centrinės - šiaurinės dalies fragmentas


                                Labai gaila, kad 2019 metų ambicijos kur kas žemesnės, nei 1998 metais - pvz. Šiaurinės gatvės kategorija pažeminta iš B į C - na...tokia pati kategorija, kaip, pvz. Minties gatvės, kuri nutiesta apie 1964-1968 metus.
                                Nors tiesą sakant, koks skirtumas, kokios kategorijos gatvė per artimiausią dešimtmetį nebus nutiesta

                                Comment


                                  Ar tikrai planuojama tiesti Ozo g. tęsinį iki Laisvės pr.? Linkmenų/Ozo g. viadukas? Kelių lygių sankryža Geležinio vilko/Žalgirio g.? Konstitucijos pr./Narbuto g. viadukas? Juk šitie projektai jau kaip ir palaidoti. Ar vis dar rimtai juos norima įgyvendinti?

                                  Comment


                                    Gal viaduko iš Konstitucijos pr. į Narbuto gatvę dar galima tikėtis. Tačiau nesuprantama, kam dėti į bendrąjį planą tokias fantazijas kaip Linkmenų - Ozo viadukas. Jei buvo leista ten statyti namus, tai nebus jokio kelio su viaduku.

                                    Kažkoks naujas išradimas su gatvių kategorijomis - "didesnės svarbos X kategorijos gatvė".
                                    Gatvių kategorijų prioritetai ties absurdo riba. B kategoriją numatoma priskirti Naujojoje Vilnioje esančias Šiaurės ir Pergalės gatves, kuriose nėra eismo, o trasos eina per mažaaukštės statybos rajonus.

                                    Dėl Šiaurinės gatvės C kategorijos tai absurdas kvadratu - tokias kategorijas turi ne tik Minties, bet ir Parko gatvė N.Vilnioje ir į privačius namus vedanti Kalnėnų gatvė.


                                    Šiaip tai žiūrint kaip dabartinė miesto valdžia tvarkosi su infrastruktūrą, labiau atrodo, kad dabar yra kokie 2005 metai, kai pusiau su bėda įgyvendintas dar prie mero Pakso patvirtintas 1998 metų planas.

                                    Geriausiai būtų, jei atvirai būtų pripažinta, kad ši valdžia pusantros kadencijos beveik nieko nenuveikė gerindama infrastruktūrą ir pratęsti 2007 metais priimto galiojančio bendrojo plano sprendimus.

                                    Comment


                                      Man įdomu, ar pagal BP Nemenčinės pl. miesto dalis jau nebeplanuojama rekonstruoti?
                                      Taip pat anksčiau planuota dubliuojanti gatvė palei A1 iki Grigiškių. jei jau statytų viaduką, tai nelabai toli gaunasi, nuimant VT nuo A1 magistralės.
                                      Planuojamas naujas tiltas per Nerį Miškiniuose. Bet normalių privažiavimo kelių iki jo nėra. Arba jis bus beveik beprasmis, nors galėtų nuimti dalį srauto nuo Lazdynų tilto.
                                      Paskutinis taisė Sula; 2019.12.09, 08:50.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Man įdomu, ar pagal BP Nemenčinės pl. miesto dalis jau nebeplanuojama rekonstruoti?
                                        Numatoma


                                        Comment


                                          Dėkui. O dėl Ožkinių tilto taip ir lieka neaiškumas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X