Parašė Arulis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Arulis Rodyti pranešimąKartais yra geriau nieko nedaryti, bet ne daryti bet ka.
O ir jeigu nieko nedarysi, tai kas iš to? Galvojat užkonservuosit situaciją? Vilniuje kasdien į gatves išvažiuoja keli (jei ne keliolika) naujų automobilių ir aišku, kad spūstys vis didės, kol miestiečiai nepradės mažiau važinėti automobiliais. Jūs, aš ir mes visi (kurie turi automobilį) kalti dėl tų kamščių ir ne gatvės ar meras.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąO kokia prasmė tos naujos dvigubos ištisinės su borteliais Konstitucijos prospekte ? Suprasčiau, jeigu ji skirtų automobilių juostas nuo A juostas. Bet dabar skiria abi automobilines juostas, maža to, judančias ta pačia kryptimi. Tai koks tolkas taip daryti ?
Comment
-
Parašė Arulis Rodyti pranešimąKartais yra geriau nieko nedaryti, bet ne daryti bet ka. Koks Simulionio gatves isdergimo tikslas? VMS irenge labai pigiai (tik dazai kainavo, bet matau vaziuodamas, kad pritruko) dviraciu taka. Ar nuo to kas pasikeite? vargu bau. As pats ne karta pasukes is Povilaicio, ziuriu jau dviracio taku vaziuoju. Daug kur esu buves, visur daroma zmogui, kad aiskiau ir paprasciau butu, o cia zigzagai, susiaurejimai, dar visokios nesamones. O siulymai paprasti, pries kazka darant, issikelti tisklus, ko siekiama.
- 1 patinka
Comment
-
Šios dienos žiniasklaidos atgarsiai apie Konstitucijos pr. eismo pertvarkymą
Delfi.lt
Svarbus pokytis sostinės vairuotojams: Konstitucijos pr. keičiama ilgai galiojusi judėjimo tvarka
...
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=82734833
15min.lt 2019.11.08
Permainos Edukologijos žiedo prieigose Vilniuje: išrado naują ženklinimo būdą
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1228628?copied
Lrytas.lt 2019.11.08
Svarbioje sostinės transporto arterijoje keisis eismas
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ams--12481835/
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąVakar čia važiavau. Truputį nustebau wtf, nes atvažiuojant nuo tunelio kaip ir lieki atkirstas nuo posūkio į Linkmenų g. Bet tokius dalykus galima įsiminti. Pakeitimas tikrai reikalingas buvo.Parašė Edd Rodyti pranešimąNesupratau kas neleidzia atvaziavus nuo tunelio sukti i linkmenu gatve?Parašė Lettered Rodyti pranešimąParašė kutas Rodyti pranešimąO kaip čia apskritai reikėtų sukti: iš pirmos įvažiavimo juostos tik į antrą žiedo juostą, ar ir į pirmą galima?Parašė Creatium Rodyti pranešimąTeoriškai tai galima, rikiuotis pagal taisykles lyg ir nedraudžiama, kelio ženklinimas irgi nedraudžia. Bet praktiškai tai reikia važiuot į antrą, t.y. taip, kaip Lettered pažymėjo.Parašė sleader Rodyti pranešimąPagal taisykles ir ženklinimą tai gali važiuoti pasirinktinai į kurią norį - pirmą arba antrą.
Deja, Ginthus 200% teisus.
Atvažiavus nuo Geležinio Vilko tilto dešiniąja juosta TEORIŠKAI galimas sukti dešinėn į Konstitucijos prospektą
- Į pirmą juostą - ten beveik niekas netrukdo
- kažkur tolumoje yra ženkliukas, kad pavažiavus toliau galima iš primos juostos sukti į antrąją juostą Konstitucijos prospekte (Lettered siūlytas variantas)
PRAKTIŠKAI visi žiūri į kairę ir kai tik atsiranda tarpelis, šoka į žiedinę sankryžą.
Aišku, kad kai yra eismas, 90-99% sukančių dešinėn nuo tilto važiuoja į pirmą juostą, nes į antrą pateksi tik praleidęs atvažiavusius žiedu iš kitų gatvių:
Įsukus Konstitucijos prospekte į pirmą juostą ir norint pasukti į Linkmenų gatvę lieka dvi alternatyvos:
- Patogi, praktiška ir saugi, bet nelegali: Kirsti į per išitisinę liniją (ir kodėl ji ištisinė?) į 2-ą juostą, kuriose mašinų mažiau nei pirmoje juostoje, o kamštukas susidaro tik prieš Linkmenų šviesoforą
- Legali, bet nepatogi: važiuoti toliau iki "Europos" šviesoforo ir ten pagal taisykles apsisukti.
Dar absurdas, kad paliktas apsisukimas prie Linkmenų g. šviesoforo.
Net šeštadienį pora mašinų apsukinėjo ten ir sudarė mikro kamštį. Kas su apsisukinėjimais ten vyksta po darbo, geriau neprisiminti.
Šiaip palikus tokius liapsusus PiaRinis gyrimasis stulpeliais yra ne vietoje, nes sukuriamos naujos avarinės situacijos ir skatinama pažeidinėti taisykles.
Radikalesnis ir be stulpelių būtų rygietiškas variantas - uždrausti išvis sukti kairėn į Linkmenų gatvę.
Tuomet ir nereikėtų tų stupelių, nes maršrutas Baravykai-Linkmenys irgi būtų neįmanomas
O jei jau leidžia sukti į Linkmenų gatvę, tuomet turėtų būti legalios galimybės persirikiuoti iš pirmos juostos.
Comment
-
Apsisukantis tokioje vietoje tikėtinai stabtels autobusų stotelėje "Sąjūdžio kelias" ties vaikų ir jaunimo centru (kas gali turėti įtakos VT greičiui). Daugiau tik žioplas nebent. Sutinku su draudimo apsisukti idėja.
Persirikiavimas intensyvesnio eismo metu pažymėtoje vietoje sukeltų savą avaringumo ruožą. Net pateiktoje pirmoje nuotraukoje žiede galima įžvelgti šią situaciją (su sąlyga, kad dešinysis automobilis atliktų persisirikiavimą kairėn, o vidurinis važiuotų tiesiai). Antroje nuotraukoje įvertinkite mitsubishi vairuotojo matomumą. Persisukęs ieškotum progos pasukti, stabdytum, atsisukus jau būtum ties stulpais, nes neišsuktum vairo dešinėn. Pavojinga, nesutinku.
Bėda deja slypi žiede. Įsibėgėjęs eismas nuo Ukmergės/GelVilko/Narbuto gatvių žiedu per tiltą (virš Geležinio Vilko) itin apsunkina peršokti abidvi juostas atvažiavus GelVilku per upę link žiedo (su tikslu išsukti į Linkmenų g.). Įtariu, kad greičio kalniuko ant tilto įrengti negalima. Pastebėjau, kad juos įrengus kitose vietose, tapo lengviau prognozuoti žiedo dalyvių greitį. Galų gale nors vienas kitas susimąsto "kodėl čia skatina lėčiau važiuoti?"
Tiesa pasakius, su nauju eismo organizavimu nebesuprantu kaip platintų tą išsukimą nuo Geležinio Vilko g. į Konstitucijos pr. - srautų susiliejimas vėl apkrautų VT juostą.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIšbandžiau.
Deja, Ginthus 200% teisus.
Atvažiavus nuo Geležinio Vilko tilto dešiniąja juosta TEORIŠKAI galimas sukti dešinėn į Konstitucijos prospektą
- Į pirmą juostą - ten beveik niekas netrukdo
- kažkur tolumoje yra ženkliukas, kad pavažiavus toliau galima iš primos juostos sukti į antrąją juostą Konstitucijos prospekte (Lettered siūlytas variantas)
PRAKTIŠKAI visi žiūri į kairę ir kai tik atsiranda tarpelis, šoka į žiedinę sankryžą.
Aišku, kad kai yra eismas, 90-99% sukančių dešinėn nuo tilto važiuoja į pirmą juostą, nes į antrą pateksi tik praleidęs atvažiavusius žiedu iš kitų gatvių
- 1 patinka
Comment
-
Romas Bet uždraudus posūkį, tas eismas persikels į kitą sankryžą "prie Europos". Gal maža dalis važiuotų per mini žiedą Lvovo g. bet vargu ar tai siektina dideliam srautui į traukos kvartalą.
Iš principo idėja gera, bet liktų tik pėsčiųjų-dviratinkų perėja bei srautas iš Linkmenų g. Reikėtų perorganizuoti bent 3 autobusų maršrutus (gal su Kernavės g. rekonstrukcija ir jungtimi dalis galėtų kursuoti ta sankryža)
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKažin kas saugiau ar įvažiuojant į žiedą iš karto užsiimti antrą juostą ar važiuoti pirma juosta ir tada bandyti staigiai persirikiuoti vos įvažiavus į konstitucijos pr., nepavykus dar ir stabdant eismą tiems kurie nori važiuoti tiesiai.
Iš pirmos Pedagoginio žiedo juostos esant eismui praktiškai įmanomas posūkis yra tik į pirmą Konstitucijos prospekto juostą.
Pirmoje Konstitucijos prospekto juostoje draudžiamas persirikiavimas į kitas juostas iki Linkmenų g. šviesoforo.
Gal kas nors gali paaiškinti:
- Kaip praktiškai (esant eismui žiede) patekti nuo tilto į Linkmenų gatvę.
- Jei tai neįmanoma praktiškai ir nepažeidžiant taisyklių, tuomet kam reikalingas tokia avarijas generuojanti sankryža su posūkiu į kairę ir dar su absurdiškais apsisukimais.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Pedagoginio žiede važiuojant nuo tilto iš antros juostos negalima sukti į dešinę - be ženklinimo yra ir fizinis atskyrimas
Iš pirmos Pedagoginio žiedo juostos esant eismui praktiškai įmanomas posūkis yra tik į pirmą Konstitucijos prospekto juostą.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Pedagoginio žiede važiuojant nuo tilto iš antros juostos negalima sukti į dešinę - be ženklinimo yra ir fizinis atskyrimas
Iš pirmos Pedagoginio žiedo juostos esant eismui praktiškai įmanomas posūkis yra tik į pirmą Konstitucijos prospekto juostą.
Pirmoje Konstitucijos prospekto juostoje draudžiamas persirikiavimas į kitas juostas iki Linkmenų g. šviesoforo.
Gal kas nors gali paaiškinti:
- Kaip praktiškai (esant eismui žiede) patekti nuo tilto į Linkmenų gatvę.
- Jei tai neįmanoma praktiškai ir nepažeidžiant taisyklių, tuomet kam reikalingas tokia avarijas generuojanti sankryža su posūkiu į kairę ir dar su absurdiškais apsisukimais.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Pedagoginio žiede važiuojant nuo tilto iš antros juostos negalima sukti į dešinę - be ženklinimo yra ir fizinis atskyrimas
Iš pirmos Pedagoginio žiedo juostos esant eismui praktiškai įmanomas posūkis yra tik į pirmą Konstitucijos prospekto juostą.
Pirmoje Konstitucijos prospekto juostoje draudžiamas persirikiavimas į kitas juostas iki Linkmenų g. šviesoforo.
Gal kas nors gali paaiškinti:
- Kaip praktiškai (esant eismui žiede) patekti nuo tilto į Linkmenų gatvę.
- Jei tai neįmanoma praktiškai ir nepažeidžiant taisyklių, tuomet kam reikalingas tokia avarijas generuojanti sankryža su posūkiu į kairę ir dar su absurdiškais apsisukimais.
Comment
-
Siūlau nuvažiuoti ir išbandyti praktiškai, ar įmanoma pasukti į antrą Konstitucijos prospekto juostą, kur leidžiama sukti į Linkmenų g
Paaiškinu pirštų pagalba, kodėl esant eismui net savaitgalį nėra įmanoma įsukti į antrą Konstitucijos prospekto juostą.
Parašė netoks Rodyti pranešimądar, jei baisu piko metu į žiedą įvažinėti, galima taip:
P.S Konstitucijos - Linkmenų g. sankryža yra dalis vieno komplekso, kurį sudaro Geležinio Vilko-Žalgirio-Ukmergės mazgas ir Pedagoginio žiedas.
Gal reikėtų perkelti paskutinius pranešimus į kitą temą
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSiūlau nuvažiuoti ir išbandyti praktiškai, ar įmanoma pasukti į antrą Konstitucijos prospekto juostą, kur leidžiama sukti į Linkmenų g
Paaiškinu pirštų pagalba, kodėl esant eismui net savaitgalį nėra įmanoma įsukti į antrą Konstitucijos prospekto juostą.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąNa važiuojantis i žieda tai kažkaip ivažiuoja, o jiems reikia dvi juostas kirst.
Mes pradedame užsiciklinti įrodinėdami tai, kas teoriškai gražiai atrodo tik tuomet, kai nėra eismo.
Siūloma patiems praktiškai išbandyti ir pasidalinti įspūdžiais, kaip sekėsi įsukti dešinėn į antrą juostą.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGal reikėtų perkelti paskutinius pranešimus į kitą temą
- 5 patinka
Comment
Comment