Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tai čia kaip, reikėjo dar užauginti naują kartą VMSA klerkų, kad tokio nepraleistų ar kaip?
    Ką jau ką, bet "nepraleisti" Vilniaus klerkai tikrai moka. tai čia tikriausiai kiti motyvai.

    Šiaip jau terminas "vizija" man asocijuojasi su kažkuo nelabai realiu. Kažkas tarp svajonės ir miražo.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Ką jau ką, bet "nepraleisti" Vilniaus klerkai tikrai moka. tai čia tikriausiai kiti motyvai.

      Šiaip jau terminas "vizija" man asocijuojasi su kažkuo nelabai realiu. Kažkas tarp svajonės ir miražo.
      Manau dar priklauso, kas projektuoja. Vilniaus plano net ir žymiai prastesnės kokybės projektai eina, kaip per sviestą.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Deja, be PiaRinių dviračių takų, "strateginės" Santaros gatvės ir bet kaip padarytos Taurupės gatvės pastariaisias metais jokių rimtų projektų nepradėta.
        Yra objektyvių priežasčių. Ankstesnis meras visiškai nesirūpino infrastuktūra apart labai kvestionuojamo viaduko, kuris labiausiai naudingas visokioms interesų grupėms o ne visiems miesto gyventojams. Zuokas infrastruktūroje važiavo tik ant aplinkkelių, kurie man jau kitas forumo narys išaiškino, yra visiškai ne savivaldybės nuopelnas. O buvo galima pradėti bent visokias žemės paėmimo procedūras perspektyvinėse gatvių trasose. Bet aišku nebuvo pinigų, nes jų reikėjo avialinijoms.

        Šiaurinė g. darbai jau būtų gal pajudėjusi, jeigu pirminėje koncepcijoje nebūtų magistrale su dobilais, tad geriau palaukti dar kelis metus (gatvės koncepcijai jau daugiau nei 30 metų!) nei po to amžinai gailėtis. Mykolo Lietuvio gatvės gal išvis nereikėtų, jeigu ankstesni merai nebūtų leidę plėstis miestui į laukus arba būtų laiku tvarkoma infrastruktūra.
        Liepkalnio sankryža rekonstrukcija irgi gal jau būtų prasidėjusi, jeigu žmonės nebūtų išreiškę nepasitenkinimo dėl triukšmo ir užginčijusi projekto.
        Kai naujai užkuri motora, reikia duoti jam sušilti, o infrastruktūroje, jeigu viskas daroma ne bet kaip, o su koncepcijom, atsižvelgiant į gyventojų reikalavimus ir laikantis visų teisės aktų, tas apšilimas gali ir dešimt metų užtrukti dėl visų paminėtų procedūrų.

        O kas blogai su dviračių takais? Man pvz yra labai smagu, kad pagaliau turim normalių takų, aš didelį dviratkių tinklą mieste mainais į kokią Šiaurinę gatvę rinkčiausi anyday. Taip pat ir su kokiu viešuoju transportu, tegu skiria lėšas jo atnaujinimui, kol daromi visokie gatvių projektai ir žemės paėmimai, nieko tame blogo nematau.

        Aš tikrai nesu prieš naujas gatves, pats turiu automobilį ir matau, kur būtų galima ką pagerinti, bet bendram vaizde tai situacija tikrai nebloga. Jeigu piko meto kamščiai kelia tiek daug asmeninių problemų ir pykčio, tai gal reiktų pagalvoti apie pokyčius gyvenime, pakeisti darbą į turintį lankstesnį grafiką, ar kitoje lokacijoje, gal persikraustyti kitur gyventi ar įsigyti paspirtuką. Ir aš visiškai rimtai, sutaupysit daug nervų, nes jokia nauja gatvė neišspręs kamščių problemos ilguoju laikotarpiu.

        Dabar, nepykit, bet susidaro įspūdis, kad nemažai kas turi šitam forume ne sveiką susidomėjimą visa miesto infrastruktūra bet išskirtinai infrastruktūros automobiliams fetišą, kuris sukelia visokias frustracijas, kai kiekvieną akimirką nėra tiesiama bent po metrą naujo asfalto. Yra ką veikti mieste ir be to, bet net ir dabar nereikia formuoti klaidingo įspūdžio kad niekas nedaroma. Vyksta teisinės ir biurokratinės procedūros, pasibaigs jos, prasidės ir asfalto tiesimas

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Šiaurinė g. darbai jau būtų gal pajudėjusi, jeigu pirminėje koncepcijoje nebūtų magistrale su dobilais, tad geriau palaukti dar kelis metus (gatvės koncepcijai jau daugiau nei 30 metų!) nei po to amžinai gailėtis.
          Paminėjot dobilus. Jų nereikėjo ir Vakariniame aplinkkelyje, nes tokie dobilai netgi šiek tiek su eismo saugumu lenkiasi dėl trumpų lėtėjimo/greitėjimo juostų, o Pilaitės pr. ir Šiaurinė g. nėra ir tikriausiai nebus autostrados. Apskritai visos sankryžos Vakariniame aplinkkelyje turėjo būti deimanto formos. Tokie deimantai leidžia trumpesnes lėtėjimo juostas, nemažinant saugumo.

          Comment


            Šiandien išduotas statybų leidimas Kernavės gatvei.





            https://citify.eu/kernaves-g/

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Šiandien išduotas statybų leidimas Kernavės gatvei.

              https://citify.eu/kernaves-g/
              Tik dabar atkreipiau dėmesį, kad ten ir viešasis transportas kursuos?

              Comment


                Nu taip

                Comment


                  Keista, kad nenumatyta VT stotelė įsukus nuo Žalgirio gatvės.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Ačiū už nuorodą.
                    Gal Kernavės gatvės rekonstrukcija ir aplinkinių Šnipiškių gatvių tvarkymas verti atskiros temos.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                      Ačiū už nuorodą.
                      Gal Kernavės gatvės rekonstrukcija ir aplinkinių Šnipiškių gatvių tvarkymas verti atskiros temos.
                      Tikrai verti, nes numatoma tvarkyt/tiest net 9 gatves.

                      Comment


                        Konstitucijos prospekte nuo LEU žiedo iki sankryžos su Linkmenu perbraiže juostas. Bet kadangi dar yra senas žymejimas, tai toks biški bardakas. Bet svarbiausia antra juosta (pirma jei neskaičiuot autobusu juostos) atskirta dviem ištisinem juostom, kaip Ukmerges g. kur sudeti guminiai borteliai, t.y ir čia tokie nusimato. Ir jau dabar išvažiuojant iš Forum Palace negalima persirikiuot apsisukimui, ar ne per anksti jie čia uždraudė?

                        Comment


                          Išvis, kaip ten dabar atrodo tas visas perbraižymas? Gal kas galite nuotrauką padaryt bevažiuojant ar beeinant ir įkelti?

                          Comment


                            Suglumau, kai nuo žiedo antra juosta nuvedė į posūkį kairėn į linkmenų g.

                            Man irgi pasirodė, kad apsisukimą nuo Upės g. apsunkino, bet nespėjau sureaguot kaip ten ištisines uždažė.

                            Iš tiesioginio vaizdo šiek tiek matosi situacija. https://balticlivecam.com/cameras/li...s-city-center/
                            Paskutinis taisė Riedis; 2019.11.03, 11:23.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Suglumau, kai nuo žiedo antra juosta nuvedė į posūkį kairėn į linkmenų g.

                              Man irgi pasirodė, kad apsisukimą nuo Upės g. apsunkino, bet nespėjau sureaguot kaip ten ištisines uždažė.

                              Iš tiesioginio vaizdo šiek tiek matosi situacija. https://balticlivecam.com/cameras/li...s-city-center/
                              Nes dar liko senas žymejimas kuris klaidina, ir veda i ketvirta juosta t.y posukiui i Linkmenu g.

                              Padariau nuotrauku, tik nežinau kaip sumažint kad svertu mažiau, tai ikeliau i google drive..

                              https://drive.google.com/folderview?...u7QcNld7nkfN0-

                              Comment


                                Papaišiau nuotrauką. Kairėje - esama padėtis. Dešinėje - pageidautina padėtis.
                                Click image for larger version  Name:	konstitucijos.jpg Views:	1 Size:	254,5 kB ID:	1759500
                                Bent jau aš tai naudoju sąvaržėles su lapo popierium simbolio funkciją ("talpinti priedus"), paspaudus mygtuką "talpinti priedus" ir įkėlus nuotrauką, leidžia pasirinkti Small Medium Large ir t.t.

                                Comment


                                  Įdomu įdomu. Kad draudžia rikiavimą posūkiu į kairę, tai gerai. Bet kaip įsukus į Konstitucijos pr. reikės persirikiuot iš A juostos į pirmą juostą?

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Įdomu įdomu. Kad draudžia rikiavimą posūkiu į kairę, tai gerai. Bet kaip įsukus į Konstitucijos pr. reikės persirikiuot iš A juostos į pirmą juostą?
                                    Galvoju, pagal ženklinimą gal A juostą reiktų traktuot kaip autobusų pervažą ir iš karto įvažiuot į antrą juostą? Tas pats nuo pagrindinės gatvės pusės, nesirikiuoji į A juostą, o iš karto, pasižiūrėjęs ar neatvažiuoja autobusas, iš antros juostos suki į kiemą. Teoriškai, tas turėtų palengvinti gyvenimą autobusams, nes nieks neturėtų užkišti A juostos.

                                    Pridėsiu, kad A juosta nebus fiziškai atskirta, o fizinis atskyrimas eis daugmaž per vidurį tarp 1 ir 2 pagrindinių (ne autobusų) juostų.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.03, 21:15.

                                    Comment


                                      Panašu, kad ties dviguba linija tarp antros ir trečios juostos atskirs fiziškai, ne A juostą, tad įsukti į antrą nebus problemų.
                                      Tranzitinis Upės g. srautas bus priverstas važiuoti iki kito šviesoforo Konstitucijos pr. arba su laiku išsukti per naują šviesoforą (jei ten bus galimybė sukti kairėn)

                                      Šiandien panašu, kad tęsia darbus. Gal jau rytoj pasimatys galutinis vaizdas.
                                      Paskutinis taisė Riedis; 2019.11.03, 20:33.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Įdomu įdomu. Kad draudžia rikiavimą posūkiu į kairę, tai gerai. Bet kaip įsukus į Konstitucijos pr. reikės persirikiuot iš A juostos į pirmą juostą?
                                        Tai ten ne autobusu juosta atskirta nuo pirmos, o pirma nuo antros, t.y suki i antra juosta.

                                        Comment


                                          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                          Tai ten ne autobusu juosta atskirta nuo pirmos, o pirma nuo antros, t.y suki i antra juosta.
                                          Ne, ten labai plati A juosta (tiksliau juosta ir sustojimas).

                                          Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-11-03 211356.jpg
Views:	208
Size:	288,2 kB
ID:	1759522

                                          Comment

                                          Working...
                                          X