Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Viską galima padaryti, tik ar prasminga? O kaip per tą "Turbo" žiedą praeis pėstieji, teleportuosis? Pasižiūrėkite "pedagoginį" žiedą, "gerosios vilties" žiedą kaip pavyzdžius kaip "sklandžiai" ir greitai juda eismas juose. Šviesoforai leidžia žymiai sklandžiau organizuoti eismą. Pvz. sankryžos po Spaudos rūmų estakada. Ten tik problema, kad labai netolygus apkrovimas skirtingomis kryptimis. Bet net nenoriu įsivaizduoti kaip tokie srautai judėtų tiesiog per žiedinę sankryžą. Veikiausiai kai kuriomis kryptimis net 3x ilgiau laukti nepakaktų.
Mane stebina, kad Laisvės pr. - Narbuto - Pilaitės pr. sankryžą minima kaip pavyzdinė. Beveik kasdien pro ją einu tai kaip pėstysis, tai kaip VT keleivis, tai kaip vairuotojas. Na nieko ten nėra patogaus pėstiesiems. Ar bandėte pats pereiti ten sankryžą, ar matote, kokie ciklai, kaip kvailai sureguliuoti šviesoforai (pvz. pėstiesiems dega raudona, nors nėra jokio jų kelią kertančio eismo, išskyrus apsisukančius, kurie laisvai galėtų palaukti kitos fazės, nes jų beveik niekad nebūna). Kai atvažiuoju su VT, mieliau išlipu Laisvės, o ne Sietyno stotelėje, nes kur kas greičiau išeina pereiti pro požeminę perėją, nei laukti, kol keturi šviesoforai vienas po kito uždegs žalią. Aišku, dviratininkui tikrai patogiau susikirtimas viename lygmenyje, tačiau jis turi būti normaliai padarytas.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMane stebina, kad Laisvės pr. - Narbuto - Pilaitės pr. sankryžą minima kaip pavyzdinė. Beveik kasdien pro ją einu tai kaip pėstysis, tai kaip VT keleivis, tai kaip vairuotojas. Na nieko ten nėra patogaus pėstiesiems. Ar bandėte pats pereiti ten sankryžą, ar matote, kokie ciklai, kaip kvailai sureguliuoti šviesoforai (pvz. pėstiesiems dega raudona, nors nėra jokio jų kelią kertančio eismo, išskyrus apsisukančius, kurie laisvai galėtų palaukti kitos fazės, nes jų beveik niekad nebūna). Kai atvažiuoju su VT, mieliau išlipu Laisvės, o ne Sietyno stotelėje, nes kur kas greičiau išeina pereiti pro požeminę perėją, nei laukti, kol keturi šviesoforai vienas po kito uždegs žalią. Aišku, dviratininkui tikrai patogiau susikirtimas viename lygmenyje, tačiau jis turi būti normaliai padarytas.
Jeigu pavyzdžiu imamoje sankryžoje dviračių takas įrengtas prastai, nes ta sankryža pastatyta 2003 m., tai nereiškia, kad ir būsimame projekte bus neištaisytos šios klaidos. Kaip pvz. pateikiamas tik sankryžos tipas ir principinė schema, o ne atskiri techniniai nuansai. Nereguliuojamos žiedinės sankryžos labiau tinkamos užmiestyje, t.y. ten, kur nėra pėsčiųjų judėjimo. Mieste vienareikšmiškai priimtiniausias sprendimas yra šviesoforais reguliuojamos sankryžos (gali būti ir reguliuojamas žiedas, kas beveik ir yra aptariamas pvz.).
Šiaip apie šviesoforų sureguliavimą Vilniuje galima daug diskutuoti, nes nesąmonių pilną vos ne kiekvienoje sankryžoje ir jos niekaip nesprendžiamos. Tai neišsemiama tema.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠiaip apie šviesoforų sureguliavimą Vilniuje galima daug diskutuoti, nes nesąmonių pilną vos ne kiekvienoje sankryžoje ir jos niekaip nesprendžiamos. Tai neišsemiama tema.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimąNežinau ar čia perspektyva tokia, ar kas, bet mane labai sutrigdė toks vingis
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDaug kur nugramdė šonines ištisines linijas. O kame čia logika?
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVilniuje planuoja jungtį tarp Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-ir-ukmerges-g
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rojektavima-2/
p.s. planuoja ir planuoja. Įdomu, ar pabaigs iš viso ką nors per dabartinę VMSA kadenciją nepamirštant ir ankstesnės???
Nuo 2014 metų nutiesė tik Santaros ir staiga laikina tapusią Taurupės. Visa kita vien plepaluose, vien ko verta "turbo vizija" prieš rinkimus apie Ukmergės konversiją į kažką tokio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Nu ir dar visą trečią etapą vakarinio aplinkkelio. Ukmergės g. vizija man rodos ten planuota kitam dešimtmečiui. Yra mieste dabar svarbesnių reikalų nei gatvių tiesimas.
Čia atsakymas į mano posto #684 https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/16943-vln-ukmergės-g-vilniuje-infrastruktūra-Šeškinėje-pašilaičiuose-fabijoniškėse?p=1757746#post1757746
komentarą.
Ir aišku svarbu išlaikyti savo VMSA "stilių", apie Ukrainiečių gatvę negirdėjau ir net nežinau kur ji yra. Jie gali net įsižeisti už tokią chaltūrą:
... Nieko naujo - informacija, kaip visada, be jokio konkretumo. Kokie terminai? Kiek bent preliminariai planuojama išleisti? Konkretumo nėra, nes pavyksta tik "renovuoti gatves", t.y. nuskusti seną, o ant viršaus kloti naują asfaltą (po metų tenka kasti, nes reikia remontuoti 30-50 metų senumo komunikacijas). Puikūs pinigų švaistymo pavyzdžiai, kur apskritai sunku komentuoti - Ukrainiečių ir Taurupės gatvės (asfaltas klojamas tiesiai ant smėlio, tik šiek tiek pagreideriavus).
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...plate=commentsPaskutinis taisė Arunasx; 2019.10.28, 20:44.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVA 3 etapo visos procedūros buvo baigtos ir pradėtas statyti dar ankstesnės kadencijos laikais. Kaip viskas užsukta ir stato, belieka netrukdyti ir sureguliuoti finansinius srautus. O kadangi buvo ~95% finansuota iš ES fondų, tai ir belieka netrukdyti. Arba tiesiog vien žadėti ir šnekėti apie vizijas.
Čia atsakymas į mano posto #684 https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/16943-vln-ukmergės-g-vilniuje-infrastruktūra-Šeškinėje-pašilaičiuose-fabijoniškėse?p=1757746#post1757746
komentarą.
Meras Remigijus Šimašius jau ėjo savo pareigas, kai buvo sprendžiami paskutiniai su III aplinkkelio etapo darbų pradžia susiję klausimai ir pradedami patys darbai, 2015-ųjų balandį parėmęs Vilniaus mero kėdę iš savo pirmtako Artūro Zuoko. Trečios vakarinio aplinkkelio atkarpos statybų pradžia – 2015 metų liepos 27-oji.
Taip kad Jūsų žodžiuose yra melo. O automobilių vairuotojams nelabai svarbu už kieno pinigus pastatė, kas planavo, kas nukirpo juostelę ir pan. Trečias etapas dar šviežias ir jo svarba tokia, kad galima dabar nors ir dešimt metų išbūti be grandiozinių gatvių projektų.
Tiesiog dabartinis meras teikia prioritetą ne gatvių tiesimui ir tai yra gerai, nes buvo daug kitų sričių apleista, o su gatvių tinklu situacija tikrai gera, nepiko metu surasti kamštį misija neįmanoma (jeigu nėra avarijų aišku).
O kad yra kuriamos vizijos irgi labai gerai, nes po sovietmečio daugiau mažiau viskas buvo daroma be jų, tik nereikia įsivaizduoti kad jos per vieną kadenciją pavirs kūnu, nes jos dažnai skirtos 10, 20 ar net 30 metų laikotrapiui.
- 1 patinka
Comment
-
Statybų pradžia yra beveik kaip juostelės nukirpimas, nes prieš tai turi būti suderintas projektas, surengtas konkursas, praeiti visi konkurso dalyvių skundai teismams ir t.t. ir panašiai. Iki to 2015 vidurio labai daug vandens turėjo nutekėti, jei netiki manimi, tai tegul kas nors iš šono pakomentuoja kiek trunka nuo projekto rengimo pradžios iki realios statybų pradžios.
Šnekėta buvo ištisai nuo anos kadencijos vidurio apie Šiaurinę gatvę, M.Lietuvio, Liepkalnio sąnkryžą ir ką? Ogi nieko iki šiol, vien šnekos. Jei tavo manymu vis didėjantys kamščiai yra nieko verti, tada OK, nėra prasmės toliau diskutuoti. Juk taip malonu, kai G maršrutai taip pat stovi kamščiuose, nesugeba netik A juostos įrengti nuo Rygos iki Viršuliškių gatvės, bet nėra net kišenės stotelei, stoja bet kuris trulikas ir stabdo dar labiau 2G. Viskas OK nepaisant 2 kartus užregistruoto per TvarkaumiestaNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąStatybų pradžia yra beveik kaip juostelės nukirpimas, nes prieš tai turi būti suderintas projektas, surengtas konkursas, praeiti visi konkurso dalyvių skundai teismams ir t.t. ir panašiai. Iki to 2015 vidurio labai daug vandens turėjo nutekėti, jei netiki manimi, tai tegul kas nors iš šono pakomentuoja kiek trunka nuo projekto rengimo pradžios iki realios statybų pradžios.
Šnekėta buvo ištisai nuo anos kadencijos vidurio apie Šiaurinę gatvę, M.Lietuvio, Liepkalnio sąnkryžą ir ką? Ogi nieko iki šiol, vien šnekos. Jei tavo manymu vis didėjantys kamščiai yra nieko verti, tada OK, nėra prasmės toliau diskutuoti. Juk taip malonu, kai G maršrutai taip pat stovi kamščiuose, nesugeba netik A juostos įrengti nuo Rygos iki Viršuliškių gatvės, bet nėra net kišenės stotelei, stoja bet kuris trulikas ir stabdo dar labiau 2G. Viskas OK nepaisant 2 kartus užregistruoto per Tvarkaumiesta
O šiaip jeigu savo laiku būtų pabaigta Ozo g tai ir Šiaurinės g. taip labai nereikėtų, o M. Lietuvio gatvės irgi prisireikė tik tuomet, kai žmonės sugalvojo laukuose prisistatyti namų, kurių nemaža dalis net ne mieste, o rajone.
Apskritai tas "kalbama" labai neapibrėžtas, nes yra ruošiami projektai , rengiami žemės paėmimai, derinama su gyventojais. Savivaldybė pagaliau laikosi visų reikalingų teisės aktų, aišku ir gyventojai susiprato turintys savo teisių ir reikalauja atsakomybės iš savivaldybės. Dėl to procedūros ir užtrunka ilgiau negu anksčiau, jau pergyvenom laukinius vakarus.
Comment
-
VMSA tiesiogiai VA III etape statybose nuo 2015.07 nedirbo, aišku buvo etapų aktavimai ir pan.
O ką padarė nuo tada per 4 metus iki dabar iš rimtesnių infrastruktūros projektų bent jau užbaigiant pirkimo procedūras ???
Tik dviračių takai? Jei aš klystu, maloniai prašome pataisyti. Pusantros kadencijos vizijų paišymo prieš paskutinius rinkimus?
Šimašius yra simbolis, aš už jį balsavau abu kartus, nes geresnio nebuvo ir kad aferisto zuokulos Co nuo lovio patraukti . Jei bus geresnis, tikrai balsuosiu už kitą, nes dabartinė VMSA man nepatinka dėl išvardytų priežasčių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Nu ir dar visą trečią etapą vakarinio aplinkkelio. Ukmergės g. vizija man rodos ten planuota kitam dešimtmečiui. Yra mieste dabar svarbesnių reikalų nei gatvių tiesimas.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąTrečias etapas dar šviežias ir jo svarba tokia, kad galima dabar nors ir dešimt metų išbūti be grandiozinių gatvių projektų
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠnekėta buvo ištisai nuo anos kadencijos vidurio apie Šiaurinę gatvę, M.Lietuvio, Liepkalnio sąnkryžą ir ką? Ogi nieko iki šiol, vien šnekos. Jei (...) vis didėjantys kamščiai yra nieko verti, tada OK, nėra prasmės toliau diskutuoti.Parašė themanual Rodyti pranešimąYra mieste dabar svarbesnių reikalų nei gatvių tiesimas.
Comment
Comment