Sostinėje, greta statomo verslo komplekso „Business Garden Vilnius“, numatoma rekonstruoti dalį Laisvės prospekto, taip pat įrengti papildomą jungiamąjį dviejų juostų kelią tarp Laisvės prospekto ir Oslo gatvės. Bendras rekonstruojamų gatvių atkarpų ilgis sieks daugiau nei 1 kilometrą. Rekonstruojamojo atkarpoje ir jungiamajame kelyje numatomas atnaujintas gatvių apšvietimas bei lietaus nuotekynė. Atsiras...
Na dar vieną probleminę vietą žada padaryti su tokiu įvažiavimu, lygioj vietoj. Nekažką.
O kodėl probleminė? Svarbu, kad greitėjimo ir lėtėjimo juostos būtų pakankamo ilgio. Be to, išvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g. tikrai reikalingas, bus puiki alternatyva lazdyniečiams važiuoti pro ten ir išvengt pavojingo įsiliejimo į Oslo g. iš Erfurto g.
Iš akies pamatavau 100 m ilgio lėtėjimo juosta kaip Vakariniame aplinkkelyje. Tik tiek, kad greitis ne 90 km/h, o 70 km/h.
Sakyčiau ši alternatyva galėtų paskatinti jungties iš Erfurto g. link Gariūnų uždarymą. Net nežinau kitų būdų kaip pagerinti eismą, kai dar planuojama triukšmo sienutė.
EDIT: arba Erfurto g. jungtį padaryt taip, kad tik į Vakarinį aplinkkelį nuvestų.
Be to, išvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g. tikrai reikalingas, bus puiki alternatyva lazdyniečiams važiuoti pro ten ir išvengt pavojingo įsiliejimo į Oslo g. iš Erfurto g.
Greičiau ši jungtinis bus daugiausiai naudojama gretimų ofisų darbuotojų.
Na dabar panašu, kad ji tikrai trumpoka, į 70 eismą (realiai 80) per trumpą greitėjimo juostą įsilieti sunkoka, ir matomumas toj vietoj bus prastesnis dėl kelio kreivės. Aišku vakarais kai kamštis yra judantis link vakarinio aplinkkelio/Oslo g. išvažiavimo, gal ir nebus didelė problema įvažiuoti (įsilieti), bet tik dar padidins eismo lėtumą ir manau pradės intensyviau kimštis lazdynu tiltas ( t.y. persirikiavimas) ir automatiškai tūkstantmečio gatvė žemyn. Na bet čia tokie pafilosofavimai
O kodėl probleminė? Svarbu, kad greitėjimo ir lėtėjimo juostos būtų pakankamo ilgio. Be to, išvažiavimas iš Laisvės pr. į Oslo g. tikrai reikalingas, bus puiki alternatyva lazdyniečiams važiuoti pro ten ir išvengt pavojingo įsiliejimo į Oslo g. iš Erfurto g.
Kita vertus šita jungtis tikrai reikalinga, aišku norėtųsi maksimaliai patogios ir saugios. Ne kaip buvo istorija vakarinio aplinkkelio jungtys su Gariūnų gatve, kur matėsi problematinės vietos iš karto.
2019 08 04 Viršuliškių skg. jungtis su Šešuolių g.
Labai reikalinga jungtis ypač vakare, nes Spaudos g. užsikemša nuo Viršuliškių skg., o statysis dar daug čia. Ir patekti bus galima nuo Koralų, Lazdynų pusės iš VA be šviesoforo, nereikės forsuotai kirsti Pilaitės pr. per visas juostas.
Šimulionio reikėjo siaurinti. Gatvė niekur neveda, privažiavimas prie kvartalų, daug žmonių eina į parką, kerta gatvę. O lakstytojų su BMW-lupenom ten netrūksta.
Juokingiausia, kad net pati gatvė atkarpoje tarp Povilaičio ir Vaitkaus g. yra nereikalinga, yra tik vienas įvažiavimas - į mokyklą. Kosmosas visiškas, kažkokia užkampio gatvelė bus pakilimo takas...
Juokingiausia, kad net pati gatvė atkarpoje tarp Povilaičio ir Vaitkaus g. yra nereikalinga, yra tik vienas įvažiavimas - į mokyklą. Kosmosas visiškas, kažkokia užkampio gatvelė bus pakilimo takas...
Juo labiau, kad įvertinus eismo intensyvumą joje, tai ir danga nebuvo baisiai prastos būklės. Pilna Vilniuje gatvių, kuriose danga yra gerokai prastesnė ir jose yra keliolika kartų intensyvesnis eismas. Jau vien fantastiškai palopytas Laisvės pr. vertas paminėjimo, kur turi gerai laikytis, kad besikratant iš sėdynės neišvirstum.
Na buvo tų duobelių, iki Povilaičio g. tai kaip ir prašėsi viso asfaltavimo, bet toliau - nelabai. buvo duobelių, bet tikrai ne kritinių, kad visą dangą reiktų keisti. Bet čia gal labiau iš serijos, jei čia truputi patvarkom, tai per asfaltuojam ir toliau, ir pinigai lengviau savinasi ir vaizdas geresnis. Sakys: "Va, visą gatvę sutvarkėm"...
SImulionio gatves pavyzdys parodo tik viena dalyka - Vilniuje ir apskritai Lietuvoje yra asfalto mafija. Ta asfalto mafija uzsiima keliu lobizmu - jokiu budu nesiaurinti, palikineti dvigubai platesnes juostas, etc. Is esmes jai nesvarbu ka butent asfaltuot - todel asfaltuojamos tokios gatves kaip Simulionio, kuri galejo dar 5 metus laisvai apsieiti be dangos keitimo. Tuo labiau istisiniu asfaltavimu, o salia einantis Laisves prospektas yra lopamas lopais, nors ir taip danga kreiva. Tiesa, jei butu susiaurinta vien Simulionio gatve, to asfalto uztektu ir Laisves pr padengti istisiniu sluoksniu, bet tai neapsimoka, nes ilga laika nebereikes taisyti.
Manau ji dziaugiasi ir del dviraciu taku - tiek naujo asfalto prisidejo, kuri su metais reikes priziureti, taisyti ir is biudzeto siurbti pinigus. Butu kaip ir ok, jei jo mazetu keliuose.
SImulionio gatves pavyzdys parodo tik viena dalyka - Vilniuje ir apskritai Lietuvoje yra asfalto mafija. Ta asfalto mafija uzsiima keliu lobizmu - jokiu budu nesiaurinti, palikineti dvigubai platesnes juostas, etc. Is esmes jai nesvarbu ka butent asfaltuot - todel asfaltuojamos tokios gatves kaip Simulionio, kuri galejo dar 5 metus laisvai apsieiti be dangos keitimo. Tuo labiau istisiniu asfaltavimu, o salia einantis Laisves prospektas yra lopamas lopais, nors ir taip danga kreiva. Tiesa, jei butu susiaurinta vien Simulionio gatve, to asfalto uztektu ir Laisves pr padengti istisiniu sluoksniu, bet tai neapsimoka, nes ilga laika nebereikes taisyti.
Manau ji dziaugiasi ir del dviraciu taku - tiek naujo asfalto prisidejo, kuri su metais reikes priziureti, taisyti ir is biudzeto siurbti pinigus. Butu kaip ir ok, jei jo mazetu keliuose.
Kaune kaip tik pagrindines sutvarkė, su keletu šalutinių. Ne daug liko Kaune pagrindinių gatvių su sovietine (ar kažkas arti to) danga. Vilniuje kai kurios gatvės stebina.
Comment