Blemba, o nėra jokių kalbų apie Pedagoginio žiedo perėjas? (nžn kaip jis tiksliai vadinasi ) Ten košmaras ypač apie 17-18h. Spėju rytais tas pats. Nežinau ar dar yra pavojingesnių perėjų mieste.
Visiškai teisingai! O rasti NEreikalingesnę vietą tiltui, negu aprašoma straipsnyje, dar reikia sugebėti
Manau tai yra eilinė piarinė vizija kaip Ukmergės gatvės prieš rinkimus pamirštant 2016 metų šnekas dėl Šiaurinės, M.Lietuvio ir Liepkalnio/Tūkstantmečio. Realiai nieko neįvyko per 3 metus.
„Mes tą galimybę labai rimtai svarstome. Netoli „Circle K“ degalinės pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas į Žvėryną labai pagerintų susisiekimą tarp Gedimino pr. vakarinės dalies, Žvėryno ir Saltoniškėse besiformuojančio verslo centrų rajono“
Visiškai beprasmis tiltas būtų.
Geriau gėdingą purvyną-parkingą ties Seimu panaikintų/sutvarkytų.
Blemba, o nėra jokių kalbų apie Pedagoginio žiedo perėjas? (nžn kaip jis tiksliai vadinasi ) Ten košmaras ypač apie 17-18h. Spėju rytais tas pats. Nežinau ar dar yra pavojingesnių perėjų mieste.
Skaitymo ir suvokimo gebėjimai yra rimta šio forumo problema. Nieko asmeniško. Bet specialiai įdėjau į savo postą ištrauką apie tamstos minimą LEU žiedą. Kažkodėl nedaskaitėt iki jo.
Visiškai beprasmis tiltas būtų.
Geriau gėdingą purvyną-parkingą ties Seimu panaikintų/sutvarkytų.
Kodėl beprasmis? Geležinio vilko g. tiltas yra visiškai nenaudotinas pėsčiųjų ir dviratininkų atžvilgiu. Ant jo yra žiauriai nepatogu patekti, šaligatviai yra siauri, o tarša tokia, kad neįmanoma normaliai kvėpuoti. Tas naujas tiltas būtų labai gera jungtis. Nepamirškim, kad kairiųjų krantinių tvarkymo projekto metu bus nutiesti takai toje pusėje. Tad būtų patogus sujungimas.
O tą teritoriją prie Seimo kada nors užstatys verslas.
Prioritetų sąraše tą pėsčiųjų tiltą įrašyčiau kažkur 30 vietoje po pilnos Šiaurinės iki Kareivių, M.Lietuvio ir Liepkalnio/Tūkstantmečio sąnkryžos, Pietinio aplinkkelio, Litexpo/Vingio pėsčiųjų. Žalgirio/Ukmergės jungties įrengimo ir t.t.
Ir bendrai visų valdžios įstaigų iškraustymo iš senamiesčio, Gedimino pr. kur nors prie Vakarinio. Tuo pačiu ir kamščiai ženkliai sumažėtų, nes nevažiuotų kokių 10'000 vienu metu į/iš darbo. Pardavus užimamus pastatus ir įrengus viešbučius, apartamentus nebūtų sukuriama pikiniai kamščiai.
Pakalnis ir Co. visai nuo proto nušokę. Centre miesto šaligatviai dešimtmečiais netvarkomi, o jie apie naujus tiltus svaigsta. Aišku, didelius projektus daug smagiau "prasukti", nei žaisti su šaligatvių remontais.
Dar neseniai svaigo apie pėsčiųjų estakadą per pedagoginio žiedą į Konstitucijos pr., dabar jau peršoko prie tilto.
Manau niekas neneigia kad kuo daugiau tiltu tuo fainiau. Bet faktas lieka faktu - daryti konkrecius projektus labiau apsimoka (you know what I mean) nei gerinti kazkoki mistini juduma ar tiesiog remontuot saligatvius. To tilto reikalingumas is tikruju 30 vietoje, kaip ir Gedimino pr trinkeliu spalvos pakeitimas uz 635 547 be PVM. Kam tas tiltas jei iki jo neimanoma daeiti? Kasdien matau juokingus vaizdelius - vaziuoja paspirtukininkai ir nulipa vidury saligatvio, nes jis tieiog nepravaziuojamas.
Skaitymo ir suvokimo gebėjimai yra rimta šio forumo problema. Nieko asmeniško. Bet specialiai įdėjau į savo postą ištrauką apie tamstos minimą LEU žiedą. Kažkodėl nedaskaitėt iki jo.
Sorry, kam nepasitaiko Bet aš šnekėjau ne apie tiltus kažkur neaišku kur, bet apie patį LEU žiedą ir jo perėjas.
Sorry, kam nepasitaiko Bet aš šnekėjau ne apie tiltus kažkur neaišku kur, bet apie patį LEU žiedą ir jo perėjas.
Bet apie tai ir užsiminta straipsnyje: eismo organizavimas ties LEU. Net jeigu atsiras TIK automobilių viadukas, tai eismas pakis ir pėsčiųjų lygmenyje.
Na tai galima paklausti ir kiek dabar važiuojančių Šiaurinės g. trasa arba kiek besinaudojančių M. Lietuvio g. Neegzistuojančios infros poreikis nustatomas ne matuojant kiek yra besinaudojančių ja.
Bet vėl gi, niekas tilto šiandien nestato. Duok Dieve, kad šiemet nuspręstų kaip organizuot visą judėjimą toje Žvėryno dalyje. Geriausiu geriausiu atveju tiltas turbūt po kokių trijų metų galėtų būti pradėtas statyt.
Pakalnis ir Co. visai nuo proto nušokę. Centre miesto šaligatviai dešimtmečiais netvarkomi, o jie apie naujus tiltus svaigsta. Aišku, didelius projektus daug smagiau "prasukti", nei žaisti su šaligatvių remontais.
Dar neseniai svaigo apie pėsčiųjų estakadą per pedagoginio žiedą į Konstitucijos pr., dabar jau peršoko prie tilto.
Pagalvojau lygiai apie tą patį. O ta estakada atneštų miestui kokius 10 kartų daugiau naudos, bet matomai čia šiaip, papezėt prieš rinkimus.
O sakykit, prašau, kokia prasmė miestui šito apendikso? Čia gi grynai įvažiavimas į kiemus!
Projekto užsakovas UAB Vilbra. Turbūt statys kokį ofisą, tai kaip investicijos į infrastruktūrą gavo suprojektuoti ir prisidėti prie įrengimo (tikėkimes).
Iš Amatų gatvės suplanuotas vienas įvažiavimas/išvažiavimas prie statomo biurų pastato
Comment