Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Janonio g. žadėta asfaltuoti 2018 - niekas nepadaryta. Dabar 2019 metu sąraše atsirado jau su prierašu, kad bus tvarkoma tik po Rusecko g. darbu. 100 proc. kad nieko nepadarys ir šiemet.
2018 m. žadėjo dalį lentvario g. apšviest - nepadaryta. Šiemet žada dar ir perasfaltuot tą pačią atkarpą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJop, man irgi nepatinka, kad platina. Kita vertus vis tiek nusiunčiau savo komentarus, kurių vienas yra, kad reikėtų vieną juostą duoti A, nuo pat Jasinskio tilto vos ne iki Pylimo g.
Laba diena. Noriu išsakyti porą siūlymų dėl J. Jasinskio gatvės atkarpos tarp V. Kudirkos g. ir Pakalnės g. bei J. Jasinskio, Dainavos, Pakalnės gatvių sankryžos ir J. Jasinskio, V. Kudirkos, Pamėnkalnio gatvių sankryžos rekonstravimo projekto sprendinių.
1. Kadangi Dainavos ir Pakalnės gatvėse naikinami kairieji posūkiai, tai rodo, kad šios gatvės nėra labai svarbios logistikos prasme, todėl siūlau žengti dar vieną žingsnį ir įvažiavimus į šias gatves iškelti į pėsčiųjų šaligatvio lygį. Toks sprendimas turėtų sekančius teigiamus efektus:
1) pėsčiuosius, norinčius kirsti Jasinskio gatvę tai labiau skatins rinktis maršrutą šaligatviais be kliūčių iki artimiausios reguliuojamos perėjos, vietoje to, kad nužengus nuo bordiūro priimti skubotą sprendimą kirsti gatvę neleistinoje vietoje;
2) automobilių vairuotojai, norintys pasukti dešinėn, bus fiziškai priversti mažinti greitį ir būti atidesniais pėsčiųjų atžvilgiu.
Atkreipiu dėmesį, kad šioje zonoje yra padidėjęs avaringumas dėl pėsčiųjų, o po numatomų pertvarkymų dar padidės automobilių greitis ir sumažės atidumas.
2. Atsižvelgiant į savivaldybės deklaruojamą alternatyvių susisiekimo priemonių skatinimą, išskirti viešojo transporto juostas abiejomis kryptimis.
- 5 patinka
Comment
-
Aš dar vakar nusiunčiau tokius savo pasiūlymus, tik čia nepažymėta A juosta:
Esmė: papildomas apželdinimas saugumo salelėje ir šaligatviuose, susikirtimai su D kategorijos gatvėmis (pėsčiųjų lygyje, pagal rekomendacijas) ir neįgaliųjų dangų žymėjimas turi būti ne lenktas, o tiesus.Paskutinis taisė Creatium; 2019.03.01, 09:24.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš dar vakar nusiunčiau tokius savo pasiūlymus, tik čia nepažymėta A juosta:
- E, žėk, kas ten žalio.. tvorą tipo reik dėt?
- Tiksliai gera ideja, dedam tvorą.
Saugumo saleleje nereikia apzeldinimo. Zeme saleleje tik nesa purva ir dulkes aplink. Geriau tegu uzkloja akmenimis, trinkelemes, bet kuo, kad tik nebutu atviros zemes. Ne mano ismislas, atkreipk demesi pvz perziurint BicycleDutch kanala youtube kaip NL yra padarytos smulkios saleles.
Taip pat esu ir neigiamai nusiteikes del tokiu puses metro apzeldinimu saligatviuose prie pat gatves del tos pacios priezasties. Kol musu kelininkai neismoko daryti zemes lygi zemiau bordiuru (nes dabar padaro atvirksciai), tol is tu zemes gabalu, po ziemos isdegintu tonomis druskos ir sniego ir sunkiuju metali misiniu, absoliuciai jokios prasmes. Nei tai grazu nei ka, vien tik purvas aplink. Reikia arba palikt normalu gabala, kokiu 2-3m, o jei netelpa tai geriau nezaist.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Perėja panaikinta šiek tiek anksčiau, matyt kad mažiau iššaukti neigiamų reakcijų. Tik nereikia čia kaišioti tų pačių šabloninių pralaidumų, saugumų bei brangumų. Labai norint buvo galima padaryti žymiai geriau, ne automobilistams sekundes taupant, o kad į gretimą prabangų viešbutį atvykę turistai nepasijaustų, kaip Čeliabinske. Gal dar pritarčiau Creatium variantui išskirti A juostą, tai dėl tokio dalyko sutikčiau su barteriu į papildomą juostą dešinėn.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Dabar bandysiu pavaizduoti savivaldybes darbuotoją:
- E, žėk, kas ten žalio.. tvorą tipo reik dėt?
- Tiksliai gera ideja, dedam tvorą.
Saugumo saleleje nereikia apzeldinimo. Zeme saleleje tik nesa purva ir dulkes aplink. Geriau tegu uzkloja akmenimis, trinkelemes, bet kuo, kad tik nebutu atviros zemes. Ne mano ismislas, atkreipk demesi pvz perziurint BicycleDutch kanala youtube kaip NL yra padarytos smulkios saleles.
Taip pat esu ir neigiamai nusiteikes del tokiu puses metro apzeldinimu saligatviuose prie pat gatves del tos pacios priezasties. Kol musu kelininkai neismoko daryti zemes lygi zemiau bordiuru (nes dabar padaro atvirksciai), tol is tu zemes gabalu, po ziemos isdegintu tonomis druskos ir sniego ir sunkiuju metali misiniu, absoliuciai jokios prasmes. Nei tai grazu nei ka, vien tik purvas aplink. Reikia arba palikt normalu gabala, kokiu 2-3m, o jei netelpa tai geriau nezaist.
Miestas turi planus dėl kietųjų dangų mažinimo, taip mažinant apkrovimą tinklams ir gerinant oro kokybę. Apželdinimas šaligatvyje mano pavaizduotas apie metro pločio. Šaligatvis ten projektuojamas beveik 4 metrų pločio. Galima želdynams skirti ir du metrus arba per du metrus atitraukti nuo gatvės. Variantų yra visokių, nes pločiai leidžia varijuoti.
Reikia reikalauti, kad būtų įrengta normaliai, t.y. žemiau nei trinkelės ir bėdų didelių nebus. Galų gale galima įrengti kažką panašaus kaip Goštauto g., kur vietoje žolės priberta skaldos. Želdynai nebūtinai tik veja (to labiausiai nenoriu), bet krūmai, medžiai ar kiti daugiamečiai augalai. Visą tai parašiau savo laiške.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą1. Kadangi Dainavos ir Pakalnės gatvėse naikinami kairieji posūkiai, tai rodo, kad šios gatvės nėra labai svarbios logistikos prasme <...>
Comment
-
Man tik iškilo klausimas, kaip, atsiradus saugumo salelei, čia išsiteks dvi juostos tiesiai į Pamėnkalnio gatvę, nes ji yra labai siaura, todėl sankryžoj važiuojant tiesiai teks daryti nemažą vingį į kairę. Sakyčiau, užprogramuota vieta avarinėms situacijoms. Reiktų tada ir Pamėnkalnio gatvėje įrengti saugumo salelę ir atitinkamai paslinkti gatvę.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Mokyklos g. (Grigiškės) neišasfaltavo, išdarkė ir paliko, jau 7 mėnuo eina.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na jau nereikia, nuo pat pradžių Mokyklos gatvę žadėjo rekonstruoti per metus, o ne per porą mėnesių. Prieš porą savaičių prasukau su dviračiu, dangos būklė ten ne blogesnė, nei buvo iki remonto pradžios.
Aš pėsčias nepraeinu, o kuo jūs važiavote?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
"Iš pat pradžių" buvo planuota pradėti darbus 2018 m. birželio mėn. Dangos būklė? Ten jos nėra
Aš pėsčias nepraeinu, o kuo jūs važiavote?
Comment
-
Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
Iš tikro kur ten danga? Ten kolkas Marso kanjonai ten keitė visas požeminias komunikacijas gal dėl to taip užsitempė bet tokiai mažai atkarpai darbų tempas turėtų būti didesnis.
- 2 patinka
Comment
-
Kaip nekeista kažkas staiga prisiminė pažadus dėl Ąžuolyno gatvės. Pasirodo projektas jau buvo paruoštas dar 2008 metais:
TS_projektas_Ąžuolyno g. nuo Viršuliškių g. iki Ozo g. rekonstravimas
Pirkimo vykdytojas: Vilniaus miesto savivaldybės administracija
Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
Pirkimo numeris: 424133
Skelbimo kodas: 2019-684202
Pasiūlymų pateikimo terminas: 2019-03-12
Paskelbimo data: 2019-03-04
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-684202
Keista, kad kažkaip šio objekto nesimatė jokiuose sąrašuose. Na bet nesunku paskelbti apie planus ir palaikyti skelbimą iki antro turo...
Deja projekte numatytas šaligatvis tik išilgai gatvės ir nei vieno nusukimo link pačių arenų...Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.05, 11:43.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
"Iš pat pradžių" buvo planuota pradėti darbus 2018 m. birželio mėn. Dangos būklė? Ten jos nėra
Aš pėsčias nepraeinu, o kuo jūs važiavote?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPakalnės / Dainavos / Jasinskio / V. Kudirkos sankryžų rekonstrukcija
https://citify.eu/pakalnes-dainavos-...ekonstrukcija/
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKeista, kad kažkaip šio objekto nesimatė jokiuose sąrašuose. Na bet nesunku paskelbti apie planus ir palaikyti skelbimą iki antro turo...
Deja projekte numatytas šaligatvis tik išilgai gatvės ir nei vieno nusukimo link pačių arenų...
Ties Ąžuolyno ir Viršuliškių g. sankryža suprojektuota perėja be jokių salelių kertanti keturias eismo juostas. Taip pat iš Ąžuolyno g. kažkodėl yra dvi atskiros eismo juostos į kairę ir tiesiai, nors ten važiuojančių tik kelios dešimtys per dieną, o posūkiui į dešinę kur ir važiuoja pagr. srautas - tik viena eismo juosta.
Kadangi projektas parengimas buvo pavestas Teniso pasauliui, tai matomai jie nematė reikalo numatyti šaligatvių link Sportimos, o link jų pačių buvo suprojektuotas ir įrengtas šaligatvis statant jų pastatą
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąAkropole
Comment
Comment