Na kolkas tai butu vienintelis pavyzdys kai suasfaltavo gatve, kuria po keliu metu is pagrindu perdarytu
Bet čia yra tas pavyzdys, kai visiškai sveikintinas sprendimas tai padaryti. Aišku, su sąlyga, kad per tuos kelis metus bus suprojektuota ir padaryta normali gatvė
Bet čia yra tas pavyzdys, kai visiškai sveikintinas sprendimas tai padaryti. Aišku, su sąlyga, kad per tuos kelis metus bus suprojektuota ir padaryta normali gatvė
Būtent su šia sąlyga. Pasižūrėsim.
Abejones kelia tai, kad visi svarbiausi projektai vėluoja. O šiuo metu realiai nevykdomas joks didesnės svarbos infrastruktūrinis projektas.
Būtent su šia sąlyga. Pasižūrėsim.
Abejones kelia tai, kad visi svarbiausi projektai vėluoja. O šiuo metu realiai nevykdomas joks didesnės svarbos infrastruktūrinis projektas.
Tai tik dar labiau patvirtina, kad geras sprendimas. Nes iš karto projektuojant normalią gatvę, tuos kelis metus ir pralauktumėme su žvyrkeliu. Dabar bent važiuoti įmanoma.
Tai tik dar labiau patvirtina, kad geras sprendimas. Nes iš karto projektuojant normalią gatvę, tuos kelis metus ir pralauktumėme su žvyrkeliu. Dabar bent važiuoti įmanoma.
Niekas nesako, kad veiksmas yra blogas, juolab kainavo nelabai daug.
Klausimas dėl strateginių projektų vadybos. Negi tai chroniška liga, ir neįmanoma suplanuoti realių terminų?
Niekas nesako, kad veiksmas yra blogas, juolab kainavo nelabai daug.
Klausimas dėl strateginių projektų vadybos. Negi tai chroniška liga, ir neįmanoma suplanuoti realių terminų?
Taip, šitas tempimas sunkokai suprantamas ir lyg ir nemačiau paaiškinimų, kokios to priežastys. Šimašius, jei praloš rinkimus tai būtent dėl to, kad neįstengė įvykdyti ko gero nė vieno žadėto didelio strateginio infrastruktūros projekto.
Taip, šitas tempimas sunkokai suprantamas ir lyg ir nemačiau paaiškinimų, kokios to priežastys. Šimašius, jei praloš rinkimus tai būtent dėl to, kad neįstengė įvykdyti ko gero nė vieno žadėto didelio strateginio infrastruktūros projekto.
Keli šimtai metrų greitėjimo juostos ties Gariūnų tiltu turbūt buvo didžiausias nuo A iki Z įvykdytas infrastruktūros projektas. Kita vertus, vienoje pusėje irgi sugebėjo nepabaigt dvirtakio
Bet reikia suprasti ir priežastis kodėl vėluoja projektai. Pavyzdžiui, Šiaurinė g. buvo visiškai perprojektuota nuo ale greitkelio iki miesto gatvės. Kernavės g. projektas irgi keitėsi, tampa labiau atitinkantis planuojamus srautus. Galima klausti kodėl Giedraičių g. nepradėta tvarkyti (nors jau turėtų, taryba pritarė, reik tik pirkimų). Neries krantinės antai vyksta jau, o tai yra vienas stambesnių viešųjų projektų. Liepkalnio sankryžos sprendimas irgi vėluoja dėl pusiau neaiškių priežasčių (dalinė priežastis, kad neskyrė viso finansavimo valstybė).
Bet reikia suprasti ir priežastis kodėl vėluoja projektai. Pavyzdžiui, Šiaurinė g. buvo visiškai perprojektuota nuo ale greitkelio iki miesto gatvės. Kernavės g. projektas irgi keitėsi, tampa labiau atitinkantis planuojamus srautus. Galima klausti kodėl Giedraičių g. nepradėta tvarkyti (nors jau turėtų, taryba pritarė, reik tik pirkimų). Neries krantinės antai vyksta jau, o tai yra vienas stambesnių viešųjų projektų. Liepkalnio sankryžos sprendimas irgi vėluoja dėl pusiau neaiškių priežasčių (dalinė priežastis, kad neskyrė viso finansavimo valstybė).
Atsakymas labai aiškus. Tiesiog paprastas neūkiškumas, optimizavimo nebūvimas, dar prisideda korupcija ir organizavimo nemokšiškumas.
Atsakymas labai aiškus. Tiesiog paprastas neūkiškumas, optimizavimo nebūvimas, dar prisideda korupcija ir organizavimo nemokšiškumas.
Priežasčių galima rasti 1000+1: gyventojų nepritarimas, koreguotinas projektas, aplinkosauginiai reikalavimai, nėra reikiamų finansų, reikia išpirkti žemę, yra kitų svarbesnių reikalų, pasikeitė EK Reglamentai, nepalankūs orai, politinių oponentų įtaka, pasikeitę miesto planavimo dokumentai, nesuderina dujininkai, elektrikai, vandentiekininkai, vyksta STT, FNTT, Prokuratūros tyrimas, nepritaria rajono savivaldybė, užaugo valstybinės reikšmės miškas, rasta naudingųjų iškasenų ir t.t. ir pan.
Priežasčių galima rasti 1000+1: gyventojų nepritarimas, koreguotinas projektas, aplinkosauginiai reikalavimai, nėra reikiamų finansų, reikia išpirkti žemę, yra kitų svarbesnių reikalų, pasikeitė EK Reglamentai, nepalankūs orai, politinių oponentų įtaka, pasikeitę miesto planavimo dokumentai, nesuderina dujininkai, elektrikai, vandentiekininkai, vyksta STT, FNTT, Prokuratūros tyrimas, nepritaria rajono savivaldybė, užaugo valstybinės reikšmės miškas, rasta naudingųjų iškasenų ir t.t. ir pan.
Teisingai, ir visi šie veiksmai nėra optimizuoti -ką ir turėjau omenyje. Reiktų dar pažymėti, kad daugumą paminėtų priežasčių susiję su kitos valstybinėmis įstaigomis, kurios yra tokios pat neefektyvios ir neoptimizuotos.
Per mišką išasfaltuotas vieškelis – Taurupės gatvė, sujungusi Pilaitę su Vilniaus vakariniu aplinkkeliu, palengvino šio sostinės rajono vairuotojų kasdienybę. Pilaitės prospekto spūstys sumažėjo, nes važiuoti į miestą dabar galima ne tik juo, bet ir kitais dviem keliais. Tik naujai, kaip girtasi – per dieną, išasfaltuota gatvė pasirodė nesanti ilgaamžė. Jos paviršius jau sutrūkinėjęs ne vienoje vietoje.
Nėra ko stebėtis. Laikinas sprendimas, kuris padarytas mažiausiais kaštais ir per trumpiausią įmanomą terminą, ir yra tik laikinas sprendimas Kiekvienas, kuris bent kiek nusimato kelių dangų įrengimo technologijose, jau pirmą savaitę, po pirmo lietaus, galėjo pirštu parodyti vietas, kurios dabar yra suaižėjusios ir kur po pirmo pavasario reikės remonto. T.y. tas vietas, kuriose kas metus reikės remonto. Ten visiškai nespręstas vandens nuvedimas nuo dangos konstrukcijos.
Taigi buvo aptarinėta, čia nerekonstravo pilnai kelio, tik užmetė asfaltą ant žvyrkelio, nes vis geriau, nei gilios balos žvyrkely. Užpils plyšius smala porą kartų per metus ir vis tiek bus tūkstantį kartų geriau, nei buvo prieš asfaltavimą.
Pirminiai pasiūlymai jau baigti, šiuo metu po pastabų jie yra tikslinami. Parengus ir suderinus projektinius pasiūlymus, bus užsakytas gatvės techninis projektas.
Pasirodo jau ir pastabos pateiktos. Buvo kazkokie viesi aptarimai? Ar cia savivaldybe pateike pastabas i savo paties pasiulymus?
Sorry, bet man susidarė, kad VMS siekdama nudžiuginti miestiečius, artėjančių rinkimų proga, ne vieną ir ne dvi gatvės ir kiemus taisė tokiu tempu.
Iš esmės visi projektai paskutiniu metu buvo tokie. Daugelis gatvių kurios asfaltavo irgi. Be to tos gatvės tiesiog prašosi pilnavertiškumai rekonstruojamos, kur yra vietos dviračių takams, pėstiesiems ir pan. Geriau būtų pusę tu gatvių normaliai padarę rekonstrukcijas, nei kad tiesiog greitai perdėdamas asfaltas.
Comment