Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Kazkas savivaldybeje juk nutare daryti butent pozemine pereja. Ir aisku su niekuo ji nebus sujungta, o iseis tiesiai prie antzeminio parkingo ir kad patekt i PC reikes dar kirsti judru ivaziavima.
    Man idomu kokia pavarde sito zmogaus ir kokios jo pareigos?
    Tai yra slapta projektuotojų masonų ložė. Jie viską daro, kad būtų blogiau: šuliniai Vakariniame tiesiai ten kur automobilių ratai, kuo daugiau perėjų Ukmergės gatvėje ir nepatogios požeminės perėjos. Reikia siūlyti Seimui sukurti tyrimų komisiją.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Tai yra slapta projektuotojų masonų ložė. Jie viską daro, kad būtų blogiau: šuliniai Vakariniame tiesiai ten kur automobilių ratai, kuo daugiau perėjų Ukmergės gatvėje ir nepatogios požeminės perėjos. Reikia siūlyti Seimui sukurti tyrimų komisiją.
      Požeminės perėjos yra gėris - jos brangiai kainuoja (taigi gaunasi didesnis "nubyrėjimas"), jas paskui reikia brangiai prižiūrėti, eksploatuoti ir remontuoti. Gatvėje virš požeminės perėjos paskui reikia įrenginėti tvoras (nes pėstieji vistiek eina per gatvę), jas nuolat perdažyti. Pagerėja avaringumo statistika - nes viršumi einantys pėstieji dabar eina "neleistinoje vietoje", taigi patys kalti.

      Tipiška win-win situacija

      Comment


        Nauja Vilniaus ambicija: kaip ateityje atrodys ilgiausia sostinės gatvė

        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1059526?copied

        Vilniuje planuojama iš esmės pertvarkyti Ukmergės gatvę, kuri yra viena ilgiausių ir intensyviausių sostinės transporto arterijų bei viena iš keturių miesto gatvių, kuriose prasideda svarbūs magistraliniai keliai. Planuojama, kad Ukmergės gatvėje pasikeis eismo organizavimas, padaugės žalumos – taip tikimasi ištaisyti sovietinio planavimo klaidas.

        Per metus ar dvejus gatvė tikrai nepasikeis. Planuojama, kad projektas bus ilgalaikis – įgyvendinti etapais jį planuojama per 15–20 metų. Anot Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus, ši gatvė turi būti skirta ne tik automobiliams, bet ir pėstiesiems bei dviratininkams.

        Tikslios sąmatos kol kas miestas neturi, net apie preliminarius skaičius kalbėti nėra linkstama.

        Savotiškas miesto centras

        Pertvarkant Ukmergės gatvę, kurioje prasideda A2 magistralinis kelias į Panevėžį, Vilniaus miesto savivaldybė pasitelkė architektų biurą „Pupa – strateginė urbanistika“. Architektai parengė gaires, kaip turėtų pasikeisti 4,5 kilometro Ukmergės gatvės atkarpa nuo Ozo gatvės ir Vakarinio aplinkkelio.

        Kaip sakė biuro įkūrėja ir architektė Justina Muliuolytė, jau dabar ši gatvė yra savotiškas centras, nes eismas intensyvus, aplinkui yra daug verslo centrų, prekybos centrų ir t.t.

        <...>


        Click image for larger version  Name:	ukmerges-gatves-vizualizacija-5bebeaaa15e08.jpg Views:	1 Size:	481,6 kB ID:	1682567

        Click image for larger version  Name:	ukmg2-5bebeaa010a11.jpg Views:	1 Size:	471,9 kB ID:	1682568
        Attached Files

        Comment


          Rinkimai artėja tai kliedesių kiekis išaugs artimiausiu metu. Šaligatvio elemenaraus ir bortų toje gatvėje net įrengti nesugeba.
          ​​​​​​

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Remigijui reiktų rimtai pamastyti ar nenutraukti sutarties su savo piaro kompanija, nes tokiais briedais ir mažas vaikas nepatikės - gali pralošti rinkimus.
            Su Cambridge Analytica softuliu turbūt gerai paskaičiavo, kas jo tiksliniams rinkėjams patinka Tik prašovė nepridėję elektrinių paspirtukų..

            Comment


              Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

              O argumentai? Tai viena intensyviausių gatvių Vilniuje.
              Argumentus jau parašiau. Skaityk žinutės tolimesnę dalį. Šneka apie tuos 3 objektus nuo kadencijos pradžios ir 0 realių veiksmų. Ar paskelbtas nors 1 konkursas?
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Tik 20 metų? Kodėl ne per 70 ar 140?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Tik 20 metų? Kodėl ne per 70 ar 140?
                  2030 - 2018 = 12 (jau praktiškai tik 11).

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Nes kam tie pėstieji su dviratininkais, svarbu daugiau viadukų būtų? O tai, kad viena pagrindinių gatvių kitaip kaip automobiliu negali judėti, nes elementaraus šaligatvio nėra, tai kam tas rūpi?
                    Nu tai taip, todėl pvz. Pociūno gatvėje ta pati adminstracija nusprendė net šaligatvių neįrenginėti...
                    O šiaip aš ne apie tai. Patiems projektavimo principams aš pritariu, jie sveikintini ir turėtų būti taikomi visose gatvių statybose ar rekonstrukcijose. Esmė, kad tikrovėje ir dabar daroma visai kitaip. Mažiems vaikams įtikinti reikia realių darbų, o ne reklaminių Vasiukų pažadų.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Nu tai taip, todėl pvz. Pociūno gatvėje ta pati adminstracija nusprendė net šaligatvių neįrenginėti...
                      O šiaip aš ne apie tai. Patiems projektavimo principams aš pritariu, jie sveikintini ir turėtų būti taikomi visose gatvių statybose ar rekonstrukcijose. Esmė, kad tikrovėje ir dabar daroma visai kitaip. Mažiems vaikams įtikinti reikia realių darbų, o ne reklaminių Vasiukų pažadų.
                      Galima pagalvot, kad Ukmergės g. projektas blogas, nes va Pociūno g. nėra šaligatvių?

                      Ar blogai, kad projektuoja, gal reikėtų pirma belenkaip padaryt, po to projektuot? Ar visus darbus įgyvendint tik po vieną: kol nebus Šiaurinės g., tol neplanuoti nieko į ateitį? Ar jūs pykstat, kad visuomenei pristatoma dar ankstyva stadija, kad būtų informavimas ir įsitraukimas?

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        2030 - 2018 = 12 (jau praktiškai tik 11).
                        11 metų nutiesti pėsčiųjų/dviračių takams ir pasodinti želdiniams palei gatvę atrodo truputį daugoka. Čia realiai poros mėn. darbas turėtų būti.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                          Viskas čia gerai, jog taip iš anksto pradeda diskutuoti. Gatvė labai ilga ir labai naudojama. Daug probleminių vietų, kur per mėnesį neišspręsi (tie patys pc parkingai). Nors darbų grafike jau optimistiškai pirmus darbus greitai pasiruošę padaryti. O galutinė data turbūt nukelta, nes prioritetai ir bus visų jūsų paminėtiems seniems eilėje laukiantiems projektams. Turbūt daugiausiai čia pinigai viską stabdo.
                          Viskas būtų gerai, tik neaiškūs prioritetai, terminai, vykdymo eiga, finansavimas, interesų derinimas, investuotojai. Ar tai numatyta tvirtinamame BP?
                          Jei 20 metų tvarkysime vieną gatvę, ir eilėje lauks dar 20 (pvz.: Kalvarijų g, Savanorių pr., Kauno, Švitrigailos ir t.t.) , tai ne kas. Per tą laiką Ukmergės g. (viena iš naujausių, beje) vėl apgrius.

                          Comment


                            Na šiaip viskas logiška, infrastrukūra VT, dviračiams, žalios zonos itt. miesto intensyvioje gatvėje. Taip ir tūri būti. Panašiai turėtų ir Geležinio vilko, Sąvanorių pr. ir pan.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              O kam laukt? Negalima kelių vienu metu daryt?
                              Panašu, kad negali.

                              Koks bent vienas rimtesnis projektas Vilniuje realiai vykdomas šiuo metu?

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Viskas būtų gerai, tik neaiškūs prioritetai, terminai, vykdymo eiga, finansavimas, interesų derinimas, investuotojai. Ar tai numatyta tvirtinamame BP?
                                Jei 20 metų tvarkysime vieną gatvę, ir eilėje lauks dar 20 (pvz.: Kalvarijų g, Savanorių pr., Kauno, Švitrigailos ir t.t.) , tai ne kas. Per tą laiką Ukmergės g. (viena iš naujausių, beje) vėl apgrius.
                                Per šį laikotarpį (iki 2030m tik 12m.) reikia Šiaurinės g. (pilnos), M.Lietuvio g., Krokuvos g., Liepkalnio/Žirnių sankryžos, Taurupės g., Gilužio g. ir Pavilionių g. (Vikingų g. tęsinys iki oro uosto). Kad tik spėtų iki 2030m. su šiais visais ir Ukmergės g. rekonstrukcija. Iš to ką dabar matau Vilniuj tai aiškus prioritetas sutvarkyti esamas gatves (man toks vaizdas, jog pastaraisiais metais išasfaltuota kokiais 3 kart daugiau, nei ankščiau), o ne tiesti naujas gatves.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Panašu, kad negali.

                                  Koks bent vienas rimtesnis projektas Vilniuje realiai vykdomas šiuo metu?
                                  Neries krantinių rekonstrukcija? Senvagės rekonstrukcija? Reformatų rekonstrukcija?

                                  Jeigu klausi iš infrastruktūros - tai jo, fiziniai darbai nėra prasidėję nei viename svarbiame taške.

                                  Comment


                                    Dėl infrastruktūros. Mano įsitikinimu mieste vienu metu turi būti įgyvendinamas fiziškai (kasama, tiesiama, betonuojama, sodinama ir pan.) bent vienas reikšmingas projektas, o geriau - ne vienas, plius keli mažesni.
                                    Metai bėga. Daug kas neišgyvens iki 20-30 metų pažadų įgyvendinimo.



                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Tik 20 metų? Kodėl ne per 70 ar 140?
                                      Nes tai koncepcija, kokia kryptimi turi judėti visi projektai, kurie liečia tą miesto dalį, o ne konkretus projektas su planais, biudžetais ir terminais.

                                      Comment


                                        Reiktų dar Savanorių pr. visai atkarpai panašios koncepcijos. Dėl kitų gatvių, tai dėl manęs gali ir būti, gali ir nebūti

                                        Comment


                                          Itin judri T. Narbuto ir Saltoniškių sankryža taps pralaidesnė

                                          Atsižvelgusi į eismo srautų pasiskirstymą T. Narbuto ir Saltoniškių gatvių sankryžoje, savivaldybė jau šį savaitgalį planuoja pradėti svarbius eismo tvarkos pakeitimus minėtoje gatvių sankryžoje ir jos prieigose. Atsiradus papildomai eismo juostai T. Narbuto gatvėje, per parą pravažiuos daugiau kaip 5 tūkst. transporto priemonių nei iki šiol, pagerės sankryžos pralaidumas važiuojantiems tiesiai link Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiedinės sankryžos.
                                          Po eismo organizavimo pakeitimų šioje sankryžoje pasikeis važiavimo tvarka: tik iš vienos eismo juostos į kairę galės sukti tie vairuotojai, kurie atvyksta nuo Pilaitės į Saltoniškių gatvę. Iki šiol sukti į Saltoniškių gatvę galima iš dviejų eismo juostų.
                                          Važiuojantys tiesiai link T. Narbuto ir Konstitucijos pr. žiedinės sankryžos galės važiuoti jau keturiomis eismo juostomis, iš kurių viena skirta tik viešajam maršrutiniam transportui.

                                          https://vilnius.lt/lt/2018/11/15/iti...s-pralaidesne/

                                          Click image for larger version

Name:	Narbuto-eismo-pakeitimai-spaudai-1024x576.jpg
Views:	144
Size:	107,8 kB
ID:	1682912

                                          Comment

                                          Working...
                                          X