Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Pažiūrėjau irgi detaliau, na gal ne porą, bet kokių 10 namų gali tekti. Nebent ten vietoj matosi, kad jie jau seniau apleisti ir pan. Įtariu gali gautis nemažai transitinio srauto, nors plane nesimato trasos vystymo iki Molėtų pl, tai gal čia nebus rytinio aplinkelio dalis ?
    Realiai išorinio šiaurinio aplinkkelio vaidmenį dabar atlieka 108 kelias. Čia galėtų buti vidinis, bet nėra jokių jungiamųjų kelių

    Comment


      [QUOTE=Mexas;n1676631]
      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Liepkalnio viadukas tikrai daug labiau reikalingas. Bet Gariūnuose irgi į naudą būtų.

      Ten didesnė problema ne pats šviesoforo pralaidumas, o dalinai susiję veiksniai. Pvz 1-2 juostos susispaudimas į vieną, kad užlipt į A1 link Kauno. Vieni stovi antroj ir galvoja, kad įlįs į pirmą, nes kasnors tikrai nusukinės į Gariūnus ir bus tarpas. Kiti stovi pirmoj piktinasi, kodėl kiti iš anksto nepersirikiavo kur reikia.
      Gal pasiteisintų išvažiavimo į Kauno pusę praplatinimas iki 2 juostų ir padarymas pagreitėjimo, kad galėtų nestabdant įsilieti i greitkelį.Kaip kad nuo vakarinio aplinkelio padarė link gariūnų.

      Comment


        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

        Pažiūrėjau irgi detaliau, na gal ne porą, bet kokių 10 namų gali tekti. Nebent ten vietoj matosi, kad jie jau seniau apleisti ir pan. Įtariu gali gautis nemažai transitinio srauto, nors plane nesimato trasos vystymo iki Molėtų pl, tai gal čia nebus rytinio aplinkelio dalis ?
        Tranzitinis srautas nelabai turėtų kur važiuoti. Iš Nemenčinės - per 108 patogiau. Iš Antakalnio - ypač atsiradus Šiaurinei gatvei tikrai bus neverta lįsti į siaurus kelius iš Balsių. O jų platint irgi nelabai yra kur.

        Comment


          Dėl remontuojamoje gatvėje sproginėjančių padangų kaltina pačius vairuotojus

          Neseniai prasidėjęs Laisvės prospekto atkarpos nuo Architektų g. viaduko iki Oslo gatvės remontas iš vairuotojų sulaukia ne tik teigiamų, bet ir neigiamų atsiliepimų. Ne vienas vairuotojas įveikdamas šią remontuojamą gatvės ruožą turėjo sustoti ir keisti prakirstas padangas.

          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=79335781
          Todel kad jie vietomis lyg specialiai butu palike kvadraciukus astraus asfalto ant kuriu pastoviai uzsirauni, nes tikrai nelauki tarp pilnai nuskusto lauko kazkokiu mazu paliktu likuciu.
          Na ir klasika, jau savaite darbai nevyksta.

          Comment


            Kita vertus tai tikrai niekas nesilaiko tų greičių apribojimų. Kiek tenka važiuot pro remontuojamas atkarpas, tai jeigu nėra kažkokių akivaizdžių darbų, tai visi laksto.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Na ir klasika, jau savaite darbai nevyksta.
              Tai kad vyksta darbai, gyvenu lazdynuose ir važinėju kiekvieną dieną. Šiuo metu keičia bortus visoje remontuojamoje atkarpoje.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Kita vertus tai tikrai niekas nesilaiko tų greičių apribojimų. Kiek tenka važiuot pro remontuojamas atkarpas, tai jeigu nėra kažkokių akivaizdžių darbų, tai visi laksto.
                Manau, kad čia pasekmė pastoviai pristatomų perteklinių tokių ženklų, kai pvz. paklotas naujas asfaltas, bet nenupieštos kelios linijos ir dvi savaites stovi atitvarai su 30 km/h ženklu ir nė vieno darbuotojo. Nejaugi negalima tų ženklų atidengti/pakeisti, kai vykdomi realūs darbai, o kai jie nevykdomi, palikti šiek tiek nuosaikesnius?

                Comment


                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                  Manau, kad čia pasekmė pastoviai pristatomų perteklinių tokių ženklų, kai pvz. paklotas naujas asfaltas, bet nenupieštos kelios linijos ir dvi savaites stovi atitvarai su 30 km/h ženklu ir nė vieno darbuotojo. Nejaugi negalima tų ženklų atidengti/pakeisti, kai vykdomi realūs darbai, o kai jie nevykdomi, palikti šiek tiek nuosaikesnius?
                  Negalima. Nes jei ne "aštrūs kampai", tai tuomet "nebuvo linijos" ar dar kokia "ne mano kaltė" dėl avarijos.

                  Comment


                    Kai autostradoje daro remonta, pastato zenklus 70, cia kelias tokio pat tiesumo ir platumo ir zenklai 30, aisku niekas 30 nevaziuoja.
                    Tai gerai kad jie keicia bortus, saunuoliai, nes kitoje puseje nekeite. Bet kiek brigadu vykdo darbus? 4 zmones kilometrineje atkarpoje? Sako kitaip negalima - reikia nuskust, paskui pasikeist bortus, paskui uzdet nauja sluoksni. Visu pirma jau ne karta buvo daroma kitaip, o antra nuskusta max per pora darbo dienu. Zinojo kad reikes keist bortus, reiskia i didziausia siuo metu asfaltuojama objekta pasiunciamos papildomos brigados ir per pora pamainu pakeiciami bortai. Bet ne, o kam?

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Kai autostradoje daro remonta, pastato zenklus 70, cia kelias tokio pat tiesumo ir platumo ir zenklai 30, aisku niekas 30 nevaziuoja.
                      Tai gerai kad jie keicia bortus, saunuoliai, nes kitoje puseje nekeite. Bet kiek brigadu vykdo darbus? 4 zmones kilometrineje atkarpoje? Sako kitaip negalima - reikia nuskust, paskui pasikeist bortus, paskui uzdet nauja sluoksni. Visu pirma jau ne karta buvo daroma kitaip, o antra nuskusta max per pora darbo dienu. Zinojo kad reikes keist bortus, reiskia i didziausia siuo metu asfaltuojama objekta pasiunciamos papildomos brigados ir per pora pamainu pakeiciami bortai. Bet ne, o kam?
                      Tai ką sakysi dar po poros savaičių? Nes girdėjau, kad numatoma darbų pabaiga - gruodžio mėn.

                      Comment


                        Antakalnio g.










                        Comment












                          Comment


                            Olandų g.









                            Comment


                              Ten Antakalnio 1 ir 3 foto tai prieš ir po depresijos Tikiuosi, kad atsiras vietos tuose plačiuose šaligatvių tyruose ir gabaliukui žalumos, kur tą galima padaryt.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Ten Antakalnio 1 ir 3 foto tai prieš ir po depresijos Tikiuosi, kad atsiras vietos tuose plačiuose šaligatvių tyruose ir gabaliukui žalumos, kur tą galima padaryt.
                                Ne nes kažką keisti 'reiktų projekto'.

                                Comment


                                  Puiku, kad sutvarke... noreciau siek tiek padiskutuoti apie vizualine tarsa. Nuotraukoje pilku stulpu ir metaliniu konstrukciju dagiau nei medziu. Kiek zenklu, stulpeliu, tvoreliu... cia tikrai viskas realiai reikalinga, atmetus STR?

                                  Comment


                                    Galima būtų iškart nurodyt ir vietą, matyt, prie VU botanikos sodo. Panaikinčiau tuos dviračių / pėsčiųjų kelio ženklus su stulpais. Asfaltas raudonas ir žymėjimas turbūt net labiau kreipia dviratininko dėmesį (atvažiuojant nuo šalutinės gatvės), nei tie kelio ženklai. Pėstiesiems irgi turėtų būti aišku, jei bent kažkada apsitrynus atnaujins žymėjimus, kurie tikrai taip greit nesitrins, kaip auto kelyje. Tvorelė apačioje, tam, kad į autobusą skersai kelio nebėgtų žmonės. Viršuje (nuo kur fotografuota), tvorelė gal ir perteklinė, nes riboja ne dviračių taką, nuo kurio įmanoma nuvažiuot į griovį, bet pėsčiuosius, kurie daug statiškesni.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Na, su apželdinimu Lietuvoje problemos labai didelės.

                                      Comment


                                        Iš požeminės perėjos Pilaitės pr. projekto:


                                        Labai, realu, kad bus dar plečiama Pilaitės pr. / Pociūno sankryža - įrengiant papildomą (šeštą) juostą sukti į dešinę į Pociūno g.; pritraukiant šias juostas iki pat Vakarinio aplinkelio rampos; įrengiant papildomą juostą sukti į kairę į Pociūno g.; ties sankryža įrengiant papildomą juostą Pociūno g.; pertvarkant VT kišenę Pilaitės pr. taip, kad autobusai važiuojantys miesto kryptimi patektų tiesiai iš savo juostos; dar kažkoks patekimas tiesiai aplinkelio rampos numatytas.

                                        Bus naujoji Akropolio sankryža.

                                        Comment


                                          /\ Kas trukdė iš karto pagalvoti, o paskui daryti.
                                          Ta sankryža nuo primos šviesoforo įjungimo dienos buvo kažkoks nesusipratimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X