Parašė Raptor
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
„Grindos” vadovas apie Vilniaus gatves: tokios bjaurios situacijos dar nebuvo
Antradienį Vilniuje buvo galima išvysti riedantį sunkvežimį, paskendusį dūmų kamuolyje. Pralenkus jį net pro uždarus automobilio langus į saloną prasiskverbdavo aitrus karšto asfalto kvapas – kelininkai pradėjo lopyti sostinės gatves, rašo „Vilniaus diena”."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Pradėjo lopyti sostinės gatves
Nuo antradienio sostinės gatves prižiūrinti bendrovė „Grinda“ pradėjo sezoninius darbus – gatvių duobių užtaisymą karštu asfaltbetoniu. Kaip praneša savivaldybė, darbų vykdymui suformuotos 8 brigados.
Pirmiausia bus stengiamasi sutvarkyti greito eismo, pagrindines gatves, tokias kaip Geležinio Vilko, Savanorių, Laisvės ir kt. Kiemų remontas, pagrindiniai gatvių tvarkymo darbai planuojami vėliau, balandžio–gegužės mėnesiais.
Taip pat pradėti ir gatvių valymo darbai – šiuo metu centrinėje miesto dalyje ardomos susikaupusios po žiemos sniego krūvos, kelkraščiuose susikaupęs smėlis šluojamas, kraunamas į sunkvežimius ir išvežamas į sąvartyną. Kai bus išvežta didžioji dalis smėlio, kelkraščiai bus valomi vakuuminėmis mašinomis.
Jei leidžia oro sąlygos – nelyja, nesninga, nebešąla, nuo gatvių ašinių linijų susiurbiamas jau išdžiūvęs smėlis. Kaskart kaupiantis smėliui, procesas kartojamas. Vakuuminėmis mašinomis gatvių ašines linijas valo „Grinda“, o kelkraščius – miesto teritorijas tvarkančios įmonės. Šie darbai atliekami kiekvieną pavasarį, kai nebėra gatvių pakraščiuose ledo ir sniego.
Comment
-
Parašė Depeche Rodyti pranešimąIr pats oro uostas baisokas"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąIr pats oro uostas per arti miesto, jau dabar mieste.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąKažkas negero su juo vyksta, visą dieną iki dabar sukiojasi aplink kažkokios poliakalės, specialistai su aparatūra, geodezistai matuoja ir dar tą pačią pačią viršutinę dalį nukėlė
Comment
-
http://vz.lt/straipsnis/2011/05/03/K...te_385_mln__Lt
Vilniaus savivaldybei skiriami 8 mln. Lt Gariūnų tiltui ir Gariūnų gatvei rekonstruoti, dar 7 mln. Lt numatyti rekonstruoti Žirnių gatvei, kuri jungiasi su Vilniaus pietiniu aplinkkeliu ir yra Europos tarptautinio tinklo kelių tęsinys.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO kur tu matei ten dabar dviračių takus? KET'ą skaitęs bent jau? Turi pilną teisę su reikiamom priemonėm dviračiu važiuoti važiuojamąja dalimi dešiniau
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai jo, sustabdykim visą dviračių infrastruktūros plėtrą, nebetieskim jokių naujų dviračių takų, net nebepieškim naujų linijų esamuose šaligatviuose! Juk dviračiu galima ir keliu važiuoti. Vualia!!!Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąAš vat po teismą su vienu jau dviratininkėliu-budulėliu vaikštinėsiu. Man PĖSČIŲJŲ zonoj gegužės 21d. ranką ties pečiu išnarino. Liudininkai visi stotelėj laukę 34 autobuso žmonės, pats miesto centras Subačiaus gatvė. Prieš porą metų Fabijoniškėse pats liudininkas buvau ir vat kad nori pirsikalbėjau. Praskrido durnelis kaip golfas ir dzin jam, kad TAKO nėra, net ir papaišyto. Čia takus reikia verkinat atskirti netik papaišant juostas, bet ir atitvarais, kaip Vokietijoj ir kitur Europoje. Nes toliau daužys pėsčiuosius, nors sėkmingai gali ir gatve važiuoti. Dviratis vis tik yra transporto priemonė ir kažkokių taisyklių laikytis reikėtų. Blyn, nesikeikiant, gyvenime draugai, kolegos pasakojo kaip juos automobiliai tranko, o čia kad nori pats nuo dviratininkų kažkokių gauni...
Minėtas dviračių takas kaip tik būtų atskiras kelias dviratininkams ir jie nevažiuotų ten kur eina pėstieji, jei tik tie pėstieji nevaikščiotu dviračių takais. Dabar Gariūnų gatvėje, ar bent didžiojoje jos dalyje, nėra jokios infrastruktūros pėstiesiems ir dviratininkams.
O dėl atitvarų tarp pėsčiųjų ir dviratininkų, tai net ir "kitur Europoje" tokių nedaug teko matyti. Jei dviračių takai būtų tinkamai įrengti (plotis, bortų nuolydžiai, danga) ir butų ištisiniai, kad kas 300m nenutrūktų, tada dviratininkai ir pėstieji vieni kitiems netrukdytų. O dabar, ypač dažnai stotelėse, dviračių takai kažkur prapuola ir toliau vėl atsiranda. Kaip tokiu atveju važiuot ?
Comment
-
Tą ir turi bendro, kad reikia atskirt pagaliau dviratininkus nuo pėsčiųjų. Tema yra bendra prasme apie miesto infrastruktūrą. Bendradarbis kiekvieną dieną važiuoja gatve į darbą ir namo, vargo yra, bet konfliktų su pėsčiaisiais bent jau neturi, o vairuotojai jeigu tinkamai pasiruošęs irgi kitaip žiūri. Tiesiog viskas priklauso nuo pačių žmonių noro saugiai judėti ir tai leisti daryti kitiems. O Kuo daugiau bus gerinama tokia infrastruktūra, tuo mažiau bus nemalonių incidentų. Nes rimtai atsibodo. Pats užtai dviračiu ir nevažinėju jau daugelį metų, nes prisipažinsiu bijau. Neduok dieve kokį žmogų traumuosiu, nors vat ir pats nukentėjau. Laimei ranka jau beveik sveikaPaskutinis taisė SPX; 2011.06.14, 19:53.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė JohnMan įdomu, ar egzistuoja koks nors planas iš esmės sutvarkyti visas Vilnaius gatves? Anksčiau sakydavo "nėra pinigų", bet tai jau tęsiasi 20 metų. Šiandien pavažinėjau po Vilnių skersai ir išilgai ir tiesiog pakraupau. NIEKUR nesu matęs taip baisiai atrodančių gatvių: duobė ant duobės, nelygus asfaltas, provėžos, nusitrynusios juostos, visur pilna smėlio (iš kur jis?)... tiesiok kraupu. Spėju, kad net Kabule ar Mogadiše gatvės neatrodo taip baisiai. Negi patiems savivaldos vadovams negėda, kad jų valdomas miestas atrodo taip tragiškai? Vilniuje reikia skubiai imti rekonstruoti visas pagrindines, o vėliau ir šalutines gatves, nes situacija tikrai katastrofiška.
Beje tu gal Kaune seniai nevazinejes?Paskutinis taisė giurza; 2011.06.14, 20:51.
Comment
-
Parašė giurza Rodyti pranešimąNa o del viso kito gan paprasta - praejusiais metais motyvuodami krize praktiskai netvarke tai ir turim. bet, kad situacija tragiska nesutinku.
Kaip pavyzdys, tai vienas didelis duobės lopas prie mano namų esančioje gatvėje. Jis paklotas berods prieš 3 metus ir šiuo metu jau atrodo žymiai prasčiau nei gatvės danga, kuri tikriausiai skaičiuoja dešimtmetį. Duobės buvo lopomos netinkamos sudėties ar kokybės asfalto mišiniais, taigi sekančiais metais tą vietą reiks iš naujo taisyti, nes pavasari ten tikrai vėl atsivers duobė.
Sprendimo būdas tikriausiai yra tik vienintelis: surasti investuotoją, kuris sutvarkytu didžiąją dalį miesto gatvių ir su juo atsiskaityti išsimokėtinai, per keletą metų. Nes investuoti reikia daug, pinigų tiek nėra,o dangos būklė kasmet tik blogėja.
Comment
-
Santariškių gatvėje bus įrengtas požeminis tunelis
http://www.15min.lt/naujiena/miestas...elis-41-158009
Comment
Comment