Tiesą sakant aš ten pastaruoju metu nebuvau, bet lyg ir buvo aptvarkytas ten takas palei Nerį prieš metus ar du. Ne plytelėmis išklotas, bet bent kažkiek pritaikytas vaikščiojimui. Bet kokiu atveju labai gaila, kad gailim kažkokių aptriušusių medžių nukirtimo, o ten, kur visu gražumu atsiskleidžia gamta - šlaitai, skardžiai, upė, augmenija - mes neturim normalaus priėjimo. Neišnaudojam potencialo.
Dabar ten yra šunkelis, kuriuo galima tik praeiti, su dviračiu jau sunkiau. Manau pėsčiųjų tiltas (esantis aukštai, nuo skardžio viršaus), labai pagyvintų tą vietą ir apskritai taptų traukos objektu, nes gerai matosi NMC ir centras iš tos vietos, plius dar ir landmarku, jei architektūra būtų įdomesnė. Taip pat karoliniškių, pilaitės, lazdynų gyventojai galėtų greičiau pasiekti centrą. O problemą dėl aukščio skirtumų galima labai lengvai išspręsti.
Dabar ten yra šunkelis, kuriuo galima tik praeiti, su dviračiu jau sunkiau. Manau pėsčiųjų tiltas (esantis aukštai, nuo skardžio viršaus), labai pagyvintų tą vietą ir apskritai taptų traukos objektu, nes gerai matosi NMC ir centras iš tos vietos, plius dar ir landmarku, jei architektūra būtų įdomesnė. Taip pat karoliniškių, pilaitės, lazdynų gyventojai galėtų greičiau pasiekti centrą. O problemą dėl aukščio skirtumų galima labai lengvai išspręsti.
Nemanau, kad ten reiktų gigantiško tilto. NMC ir centras vistiek nesimatytų, nebent jis būtų ant tiek gigantiškas, kad eitų aukščiau medžių viršūnių. Bet tokio tilto kaina būtų labai didelė, Vingio parko pusėje reikėtų įrenginėti ilgą nusileidimą nuo tilto, o tai kainuotų ne tik didelius pinigus, bet ir iškirstą nemažą plotą medžių (pasakyk tai talibams) ir kažin ar tas vaizdas nuo tilto atsvertų tą investiciją. Toje vietoje esmė yra padaryti kad ir papraščiausią tiltą per upę, nes ta visas gamtos grožis ir upės vingis geriausiai atsiskleidžia būtent iš upės vidurio, nuo kranto per medžius to nelabai matos.
O ne keltas "Uperis" ten planuojamas (kaip ir Žvėryno-Naujamiesčio bei Žirmūnų-Antakalnio jungtyse)?
Uperis labai nedraugiškas bėgikams. Tie miškai labai masina bėgikus. Tiltą prabėgi negaišdamas, o ant to Uperio reiktų striksėt kol plauksi (kad neatvėst), tad nesigautų juo visiems naudotis.
Uperis labai nedraugiškas bėgikams. Tie miškai labai masina bėgikus. Tiltą prabėgi negaišdamas, o ant to Uperio reiktų striksėt kol plauksi (kad neatvėst), tad nesigautų juo visiems naudotis.
Taip pat reiktų striksėti laukiant Uperio pagal tvarkaraštį.
Draugiškas jis bėgikams ar ne, tačiau yra pigesnis nei tiltas, o žinant VMS polinkį taupyti, tai nieko kita nevertėtų tikėtis. Plius būtų imamas mokestis.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Gal kas nors žino, ką galima užklausti dėl darbų atnaujinimo Oslo g. ties Gariūnų tiltu?
Kaip 15min informavo Miglė Bielinytė, įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovė ryšiams su visuomene, šie ženklai buvo pastatyti pažeidžiant nustatytą tvarką. Tai padarė už Gariūnų gatvės rekonstrukciją atsakinga rangovinė organizacija UAB „YIT Infra Lietuva“, be galutinio suderinimo įrengusi laikinus kelio ženklus. Pasak M.Bielinytės, 15min pasidomėjus situacija, bendrovė skubiai demontavo ženklus. https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ina-787-976184
Vairuotojai pyksta dėl „laikinai“ greitį ribojančių kelio ženklų labirintų: kas nelaimės atveju sumokės už laidotuves?
Penktadienį Dunojaus gatvėje radęsi lopai (tikrai didesni nei 5 m2) tikrai buvo panašūs į išlyginamuosius – nelygiais kraštais ir pan. Manau, kad viskas bus gerai Nors, vėliau ten dar nebuvau.
Vakar Dunojaus gatvėje baigtas nufrezuoti visas senas asfaltas (kartu su išlyginamaisiais lopais ir naujuoju gatvės žymėjimu ). Dar laukia kai kurių bortelių ir šaligatvio keitimas (šalia sankryžų ar įvažiavimų) ir kitą savaitę tikėtina išvysti ten asfalto klotuvus
Šaligatviai keičiami (darbai baigti prieš savaitę - dvi) ne visi, o pagal "taupymo programą": pakeisti tik labiausiai išsiklaipę, o kur atrodė pakankamai lygiai, palikti kokie buvę.
Aš gal kažkaip nemačiau arba buvau praleidęs pro ausis informaciją, kad rekonstruojama Vytauto gatvė Žvėryne, Vilniaus projektų žemėlapyje kaip matau tai irgi nėra pažymėta, tai tiesą sakant visai nustebau, kai šiandien ten užsukau. Darbai vyksta pilnu pajėgumu, tiesa, kloja 'standartines' Vilniaus plyteles, antra vertus viskas atrodo ganėtinai kokybiška. Aš už šitos gatvės rekonstrukciją agitavau jau seniai, nes man atrodo, kad pilnai neišnaudojam Žvėryno potencialo, o būtent šita gatvė yra labiausiai turistinė ir su daugiausiai Žvėrynui budingos unikalios architektūros, jeigu neklystu, tai netgi sightseeing autobusai per ją važinėja. Kas labiausiai nuliūdino, tai kad paliekami seni medžiai. Tai gatvei žinoma reikia medžių, jie ten labai tinka, tačiau būtų šimtą kartų geriau, jeigu jie būtų tvarkingi, susodinti vienodais atstumais, vienodos formos ir būtų dar geriau, jeigu nebūtų kažkoks 'standartinis medis', o paieškota kokių unikalesnių sprendimų. Nuotraukų nepadariau, tik vieną, kuri neatspindi bendro vaizdo.
Mano "kuruojama" Dunojaus gatvė jau pradėta ištisai asfaltuoti :-) Tiesa, anksčiau buvę patraukti čia (netoli Birbynių g.) "amžinai" stovintys sunkvežimiai su malkomis grįžo į savo "pozicijas" ir naujas asfaltas po jais neatsirado :-D Tikėkimės, laikinai.
Turint omeny gatviu esama bukle ir kad per 4 metus sutvarke tik 8%, manau labai liudni skaiciai. Naujai iskloto kelio tarnavimo laikas vidutiniskai 12 metu. Neskaitant tarpiniu lopymu, cia tas laikas po kurio visa danga turetu buti isklota is naujo. Optimistiskai manom kad keliu ilgis ateity nedides. Tai reiskia kad per 12 metu cikla suremontuot 100% keliu ( = palaikyti normalia keliu bukle) Vilniuje kasmet turetu buti remontuojama po 115 km. Siais metais skelbesi kad bandys padaryti 80 km., is kuriu 10km zvirkeliu.
Pati savivaldybe skelbia, kad "Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių."
Tad jei paimsim kad gatviu visgi yra kaip minimum 1600 km (o ne 1390), tuo labiau ir gatviu ilgis turetu per 12 metu paaugt, tai kasmet turetu buti remontuojama po 133 km gatviu, neiskaitant ju prastos dabartines bukles. Viskas kas maziau sio skaiciaus reiskia, kad su laiku gatviu tinklo bukle prastes ir miestas nesugeba padaryti net einamojo bukles palaikymo.
Aš gal kažkaip nemačiau arba buvau praleidęs pro ausis informaciją, kad rekonstruojama Vytauto gatvė Žvėryne, Vilniaus projektų žemėlapyje kaip matau tai irgi nėra pažymėta, tai tiesą sakant visai nustebau, kai šiandien ten užsukau. Darbai vyksta pilnu pajėgumu, tiesa, kloja 'standartines' Vilniaus plyteles, antra vertus viskas atrodo ganėtinai kokybiška. Aš už šitos gatvės rekonstrukciją agitavau jau seniai, nes man atrodo, kad pilnai neišnaudojam Žvėryno potencialo, o būtent šita gatvė yra labiausiai turistinė ir su daugiausiai Žvėrynui budingos unikalios architektūros, jeigu neklystu, tai netgi sightseeing autobusai per ją važinėja. Kas labiausiai nuliūdino, tai kad paliekami seni medžiai. Tai gatvei žinoma reikia medžių, jie ten labai tinka, tačiau būtų šimtą kartų geriau, jeigu jie būtų tvarkingi, susodinti vienodais atstumais, vienodos formos ir būtų dar geriau, jeigu nebūtų kažkoks 'standartinis medis', o paieškota kokių unikalesnių sprendimų. Nuotraukų nepadariau, tik vieną, kuri neatspindi bendro vaizdo.
Nepažymėta, nes gatvė tiesiog atnaujinama. Nors gal ir reikėtų žymėt didesnius atnaujinimus?
Gatvė nerekonstruojama. Joje daugiau visokių negerų dalykų: išlaikomas tas pats beprotiškas plotis, neatsiranda eismo greičio reguliavimo, nėra dviračių takų.
Turint omeny gatviu esama bukle ir kad per 4 metus sutvarke tik 8%, manau labai liudni skaiciai. Naujai iskloto kelio tarnavimo laikas vidutiniskai 12 metu. Neskaitant tarpiniu lopymu, cia tas laikas po kurio visa danga turetu buti isklota is naujo. Optimistiskai manom kad keliu ilgis ateity nedides. Tai reiskia kad per 12 metu cikla suremontuot 100% keliu ( = palaikyti normalia keliu bukle) Vilniuje kasmet turetu buti remontuojama po 115 km. Siais metais skelbesi kad bandys padaryti 80 km., is kuriu 10km zvirkeliu.
Pati savivaldybe skelbia, kad "Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių."
Tad jei paimsim kad gatviu visgi yra kaip minimum 1600 km (o ne 1390), tuo labiau ir gatviu ilgis turetu per 12 metu paaugt, tai kasmet turetu buti remontuojama po 133 km gatviu, neiskaitant ju prastos dabartines bukles. Viskas kas maziau sio skaiciaus reiskia, kad su laiku gatviu tinklo bukle prastes ir miestas nesugeba padaryti net einamojo bukles palaikymo.
Taip. Bet tada pagalvokim. Čia forume labai daug besipiktinančių buvo (aš iš dalies irgi), kad gatvės tvarkomos jų nesiaurinant, neįrengiant gražiai šaligatvių, nenaudojant kokybiškesnių medžiagų etc. Bet tada kiekvienai gatvei reikia ruošti po rekonstrukcijos projektą. Tai tuomet nieku gyvu nesugebėsim atnaujinti tokio skaičiaus gatvių.
O tempai didėja. Šiemet gi 80 km berods asfaltuojama. Tai jau kažkas panašiau į tavo skaičiavimus, nors dar ne visai tai, ko reikia.
Nereikia pamiršti ir to, kad daug gatvių yra miesto pakraščiai - faktiškai rajonai, įvairūs sodai. Nors nesakau, kad jų nereikia sutvarkyti, bet tai vis vien ne centrinis miestas.
Taip. Bet tada pagalvokim. Čia forume labai daug besipiktinančių buvo (aš iš dalies irgi), kad gatvės tvarkomos jų nesiaurinant, neįrengiant gražiai šaligatvių, nenaudojant kokybiškesnių medžiagų etc. Bet tada kiekvienai gatvei reikia ruošti po rekonstrukcijos projektą. Tai tuomet nieku gyvu nesugebėsim atnaujinti tokio skaičiaus gatvių.
O tempai didėja. Šiemet gi 80 km berods asfaltuojama. Tai jau kažkas panašiau į tavo skaičiavimus, nors dar ne visai tai, ko reikia.
Nereikia pamiršti ir to, kad daug gatvių yra miesto pakraščiai - faktiškai rajonai, įvairūs sodai. Nors nesakau, kad jų nereikia sutvarkyti, bet tai vis vien ne centrinis miestas.
Taip daugeliui gatviu reiketu nauju projektu. O jei po 12-15 metu vel pasikeis gyvenimo standartai, pvz masinu taps trigubai maziau, vel reikes projektuot is naujo. Ir tai butu normali rotacija, kuri vyksta vakaru miestuose.
Nors parasiau daugeliui, bet daugeliui tikrai ne. Uztenka perprojektuot gatves kuriu prieziura gali atpigt, kuriuose didelis trafikas ar jo visai nera.. na tam prasme tikrai nebutina projektuot is naujo kad ir puses g.
Comment