Sąrašas gal bus dar papildytas, nors praeitais metais toks sąrašas buvo paskelbtas ne pilnas, nes kai kurios gatvės buvo tvarkomos pagal Vyriausybės programą, dar iš kitų fondų.
O senamiestyje tai būtų džiugu, kad mažiau būtų asfalto, o daugiau labiau derančios dangos - plytelių, trinkelių, grindinio.
Įdomu, ar pradės ką nors daryti kaip buvo skelbti projektai dėl GV platinimo leidžiantis nuo Ozo iki Ukmergės ir kitoje pusėje šalia Circle K ? Buvo daug šnekų, bet veiksmų nulis kaip ir su Žirnių/Liepkalnio. Gal irgi tik 2019'iems ką nors žadės?
Prieš mėn buvau užklausęs, šiandien atėjo atsakymas iš savivaldybės:
Pranešame, kad Jūsų minimas Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcijos projektas nėra pakeistas. Darbus planuojama etapais pradėti šiais metais. Pirmo etapo rekonstrukcijos darbai planuojami Geležinio Vilko gatvės pusė, judėjimo kryptimi link miesto centro.
...Mokslininkų pateiktose išvadose teigiama, kad atliktas miesto transporto srautų modeliavimas rodo, jog taupant laiką važinėjantiems gyventojams tuos variantus išdėstyti prioritetine tvarka reikėtų taip: pirmiausia įrengti papildomas juostas Pilaitės prospekte ir požeminę jungtį, tada – Taurupės gatvę, o tada Šešuolių jungtį.
Vis dėlto darbai atliekami, anot VGTU mokslininkų, turėtų būti kiek kita eile: „Atsižvelgiant į susisiekimo sistemos rišlumo ir patikimumo užtikrinimo galimybes ir į tai, kad Pilaitės prospekto rekonstrukcijos metu bus sudaromi eismo trukdžiai, siūlome visų pirma įgyvendinti 1 variantą – Taurupės gatvę.
Taurupės gatvės siektini techniniai parametrai: ne mažesnis kaip 50 km/val. leistinas greitis ir 2+1 eismo juostos. Modeliuotuose scenarijuose nebuvo įvertinta tolimesnė nei 5 metų Pilaitės rajono plėtra, todėl rekomenduojama naudoti 2+2 eismo juostų skersinį gatvės profilį.“...
...Hipotetinis Šešuolių–V.Pociūno g. viadukas turi didžiausią transportinę įtaką Pilaitės prospekto apkrovai, jei yra projektuojamas pagal „dobilo lapų“ principą, t. y. mazge užtikrinama galimybė išvažiuoti į vakarinį aplinkkelį kairiais manevrais. Apie 765 transporto priemonės rytinio piko metu nebevažiuotų Pilaitės prospektu iš Viršuliškių ir Justiniškių link aplinkkelio, taip atlaisvindamos vakarinio aplinkkelio-Pilaitės pr. mazgą“, – rašoma VGTU išvadose...
...Vilniaus savivaldybė šiemet ketina sutvarkyti beveik pustrečio kilometro ilgio Taurupės gatvę. „Išnagrinėjus perspektyvinius transporto srautus nuspręsta šiais metais įrengti dviejų juostų asfaltbetonio dangą gatvėje, o žvelgiant į ateitį, parengti minėtos gatvės techninį projektą pagal pagrindinėms gatvėms keliamus reikalavimus. Paklojus asfalto dangą atsiras puiki galimybė patekti iš Pilaitės tiesiai į vakarinį aplinkkelį ties L.Asanavičiūtės gatve, Karoliniškėse. Per artimiausius dvejus metus planuojama atnaujinti ir Gilužio gatvę, kuri susijungs su Taurupės gatve ir vakariniu aplinkkeliu“, – teigė V.Pauža...
Nes L - logika. Padare pozemine pesciuju pereja ir kai is jos iseini link stoteles reikia dar karta pereiti gatve per sviesoforine sankryza?
Jeigu jau taip nenori daryt sviesoforo Pilaites pr, tai gali tiesiog perkelt jau esama kairi posuki tiesiog toliau link zalios linijos
Nes L - logika. Padare pozemine pesciuju pereja ir kai is jos iseini link stoteles reikia dar karta pereiti gatve per sviesoforine sankryza?
Jeigu jau taip nenori daryt sviesoforo Pilaites pr, tai gali tiesiog perkelt jau esama kairi posuki tiesiog toliau link zalios linijos
Kaip suprantu ten tas posūkis turi išnykti, kai bus nutiestas Smalinės g. kelias po Pilaitės pr. viaduku (žr. nuotraukoje aukščiau kairiau). Projektiniai pasiūlymai buvo, įdomu kokia dabar stadija. Kažkaip tyla.
Taurupės gatvės siektini techniniai parametrai: ne mažesnis kaip 50 km/val. leistinas greitis ir 2+1 eismo juostos. Modeliuotuose scenarijuose nebuvo įvertinta tolimesnė nei 5 metų Pilaitės rajono plėtra, todėl rekomenduojama naudoti 2+2 eismo juostų skersinį gatvės profilį
...Šiemet rengiamas naujos Kernavės g. techninis projektas. Naujoji gatvė bus nutiesta tarp Konstitucijos pr. ir Žalgirio g., ji turės patogius dviračių takus bei šaligatvius, numatomos ir viešojo transporto stotelės. Darbai prasidės jau kitais metais...
„Vilniaus miesto savivaldybė dar šiemet planuoja rekonstruoti Ąžuolyno gatvę nuo Ozo iki Viršuliškių gatvės. Gatvės rekonstrukcijos metu bus atnaujinta asfalto danga, įrengtas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, taip pat pėsčiųjų takas Saltoniškių kapinių pusėje.“
Klausimas tik kaip bus padaryta kapinių pusėje. Mat ten dar labai mėgsta sustoti į kapines atvažiavę lankytojai, tad ar nesugalvos ten ant šaligatvio parkuotis.
Klausimas tik kaip bus padaryta kapinių pusėje. Mat ten dar labai mėgsta sustoti į kapines atvažiavę lankytojai, tad ar nesugalvos ten ant šaligatvio parkuotis.
Būtent. Ten reikia padaryti stovėjimo vietas, kitaip bus dar didesnis balaganas nei dabar. Eismas pro ten didelis (nes taip ir nepabaigė Ozo g. iki galo), dažnai stringa (nes atsirado kairieji posūkiai į areną, viešbutį). Tą gatvę reikia dar ir platinti, kad būtų galima viduryje įrengti juostą kairiesiems posūkiams, nes, matyt, Ozo g. taip niekada ir neužbaigs.
Būtent. Ten reikia padaryti stovėjimo vietas, kitaip bus dar didesnis balaganas nei dabar. Eismas pro ten didelis (nes taip ir nepabaigė Ozo g. iki galo), dažnai stringa (nes atsirado kairieji posūkiai į areną, viešbutį). Tą gatvę reikia dar ir platinti, kad būtų galima viduryje įrengti juostą kairiesiems posūkiams, nes, matyt, Ozo g. taip niekada ir neužbaigs.
Mano variantas šiaip būtų užbaigti Viršuliškių g. jungti su Ozo g. Ten dar turbūt statant laidojimo namus buvo nutiesta plati gatvės trąsa, bet neužbaigta. Viršuliškių g. turėtų tiesiai jungtis į Ozo/Buivydiškių g. sankryžą. Ąžuolyno g. turėtų likti kaip aptarnaujanti gatvė joje esančioms įstaigoms ir kapinėms.
Mano variantas šiaip būtų užbaigti Viršuliškių g. jungti su Ozo g. Ten dar turbūt statant laidojimo namus buvo nutiesta plati gatvės trąsa, bet neužbaigta. Viršuliškių g. turėtų tiesiai jungtis į Ozo/Buivydiškių g. sankryžą. Ąžuolyno g. turėtų likti kaip aptarnaujanti gatvė joje esančioms įstaigoms ir kapinėms.
Nematau esminės naudos, jei tas kapines apeitų per kitą pusę. Priedo nėra normalios vietos tarp Impuls ir kapinių, siauroka ten. Kaip tik esamą lengviau praplėsti, erdvės yra daugiau.
Nutiestų Šiaurinę iki GV ir sumažėtų ženkliai čia trafikas.
Nematau esminės naudos, jei tas kapines apeitų per kitą pusę. Priedo nėra normalios vietos tarp Impuls ir kapinių, siauroka ten. Kaip tik esamą lengviau praplėsti, erdvės yra daugiau.
Nutiestų Šiaurinę iki GV ir sumažėtų ženkliai čia trafikas.
Ne tas kapines matyt turi galvoje. Kalba eina apie kapines labiau link Viršuliškių, o ne prie Impulso. Šalia jų palikta vietos Ozo g. tęsiniui.
Tarp Impuls ir kapinių be vargo telpa 2-jų arba 2+1 eismo juostų gatvė su visais takais. Garantuoju ten plotis to tarpo daugiau nei 12 metrų Beje, ten tuo šunkeliu dabar to pačio Vaikų kaimo darbuotojai naudojasi.
Comment