Nieko gero Vilniaus infrastruktūrai 2018 m. Meras rūpinasi nebent dviračių takais
"Miesto ūkio ir transporto departamentas šiemet turėtų gauti 132,702 mln. eurų – 16,9 proc. mažiau nei 2017 metais. Miesto infrastruktūros objektų priežiūra ir modernizavimui ketinama skirti 53,547 mln. eurų (19,1 proc. mažiau), infrastruktūros objektų plėtrai – 20,289 mln. eurų (2,1 karto mažiau)"
Nėra viskas taip blogai. Nors tikrai įdomu kodėl taip gana smarkiai krito finansavimas, nes darbų žadama daug: Liepkalnio rekonstrukcija (Šimašius savo fb rašė, kad tikimasi šių metų gale pradėt, jei nekils nesklandumų), Nemenčinės pl. rekonstrukcija (numatyta berods 23 mln. eurų, turėtų TURBŪT už kelių mėnesių prasidėti), toliau žada atnaujinti esamas gatves ir baigti kiemus + nemažai dviračių takų. Matyt, kad finansavimo šaltiniai ne visur yra savivaldybės, pvz., galbūt kai kur pinigus skiria iš valstybės programos (gal Nemenčinės pl.?).
Visuomenės informavimas apie numatomą Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?2761389456 Visuomenės informavimas apie numatomą Žalgirio gatvės atkarpos nuo Tuskulėnų gatvės iki Linkmenų gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?3361492973
p.s. iš tikro tai dviračių takų įrengimas
Vilniaus miesto savivaldybė, sostinės gatves prižiūrinti bendrovė „Grinda“ ir „Bitė“ kviečia automobilių vairuotojus išmaniojoje navigacijoje „Waze“ žymėti gatvėse pastebėtas duobes, o „Grinda“ jas operatyviai sutvarkys.
„Grindos“ vadovo teigimu, užfiksuotas duobes įmonės darbuotojai sutvarkys per 3-5 dienas. Statistika rodo, kad vilniečiai kasdien per „Waze“ užfiksuoja apie 150 įvairių įvykių – duobių, ant važiuojamosios dalies besimėtančių pavojingų daiktų (medžių šakų, iškritusių krovinių, ir pan.) ar ne vietoje paliktų automobilių. Šią informaciją pradėjo naudoti ir sostinės gatves prižiūrinti bendrovė „Grinda“.
Šiemet planuojama sutvarkyti beveik pustrečio kilometro ilgio Taurupės gatvę. Paklojus naują asfalto dangą atsiras puiki galimybė patekti iš Pilaitės rajono tiesiai į Vakarinį aplinkkelį ties Asanavičiūtės gatve, Karoliniškėse. Be to, bus tvarkomos ir Zujūnų, Gavaičių gatvės. Per artimiausius dvejus metus planuojama atnaujinti ir Gilužio gatvę, kuri susijungs su Taurupės gatve ir Vakariniu aplinkkeliu. Įsruties gatvėje planuojama įrengti apie 300 vietų automobilių stovėjimo aikštelę.
Nežinau ką Šimašius padarė, bet projektai pagaliau ruošiami normalūs, europietiški, pagal naujus standartus. Tas yra labai džiugu.
O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?
O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?
Per tvarkaumiesta.lt teko registruoti tokią problemą: "Problematiška vieta - automobiliai atvažiuojantys Galvės g. į Savanorių pr. neturi greitėjimo juostos ir dažnai susidaro kritinės situacijos. Į tokio intensyvumo gatvę įvažiuoti be greitėjimo juostos - itin pavojinga.
Vietos įrengti bent 50 metrų greitėjimo juostą yra - tai atlikus gerokai išaugtų matomumas bei saugumas.
Analogiška situacija ir Savanorių g. kitoje pusėje - Kauno kryptimi. Nėra greitėjimo juostos, išvažiuojama, tikintis, kad nebus mašinų. 50 metų greitėjimo juostą įrengti nesudėtinga - net gi lengviau nei priešingoje pusėje. Juosta pasibaigtų ties viaduku.
Atsakė dar tą pačią dieną (pastebėjau, kad reagavimas - labai pagerėjęs):
"Teikiame informaciją apie greitėjimo juostos įrengimo galimybes iš Galvės gatvės į Savanorių prospektą.
Informuojame, kad klausimas dėl eismo tvarkos pakeitimų Savanorių pr., ties nuvažiavimu nuo Galvės g., buvo svarstytas Vilniaus miesto savivaldybės eismo saugumo komisijos posėdyje 2017 m. rugsėjo 28 dieną. Įvažiuojant į Savanorių pr. iš Galvės g. greitėjimo juostos įrengimas sudėtingas dėl techninių kliūčių (šlaitai, vandens latakai, požeminės komunikacijos, reljefas). Atsižvelgiant į tai, posėdyje buvo nutarta Savanorių pr. transporto srautus sulieti į antrą eismo juostą, kad atvažiuojantys nuo Galvės g. galėtų važiuoti netrukdomai. Eismo organizavimo pakeitimai yra įtraukti į 2018 atliekamų darbų planą."
Tai dabar gaunasi, kad šiemet bus įrengtas Savanorių pr. susiaurėjimas į vieną juostą. Sprendimas bent jau man atrodo nelogiškas - srautas nuo A1 turės talpintis vieną juostą... Ar ten toks srautas mažas, visi nusuka ties Gariūnais?
Mačiau šitą užregistruotą. Tikrai nelogiška išeitis. Kažkaip netikiu, kad visi tie kų išvardyti aspektai gali trukdyti įrengti greitėjimo juostas. Juk tas galioja beveik visiems objektams mieste (komunikacijos, latakai).
Pakankamai logiškas, nes srautai iš Galvės g. ne ką mažesni nei Savanorių pr. nuo Kauno pusės, beveik visi, kuriems reikia į miestą, nusuka ties Gariūnais.
Panašiai padaryta Milašiaus ir Nemenčinės pl. susijungimo vietoje, abi gatvės susiaurintos iki 1 juostos, kamščių nėra, o saugumas gerokai išaugo: https://www.google.lt/maps/@54.72953.../data=!3m1!1e3
Tai dabar gaunasi, kad šiemet bus įrengtas Savanorių pr. susiaurėjimas į vieną juostą. Sprendimas bent jau man atrodo nelogiškas - srautas nuo A1 turės talpintis vieną juostą... Ar ten toks srautas mažas, visi nusuka ties Gariūnais?
Taip, didžioji dalis nusuka ties Gariūnais ir srautas lieka palyginus nedidelis. Iš Galvės gatvės irgi atvažiuoja tikrai daug srauto.
Asmeniškai net nežinau kas toje vietoje būtų geriau - kiekvienam srautui duoti po vieną juostą ar dekoratyvinė 50m pagreitėjimo juosta. Kita didelė problema toje vietoje yra A1 atvažiuojančių greitis. Stovi ženklas 70, bet neretas atvažiuoja 90-100 ir pristabdo tik prieš pat posūkį nuo kalno. Susiaurėjimas padėtų išspręsti ir šitą problemą.
Idealiu atveju reiktų daryti 3 juostas per posūkį ir tik leidžiantis nuo kalnos siaurinti į 2. Bet tai tikrai būtų brangu.
Ir dabar didelė dalis A1 srauto persirikiuoja į antrą juostą net nežiūrėdami ar kas nors atvažiuoja nuo Galvės g ar ne. Tada iš Galvės g. įpranta įvažiuoti irgi per daug nežiūrėdami. Esu matęs avarinių situacijų kai kas nors nežino "nerašytų taisyklių", drąsiai važiuoja pirma juosta, o prieš nosį iššoka iš Galvės...
Kuo nelogiškas? Nelogiškiausia situacija yra dabar Dekoratyvinė greitėjimo juosta irgi būtų nelabai logiška iš 30km/h įsilieti į 70-90km/h srautą, prieš posūkį nuo kalno.
Kuo nelogiškas? Nelogiškiausia situacija yra dabar Dekoratyvinė greitėjimo juosta irgi būtų nelabai logiška iš 30km/h įsilieti į 70-90km/h srautą, prieš posūkį nuo kalno.
Jeigu norėtų, tai galėtų įrengti normalią juostą, o ne "dekoratyvinę".
Jeigu norėtų, tai galėtų įrengti normalią juostą, o ne "dekoratyvinę".
Darant normalią pagreitėjimo juostą reiktų liesti šlaitą. Galbūt ir pastatus ant jo. Idealiu atveju ir per posūkį turėtų eiti. Biudžetas būtų tikrai nemažas. Susiaurinti A1 srautą į vieną juostą toje vietoje kainuoja N kartų pigiau, o rezultatas gal net geresnis. Susiaurėjimas veiks ir greičio sumažinimui.
Vienintelė problema - morališkai sunku A1 turėti vieną juostą
Comment