Sutvarkytas Pilies tilto šaligatvis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Alfas VingysNieko gero Vilniaus infrastruktūrai 2018 m. Meras rūpinasi nebent dviračių takais
"Miesto ūkio ir transporto departamentas šiemet turėtų gauti 132,702 mln. eurų – 16,9 proc. mažiau nei 2017 metais. Miesto infrastruktūros objektų priežiūra ir modernizavimui ketinama skirti 53,547 mln. eurų (19,1 proc. mažiau), infrastruktūros objektų plėtrai – 20,289 mln. eurų (2,1 karto mažiau)"
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=76902669
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?2761389456
Visuomenės informavimas apie numatomą Žalgirio gatvės atkarpos nuo Tuskulėnų gatvės iki Linkmenų gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?3361492973
p.s. iš tikro tai dviračių takų įrengimasPaskutinis taisė Arunasx; 2018.01.22, 19:46.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Vilniaus vairuotojai kviečiami sužymėti duobes
Vilniaus miesto savivaldybė, sostinės gatves prižiūrinti bendrovė „Grinda“ ir „Bitė“ kviečia automobilių vairuotojus išmaniojoje navigacijoje „Waze“ žymėti gatvėse pastebėtas duobes, o „Grinda“ jas operatyviai sutvarkys.
„Grindos“ vadovo teigimu, užfiksuotas duobes įmonės darbuotojai sutvarkys per 3-5 dienas. Statistika rodo, kad vilniečiai kasdien per „Waze“ užfiksuoja apie 150 įvairių įvykių – duobių, ant važiuojamosios dalies besimėtančių pavojingų daiktų (medžių šakų, iškritusių krovinių, ir pan.) ar ne vietoje paliktų automobilių. Šią informaciją pradėjo naudoti ir sostinės gatves prižiūrinti bendrovė „Grinda“.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Šiemet planuojama sutvarkyti beveik pustrečio kilometro ilgio Taurupės gatvę. Paklojus naują asfalto dangą atsiras puiki galimybė patekti iš Pilaitės rajono tiesiai į Vakarinį aplinkkelį ties Asanavičiūtės gatve, Karoliniškėse. Be to, bus tvarkomos ir Zujūnų, Gavaičių gatvės. Per artimiausius dvejus metus planuojama atnaujinti ir Gilužio gatvę, kuri susijungs su Taurupės gatve ir Vakariniu aplinkkeliu. Įsruties gatvėje planuojama įrengti apie 300 vietų automobilių stovėjimo aikštelę.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNežinau ką Šimašius padarė, bet projektai pagaliau ruošiami normalūs, europietiški, pagal naujus standartus. Tas yra labai džiugu.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNežinau ką Šimašius padarė, bet projektai pagaliau ruošiami normalūs, europietiški, pagal naujus standartus. Tas yra labai džiugu.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Per tvarkaumiesta.lt teko registruoti tokią problemą: "Problematiška vieta - automobiliai atvažiuojantys Galvės g. į Savanorių pr. neturi greitėjimo juostos ir dažnai susidaro kritinės situacijos. Į tokio intensyvumo gatvę įvažiuoti be greitėjimo juostos - itin pavojinga.
Vietos įrengti bent 50 metrų greitėjimo juostą yra - tai atlikus gerokai išaugtų matomumas bei saugumas.
Analogiška situacija ir Savanorių g. kitoje pusėje - Kauno kryptimi. Nėra greitėjimo juostos, išvažiuojama, tikintis, kad nebus mašinų. 50 metų greitėjimo juostą įrengti nesudėtinga - net gi lengviau nei priešingoje pusėje. Juosta pasibaigtų ties viaduku.
Atsakė dar tą pačią dieną (pastebėjau, kad reagavimas - labai pagerėjęs):
"Teikiame informaciją apie greitėjimo juostos įrengimo galimybes iš Galvės gatvės į Savanorių prospektą.
Informuojame, kad klausimas dėl eismo tvarkos pakeitimų Savanorių pr., ties nuvažiavimu nuo Galvės g., buvo svarstytas Vilniaus miesto savivaldybės eismo saugumo komisijos posėdyje 2017 m. rugsėjo 28 dieną. Įvažiuojant į Savanorių pr. iš Galvės g. greitėjimo juostos įrengimas sudėtingas dėl techninių kliūčių (šlaitai, vandens latakai, požeminės komunikacijos, reljefas). Atsižvelgiant į tai, posėdyje buvo nutarta Savanorių pr. transporto srautus sulieti į antrą eismo juostą, kad atvažiuojantys nuo Galvės g. galėtų važiuoti netrukdomai. Eismo organizavimo pakeitimai yra įtraukti į 2018 atliekamų darbų planą."
Tai dabar gaunasi, kad šiemet bus įrengtas Savanorių pr. susiaurėjimas į vieną juostą. Sprendimas bent jau man atrodo nelogiškas - srautas nuo A1 turės talpintis vieną juostą... Ar ten toks srautas mažas, visi nusuka ties Gariūnais?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSprendimas tikrai atrodo visiškai nelogiškas.
Panašiai padaryta Milašiaus ir Nemenčinės pl. susijungimo vietoje, abi gatvės susiaurintos iki 1 juostos, kamščių nėra, o saugumas gerokai išaugo:
https://www.google.lt/maps/@54.72953.../data=!3m1!1e3
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąTai dabar gaunasi, kad šiemet bus įrengtas Savanorių pr. susiaurėjimas į vieną juostą. Sprendimas bent jau man atrodo nelogiškas - srautas nuo A1 turės talpintis vieną juostą... Ar ten toks srautas mažas, visi nusuka ties Gariūnais?
Asmeniškai net nežinau kas toje vietoje būtų geriau - kiekvienam srautui duoti po vieną juostą ar dekoratyvinė 50m pagreitėjimo juosta. Kita didelė problema toje vietoje yra A1 atvažiuojančių greitis. Stovi ženklas 70, bet neretas atvažiuoja 90-100 ir pristabdo tik prieš pat posūkį nuo kalno. Susiaurėjimas padėtų išspręsti ir šitą problemą.
Idealiu atveju reiktų daryti 3 juostas per posūkį ir tik leidžiantis nuo kalnos siaurinti į 2. Bet tai tikrai būtų brangu.
Ir dabar didelė dalis A1 srauto persirikiuoja į antrą juostą net nežiūrėdami ar kas nors atvažiuoja nuo Galvės g ar ne. Tada iš Galvės g. įpranta įvažiuoti irgi per daug nežiūrėdami. Esu matęs avarinių situacijų kai kas nors nežino "nerašytų taisyklių", drąsiai važiuoja pirma juosta, o prieš nosį iššoka iš Galvės...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSprendimas tikrai atrodo visiškai nelogiškas.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kuo nelogiškas? Nelogiškiausia situacija yra dabar Dekoratyvinė greitėjimo juosta irgi būtų nelabai logiška iš 30km/h įsilieti į 70-90km/h srautą, prieš posūkį nuo kalno.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Jeigu norėtų, tai galėtų įrengti normalią juostą, o ne "dekoratyvinę".
Vienintelė problema - morališkai sunku A1 turėti vieną juostą
- 1 patinka
Comment
Comment