Nupaišytos juostos Stoties žiede. Arčiau vidurio aikštės plastikiniais stulpeliais atskirta vieta nuo parkingo.
Senas perėjos juostas po truputį nugremžinėja
O lyginant su tuo, ką galėtų padaryti - be abejo padaryta 0. Čia juk net nebuvo rekonstrukcija, čia buvo tiesiog linijų supaišymas ten, kur tai turėjo būti padaryta prieš nežinau kiek metų.
Dabar, kai parašei, tai susimasčiau. Juk iš tikrųjų, nei čia rekonstrukcija, nei dar kas. Tiesiog atnaujino eismo saugos priemones. Nors visvien norėtųsi, kad užsiimtų šia aikšte rimčiau ir nebebūtų gėda ne tik prieš svečius iš vakarų, bet netgi ir prieš svečius iš rytų.
Nupaišytos juostos Stoties žiede. Arčiau vidurio aikštės plastikiniais stulpeliais atskirta vieta nuo parkingo.
Senas perėjos juostas po truputį nugremžinėja
bet žmonės visą laiką vis tiek vaikščiojo senomis perėjomis (nors ženklai jau buvo sukeisti). Kažin ar tikrai visi vaikščios tais stačiais kampais? Nebent pastatys tvoreles, bet irgi nesąmonė, nes stotelės...
bet žmonės visą laiką vis tiek vaikščiojo senomis perėjomis (nors ženklai jau buvo sukeisti). Kažin ar tikrai visi vaikščios tais stačiais kampais? Nebent pastatys tvoreles, bet irgi nesąmonė, nes stotelės...
Tvoreles pastatys, kai numuš kelis nukirtinėjančius kampą. O po to dar prisimins, kad ir akliesiems nėra ženklinimo. Dar po to paaiškės, kad vietoje dviejų perėjų padarius vieną, jau pėsčiųjų srautas viršyja normą ir privalomas šviesoforas ir t.t.
bet žmonės visą laiką vis tiek vaikščiojo senomis perėjomis (nors ženklai jau buvo sukeisti). Kažin ar tikrai visi vaikščios tais stačiais kampais? Nebent pastatys tvoreles, bet irgi nesąmonė, nes stotelės...
Iš asmeninės patirties galiu teigti, jog pagal naująją tvarką ėjau aš vienas. Kiti, kad eitų pagal naująją tvarką, nemačiau. Žinoma, po ženklų sukeitimo vieną kartą teko eiti ir skersai (pagal senąją tvarką).
arba sutapimas, arba reikia pagirti savivaldybę / grindą, už operatyvų problemos spredimą. buvo paplautas gruntas iš po dango, ir dėl to besiverianti duobė, Kedrų g. šalia HYPER Rimi.
^ Taikos g. kur buvo smegduobė perėjoje, tai iškasė kokį 20 m ilgio, ~4 metrų gylio ruožą, lyg ir naujus vamzdynus dėjo. Galiausiai naujai išasfaltavo ir dar po poros savaičių baigė pastatyt saugumo saleles ir linijas išpaišyt, o praeitą penktadienį vėl atsivėrė smegduobė, tik šįkart jau mažesnė. O bet tačiau, antradienį po darbo grįžtant jau buvo viskas sutvarkyta.
Jau buvo rašyta, ten šiek tiek toliau, kiti vamzdžiai.
Turbūt nepastebėjau, na, bet tikrai atsivėrė po nauju asfalto sluoksniu, kuris buvo patiestas tvarkant pirmąją smegduobę. Tik norėjau pastebėt, kad buvo sutvarkyta per 2 dienas išskaičiuojant savaitgalį.
Iš asmeninės patirties galiu teigti, jog pagal naująją tvarką ėjau aš vienas. Kiti, kad eitų pagal naująją tvarką, nemačiau. Žinoma, po ženklų sukeitimo vieną kartą teko eiti ir skersai (pagal senąją tvarką).
Na taip. Siandien stebejau vaizda - nei vieno ant naujos perejos, visi senomis vaiksto. Ai dar prailginti autobusai niekaip netelpa i juostu plocius posukiuose, kesinasi istumti ka nors is gretimos juostos.
Osiaip viskas ciki, kaip kokiam Kijeve.
Tai kad likęs tas senas žymėjimas. Matosi, jog bandyta grežti keletas juostų, bet vistiek liko. Čia būtinai reik tvorelių. Tik reiktų su vidum kažką daryti, nes nei tvarkingo parkingo negali padaryti, nei atiduoti pėstiesiems.
Na, su kuo lyginsi. Jei su buvusia situacija - tai bet kokia rekonstrukcija geriau, nei buvo. Vakar pravažiavau - net pasidžiaugiau, kad pagaliau tvarkingai galima važiuoti, nesidairant į visas puses, kad koks narsuolis tiek iš kairės, tiek iš dešinės užkirs kelią ar taikysis į šoną įvažiuoti, kaip kokioj ketvirto pasaulio šaly. Reikia dar tik normalų tiek horizontalųjį, tiek vertikalųjį ženklinimus padaryti ir bus pusė bėdos.
O lyginant su tuo, ką galėtų padaryti - be abejo padaryta 0. Čia juk net nebuvo rekonstrukcija, čia buvo tiesiog linijų supaišymas ten, kur tai turėjo būti padaryta prieš nežinau kiek metų.
Labai teisingai. Liniju ir rodykliu suzymejimas, kas yra daroma Vilniaus zieduose, yra vienareiksmiskai geras dalykas, gerokai supaprastinantis eisma ir leidziantis isvengti avariniu situaciju. Tik aisku, atsiras ir tokiu, kurie sakys "po pasibaisetinu liniju subraizymo pradejau vengti Olandu ziedo, dabar jau ir stoties teks vengti, vazineti pro Naujanus" ir "chaotiskas vazinejimas geriau, cia kaip Paryziuj".
O kad zmones nesugeba persiorientuoti del tokio paprasto dalyko, kaip pasikeitusi perejos vieta, ir vis tiek vaiksto istrizai, net nematydami/nenoredami matyti/ignoruodami/tingedami pasiziureti, kad nauja pereja yra visai salia - cia yra klaiku.
Pravažiavau Stoties ziedą. Na blogiau tikrai nėra. Viskas ganėtinai aiškiau. Tai turbut visgi yra geras dalykas. Ateityje aišku viskas turėtų būti rekonstruota.
Pravažiavau Stoties ziedą. Na blogiau tikrai nėra. Viskas ganėtinai aiškiau. Tai turbut visgi yra geras dalykas. Ateityje aišku viskas turėtų būti rekonstruota.
Visi žiūri iš lengvųjų pozicijos. O kas nors matėt kaip važiuoja autobusai, ypatingai raudoni, kurie visų metru yra ilgesni nei standartiniai?
Na, kadangi užvedžiau temą, pratęsiu: autobusai (tiek ilgi, tiek trumpi, išsisukinėdami iš Stoties aikštės į Geležinkelio gatvę, dešinė pusė lipa ant šaligatvio bordiūro (jeigu važiuojama pagal ženklinimą. Jeigu norima autobusui įsipaišyti į posūkį, turi kažkur 1,5 metro išlįsti į gretimą eismo juostą, ko pasekoje stabdomas eismas kitoje juostoje.
Išsukant iš Stoties gatvės į Stoties aikštę, vienu metu eismas vyksta tik viena juosta - kol pasuka 15 metrų ilgio troleibusas ar autobusas su priekaba, kiti stovi. Lygiai taip pat su stovėjimu, kai keleiviai eina per perėją, esančią prie geltonų kioskelių (prieš visą parą dirbančią valiutos keityklą). O tada jau stovi beveik visas eismas antroje juostoje (jeigu norima važiuoti pagal taisykles). Ir reikia autobusui žiūrėti, jog jis neužkabintų šalia esančių stulpelių ir kitų eismo dalyvių (lengvųjų, viešojo transporto)
Išvada - papaišyta kaip mažo vaiko, kuris nieko nežino apie eismą Stoties žiede.
Comment