Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Bet tai čia visiškai ne prie ko, tą ką daro dabar reikia daryti bet kokybiškai. Už Mindaugo tilto kur yra nauji laipteliai jie beveik sukrito į vandenį, kairėje puseje visur kažkoks gumos gabalas išlindęs, prie GH nusileidimo smegduobė atsiradus, kai kur plytelės suskilinėjo ir tokio smulkaus broko yra nesuskaičiuojama galybė, tai esmė daryti viską bet daryti be broko ir nuo a iki z. Tas pats GV atnaujinimas, bortlelių ištrupėjusių juk dabar niekas artimiausius 10 metų nekeis, reikėjo keisti dabar ir ant kokybiškų granitinių, atitivarus tuos pačius pakeisti kad viskas būtų atnaujinta ir sutvarkyta iš esmės, o ne tokiais 'etapais' kaip dabar.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Taip, atrodo kad taip ir daro. Daro pereja per pacia pacia placiausia kelio vieta... wtf..
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Visai geras variantas. Didžioji dalis viešojo transporto apvažiuoja žiedą ir būtent per tą mėlyną liniją nevažiuoja. Didžiąją dalį srauto stabdys tik per geltoną liniją einantys, kuri palyginus trumpa.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąEina į pabaigą Geležinio Vilko g. rekonstrukcija, jausmas dvejopas: iš vienos pusės džiugu kad dangos būklė pagerėjo iš kitos pusės nudaužyti borteliai, iškraipyti atitvarai ir šuliniai kas 10 metrų suteikia jausmą lyg esi kokiam Novosibirske. Kalbant apie bortleius, žadėjo kad keis susidevejusius tai susidevėję buvo visi, o keitė gal kokius 5%. Keitė aišku ant sovietinių-betoninių tai po žiemos ir šitie bus nutrupėję. Beje gal kas žino ar juos čia vietoje gamina ar iš kokios Rosijos importuoja nes tokius man rodos tik Rosijoj ir benaudoja (gal norima kad viešosios erdvės kuo labiau panašios būtų - neaišku). Kai kurias senas atkarpas paliko, matyt pagalvojo kad provėžos ten nepakankamai gilios ir remonto nenusipelno. Taigi atnaujinimas toks pigus gavosi, bet čia pastebėjau su visais paskutinių metų infrastruktūros atnaujinimo projektais - Vilniaus g. (klibančios plytelės); Neries krantinių atnaujinimas (Tvarkau Vilnius programėleje užmačiau kad jau krenta į upę); Goštauto g. ir kiti - visur kažkoks brokas ir piguva. Gal čia rangovai pamatė kad užsakovas nesusigaudo arba jam visvien ir chaltūrina masiškai?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąToks jausmas, kad iš 2 (oranžinių) dabartinių perėjų bus daroma 1 iškila (mėlyna), kuri įsilies į kitą perėją (geltona). Ant asfalto ties iškilimo ir dabartinės perėjos susikirtimo vieta yra punktyrais užbrėžti 2 trikampiai (juos pažymėjau, bet ne visai pagal mastelį). Per vidurį Stoties g. prieš perėją yra įrengiama saugumo salelė.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Teisingai, apie tai nepagalvojau. Bet kodel ten nesiaurina kelio? Kam tie asfalto laukai? Du kartus galima susiaurint ir nebutu pereja 100 m ilgio.
Straipsnis:
Jau atliekami darbai Geležinkelio gatvės žiedinėje sankryžoje šalia stoties. Čia siaurinama važiuojamoji dalis, įrengiamos iškilios pėsčiųjų perėjos su saugumo salelėmis, taip koncentruojant srautų paskirstymą“, – būsimus pokyčius vardija T. Kamaitis.
Greičiausiai bus plečiamas parking'as žiedo viduryje.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/m....d?id=75607243Paskutinis taisė PoDV; 2017.08.31, 12:04.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Visai geras variantas. Didžioji dalis viešojo transporto apvažiuoja žiedą ir būtent per tą mėlyną liniją nevažiuoja. Didžiąją dalį srauto stabdys tik per geltoną liniją einantys, kuri palyginus trumpa.
Comment
-
Paradoksalu, bet stoties žiedas iki šiol buvo pats normaliausiai veikiantis, nors ten juostų nėra, šiek tiek chaotiška, bet niekas nelaksto, pestieji retai nukenčia. Vienu žodžiu, kol nebuvo kažkokios intervencijos, tol viskas funkcionavo žmoniškai. Turiu įtarimą, kad po šitų pakeitimų kils kokių nors problemų.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąParadoksalu, bet stoties žiedas iki šiol buvo pats normaliausiai veikiantis, nors ten juostų nėra, šiek tiek chaotiška, bet niekas nelaksto, pestieji retai nukenčia. Vienu žodžiu, kol nebuvo kažkokios intervencijos, tol viskas funkcionavo žmoniškai. Turiu įtarimą, kad po šitų pakeitimų kils kokių nors problemų.
Pagal jusu logika paliekam duobes mieste, nes tuomet nelakstys ir bus labai saugu.
Tas pats Š yra visa Gelezinkelio g. nesamoningo plocio ir su pavojingomis duobemis. Sankryza su Algirdo isvis kazkoks kosmosas, zodziu ten viska reikia rekonstruot...
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąParadoksalu, bet stoties žiedas iki šiol buvo pats normaliausiai veikiantis, nors ten juostų nėra, šiek tiek chaotiška, bet niekas nelaksto, pestieji retai nukenčia. Vienu žodžiu, kol nebuvo kažkokios intervencijos, tol viskas funkcionavo žmoniškai. Turiu įtarimą, kad po šitų pakeitimų kils kokių nors problemų.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Bet tai čia visiškai ne prie ko, tą ką daro dabar reikia daryti bet kokybiškai. Už Mindaugo tilto kur yra nauji laipteliai jie beveik sukrito į vandenį, kairėje puseje visur kažkoks gumos gabalas išlindęs, prie GH nusileidimo smegduobė atsiradus, kai kur plytelės suskilinėjo ir tokio smulkaus broko yra nesuskaičiuojama galybė, tai esmė daryti viską bet daryti be broko ir nuo a iki z. Tas pats GV atnaujinimas, bortlelių ištrupėjusių juk dabar niekas artimiausius 10 metų nekeis, reikėjo keisti dabar ir ant kokybiškų granitinių, atitivarus tuos pačius pakeisti kad viskas būtų atnaujinta ir sutvarkyta iš esmės, o ne tokiais 'etapais' kaip dabar.Paskutinis taisė Al1; 2017.08.31, 17:28.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Straipsnis:
Net yra nauji reglamentai, kad naujos perėjos negali eiti daugiau nei per dvi eismo juostas, o bendras ilgis neturi viršyt 8 m
Greičiausiai bus plečiamas parking'as žiedo viduryje.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/m....d?id=75607243
Tai, ką daro prie stoties, iš tikrųjų yra nesąmonė. Nebent bus įrengta didelė saugumo salelė, aptverta tvorele iš abiejų šonų, kad pėstieji nekirstų kampų ir masyviais bortais, kad neužlėktų debilas su tačke.
Paskutinis taisė Al1; 2017.08.31, 17:29.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Nesąmonė. Taip išeina, kad 6 juostų gatvėje perėjos iš viso negalima įrengti? O gal daryti su dviem saugumo salelėmis? Tarp jų bus juosta su eismu abejomis kryptimis...
Tai, ką daro prie stoties, iš tikrųjų yra nesąmonė. Nebent bus įrengta didelė saugumo salelė, aptverta tvorele iš abiejų šonų, kad pėstieji nekirstų kampų ir masyviais bortais, kad neužlėktų debilas su tačke.
Nežinau kas daroma su Stoties žiedu, bet jei pagrindinė važiuojamoji žiedo dalis bus sudaryta iš dviejų juostų, o viduryje esantis parking'as praplėstis, taip pat šonuose esančios parkavimosi vietos aiškiai sužymėtas, tai gal ir gautųsi visai normalus žiedas, išskyrus gal tai, kad pats kažkiek primintų kaip vieną didelį parkingą Greitis žiede ir prieigose max. 30 km/h. Tikėtina - 20 km/h.Paskutinis taisė PoDV; 2017.08.31, 19:09.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pamiršau paminėt, kad tai galioja nereguliuojamoms pėsčiųjų perėjoms. Paprastos nereguliuojamos perėjos (įskaitant salelę) per 5, 6 ar daugiau juostų įrengti nebegalima. Nebent, iš tiesų, būtų kaip nors sužaidžiama su salelėmis Reguliuojamą - galima. Dėl to ir šviesoforizavo Kauno Savanorių pr., kur perėjos ir ėjo per 6 juostas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Bet tai vis tiek nesąmonė. Pilna gatvių, kurios yra 2 juostų, bet ties sankryža atsiranda papildoma trečia sukimui. Tai ką, dabar tokioje sankryžoje būtinai turės būti šviesoforas? Nu debilizmo viršūnė...
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKai kurioms perėjoms nelabai ir išeina taikyt naujų taisyklių, pvz. kai kurios perėjos prie Edukologinio žiedo, kur dėl srautų iš tikrųjų būtų nesąmonė siaurinti gatvę, kad pėsčiųjų perėja šalia žiedo atitiktų tuos reikalavimus.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tai perėja neturėtų stovėt ant trijų juostų, o jei įmanoma patraukta ten, kur 2. Vis tiek saugiau ir jaukiau eiti ten, kur juostų reik pereit mažiau. Bet ir pačios taisyklės reglamentuoja tik naujų perėjų įrengimą. Senos gali likti tokios kokios buvo iki artimiausio tvarkymo. Kai kurioms perėjoms nelabai ir išeina taikyt naujų taisyklių, pvz. kai kurios perėjos prie Edukologinio žiedo, kur dėl srautų iš tikrųjų būtų nesąmonė siaurinti gatvę, kad pėsčiųjų perėja šalia žiedo atitiktų tuos reikalavimus.
Taip, bet 3 juostos tai yra normali gatvė ir dabar dėl kažkokių tai lervų ir kirmėlių kažkieno tai galvoje, naujas ar rekonstruojamas gatves reikės arba aprūpinti šviesoforais, kurie visiškai daug kur nereikalingi, arba įrenginėti saleles, kas daugeliu atvejų irgi visiškai nereikalinga arba neįmanoma įrengti, jei nėra vietos, arba siaurinti gatvę, kas irgi tik sudarys problemų. Žodžiu, kai kas pro savo automobilio langą nemato realaus gyvenimo, tiksliau, kažkaip šiuo atveju kitaip reikėtų perfrazuoti, bet iš tikrųjų nemato realaus gyvenimo...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGali gatvė būti su 4 juostom ir menku srautu ir nieko baisaus, jei nebus jokios salelės viduryje.
Comment
Comment