Truputį OT, bet esant hipotetinei situacijai (čia jeigu kada nors baustų už ką nors vairuotojus Vilniuje) - lengvojo automobiliio vairuotojui nusprendus "išvengti" stovėjimo sankryžoje degant raudonai ir pralėkti autobusų juosta - jis būtų baudžiamas už važiavimą per raudoną ar už važiavimą autobusų juosta?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPerasfaltuojama dalis Gabijos ir Pašilaičių g. Prieš tai buvo perklotas šaligatvis ties Gabijos viešojo transporto stotele (rytų kryptimi)
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąZemynos ziedas irgi nuskustas
- 1 patinka
Comment
-
FB postas dviraciu taku temoje apie rekonstrukcija Kareiviu gatveje, bet pagrindine esme, kad atnaujinta dalis tragiskai neatitinka jokiems reikalavimams:
1.1. Gatvė projektuojama neturint eismo srautų duomenų. Pažeidžiamas 24 punktas
1.2. Nėra analizuojami perspektyviniai visų eismo dalyvių srautai. Pažeidžiamas 25 STR punktas
1.3. Nėra vertinamas prekybos centro „Rimi“ poveikis eismui. Pažeidžiamas 26 STR punktas.
1.4. Nėra pateiktas įskaitinių eismo įvykių vertinimas. Pažeidžiamas 27 STR punktas.
1.5. Naujos sankryžos projektuojamos viename lygyje, nors 28-as punktas ir 4 lentelė tokio sankryžos įrengimo būdo nenumato.
1.6. Projektuojamas papildomas šviesoforų postas ir trys kairieji posūkiai mažesnėje nei 560 metrų ilgio atkarpoje.tarp jau esamų sankryžų. Tai reglamentuoja 29-as STR punktas ir 5 lentelė.
1.7. Gatvių juostų pločiai kinta nuo 3,1 metro iki 4,5 metro. STR 33-ias punktas ir 9 lentelė numato, kad jos turi būti lygiai 3,75 metro.
1.8. Papildomos eismo juostos ilgis dešiniam posūkiui į RIMI teritoriją ties šviesoforu yra tik 27 metrai. Dešiniam posūkiui iš Žirmūnų gatvės į Kareivių (vakarų kryptimi) yra tik 25m. Pažeidžiamas 84 STR punktas.
1.9. Atlanka kairiam posūkiui į Žirmūnų gatvę (į pietus) yra tik 18 metrų ilgio, t.y. neišlaikomas reikiamas santykis Pažeidžiamas 85 STR punktas, 20 lentelė.
1.10. Bendrus dviračių ir pėsčiųjų takus projektuoja 300 cm pločio, nors eismo srautai nežinomi, o teritorija urbanizuota, tad, tikėtina, jie bus didesni nei 250 per valandą. Neišlaikomas minimalus šoninės apsaugos zonos atstumas Pažeidžiamas STR 161 punktas, 39 lentelė.
1.11. Šoninės skiriamosios juostos plotis (h pagal 8 pav.) neatitinka net B kategorijos gatvės parametrų, t.y. yra mažesnis nei 2,3 m. Pažeidžiamas STR 43-as punktas.
1.12. Gatvė projektuojama neišnaudojant esamų raudonųjų linijų ribų. Šiaurinėje pusėje lieka neišnaudoti 26 metrai, nerezervuojamas gatvės plotis centrine juosta. Pažeidžiamas 23 punktas.
1.13. Sankryžose dėl per siaurų saugumo salelių, nenumatytos apsauginės juostos (b2) ir nežinia kodėl nerezervuotos centrinės juostos (d) nepakanka pločio apsisukti didesnių gabaritų transporto priemonėms. Pažeidžiami 42 punktas, 8 lentelėje nurodyti gabaritai.
1.14. Dviračių takai nutrūksta arčiau, nei baigiasi projekto ribos. Turėtų tęstis bent iki projekto ribos, kaip to reikalauja „Dviračių takų spec. planas“.
1.15. Pėsčiųjų takas yra tik 1,5 metro pločio ir eina palei pat atraminę sienelę bei dviračių taką, tad neišlaikomi apsaugos juostos (S) parametrai. Pažeidžiami 30, 135 punktas ir 6 lentelė.
1.16. Didesniame nei 400 metrų ruože neįrengiama nei viena pėsčiųjų perėja. Pažeidžiamas 143 punktas, 34 lentelė.
1.17. Neaišku, ar nėra pažeidžiamas 199 punktas, nes nenurodoma ar įrengiamos dangos kelia minimalų galimą triukšmą.
2. Taip pat neaišku, ar nėra pažeidžiamas STR 2.03.01:2001 „Statiniai ir teritorijos. Reikalavimai žmonių su negalia reikmėms“ 36 punktas, nes įvažiavimuose į šalia gatvės esančias teritorijas gatvės nėra pakeltos į takų lygį.
Comment
-
/\ Kam ten išvis reikėjo projektuoti dviračių taką? Ten jau normalus šaligatvis prabanga darosi Kaip suprantu gatvė jau vos į savo raudonąsias riba telpa, gi ne vieną kartą rekonstruota ir platinta. Ir labai abejoju, kad čia yra A kategorijos gatvė, kaip teigia Eduardas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąIr labai abejoju, kad čia yra A kategorijos gatvė, kaip teigia Eduardas.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Vilnius.lt yra interaktyvus žemėlapis, ten galima įsijungti gatvių kategorijų rodymą. Gatvė yra A2 kategorijos. O, kad projektuoja ir patvirtina beleką - va čia yra problema.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKareivių gatvė yra A2 kategorijos.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą/\ Gal planuoja jas panaudot metro stočių statybai ateityje?
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai va būtent, kodėl jie iki šiol stato tas perėjas? Juk nebe Sovietmetis.
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
"Daves" netgi toliau. Išskusta iki Gileikių g. Taip bus perasfaltuotas beveik visas Gabijos žiedas. Smagu, kad perklojo plyteles prie abiejų Gabijos sustojimų. Buvo jau ištrupėjusios.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąTaip pat nuskusta ir Rygos g. atkarpa, išasfaltuota Talino g. (nuo VA iki Rygos), likusi Taikos g. dalis, ankstesnė jau buvo perasfaltuota praeitais metais. Daug dėmesio šitas rajonas gauna.Paskutinis taisė Knope; 2017.07.25, 10:05.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąTaip pat nuskusta ir Rygos g. atkarpa, išasfaltuota Talino g. (nuo VA iki Rygos), likusi Taikos g. dalis, ankstesnė jau buvo perasfaltuota praeitais metais. Daug dėmesio šitas rajonas gauna.
Comment
-
Vilniuje iki spalio vidurio uždaroma Lukiškių gatvė
Vilniuje dėl inžinerinių tinklų rekonstrukcijos iki spalio vidurio uždaroma Lukiškių gatvė, dėl to keisis kai kurių autobusų maršrutai, pranešė savivaldybė. Gatvė uždaroma nuo ateinančio pirmadienio - darbai čia bus vykdomi iki spalio 13-osios, dalyje tarp Vasario 16-osios ir J.Tumo-Vaižganto gatvių bus draudžiamas transporto eismas, nebus leidžiama statyti automobilių.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=75337307
Comment
Comment