Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Dogg Rodyti pranešimą
    Vilniaus miesto savivaldybė savo FB skelbė (viename iš komentarų, nepagrindiniame pranešime), kad jau liepos 24 d. pradės Geležinio vilko gatvės remonto darbus.
    Taip, bet, deja, tik atkarpa iki žiedo. O ties Žalgirio gatve numatytas remontas (tiksliau platinimas) neaišku, kada bus pradėtas...
    Flickr

    Comment


      /\ Atnaujinta bus atkarpa nuo Gerosios Vilties g. (įskaitant sankryžos dangą) iki tunelio pabaigos berods. Kita atkarpa nuo tunelio iki GV - Goštauto estakados (tiksliau iki ten kur danga nauja prasidėjo, ties bendrabučiais). Bent jau tiek matosi pravažiuojant iš jau senokai atliktų sužymėjimų su dažais.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Siūlau prisiminti, kokie gi buvo numatomi susisiekimo projektai Vilniuje kai buvo rengiamas BP (2005), kas atlikta, o kas - ne.
        3. Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukcija
        Pabaigta 2007 m., bet šiemet vėl kapstys
        Šiai dienai tik uždarė vieną eismo juostą bei uždraudė sunkveimių eismą, daugiau jokių darbų nesimato.

        Comment


          Pradedama Geležinio Vilko g. rekonstrukcija (bus eismo ribojimų)

          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment



            Vilniaus gatvių ateitis dalies rajonų gyventojams nieko gero nežada

            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ada-221-827380
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Vilniaus gatvių ateitis dalies rajonų gyventojams nieko gero nežada

              Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ada-221-827380
              Iki 2020-ųjų Vilniuje turėtų atsirasti išasfaltuota M.Lietuvio gatvė ir visiškai naujos Santaros (Santariškėse), Šiaurinės g. I etapas bei pabaigtas Pietinis Aplinkkelis.
              p.s. man tik įdomu, ar duodamas interviu Vilniaus miesto vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis buvo parūkęs žolės ar tiesiog Šimašius jam liepė taip šnekėti?
              Kas gali patikėti tokiais kosminiais dabartinei miesto valdžiai planais? Belieka tik pacituoti:
              Vilniuje karšta ir dulkės visur, ir čia yra geras variantas. Blogiau yra, kad užpila liūtys, viskas Vilniuje patvinsta, maišosi su fekalijų nuotekomis, žmonės iriasi plaustais, o meras sako, kad dėl visko kaltas Zuokas, o bet užtat miesto skola mažėja, jau užsmaugėme Zuoko oro liniją, tuoj nuo pastatų angelus nukrapštysim ir sugalvosim Vilniui naują šūkį "Ir sostinėje gyventi galima", kuris bus vogtas iš seno Kauno plakato, bet tai koks skirtumas.
              Užtat skola mažėja ir Vilniaus gatvę pridavėm vargais negalais, su kelių mėnesių pavėlavumu. #smagu
              p.s. kad Zuokulos linijas užraukė, tai labai gerai, bet nejaugi vienintelis tikslas yra mažinti skolas kai palūkanos tokios žemos?
              Juk galima iš dalies pamašinti, atgauti pasitikėjimą iš bankų pusės, dalį perfinansuoti, o dalį skirti naujų gatvių tiesimui.
              Paskutinis taisė Arunasx; 2017.07.20, 08:25.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą


                p.s. man tik įdomu, ar duodamas interviu Vilniaus miesto vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis buvo parūkęs žolės ar tiesiog Šimašius jam liepė taip šnekėti?
                Kas gali patikėti tokiais kosminiais dabartinei miesto valdžiai planais? Belieka tik pacituoti:

                p.s. kad Zuokulos linijas užraukė, tai labai gerai, bet nejaugi vienintelis tikslas yra mažinti skolas kai palūkanos tokios žemos?
                Juk galima iš dalies pamašinti, atgauti pasitikėjimą iš bankų pusės, dalį perfinansuoti, o dalį skirti naujų gatvių tiesimui.
                Koks skirtumas kokios palūkanos, jei skola pasiekusi tokį lygį, kad niekas nebenori skolinti? Tokiom aplinkybėm esant skolos kaina gali ženkliai skirtis nuo rinkoje esančios, tad vėlgi kalbėti apie "žemas palūkanas" yra netikslu ir mažai prasminga. Iš tokios situacijos tėra du keliai - bankrotas arba ženklus skolos/pajamų santykio gerinimas.
                Po kelių metų vėl bus galima rinkti "zuoką" ir džiaugtis asfaltu, beigi betonu tam, kad po kelių metų inkšti "šimašeu" ...

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą


                  p.s. man tik įdomu, ar duodamas interviu Vilniaus miesto vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis buvo parūkęs žolės ar tiesiog Šimašius jam liepė taip šnekėti?
                  Kas gali patikėti tokiais kosminiais dabartinei miesto valdžiai planais? Belieka tik pacituoti:
                  Įtariu, kad filadelfijus žurnalistas viską primakalavo, kaip tai dažnai būna.

                  Kita vertus, jei jau greitai imtis darbų, tai Šiaurinės atkarpą ir Mykolo Lietuvio nutiest 2020 m. realu. Pietinį aplinkkelį - nerealu. Ten dar žemes reikia išpirkti.

                  Priminsiu, kad per visą vasarą nesugeba praplatinti Oslo g. keliasdešimt metrų, o kita pusė net nekrutinama.

                  Comment


                    Perasfaltuojama dalis Gabijos ir Pašilaičių g. Prieš tai buvo perklotas šaligatvis ties Gabijos viešojo transporto stotele (rytų kryptimi)

                    Click image for larger version

Name:	Google Maps - Google Chrome 2017-07-21 08.56.49.png
Views:	111
Size:	144,6 kB
ID:	1574613
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Kareivių g.

                      Click image for larger version

Name:	IMG_1846.JPG
Views:	51
Size:	386,2 kB
ID:	1574674Click image for larger version

Name:	IMG_1847.JPG
Views:	49
Size:	375,4 kB
ID:	1574675
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Kareivių g.

                        Click image for larger version

Name:	IMG_1846.JPG
Views:	51
Size:	386,2 kB
ID:	1574674Click image for larger version

Name:	IMG_1847.JPG
Views:	49
Size:	375,4 kB
ID:	1574675
                        Gal kas gali pakomentuoti naujų šviesoforų įrengimo ypatumą - kodėl šviesoforai montuojami ne ant gembės, o po ja (ant papildomo strypo)?

                        Comment


                          Kad sprandas nelūžtų bandant pamatyti
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            O tai rampa zemesne padaryti neiseina?

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              O tai rampa zemesne padaryti neiseina?
                              Turbūt projektuotojai atsižvelgė į Akropolio savininkų prašymą numatyti galimybę ant fūros atsivežti dramblį iš Indijos
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Tai pro tuos kabancius vistiek nepraeis

                                Comment


                                  Pro tarpą praeis. Bet aš stosiu už 100m "saugiai" nuo šviesoforo, nes taip turi būti pagal super-saugią šviesoforų įrengimo tvarką.

                                  Comment


                                    Gera ta šviesoforų įrengimo tvarka. Blogi projektuotojai, kurie šviesoforus debesyse kabina.
                                    Įdomu, ar jie būtini virš kiekvienos eismo juostos. Porą būtų galima nuimti.

                                    Comment


                                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                      Gal kas gali pakomentuoti naujų šviesoforų įrengimo ypatumą - kodėl šviesoforai montuojami ne ant gembės, o po ja (ant papildomo strypo)?
                                      Projektuotojai čia skėlė santvaros aukštį, matyt ruošiasi pro čia reaktorius atominei elektrinei vežiot. O šviesoforus pakabinti žemiau matyt liepė atsiradęs bent vienas mąstantis padaras šitam zoologijos sode.

                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Įdomu, ar jie būtini virš kiekvienos eismo juostos. Porą būtų galima nuimti.
                                      Pagal taisykles būtų galima nuimti. Pagal žmoniškumą - tegul būna virš kiekvienos. Taip žymiai geriau, nei makalynė, kai neaišku į kurį šviesoforą žiūrėti ir reikia kelių sekundžių susiorientuoti. Esant dideliam eismo intensyvumui, tai tik didintų žioplių įvažiavimo riziką.
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2017.07.22, 07:22.

                                      Comment


                                        Įdomumo dėlei - esant šviesoforui virš kiekvienos juostos, ar yra įmanomas variantas, kai trijose automobilių juostose (posūkiui į kairę link CircleK/Rimi ir dviem tiesiai) degs raudona šviesa automobilių praleidimui iš kairės, tačiau autobusų juostoje degs žalia ir VT galės važiuot nestodamas?

                                        Comment


                                          Tai taip ir turėtų būti. Autobusų juosta atskirta nuo sankryžos. Tik vėl kyla klausimas, ar tai autobusų juostai apskritai būtini šviesoforai, jei pėsčiųjų perėjų nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X