Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    /\ Nežinau, bet man atrodo, kad kol kas tai vienintelė požeminė, kurios pagal srautus reikia Vilniuje. Ir šiaip nemažas pliusas, kad Laisvės pr. nuo Spaudos rūmų iki Oslo g. neliks šviesoforų.
    O šitas šviesoforas labai stabdė eismą, kėlė kamščius ir buvo probleminis? Nes man atrodo, kad jį panaikinus kelionė automobiliu sutrumpės kokia 1 minute.

    Comment


      Kareivių gatvės praplatinimo darbai. 2017-07-12 pora nuotraukų.

      Comment


        Click image for larger version

Name:	IMG_1746.JPG
Views:	88
Size:	350,6 kB
ID:	1573312Click image for larger version

Name:	IMG_1749.JPG
Views:	82
Size:	348,0 kB
ID:	1573311Click image for larger version

Name:	IMG_1745.JPG
Views:	81
Size:	372,4 kB
ID:	1573310

        Flickr

        Comment



          Vilniečiams ruošia staigmenų – pokyčius žiede šalia Edukologijos universiteto

          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...eto-221-825262
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Kažką ruošiasi daryti, bet matyt patys nelabai žino ką. Skelbs tarptautinį konkursą kad architektai idėjas sugeneruotų. Šiaip žingsnis teisingas tas žiedas 'pshichologiškai' atkerta NMC nuo Saltoniškių, ta prasme pėsčiomis galima nukeliauti bet nelabai kas keliauja. Aš tai norėčiau ten matyti kažką panašaus į High Line parką New Yorke.
            Paskutinis taisė Gladiator; 2017.07.13, 12:45.

            Comment


              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
              Kažką ruošiasi daryti, bet matyt patys nelabai žino ką. Skelbs tarptautinį konkursą kad architektai idėjas sugeneruotų. Šiaip žingsnis teisingas tas žiedas 'pshichologiškai' atkerta NMC nuo Saltoniškių, ta prasme pėsčiomis galima nukeliauti bet nelabai kas keliauja. Aš tai norėčiau ten matyti kažką panašaus į High Line parką New Yorke.
              Kad ten pakankamai platus šaligatvis žiede iš abiejų pusių ir nemažai žmonių vaikšto.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Kad ten pakankamai platus šaligatvis žiede iš abiejų pusių ir nemažai žmonių vaikšto.
                Sorry, bet tamstos siaura mąstysena kartais mane labai stebina.

                -----

                Straipsnis nieko nepasakė. Kažką darys, bet neaišku ką. Kokie tie pokyčiai toje sankryžoje numatomi? Buvo žadėta žiedą žymėti kaip turbo žiedą, tai atsisakyta minties ar kaip?

                Aš labiausiai norėčiau matyti turbūt du viadukus:
                1. viaduką iš Saltoniškių g. (pro Danske pastatą) link K29 - grynai pėsčiųjų ir dviratininkų su žalumynais;
                2. planuotą viaduką automobiliams virš žiedo, galbūt dviejų aukščių su erdvė pėstiesiems dviratininkams virš auto srauto.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Sorry, bet tamstos siaura mąstysena kartais mane labai stebina.

                  -----

                  Straipsnis nieko nepasakė. Kažką darys, bet neaišku ką. Kokie tie pokyčiai toje sankryžoje numatomi? Buvo žadėta žiedą žymėti kaip turbo žiedą, tai atsisakyta minties ar kaip?

                  Aš labiausiai norėčiau matyti turbūt du viadukus:
                  1. viaduką iš Saltoniškių g. (pro Danske pastatą) link K29 - grynai pėsčiųjų ir dviratininkų su žalumynais;
                  2. planuotą viaduką automobiliams virš žiedo, galbūt dviejų aukščių su erdvė pėstiesiems dviratininkams virš auto srauto.
                  Tai, kad tuo pėsčiųjų viaduku mažai kas naudotųsi, dabar patogiausias maršrutas kaip tik ir yra Konstitucijos pr. - Narbuto g. Nepatogus dalykas tik požeminė perėja ties Panorama, ypač dviratininkams.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Kad ten pakankamai platus šaligatvis žiede iš abiejų pusių ir nemažai žmonių vaikšto.
                    Ten vaikšto iš reikalo, bet kaip pasivaiksčiojimo erdvės ten nėra nes nejauku, nors šaligatviai labai platūs. Čia kaip ir su krantinėm, galim gi buvo ir prieš remontą vaikščioti buvo ale kad nejauku kažkaip tai niekas ir nevaikščiojo. Aišku jei bus tik viadukas tai beprasmiška, bet jei kažkas panašaus į High Parką tai vaikščios kaip kokiam lajų take manau Šimašius tą supranta ir neveltui šneka apie ambicingą miesto ženklą, nors jis ir dėl apžvalgos rato panašiai šnekėjo, o po to nėrė į krūmus.

                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Tai, kad tuo pėsčiųjų viaduku mažai kas naudotųsi, dabar patogiausias maršrutas kaip tik ir yra Konstitucijos pr. - Narbuto g. Nepatogus dalykas tik požeminė perėja ties Panorama, ypač dviratininkams.
                    Po kelerių metų ten bus +5000 žmonių dirbančių + Panorama žadėjo plėstis.
                    Paskutinis taisė Gladiator; 2017.07.13, 15:19.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Tai, kad tuo pėsčiųjų viaduku mažai kas naudotųsi, dabar patogiausias maršrutas kaip tik ir yra Konstitucijos pr. - Narbuto g. Nepatogus dalykas tik požeminė perėja ties Panorama, ypač dviratininkams.
                      Apie ką ir kalbu, siauras mąstymas. O tamsta pagalvojo apie atsirasiančius srautus pastačius visus verslo centrus? Ar pagalvojo apie tai, kad mieste turėtų būti sudaryta galimybė patogiai pasiekti norimas dalis? Ar pagalvojo apie tai, kad miestui nėra naudinga turėti pėsčiųjų judėjimą ribojančias vietas?

                      Comment


                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                        Ten vaikšto iš reikalo, bet kaip pasivaiksčiojimo erdvės ten nėra nes nejauku, nors šaligatviai labai platūs. Čia kaip ir su krantinėm, galim gi buvo ir prieš remontą vaikščioti buvo ale kad nejauku kažkaip tai niekas ir nevaikščiojo.

                        Po kelerių metų ten bus +5000 žmonių dirbančių + Panorama žadėjo plėstis.
                        Tai čia ne žiede problema, visame Konstitucijos pr. tas pats, visi arba su auto arba VT važiuoja.
                        Iš Panoramos ar tų verslo centrų tuo viaduku irgi nelabai kur nueisi, patogiau per žiedą tiesiai į Konstitucijos pr. Nebent tik kaip atrakciją padaryt.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.13, 15:21.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                          Kurios pėsčiųjų perėjos Ukmergės g. yra taip intensyviai naudojamos pėsčiųjų?
                          Ties Maxima prie sankryžos su Laisvės pr. bei prie Senukų/Rimi/Topo centro.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Tai čia ne žiede problema, visame Konstitucijos pr. tas pats, visi arba su auto arba VT važiuoja.
                            Iš Panoramos ar tų verslo centrų tuo viaduku irgi nelabai kur nueisi, patogiau per žiedą tiesiai į Konstitucijos pr. Nebent tik kaip atrakciją padaryt.
                            Kalbama apie nesaugias pėsčiųjų perėjas Edukologijos žiede. Ypač, nesaugi yra ties Baltijos Kelio memorialu ir buv. ABB (kitoj žiedo pusėj).
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Kaip suprantu atsiras dar viena reguliuojama sankryza? Tai turbut bus galima pamirst sia gatve kaip alternatyva marsrutui is darbo..

                              Comment


                                Dar vienas šviesoforas

                                Comment


                                  Jo, nauja sankryža ir viso 6 eismo juostos. Va jums ir automobilių srautų mažinimo strategija.

                                  Comment


                                    /\ Tai čia jau pasekmių mažinimas Prieš rengiant Rinktinės g. projektų detaliuosius reikėjo mąstyti ko ir kiek ten bus.

                                    Šiaip buvo galima be problemų išsisukti ir su Saltoniškių g. - Pieninės g. sankryžos pavyzdžiu. Srautai ten dideli, bet šviesoforo neprojektavo.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      3 metrų pločio techninis šaligatvis su asfalto danga. Automobiliams.

                                      Comment


                                        Vilniaus miesto savivaldybė savo FB skelbė (viename iš komentarų, nepagrindiniame pranešime), kad jau liepos 24 d. pradės Geležinio vilko gatvės remonto darbus.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X