Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SPX Rodyti pranešimą

    Dėl kultūros stokos, tai pilnai sutinku, bet dar negirdėjau, kad ten visi kiemai privatūs, tiksliau būtų privačios namų valdos, kas mano galva senamiestyje neturėtų būti tendencija. O automobilių kišimas kur papuola dalinai išsispręstų uždraudus eismą senamiesčio zonose.
    Kaip ir bet kuris kitas daugiabutis namas gali issipirkti zeme po daugiabuciu ir tam tikra dali aplink ji. Taip pat nauji namai statomi irgi ant privaciu ar nuomuojamu sklypu.

    Comment


      https://www.facebook.com/uabgrinda/p...88860224779078
      Vilniečiai dažnai klausia, kodėl tos duobės kasmet vis išlenda. Ar čia asfaltas blogas?
      Ne! Tiesiog gyvename tokioje klimato juostoje, kur per žiemą gali būti 30 ir daugiau atlydžių (palyginimui, Skandinavijoje tokių temperatūrų svyravimų šaltuoju metų laikotarpiu būna vos 4-5).
      sako Grinda.

      Štai ir paaiškėjo priežastis, o aš visad galvojau kad aslfaltą reikia perklot tiesiog dažniau nei kartą per 30 metų, ar ant sluoksnio netaupyt. Ne, pasirodo klimatas blogas, o pas VISUS skandinavus yra geras. Dabar žinokit.
      Kiek reikia būti nagliems, kad daryti tokius pareiškimus?

      Comment


        /\ Nu gi negali užvažiuoti ant merų ir sakyt "reikia dažniau asfaltuot"

        Comment


          Tai gal klimatas neturi jokios įtakos asfalto kokybei? Šiaip jau Skandinavijoje didesnė dalis labiausiai apgyvendintos teritorijos yra švelnesnio klimato zonoje nei Lietuva, nepaisant to, kad Skandinavija yra šiauriau.
          Bet kokiu atveju, tiesiog esame ubagai, lyginant su Skandinavija, todėl norėti geriau galima, bet yra objektyvios priežastys, kodėl negalime turėti geriau.

          Parašė k0fis Rodyti pranešimą

          Taigi ponas nei automobiliu, nei taksi, nei vt, nei kojom ten nevyksti, tai koks tau skirtumas.
          O koks tau? Aš gyvenu tokioje vietoje, kur šalia yra "negeri" objektai. Taigi, geriau už tokius kaip tu žinau ir suprantu senamiesčio gyventojus.
          Paskutinis taisė Al1; 2017.06.23, 11:55.

          Comment


            Informacija apie asfaltuojamą Naugarduko gatvės atkarpą

            UAB "Grinda" informuoja, kad birželio 23 d., penktadienį, nuo 6 val. iki 20 val. bus asfaltuojama Naugarduko gatvės atkarpa nuo Smolensko iki Vytenio gatvės. Bus ribojamas automobilių eismas, todėl siūloma rinktis kitą maršrutą.

            Gyventojai ir svečiai maloniai prašomi šioje Naugarduko g. atkarpoje nuo ketvirtadienio popietės iki šeštadienio ryto nestatyti automobilių. Darbams trukdantys automobiliai gali būti priverstinai nuvežami.

            Prašome šia informacija pasidalyti su gatvės kaimynais.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Mašinų nesumažės, nes jei rimtai pradės riboti eismą, niekas į tuo barus nevyks. Vieša paslaptis - dauguma ten vyksta su automobiliu, net jei ir geria...
              Rygoje senamiestyje eismas prispaustas, užtat kaip linksma. Manau šitas ryšys abipusis ir yra tiesioginė priklausomybė. Klaipėdoje senamiestis krito dėl Akropolio, bet Vilniuje kitokia situacija ir dėl turistų, ir dėl miesto augimo, ir dėl sostinės statuso.

              PS vairavimas išgėrus nėra toks dažnas. Kiek savaitgalių buvo pagautas vienas-du-nei vieno. Tiesiog šeštadienį ryte visuose portaluose yra po straipsnį apie tai, nes policija kviečia žurnalistus.

              Comment


                Siūlau prisiminti, kokie gi buvo numatomi susisiekimo projektai Vilniuje kai buvo rengiamas BP (2005), kas atlikta, o kas - ne.

                Prioritetiniai Vilniaus susisiekimo infrastruktūros plėtros iki 2015 metų objektai

                1. IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis
                Pabaigta 2008 m.

                2. Vakarinė greito eismo gatvė (IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus vakarinis aplinkkelis)
                Pabaigta 2016 m.

                3. Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukcija
                Pabaigta 2007 m., bet šiemet vėl kapstys

                4. Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento tiesimas
                Pabaigta 2008 m.

                5. Dviejų lygių Geležinio Vilko–Ukmergės ir Geležinio Vilko –Žalgirio gatvių sankryžos rekonstrukcija (tiesimas)
                Pradėta 2006 m., pastatyta estakada, tačiau projektas nebaigtas iki galo

                6. Ukmergės–Ateities gatvių–Laisvės prospekto sankryžos rekonstrukcija (dviejų lygių sankryžos statyba)
                Pradėta ir pabaigta 2007/2008, tačiau trūksta posūkio iš Ateities g. link Ukmergės

                7. Automatizuota šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema
                Lyg ir pabaigta?

                8. Pėsčiųjų viadukas tarp Lazdynų ir Karoliniškių rajonų
                Pabaigta 2008 m.

                9. Šiaurinė gatvė nuo Vakarinio greitkelio iki Žirmūnų gatvės (įskaitant Žvalgų gatvę)
                Nepradėta, bet panašu kad greitai prasidės statybos

                10. Senamiesčio apylankos užbaigimas (Geležinkelio gatvės atkarpos rekonstrukcija iki Panerių gatvës)
                Trūksta rekonstrukcijos tarp Aušros vartų ir Panerių gatvės (tačiau pagal mane, galėtų apskritai sujungti Geležinkelio ir Panerių gatves ir rekonstruoti iki pat pietinio aplinkkelio)

                11. Pilaitės prospekto tęsinys
                Pabaigta 2008 m.

                12. Kernavės gatvė tarp Žalgirio ir Lvovo gatvių
                Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

                13. Ozo gatvės nuo Buivydiškių gatvės iki Laisvės prospekto jungtis
                Nepradėta, siūloma atsisakyti naujajame rengiamame BP

                14. P. Lukšio gatvės nuo Kalvarijų g. iki Verkių g. rekonstrukcija (t. y. platinimas)
                Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

                15. Karaliaučiaus gatvė Pilaitėje (t. y. pratęsimas šiaurėn)
                Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

                16. Kernavės–Ozo dviejų lygių sankryža
                Nepradėta, siūloma atsisakyti naujajame rengiamame BP, kaip ir gatvės dalies nuo Žalgirio g. iki Ozo g.

                17. Mykolo Lietuvio gatvės–Bajorų k.–Mokslininkų g. jungtis (t. y. Vakarinio aplinkkelio ir Santariškių jungtis)
                Nepradėta, bet žadama greitai pradėti statybas

                18. Moderniojo tramvajaus A linija Santariškės–Stotis

                19. Šiaurinė autobusų stotis ir keleivių terminalas Fabijoniškėse

                20. Troleibusų kontaktinis tinklas šiaurinėje dalyje: Ateities gatve iki terminalo, Šiaurinė ir Žvalgų gatvės


                21. Eurovelo 11 dviračių trasa / kitos trasos
                Pamažu realizuojama, tačiau konkrečiai Eurovelo trasa užstrigo

                22. V. Kudirkos–Pamėnkalnio g. sankryžos rekonstrukcija
                Nepradėta, nesigirdi jokių naujienų ir apskritai neaišku ką norėta daryti

                23. IXB koridoriaus atkarpos Grigiškėse rekonstrukcija
                Pabaigti 2 etapai iš 3, 3 etapas realizuojamas.

                24. Vilniaus miesto pietinis aplinkkelis (Kirtimų gatvė)
                Pabaigta miesto teritorijoje

                25. Ribojamo įvažiavimo į senamiesčio II zoną sistema
                Lyg ir nieko nesigirdi

                26. Geležinio Vilko gatvės nuo Laisvės prospekto iki A. Goštauto gatvės rekonstrukcija
                Lyg ir nieko nesigirdi

                27. Kernavės gatvės jungtis su J. Tumo-Vaižganto gatve ir nauju tiltu
                Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (o gaila)

                28. Naujų autobusų ir troleibusų įsigijimas

                Rekomenduojami Vilniaus susisiekimo infrastruktūros plėtros iki 2015 metų objektai

                29. Nemenčinės plento nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos rekonstrukcija
                Nesu tikras ar daroma, bet apie tai buvo nemažai kalbėta

                30. Gedimino prospekto rekonstrukcijos užbaigimas
                Pabaigta 2008 m.

                31. Vilniaus g. nuo Gedimino pr. iki Trakų g. rekonstrukcija
                Realizuojama, bet tik nuo Gedimino pr. iki Islandijos g.

                32. Senamiesčio gatvių kapitalinis remontas (Šventaragio, Aušros Vartų, Barboros Radvilaitės, Pilies, Šv. Jono, Klaipėdos, Universiteto gatvės)
                Neturių duomenų ar pabaigtos visos gatvės

                33. Ukmergės gatvės nuo P. Žadeikos gatvės iki miesto ribos rekonstrukcija
                Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

                34. Požeminės automobilių stovėjimo aikštelės J. Lelevelio g., Naugarduko g.
                Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

                35. Gariūnų –Jočionių dviejų lygių sankryža ir prieigos
                Buvo nemažai kalbama, bet taip ir neaišku kada prasidės statybos

                36. Pietinė aptarnaujanti gatvė Grigiškėse ir jungtis su Šviesos
                gatve ir tiltu per Vokę
                Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti

                37. V. A. Graičiūno gatvės jungtis su Kirtimų gatve
                Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (ir manau kad gerai, neverta miške statyti naujos gatvės ir dviejų lygių sankryžos keliems namams)

                38. Jaunystės ir Kunigiškių gatvių užbaigimas Pagiriuose
                Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

                39. Lentvario gatvės atkarpos tiesimas ir jungtis su Liepų alėja bei viadukas per geležinkelį Lentvaryje
                Jokių naujienų, o viadukas per geležinkelį apskritai nėra Vilniaus teritorijoje

                40. Liepų alėjos Trakų Vokėje rekonstrukcija
                Jokių naujienų

                41. Dariaus ir Girėno gatvės atkarpos tarp Žirnių gatvės ir Eišiškių plento rekonstrukcija (jei gerai suprantu, tai čia posūkis iš centro link Pagirių bei nuvažiavimas nuo Tūkstantmečio gatvės į Naujininkus)
                Posūkis pabaigtas, o štai apie nuvažiavimą jokių naujienų

                42. Naugarduko–Žemaitės–Kauno g. sankryžos rekonstrukcija
                Pabaigta 2016 m.

                43. Ozo–Kalvarijų gatvių 2 lygių sankryžos rekonstrukcija
                Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

                44. Vingio parko tiltas ir prieigos (t. y. prie Litexpo)
                Buvo nemažai kalbama, bet panašu kad bus išbrauktas naujajame BP

                45. Viadukas virš Ozo gatvės ties „Ermitažu“
                Pabaigtas už Akropolio pinigus

                46. Jungtis Santariškėse tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės (t. y. Santaros g.)
                Realizuojama

                47. Transporto jungtis tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės Gulbinuose
                Nelabai aišku apie ką kalbama

                48. Gineitiškių gatvės tęsinys
                Nelabai aišku apie ką kalbama, bet gali būti, kad apie Pavilnionių gatvę, kurią planuojama statyti apie 2018/2019

                49. S. Nėries g. jungtis iki miesto ribos
                Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

                50. Smalinės gatvė Pilaitėje
                Jungtį po Pilaitės prospektu žadama pradėti 2018, o dėl tolesnio tęsinio iki pat miesto ribos nieko nesigirdi

                51. Gilužio gatvës tęsinys iki Sudervės kelio
                Nors neaišku, ar galima į šį projektą įskaičiuoti Taurupės gatvę, tačiau vistiek nieko nesigirdi apie statybas ar bent projektavimą, nors Pilaitės kamsčio problema tik aštrėja

                52. Sudervės kelio atkarpa tarp Pilaitės pr. ir Gilužio g. tęsinio
                Nelabai aišku apie ką kalbama, ko gero, apie platinimą, bet vis tiek jokių naujienų

                53. Antžeminės pėsčiųjų perejos T. Narbuto, Kareivių gatvėse
                Narbuto viaduką planuojama pradėti jau greitai, o štai apie Kareivių viaduką girdžiu pirmą kartą ir net neįsivaizduoju kur jis galėtų būti

                54. Žaliųjų Ežerų gatvės rekonstrukcija
                Lyg ir jokių naujienų

                55.Automobilių stovėjimo vietų plëtra Vilniaus miesto teritorijose

                56.Rodūnės kelias nuo oro uosto iki Žirnių gatvės
                Jeigu kalbama apie Vikingų gatvę, tai pabaigta dar 2013 m.

                Asmeniškai labai keista, kad nėra Konstitucijos estakados projekto, nėra tesioginio projekto Taurupės gatvei, nėra jokio rytinio aplinkkelio ir tilto Ožkiniuose.
                Šaltinis: http://www.vilnius.lt/vilnius/m/m_fi..._iki_2015m.pdf
                Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.06.23, 18:14.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                  Rygoje senamiestyje eismas prispaustas, užtat kaip linksma. Manau šitas ryšys abipusis ir yra tiesioginė priklausomybė. Klaipėdoje senamiestis krito dėl Akropolio, bet Vilniuje kitokia situacija ir dėl turistų, ir dėl miesto augimo, ir dėl sostinės statuso.

                  PS vairavimas išgėrus nėra toks dažnas. Kiek savaitgalių buvo pagautas vienas-du-nei vieno. Tiesiog šeštadienį ryte visuose portaluose yra po straipsnį apie tai, nes policija kviečia žurnalistus.
                  Rygos senamiestis tiek iš Š į P, tiek iš R į V dvigubai mažesnis. Be to iš trijų pusių turi gerą susisiekimą VT. Vilniuje tik iš dviejų pusių, jis geresnis, o iš Užupio pusės nepakankamas. Dėl senamiesčio dydžio, Vilniaus senamiesčio aptarnavimas VT yra prastas, nes iki normalaus VT reikia eiti iki kilometro, kas yra per daug naudojimuisi VT tankiai urbanizuotoje teritorijoje.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                    23. IXB koridoriaus atkarpos Grigiškėse rekonstrukcija
                    Pabaigti 2 etapai iš 3, žadama greitai pradėti 3 etapą
                    3-čią etapą jau vykdo ir pabaigs šiemet.



                    36. Pietinė aptarnaujanti gatvė Grigiškėse ir jungtis su Šviesos
                    gatve ir tiltu per Vokę
                    Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti
                    Bet Šviesos g. tiltas per Vokę naujame BP lygtais pažymėtas

                    37. V. A. Graičiūno gatvės jungtis su Kirtimų gatve
                    Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (ir manau kad gerai, neverta miške statyti naujos gatvės ir dviejų lygių sankryžos keliems namams)
                    Viaduko nereikės - jis jau yra - aplinkkelis eina virš geležinkelio su rezervu gatvei. Jeigu negaila dubasinti Graičiūno ir Fermentų gatvės sunkvežimiais. Ten šiaip jau patogi vieta pratęsti pramoninį rajoną. Vieškelis iki Vaidotų ir taip yra.


                    39. Lentvario gatvės atkarpos tiesimas ir jungtis su Liepų alėja bei viadukas per geležinkelį Lentvaryje
                    Jokių naujienų, o viadukas per geležinkelį apskritai nėra Vilniaus teritorijoje
                    Yra naujame BP.


                    42. Naugarduko–Žemaitės–Kauno g. sankryžos rekonstrukcija
                    Visiškai jokių naujienų ir nėra aišku ką konkrečiai norėta daryti
                    Jau padaryta su Maximos ofisu!

                    47. Transporto jungtis tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės Gulbinuose
                    Nelabai aišku apie ką kalbama
                    Yra tokia suplanuota naujame BP.

                    50. Smalinės gatvė Pilaitėje
                    Jungtis po Pilaitės prospektu bus pradėta statyti 2018, o dėl tolesnio tęsinio iki pat miesto ribos nieko nesigirdi
                    Žadėjo daryti.

                    Asmeniškai labai keista, kad nėra Konstitucijos estakados projekto, nėra tesioginio projekto Taurupės gatvei, nėra jokio rytinio aplinkkelio ir tilto Ožkiniuose.
                    Šaltinis: http://www.vilnius.lt/vilnius/m/m_fi..._iki_2015m.pdf
                    Man toks įspūdis, kad Vilniaus savivaldybė ruošiasi Karbauskio pranašautai krizei ir per ateinančius dešimtmečius planuojama labai kukliai - mažiau nei per paskutinius 10-12 metų. Kur ir kas važinės mistiniais NGVT ir dviračiais, kai jų infrastruktūroje kokybiškai nesimato?

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      3-čią etapą jau vykdo ir pabaigs šiemet.
                      Dėkui, bus pataisyta.


                      Bet Šviesos g. tiltas per Vokę naujame BP lygtais pažymėtas
                      Reikės patikrinti.


                      Viaduko nereikės - jis jau yra - aplinkkelis eina virš geležinkelio su rezervu gatvei. Jeigu negaila dubasinti Graičiūno ir Fermentų gatvės sunkvežimiais. Ten šiaip jau patogi vieta pratęsti pramoninį rajoną. Vieškelis iki Vaidotų ir taip yra.
                      Vis tiek, bent jau kol kas tai būtų visiškas pinigų švaistymas, dar didesnis nei Goštauto viadukas


                      Jau padaryta su Maximos ofisu!
                      Dėkui, kažkodėl pagalvojau, kad kalbama apie V.Pietario/Žemaitės/Savanorių prospekto sankryža... Bus pataisyta.


                      Man toks įspūdis, kad Vilniaus savivaldybė ruošiasi Karbauskio pranašautai krizei ir per ateinančius dešimtmečius planuojama labai kukliai - mažiau nei per paskutinius 10-12 metų. Kur ir kas važinės mistiniais NGVT ir dviračiais, kai jų infrastruktūroje kokybiškai nesimato?
                      Planuojama dar daug, liko nemažai projektų iš seno BP, o tų neįtrauktų nėra daug: Konstitucijos estakada, kelias nuo Santariškių iki Nemenčinės pl. (įskaitant Ožkinių tiltą), gatvių tinklo užbaigimas Naujininkuose, na ir dar keli miniprojektai, kaip antai Perkūnkiemio sujungimas arba Taikos g. pratęsimas iki Šešuolių gatvės.
                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.06.23, 18:14.

                      Comment


                        Ištrauka iš naujojo BP rengimo aiškinamojo rašto/koncepcijos:

                        Koncepcijoje siūloma atsisakyti eilės esamų ar numatytų rekonstruoti objektų, kurie buvo fiksuoti BP-2007 ir neatitinkantys darniosios plėtros reikalavimų, keičiant kelionių procentinę struktūrą, neturintys ekonominio pagrindimo arba kaip neturintys politinio ir bendruomenės pritarimo (Vingio parko viešojo transporto tiltas, modernusis tramvajus, Kernavės tiltas, Dariaus ir Girėno g. tęsinys, Sukilėlių g. rekonstrukcija, transporto viadukai per T.Narbuto g. ir Geležinio Vilko g., Gurelių ir Grigiškių jungtis, viadukas per geležinkelį Naujojoje Vilnioje, Vilkpėdės g. tęsinys ir pan.).

                        Comment


                          Nesuprantama. Tai kaip jie ketina spręsti Konstitucijos pr. kamščius, jeigu netęs nei Kernavės tilto (apie gatvę neužsimenama), nei viaduko į Narbuto g.?

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Nesuprantama. Tai kaip jie ketina spręsti Konstitucijos pr. kamščius, jeigu netęs nei Kernavės tilto (apie gatvę neužsimenama), nei viaduko į Narbuto g.?
                            Išsprendus GV/Žalgirio/Ukmergės mazgą, tuo pačiu ir Konstitucijos pagerės bent jau kryptimi nuo Kalvarijų į Ukmergės/GV. IMHO
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Nesuprantama. Tai kaip jie ketina spręsti Konstitucijos pr. kamščius, jeigu netęs nei Kernavės tilto (apie gatvę neužsimenama), nei viaduko į Narbuto g.?
                              Planuoja, kad susisiekimas privačiais automobiliais sumažės dvigubai

                              Tai "kamščiai" turi sumažėti maždaug iki 1994-1995 metų lygio (kai jų praktiškai nebuvo).
                              Paskutinis taisė Sula; 2017.06.24, 11:02.

                              Comment


                                Kreivojo tilto, spėčiau, jau nebus. Turbūt, logiškiausia būtų plečiantis NMC link Žalgirio gatvės padaryti Kernavės g. atkartą tarp Konstitucijos pr. ir Žalgirio g., gal net ir privačių investuotojų pagalba. na, ilgalaikėj perspektyvoj pasimatys.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  A. Milašius. Kaip Vilnius tapo tik miestu netoli Kauno

                                  http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=75021938

                                  Vilniuje antraštėse dominuoja žodžiai „planuojama“, „žadama“, „prašoma“, „aptariama“. Tiesa, dar galima pažiūrėti kas vyksta savivaldybėje per „yuotube“. Kaune „rado sprendimą“, „vykdomi darbai“

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    A. Milašius. Kaip Vilnius tapo tik miestu netoli Kauno

                                    http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=75021938

                                    Vilniuje antraštėse dominuoja žodžiai „planuojama“, „žadama“, „prašoma“, „aptariama“. Tiesa, dar galima pažiūrėti kas vyksta savivaldybėje per „yuotube“. Kaune „rado sprendimą“, „vykdomi darbai“
                                    Labai teisingas straipsnis, nes Vilniuje taip ir vyksta tik pažadai. Ir dėl Šiaurinės, ir dėl Liepkalnio/Žirnių, ir dėl Gariūnų viaduko. Nei vieno realaus darbo apart duobių lopymo. Kur skubėti, juk iki 2050 paskelbtoje vizijoje dar liko daug laiko.
                                    pirmakursis psichologijos studentas pasakys, kad Laikinosios sostinės variantas skamba įtikinamiau nei politiškai korektiški pabodę pažadai. Žmogui reikia konkrečios vizijos čia ir dabar. Ne kada nors, galbūt ateityje ar trečioje reinkarnacijoje.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                      Labai teisingas straipsnis, nes Vilniuje taip ir vyksta tik pažadai. Ir dėl Šiaurinės, ir dėl Liepkalnio/Žirnių, ir dėl Gariūnų viaduko. Nei vieno realaus darbo apart duobių lopymo. Kur skubėti, juk iki 2050 paskelbtoje vizijoje dar liko daug laiko.
                                      Tai ir rašiau, kad Vilniaus planai neambicingi (su Kauno planais nesu susipažinęs), švelniai tariant. Per 32 metus padaryti tai, kas jau ir taip buvo suplanuota prieš 10 metų nėra sudėtinga.
                                      Įsivaizduokime, kas buvo planuojama 1985 metais, ir kas padaryta (nepadaryta) šiandienai. Nepaisant grandiozinių socialinių visuomeninių perturbacijų ir totalaus ekonomikos persitvarkymo.

                                      Comment


                                        Beje, pradingo nuoroda į ~75psl prezentaciją iš http://www.vilnius.lt/index.php?2807160913
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          1. Savanorių pr.











                                          Comment

                                          Working...
                                          X