Parašė SPX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
https://www.facebook.com/uabgrinda/p...88860224779078
Vilniečiai dažnai klausia, kodėl tos duobės kasmet vis išlenda. Ar čia asfaltas blogas?
Ne! Tiesiog gyvename tokioje klimato juostoje, kur per žiemą gali būti 30 ir daugiau atlydžių (palyginimui, Skandinavijoje tokių temperatūrų svyravimų šaltuoju metų laikotarpiu būna vos 4-5).
Štai ir paaiškėjo priežastis, o aš visad galvojau kad aslfaltą reikia perklot tiesiog dažniau nei kartą per 30 metų, ar ant sluoksnio netaupyt. Ne, pasirodo klimatas blogas, o pas VISUS skandinavus yra geras. Dabar žinokit.
Kiek reikia būti nagliems, kad daryti tokius pareiškimus?
Comment
-
Tai gal klimatas neturi jokios įtakos asfalto kokybei? Šiaip jau Skandinavijoje didesnė dalis labiausiai apgyvendintos teritorijos yra švelnesnio klimato zonoje nei Lietuva, nepaisant to, kad Skandinavija yra šiauriau.
Bet kokiu atveju, tiesiog esame ubagai, lyginant su Skandinavija, todėl norėti geriau galima, bet yra objektyvios priežastys, kodėl negalime turėti geriau.
Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Taigi ponas nei automobiliu, nei taksi, nei vt, nei kojom ten nevyksti, tai koks tau skirtumas.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.23, 11:55.
Comment
-
Informacija apie asfaltuojamą Naugarduko gatvės atkarpą
UAB "Grinda" informuoja, kad birželio 23 d., penktadienį, nuo 6 val. iki 20 val. bus asfaltuojama Naugarduko gatvės atkarpa nuo Smolensko iki Vytenio gatvės. Bus ribojamas automobilių eismas, todėl siūloma rinktis kitą maršrutą.
Gyventojai ir svečiai maloniai prašomi šioje Naugarduko g. atkarpoje nuo ketvirtadienio popietės iki šeštadienio ryto nestatyti automobilių. Darbams trukdantys automobiliai gali būti priverstinai nuvežami.
Prašome šia informacija pasidalyti su gatvės kaimynais.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMašinų nesumažės, nes jei rimtai pradės riboti eismą, niekas į tuo barus nevyks. Vieša paslaptis - dauguma ten vyksta su automobiliu, net jei ir geria...
PS vairavimas išgėrus nėra toks dažnas. Kiek savaitgalių buvo pagautas vienas-du-nei vieno. Tiesiog šeštadienį ryte visuose portaluose yra po straipsnį apie tai, nes policija kviečia žurnalistus.
Comment
-
Siūlau prisiminti, kokie gi buvo numatomi susisiekimo projektai Vilniuje kai buvo rengiamas BP (2005), kas atlikta, o kas - ne.
Prioritetiniai Vilniaus susisiekimo infrastruktūros plėtros iki 2015 metų objektai
1. IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis
Pabaigta 2008 m.
2. Vakarinė greito eismo gatvė (IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus vakarinis aplinkkelis)
Pabaigta 2016 m.
3. Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukcija
Pabaigta 2007 m., bet šiemet vėl kapstys
4. Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento tiesimas
Pabaigta 2008 m.
5. Dviejų lygių Geležinio Vilko–Ukmergės ir Geležinio Vilko –Žalgirio gatvių sankryžos rekonstrukcija (tiesimas)
Pradėta 2006 m., pastatyta estakada, tačiau projektas nebaigtas iki galo
6. Ukmergės–Ateities gatvių–Laisvės prospekto sankryžos rekonstrukcija (dviejų lygių sankryžos statyba)
Pradėta ir pabaigta 2007/2008, tačiau trūksta posūkio iš Ateities g. link Ukmergės
7. Automatizuota šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema
Lyg ir pabaigta?
8. Pėsčiųjų viadukas tarp Lazdynų ir Karoliniškių rajonų
Pabaigta 2008 m.
9. Šiaurinė gatvė nuo Vakarinio greitkelio iki Žirmūnų gatvės (įskaitant Žvalgų gatvę)
Nepradėta, bet panašu kad greitai prasidės statybos
10. Senamiesčio apylankos užbaigimas (Geležinkelio gatvės atkarpos rekonstrukcija iki Panerių gatvës)
Trūksta rekonstrukcijos tarp Aušros vartų ir Panerių gatvės (tačiau pagal mane, galėtų apskritai sujungti Geležinkelio ir Panerių gatves ir rekonstruoti iki pat pietinio aplinkkelio)
11. Pilaitės prospekto tęsinys
Pabaigta 2008 m.
12. Kernavės gatvė tarp Žalgirio ir Lvovo gatvių
Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį
13. Ozo gatvės nuo Buivydiškių gatvės iki Laisvės prospekto jungtis
Nepradėta, siūloma atsisakyti naujajame rengiamame BP
14. P. Lukšio gatvės nuo Kalvarijų g. iki Verkių g. rekonstrukcija (t. y. platinimas)
Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį
15. Karaliaučiaus gatvė Pilaitėje (t. y. pratęsimas šiaurėn)
Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį
16. Kernavės–Ozo dviejų lygių sankryža
Nepradėta, siūloma atsisakyti naujajame rengiamame BP, kaip ir gatvės dalies nuo Žalgirio g. iki Ozo g.
17. Mykolo Lietuvio gatvės–Bajorų k.–Mokslininkų g. jungtis (t. y. Vakarinio aplinkkelio ir Santariškių jungtis)
Nepradėta, bet žadama greitai pradėti statybas
18. Moderniojo tramvajaus A linija Santariškės–Stotis
19. Šiaurinė autobusų stotis ir keleivių terminalas Fabijoniškėse
20. Troleibusų kontaktinis tinklas šiaurinėje dalyje: Ateities gatve iki terminalo, Šiaurinė ir Žvalgų gatvės
21. Eurovelo 11 dviračių trasa / kitos trasos
Pamažu realizuojama, tačiau konkrečiai Eurovelo trasa užstrigo
22. V. Kudirkos–Pamėnkalnio g. sankryžos rekonstrukcija
Nepradėta, nesigirdi jokių naujienų ir apskritai neaišku ką norėta daryti
23. IXB koridoriaus atkarpos Grigiškėse rekonstrukcija
Pabaigti 2 etapai iš 3, 3 etapas realizuojamas.
24. Vilniaus miesto pietinis aplinkkelis (Kirtimų gatvė)
Pabaigta miesto teritorijoje
25. Ribojamo įvažiavimo į senamiesčio II zoną sistema
Lyg ir nieko nesigirdi
26. Geležinio Vilko gatvės nuo Laisvės prospekto iki A. Goštauto gatvės rekonstrukcija
Lyg ir nieko nesigirdi
27. Kernavės gatvės jungtis su J. Tumo-Vaižganto gatve ir nauju tiltu
Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (o gaila)
28. Naujų autobusų ir troleibusų įsigijimas
Rekomenduojami Vilniaus susisiekimo infrastruktūros plėtros iki 2015 metų objektai
29. Nemenčinės plento nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos rekonstrukcija
Nesu tikras ar daroma, bet apie tai buvo nemažai kalbėta
30. Gedimino prospekto rekonstrukcijos užbaigimas
Pabaigta 2008 m.
31. Vilniaus g. nuo Gedimino pr. iki Trakų g. rekonstrukcija
Realizuojama, bet tik nuo Gedimino pr. iki Islandijos g.
32. Senamiesčio gatvių kapitalinis remontas (Šventaragio, Aušros Vartų, Barboros Radvilaitės, Pilies, Šv. Jono, Klaipėdos, Universiteto gatvės)
Neturių duomenų ar pabaigtos visos gatvės
33. Ukmergės gatvės nuo P. Žadeikos gatvės iki miesto ribos rekonstrukcija
Nesigirdi jokių naujienų apie statybas
34. Požeminės automobilių stovėjimo aikštelės J. Lelevelio g., Naugarduko g.
Nesigirdi jokių naujienų apie statybas
35. Gariūnų –Jočionių dviejų lygių sankryža ir prieigos
Buvo nemažai kalbama, bet taip ir neaišku kada prasidės statybos
36. Pietinė aptarnaujanti gatvė Grigiškėse ir jungtis su Šviesos
gatve ir tiltu per Vokę
Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti
37. V. A. Graičiūno gatvės jungtis su Kirtimų gatve
Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (ir manau kad gerai, neverta miške statyti naujos gatvės ir dviejų lygių sankryžos keliems namams)
38. Jaunystės ir Kunigiškių gatvių užbaigimas Pagiriuose
Nesigirdi jokių naujienų apie statybas
39. Lentvario gatvės atkarpos tiesimas ir jungtis su Liepų alėja bei viadukas per geležinkelį Lentvaryje
Jokių naujienų, o viadukas per geležinkelį apskritai nėra Vilniaus teritorijoje
40. Liepų alėjos Trakų Vokėje rekonstrukcija
Jokių naujienų
41. Dariaus ir Girėno gatvės atkarpos tarp Žirnių gatvės ir Eišiškių plento rekonstrukcija (jei gerai suprantu, tai čia posūkis iš centro link Pagirių bei nuvažiavimas nuo Tūkstantmečio gatvės į Naujininkus)
Posūkis pabaigtas, o štai apie nuvažiavimą jokių naujienų
42. Naugarduko–Žemaitės–Kauno g. sankryžos rekonstrukcija
Pabaigta 2016 m.
43. Ozo–Kalvarijų gatvių 2 lygių sankryžos rekonstrukcija
Nesigirdi jokių naujienų apie statybas
44. Vingio parko tiltas ir prieigos (t. y. prie Litexpo)
Buvo nemažai kalbama, bet panašu kad bus išbrauktas naujajame BP
45. Viadukas virš Ozo gatvės ties „Ermitažu“
Pabaigtas už Akropolio pinigus
46. Jungtis Santariškėse tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės (t. y. Santaros g.)
Realizuojama
47. Transporto jungtis tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės Gulbinuose
Nelabai aišku apie ką kalbama
48. Gineitiškių gatvės tęsinys
Nelabai aišku apie ką kalbama, bet gali būti, kad apie Pavilnionių gatvę, kurią planuojama statyti apie 2018/2019
49. S. Nėries g. jungtis iki miesto ribos
Nesigirdi jokių naujienų apie statybas
50. Smalinės gatvė Pilaitėje
Jungtį po Pilaitės prospektu žadama pradėti 2018, o dėl tolesnio tęsinio iki pat miesto ribos nieko nesigirdi
51. Gilužio gatvës tęsinys iki Sudervės kelio
Nors neaišku, ar galima į šį projektą įskaičiuoti Taurupės gatvę, tačiau vistiek nieko nesigirdi apie statybas ar bent projektavimą, nors Pilaitės kamsčio problema tik aštrėja
52. Sudervės kelio atkarpa tarp Pilaitės pr. ir Gilužio g. tęsinio
Nelabai aišku apie ką kalbama, ko gero, apie platinimą, bet vis tiek jokių naujienų
53. Antžeminės pėsčiųjų perejos T. Narbuto, Kareivių gatvėse
Narbuto viaduką planuojama pradėti jau greitai, o štai apie Kareivių viaduką girdžiu pirmą kartą ir net neįsivaizduoju kur jis galėtų būti
54. Žaliųjų Ežerų gatvės rekonstrukcija
Lyg ir jokių naujienų
55.Automobilių stovėjimo vietų plëtra Vilniaus miesto teritorijose
56.Rodūnės kelias nuo oro uosto iki Žirnių gatvės
Jeigu kalbama apie Vikingų gatvę, tai pabaigta dar 2013 m.
Asmeniškai labai keista, kad nėra Konstitucijos estakados projekto, nėra tesioginio projekto Taurupės gatvei, nėra jokio rytinio aplinkkelio ir tilto Ožkiniuose.
Šaltinis: http://www.vilnius.lt/vilnius/m/m_fi..._iki_2015m.pdfPaskutinis taisė Pilaitis; 2017.06.23, 18:14.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Rygoje senamiestyje eismas prispaustas, užtat kaip linksma. Manau šitas ryšys abipusis ir yra tiesioginė priklausomybė. Klaipėdoje senamiestis krito dėl Akropolio, bet Vilniuje kitokia situacija ir dėl turistų, ir dėl miesto augimo, ir dėl sostinės statuso.
PS vairavimas išgėrus nėra toks dažnas. Kiek savaitgalių buvo pagautas vienas-du-nei vieno. Tiesiog šeštadienį ryte visuose portaluose yra po straipsnį apie tai, nes policija kviečia žurnalistus.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
23. IXB koridoriaus atkarpos Grigiškėse rekonstrukcija
Pabaigti 2 etapai iš 3, žadama greitai pradėti 3 etapą
36. Pietinė aptarnaujanti gatvė Grigiškėse ir jungtis su Šviesos
gatve ir tiltu per Vokę
Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti
37. V. A. Graičiūno gatvės jungtis su Kirtimų gatve
Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (ir manau kad gerai, neverta miške statyti naujos gatvės ir dviejų lygių sankryžos keliems namams)
39. Lentvario gatvės atkarpos tiesimas ir jungtis su Liepų alėja bei viadukas per geležinkelį Lentvaryje
Jokių naujienų, o viadukas per geležinkelį apskritai nėra Vilniaus teritorijoje
42. Naugarduko–Žemaitės–Kauno g. sankryžos rekonstrukcija
Visiškai jokių naujienų ir nėra aišku ką konkrečiai norėta daryti
47. Transporto jungtis tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės Gulbinuose
Nelabai aišku apie ką kalbama
50. Smalinės gatvė Pilaitėje
Jungtis po Pilaitės prospektu bus pradėta statyti 2018, o dėl tolesnio tęsinio iki pat miesto ribos nieko nesigirdi
Asmeniškai labai keista, kad nėra Konstitucijos estakados projekto, nėra tesioginio projekto Taurupės gatvei, nėra jokio rytinio aplinkkelio ir tilto Ožkiniuose.
Šaltinis: http://www.vilnius.lt/vilnius/m/m_fi..._iki_2015m.pdf
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
3-čią etapą jau vykdo ir pabaigs šiemet.
Bet Šviesos g. tiltas per Vokę naujame BP lygtais pažymėtas
Viaduko nereikės - jis jau yra - aplinkkelis eina virš geležinkelio su rezervu gatvei. Jeigu negaila dubasinti Graičiūno ir Fermentų gatvės sunkvežimiais. Ten šiaip jau patogi vieta pratęsti pramoninį rajoną. Vieškelis iki Vaidotų ir taip yra.
Jau padaryta su Maximos ofisu!
Man toks įspūdis, kad Vilniaus savivaldybė ruošiasi Karbauskio pranašautai krizei ir per ateinančius dešimtmečius planuojama labai kukliai - mažiau nei per paskutinius 10-12 metų. Kur ir kas važinės mistiniais NGVT ir dviračiais, kai jų infrastruktūroje kokybiškai nesimato?Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.06.23, 18:14.
Comment
-
Ištrauka iš naujojo BP rengimo aiškinamojo rašto/koncepcijos:
Koncepcijoje siūloma atsisakyti eilės esamų ar numatytų rekonstruoti objektų, kurie buvo fiksuoti BP-2007 ir neatitinkantys darniosios plėtros reikalavimų, keičiant kelionių procentinę struktūrą, neturintys ekonominio pagrindimo arba kaip neturintys politinio ir bendruomenės pritarimo (Vingio parko viešojo transporto tiltas, modernusis tramvajus, Kernavės tiltas, Dariaus ir Girėno g. tęsinys, Sukilėlių g. rekonstrukcija, transporto viadukai per T.Narbuto g. ir Geležinio Vilko g., Gurelių ir Grigiškių jungtis, viadukas per geležinkelį Naujojoje Vilnioje, Vilkpėdės g. tęsinys ir pan.).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNesuprantama. Tai kaip jie ketina spręsti Konstitucijos pr. kamščius, jeigu netęs nei Kernavės tilto (apie gatvę neužsimenama), nei viaduko į Narbuto g.?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNesuprantama. Tai kaip jie ketina spręsti Konstitucijos pr. kamščius, jeigu netęs nei Kernavės tilto (apie gatvę neužsimenama), nei viaduko į Narbuto g.?
Tai "kamščiai" turi sumažėti maždaug iki 1994-1995 metų lygio (kai jų praktiškai nebuvo).Paskutinis taisė Sula; 2017.06.24, 11:02.
Comment
-
A. Milašius. Kaip Vilnius tapo tik miestu netoli Kauno
http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=75021938
Vilniuje antraštėse dominuoja žodžiai „planuojama“, „žadama“, „prašoma“, „aptariama“. Tiesa, dar galima pažiūrėti kas vyksta savivaldybėje per „yuotube“. Kaune „rado sprendimą“, „vykdomi darbai“
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąA. Milašius. Kaip Vilnius tapo tik miestu netoli Kauno
http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=75021938
Vilniuje antraštėse dominuoja žodžiai „planuojama“, „žadama“, „prašoma“, „aptariama“. Tiesa, dar galima pažiūrėti kas vyksta savivaldybėje per „yuotube“. Kaune „rado sprendimą“, „vykdomi darbai“
pirmakursis psichologijos studentas pasakys, kad Laikinosios sostinės variantas skamba įtikinamiau nei politiškai korektiški pabodę pažadai. Žmogui reikia konkrečios vizijos čia ir dabar. Ne kada nors, galbūt ateityje ar trečioje reinkarnacijoje.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Labai teisingas straipsnis, nes Vilniuje taip ir vyksta tik pažadai. Ir dėl Šiaurinės, ir dėl Liepkalnio/Žirnių, ir dėl Gariūnų viaduko. Nei vieno realaus darbo apart duobių lopymo. Kur skubėti, juk iki 2050 paskelbtoje vizijoje dar liko daug laiko.
Įsivaizduokime, kas buvo planuojama 1985 metais, ir kas padaryta (nepadaryta) šiandienai. Nepaisant grandiozinių socialinių visuomeninių perturbacijų ir totalaus ekonomikos persitvarkymo.
Comment
-
Beje, pradingo nuoroda į ~75psl prezentaciją iš http://www.vilnius.lt/index.php?2807160913Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment