Siūlyčiau atsidarius maps.lt įsijungti reljefą, ir daug kas paaiškės. Tikslią trasą kažin ar kas nurodys, nes turbūt visame plote iki esamos vagos kažkada yra tekėjęs vanduo. Tik kur vis dar telkšo balos, tą ir vadiname senvage.
Taip ir yra, vienas geologas pasakojo, kad kažkada Neris buvo Amazonės pločio, nuo Tauro kalno iki Šeškinės kalvų ties Vilniumi. O ties Karoliniškėmis upė dar vis "ėda" minkštą bet statų krantą. T.k. tų senvagių galėjo būti ne viena.
Aukštaičių aukštuma buvo paskutinio ledyno kraštas.
Vilniaus Žirmūnų – Kareivių g. sankryžoje – ilgai laukti pokyčiai
Papildomos kairiosios sekcijos sankryžos šviesoforuose bus įrengiamos pirmadienį, kovo 6 d., o eismo organizavimo pakeitimai ir sankryžos programų derinimo darbai bus atlikti iki kovo 10 d. Dėl nereguliuojamų kairiųjų posūkių nuo Žirmūnų g. formuojasi spūstys ir neretai kyla pavojus eismo dalyviams atliekant kairiuosius posūkius, įvyksta eismo įvykiai.
Pirmiausia, sako p. Pauža, reikėtų atsisakyti dviejų paskutinių šviesoforo reguliuojamų sankryžų: viena jų – greta Gariūnų turgavietės, kita – ties Liepkalnio, Žirnių gatvės ir Minsko pl. sankryža. Čia iškils dviejų lygių sankryža, kurią įrengti, pirminiais duomenimis, kainuos 15,2 mln. Eur.
„Minsko plentas leisis žemyn, o Liepkalnio gatvė tęsis per suformuotą tiltą. Pastaroji gatvė bus reguliuojama šviesoforais, joje bus kairieji posūkiai. O tranzitinis srautas, einantis Minsko–Kauno kryptimis, važiuos be sustojimo“, – aiškina p. Pauža ir pabrėžia, kad šios sankryžos rekonstrukcijos projektą planuojama baigti šiemet.
Dviejų lygių sankryža bus įrengta ir vietoj šviesoforų greta Gariūnų turgaus. Anot p. Paužos, posūkiai į dešinę tiek važiuojant nuo Kauno pusės, tiek nuo Vilniaus, išliks, tačiau arčiau Vilniaus bus įrengtas tiltas. Skaičiuojama, kad dviejų lygių sankryžas ties Gariūnais ir ties Paneriškių gatve įrengti atitinkamai kainuos 4,7 mln. Eur ir 0,61 mln. Eur.
„Planuojame įrengti Šiau¬rinės ir Ukmergės gatvių jungtį. Greta dabartinio „Senukų“ prekybos centro atsiras dviejų lygių sankryža“, – nurodo p. Pauža. Pagal išankstinius skaičiavimus, be inžinerinių jungčių, Šiaurinę gatvę įrengti kainuos 21 mln. Eur.
Per Mykolo Lietuvio gatvę planuojama sujungti Vakarinį aplinkkelį su Molėtų plentu. Tiesa, pašnekovas perspėja, kad greitų darbų čia nebus, nes tik dabar rengiamas detalusis planas.
„Projektavimo darbams prireiks mažiausiai poros metų, nes ten kertasi privatūs sklypai. Apie 2020 m. jau turėtų būti ryškesnis šio projekto vaizdas“, – tikina p. Pauža.
Malonu girdėti kad kažkas vyksta. Tačiau dėl Liepkalnio mazgo man kyla abejonių kad srautai vistik didžiausi yra kauno-centro kryptimi ir Liepkalnio g. tiesiai bei rudaminos-kauno kryptimi, ar klystu? Jei ne tai tie sukišti 15 milijonų paliks tuos pačius kamščius kaip dabar.
Malonu girdėti kad kažkas vyksta. Tačiau dėl Liepkalnio mazgo man kyla abejonių kad srautai vistik didžiausi yra kauno-centro kryptimi ir Liepkalnio g. tiesiai bei rudaminos-kauno kryptimi, ar klystu? Jei ne tai tie sukišti 15 milijonų paliks tuos pačius kamščius kaip dabar.
Iškėlus vieną kryptį į atskirą lygį, lukusioms kryptims sutrumpės šviesoforų fazės, tad poveikis kažkoks vistik bus. Aišku nuo Rudaminos turbūt nepavyks visiškai išvengti grūsčių, jos tik apmažės,
Malonu girdėti kad kažkas vyksta. Tačiau dėl Liepkalnio mazgo man kyla abejonių kad srautai vistik didžiausi yra kauno-centro kryptimi ir Liepkalnio g. tiesiai bei rudaminos-kauno kryptimi, ar klystu? Jei ne tai tie sukišti 15 milijonų paliks tuos pačius kamščius kaip dabar.
Manau Rudaminos- Kauno kryptis turėtų eiti per Eišiškių g./Pietinio apl. tašką.
Manau Rudaminos- Kauno kryptis turėtų eiti per Eišiškių g./Pietinio apl. tašką.
Nelogiška ten jam eiti. Eišiškių pl. judrus kamštis rytais beveik nuo girininkijos. Mechanikų g. tas pats. Beveik kasdien ten važiuoju. Nuo Rudaminos dar +10km
Kolkas yra labai sumažėjęs pralaidumas (ir panašu kad taip ir liks) vakarinio piko metu kareivių g. link upės, stovim ilgiau ir kamsčiai anksčiau prasideda ir toliau siekia - situacija tik suprastėjo
Tai logiška, kad sumažėja pralaidumas, nes atsiranda naujos apsaugotos fazės. Saugumas mažina pralaidumą.
Toje sankryžoje yra pakankamai vietos žiedui (reikia tik Kareivių gatvę "pastumti" šiek tiek į šiaurę) - t.y. būtų ir pralaidumas didelis, ir saugumas.
Manau Rudaminos- Kauno kryptis turėtų eiti per Eišiškių g./Pietinio apl. tašką.
Nepamirškite, kad yra planuojamas tęsti Išorinis Pietinis aplinkkelis, kuris sujungs, A1 su lydos plentu ir toliau Minsko plentu, tai srautai sankryžoje sumažės.
Toje sankryžoje yra pakankamai vietos žiedui (reikia tik Kareivių gatvę "pastumti" šiek tiek į šiaurę) - t.y. būtų ir pralaidumas didelis, ir saugumas.
Prašau, jeigu nebūtų labai sunku, pateikite bent apytikslius skaičiavimus (esama situacija -> žiedinė sankryža), kurie parodytų, kad pralaidumas būtų didesnis.
Nepamirškite, kad yra planuojamas tęsti Išorinis Pietinis aplinkkelis, kuris sujungs, A1 su lydos plentu ir toliau Minsko plentu, tai srautai sankryžoje sumažės.
Ta jungtis labiau iš fantastikos srities, iki 2020 metų tikrai nieko nebus, nes vis dar problemos ten su žemių išpirkimu, o vėliau pinigų iš ES nebebus arba bus labai mažai, tai nemanau, kad atsiras pinigų šiam projektui iš šalies biudžeto.
Jau dabar trūksta pinigų keliams, tą patį Minsko pl. remontavo prieš 2 metus nuo Nemėžio iki posūkio link Skaidiškių, bet ir tai tik vieną pusę - kada bus antra pusė renovuota, nieks nežino, nes pinigų nėra.
O dėl sankryžos Minsko pl. - Žirnių g. tai realiai nieko naujo, jau daugiau nei prieš metus ta pati info buvo, tik dabar vėl nukelia terminą, ir kažkiek pabrango projektas nei anksčiau buvo nurodyta - http://www.vilnius.lt/index.php?2067535569 Techninis projektas realiai turėjo jau būti pabaigtas iki praeitų metų pabaigos...
Prieš metus Šimašius jau žadėjo 2017 statybos darbus:
Kaip prioritetiniai darbai numatyti darbai ir pietinėje miesto dalyje: Minsko pl., Liepkalnio, Žirnių gatvių sankirtoje žadama dviejų lygių sankryža, tiesa, jų dar teks sulaukti.
„Kol kas tai tik planavimo darbai, bet 2017 metais sėkmingai pereisime prie statybos darbų“, – pridūrė meras.
Comment