O Ukmergės g. vis stato. Užregistravus pasiūlymą naikinti - VMSA "nemato poreikio".
Kad tas šviesoforas ten įrengtas sąlyginai ne taip ir seniai. Įdomu kiek logiškas toks senos gatvės dalies naikinimas. Visi autobusai tokiu atveju ratą į Vasario 16-osios darys per Goštauto g. tada į VT galinį tašką Lukiškių g.
Kad tas šviesoforas ten įrengtas sąlyginai ne taip ir seniai. Įdomu kiek logiškas toks senos gatvės dalies naikinimas. Visi autobusai tokiu atveju ratą į Vasario 16-osios darys per Goštauto g. tada į VT galinį tašką Lukiškių g.
Kur ten? Ukmergės ar J.T.V. ?
Centre pėstieji turi turėti ta tikrą pirmumą prieš mašinas. Be to, tas šviesaforiukas yra atreguliuotas pagal "žaliąją bangą".
Tai 22 autobuso trasai tas šviesoforas įtakos neturės. Jis ir toliau galės pasukti į dešinę, į savo galinę stotelę.
O kur apsisuks, kad vėl išvažiuotų link Lazdynų? Čia du variantai:
1. Suka į dešinę ir išvažiuoja per Vasario 16-osios į Goštauto.
2. Atvažiuoja nuo Lazdynų, keleivius išleidžia Vašingtono aikštės st., suka į Goštauto ir po to į Vasario 16-osios.
O kur apsisuks, kad vėl išvažiuotų link Lazdynų? Čia du variantai:
1. Suka į dešinę ir išvažiuoja per Vasario 16-osios į Goštauto.
2. Atvažiuoja nuo Lazdynų, keleivius išleidžia Vašingtono aikštės st., suka į Goštauto ir po to į Vasario 16-osios.
Jis apsisuka čia, vėliau įleidžia keleivius stotelėje "Lukiškės" ir vėliau pasuka į kairę Vaižganto-Lukiškių sankryžoje. Juk sankryža nenaikinama.
Sankryža bus nakinama (įvažiavimas link Vasario 16-osios g.). Brėžinys šiame pranešime.
Mano nuomone galėtų geriau vietoje naikinamo įvažiavimo ir tos trikampės pievos sąskaita, palikti bent nedidelę stovėjimo aikštelę, nes prie gatvės vietų nebeliks ir neliks kur pastatyti automobilio šioje pusėje.
Sankryža bus nakinama (įvažiavimas link Vasario 16-osios g.). Brėžinys šiame pranešime.
Mano nuomone galėtų geriau vietoje naikinamo įvažiavimo ir tos trikampės pievos sąskaita, palikti bent nedidelę stovėjimo aikštelę, nes prie gatvės vietų nebeliks ir neliks kur pastatyti automobilio šioje pusėje.
Na tuomet tikrai keista, kad net nebeliks galimybės pasukti į dešinę, į Kražių gatvę. Juk tas posūkis niekam netrukdo, ir net nesvarbu, yra šviesoforas ar ne.
Na tuomet tikrai keista, kad net nebeliks galimybės pasukti į dešinę, į Kražių gatvę. Juk tas posūkis niekam netrukdo, ir net nesvarbu, yra šviesoforas ar ne.
O apie ką aš kalbu visą laiką?...
Klaustukų daug. Liks greičiausiai antras mano pateiktas variantas, nes niekas nedarys Vasario 16-osios g. atkarpos dvipuse vien dėl autobuso.
Pirmasis variantas su vienpusiu eismu manau net nesvarstytinas. Nenubiednės savivaldybė išpirkdama papildomus 50m2 sklypo. Ir ties čia nereiktų sustoti, o užsibrėžti tikslą pratęsti gatvę bent iki pėsčiųjų viaduko.
Pirmasis variantas su vienpusiu eismu manau net nesvarstytinas. Nenubiednės savivaldybė išpirkdama papildomus 50m2 sklypo. Ir ties čia nereiktų sustoti, o užsibrėžti tikslą pratęsti gatvę bent iki pėsčiųjų viaduko.
Nenubiednės, bet investuoti į naują infrastruktūrą reikia racionaliai, ar dabar dideli kamščiai Kovo 11-osios gatvėje, jog būtinai reiktų naujos lygiagrečios gatvės?
Comment