Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Pilaitės pr. - Narbuto g. Buvo gatvė kaip gatvė, bet per 15 m. virto šviesoforų alėja.
    Galima naikinti be pasekmių, bet reikia kitaip organizuoti eismą:
    Panoramos sankryžą
    Piliakalnio sankryžą
    Pėsčiųjų perėja ties Erelių g.
    Reikia viaduko:
    Pėsčiųjų perėja ties stotele Narbuto
    Pėsčiųjų perėja ties stotele Žvėrynas (Narbuto g.)
    Reikia estakados:
    Narbuto-Sėlių
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    P.S. Galėtų tvarkyti ir Narbuto/Sėlių g. sankryžą, prailginant 3 juostą bent 200 metrų bei praplatinant pačią Sėlių g. iki Blindžių g. iki 4 juostų...
    Narbuto g. sutvarkymas labai aiškus – tai viadukas virš Narbuto g. toje dauboje Žvėryne, sujungiantis abi Lokių g. dalis. Šitaip panaikinama Narbuto - Sėlių g. sankryža (todėl ją dabar gerinti niekaip neapsimokėtų), taip pat panaikinama pėsčiųjų perėja ties Stumbrų g. Toks sprendimas pats optimaliausias, nes taip toje miesto dalyje pagreitėtų ir VT.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
      Viadukas virš pedagoginio pasibaigtų ties šviesoforais. Kame čia nauda? REikia tada arba viaduką pratęsti už šviesoforų arba juos naikinti, nes kitaip stovės a/m ant viaduko.
      Nauda tame, kad nuo Pedagoginio žiedo nusikrautų nemažai srauto, sumažėtų kamščiai kitomis kryptimis. Šviesoforas šviesoforui nelygu, po Spaudos rūmų viaduku irgi yra šviesoforai, bet kai pagrindinis srautas važiuoja virš, kitomis kryptimis žalias dega žymiai ilgiau ir turim didesnį pralaidumą.

      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Narbuto g. sutvarkymas labai aiškus – tai viadukas virš Narbuto g. toje dauboje Žvėryne, sujungiantis abi Lokių g. dalis. Šitaip panaikinama Narbuto - Sėlių g. sankryža (todėl ją dabar gerinti niekaip neapsimokėtų), taip pat panaikinama pėsčiųjų perėja ties Stumbrų g. Toks sprendimas pats optimaliausias, nes taip toje miesto dalyje pagreitėtų ir VT.
      Nėra tikslo statyti viaduko viduryje Narbuto g., kai ryte didžiulis kamštis prieš žiedą, reikia pirmiausia viaduko virš žiedo.
      Flickr

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Turėtų būti mašininis viadukas. Čia gi miestas, sostinė. Didesnė avarija Laisvės pr., ir jokių alternatyvų.
        O Vakarinis nėra alternatyva? O GV irgi nėra?
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          O Vakarinis nėra alternatyva? O GV irgi nėra?
          Gyvenantiems Sausio 13-osios ir A. P. Kavoliuko gatvėse tai nėra labai gera alternatyva norintiems važiuot link Ozo g.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Turėtų būti mašininis viadukas. Čia gi miestas, sostinė. Didesnė avarija Laisvės pr., ir jokių alternatyvų.
            Didesnė avarija.. Kaip dažnai tokios pasitaiko? Alternatyva yra: Vakarinis aplinkkelis, Sietyno g. Aš nieko prieš Sugiharos g. viaduką, tačiau manau tai toli gražu ne prioritetinis viadukas.

            Tas lėšas geriau skirti Šiaurinei g., Šiauriniam aplinkkeliui, Ozo g. jungčiai iki Laisvės pr., Ateities g./Ukmergės g. jungties pabaigimui, Žirnių g./ D&G jugčių pabaigimui, Ukmergės g./Žalgirio/ Geležinio vilko jungčiai, LEU žiedo ir aplinkinių g. pertvarkymui, Žirmūnų ir Šv. Petro Povilo žiedų panaikinimui ir t.t.

            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Narbuto g. sutvarkymas labai aiškus – tai viadukas virš Narbuto g. toje dauboje Žvėryne, sujungiantis abi Lokių g. dalis. Šitaip panaikinama Narbuto - Sėlių g. sankryža (todėl ją dabar gerinti niekaip neapsimokėtų), taip pat panaikinama pėsčiųjų perėja ties Stumbrų g. Toks sprendimas pats optimaliausias, nes taip toje miesto dalyje pagreitėtų ir VT.
            Nelabai tikiu, kad toks viadukas kada nors apskritai atsiras... Plius investicijų skirtumas ne vieną kartą skiriasi... Ne tokios didelės investicijos būtų pradžioje 3 juostą prailgint (ją vėliau galima skirti VT).
            Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2016.06.13, 14:50.

            Comment


              Straipsnis VULSK laikraštyje: "Santara". Yra pateiktas brėžinys ir kelios nuotraukos.

              RUOŠIAMASI SANTAROS GATVĖS TIESIMO DARBAMS
              2016 06 08

              Greičiausiai jau kitų metų pabaigoje į Santariškių medicinos miestelį vilniečiai ir visi kiti atvyks greičiau ir patogiau – per 2017 metus planuojama nutiesti naują Santaros gatvę.

              „Nutiesus naują gatvę pagerės susisiekimas su Santariškių medicinos miesteliu, naudą pajus ne tik pacientai bei jų artimieji iš visos Lietuvos, bet ir šiauriau medicinos miestelio esančio gyvenamojo kvartalo gyventojai“, – teigia Vilniaus miesto savivaldybės mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.

              Dar 2006 m. Vilniaus miesto savivaldybė patvirtino Santariškių medicinos miestelio detalųjį planą, kartu su jame numatytais sprendiniais. Vienas iš jų – nutiesti naują gatvę, kuri sumažintų eismą Santariškių g. ir užtikrintų greitą ir saugų susisiekimą su medicinos miesteliu.

              „Daugiau nei 9 metus vyko susirašinėjimas su įvairiomis įstaigomis dėl sprendinio įgyvendinimo ir 2015 metais naujajai gatvei buvo suteiktas Santaros pavadinimas. Šiemet buvo pradėti išmiškinimo darbai, o dabar vyksta techninio projekto baigiamieji darbai. Greitu metu turi būti gautas statybos leidimas, po kurio bus skelbiamas rangovų konkursas“, – sako Santariškių medicinos įstaigų asociacijos administratorius Aurimas Jaskonis.

              Tiesiant naująją gatvę suplanuotas ir greta einantis dviračių takas, tad gatvė bus patogi ne tik automobiliams, bet ir dviratininkams bei pėstiesiems.
              http://www.santaroszinios.lt/blog/ru...esimo-darbams/



              Paskutinis taisė Adaras; 2016.06.13, 14:54.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                Narbuto g. sutvarkymas labai aiškus – tai viadukas virš Narbuto g. toje dauboje Žvėryne, sujungiantis abi Lokių g. dalis. Šitaip panaikinama Narbuto - Sėlių g. sankryža (todėl ją dabar gerinti niekaip neapsimokėtų), taip pat panaikinama pėsčiųjų perėja ties Stumbrų g. Toks sprendimas pats optimaliausias, nes taip toje miesto dalyje pagreitėtų ir VT.
                Tai čia ta dauba palikta buvo dar sovietmečiu trasai nuo Šeškinės iki Kęstučio g.

                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  Tai čia ta dauba palikta buvo dar sovietmečiu trasai nuo Šeškinės iki Kęstučio g.

                  Atvaizdas
                  Taip, suplanuota buvo žiūrint toli į priekį, tai ir dabar ji gali būti naudinga. Aišku, Kęstučio g. pavertimas tranzitine nebuvo pati geriausia idėja. Kaip ir Žvėryno užstatymas komiblokais...
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Taip, suplanuota buvo žiūrint toli į priekį, tai ir dabar ji gali būti naudinga. Aišku, Kęstučio g. pavertimas tranzitine nebuvo pati geriausia idėja. Kaip ir Žvėryno užstatymas komiblokais...
                    Ta pati Kęstučio g. yra gana apkrauta su savo dviem juostom dabar ir iš esmės yra tranzitinė tiems kas važiuoja per Sėlių nuo Narbuto.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Manau Žveryne ateityje dar labiau bus ribojamas eismas. Jau dabar 40 greičio limitas, ateityje sunkiasvoriams manau išvis uždraus važinėt.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Manau Žveryne ateityje dar labiau bus ribojamas eismas. Jau dabar 40 greičio limitas, ateityje sunkiasvoriams manau išvis uždraus važinėt.
                        Sunkiasvoriams galima ir viešąjį transportą priskirti. Ar čia galiotų tik sunkvežimiams?
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                          Sunkiasvoriams galima ir viešąjį transportą priskirti. Ar čia galiotų tik sunkvežimiams?
                          Viešajam transportui visais atvejais turi būti prioritetas važiuoti Bet dėl sunkvežimių savos problemos, yra daug visokiausių parduotuvėlių ir įstaigų, kurioms gal ir ne taip retai tenka pasinaudot sunkiasvoriu transportu.

                          Comment


                            Žvėryną lengva užtverti. 2 tiltai, 4 kiti įvažiavimai.

                            Padarai kokis 3-4 šlagbaumus su numerių nuskaitymu ir "nesąrašiniu" sunkvežimių neįleidi

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Žvėryną lengva užtverti. 2 tiltai, 4 kiti įvažiavimai.

                              Padarai kokis 3-4 šlagbaumus su numerių nuskaitymu ir "nesąrašiniu" sunkvežimių neįleidi
                              Nereikia svajoti. Pastatai tas 4 kamerytes, kurios fiksuoja visus įvažiuojančius ir viskas. Nori įvažiuoti fūra - tegu susimoka 5x didesnį mokestį ir pirmyn. Taip daroma kitose šalyse su įvažiavimu į centrą.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Žvėryną lengva užtverti. 2 tiltai, 4 kiti įvažiavimai.

                                Padarai kokis 3-4 šlagbaumus su numerių nuskaitymu ir "nesąrašiniu" sunkvežimių neįleidi
                                Tokius atveju reikėtų kiekvieną rajoną užtverti nuo visko... Nei ten kažkoks reikšmingas, nei dar labai jau super-duper Beverly Hill'sas. Patys gyventojai ten turi mažų sunkvežimių (matyt, verslai kokie).
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Nereikia svajoti. Pastatai tas 4 kamerytes, kurios fiksuoja visus įvažiuojančius ir viskas. Nori įvažiuoti fūra - tegu susimoka 5x didesnį mokestį ir pirmyn. Taip daroma kitose šalyse su įvažiavimu į centrą.
                                  Aha, Gedimino pr. yra ir kamerytės, ir laiko ribojimai. Giliai dzin visiems tokie nebarjeriniai ribojimai.

                                  Mindaugo Maksima pasistatė šlagbaumą - ir tvarka. Žmogus pravažiuodamas šlagbaumą psichologiškai kitaip jaučiasi. Pavyzdys nr. 2 - Alksnynė.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Aha, Gedimino pr. yra ir kamerytės, ir laiko ribojimai. Giliai dzin visiems tokie nebarjeriniai ribojimai.

                                    Mindaugo Maksima pasistatė šlagbaumą - ir tvarka. Žmogus pravažiuodamas šlagbaumą psichologiškai kitaip jaučiasi. Pavyzdys nr. 2 - Alksnynė.
                                    Tu maišai skirtingus dalykus. Jeigu teko kada važiuoti į kitą šalį, būsi pastebėjęs kameras virš kelių (pas mus), kurios fiksuoja automobilių numerius ir kontroliuoja ar sunkiasvorės yra sumokėjusios mokesčius. Tokia sistema veikia ir nestabdo eismo.

                                    Tenka dažnai važiuoti į aikšteles, kur aptverta šlagbaumais. Viena kankynė, kai iš aikštelės nori išvažiuoti 4-5 automobiliai. Ką čia bekalbėti apie miesto kelius.

                                    Prisifantazavai ir tiek

                                    Comment


                                      Užtvarų tikrai niekas netvers, užteks ženklą pastatyt ir pakontroliuos retkarčiais. Žveryno medinukai yra saugomas paveldas, kuris amžinai apleistas nebus. Kai į namų restauracija bus sukišta atitinkamai lėšų, patys gyventojai spaus savivaldybę kaip apribot vibracijas gatvėse

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Tu maišai skirtingus dalykus. Jeigu teko kada važiuoti į kitą šalį, būsi pastebėjęs kameras virš kelių (pas mus), kurios fiksuoja automobilių numerius ir kontroliuoja ar sunkiasvorės yra sumokėjusios mokesčius. Tokia sistema veikia ir nestabdo eismo.

                                        Tenka dažnai važiuoti į aikšteles, kur aptverta šlagbaumais. Viena kankynė, kai iš aikštelės nori išvažiuoti 4-5 automobiliai. Ką čia bekalbėti apie miesto kelius.

                                        Prisifantazavai ir tiek
                                        O koks tikslas? ar daugiau pinigų pririnkti, ar kad sunkiasvorės nevažiuotų?

                                        Manau Lietuvoje, jei tik kameros, surenkamumas būtų ~50 proc. Kita - tai numeris nulenktas, tai sniegu užtepta, tai pigiausios kameros genda, tai užsienietis, tai rūkas, tai merą pažįsta ir t.t.

                                        Comment


                                          Ką jūs čia klabate. Žvėryne yra viena pagrindinė ir svarbi arterija - Kęstučio g.. Ši gatvė iš esmės yra viskam Žvėryne, nes kitų tokių gatvių nėra. Vytauto g. kaip alternatyva irgi jau ganėtinai apkrauta. O šiaip nebūtų Jasinskio g., nebūtų ir problemos (juokauju ). Investuoti į kažkokią, tikrai abejotiną "prevenciją" pinigų švaistymas būtų. Geriau tuos pinigus, kaip tik skirti infrastruktūros ir aplinkos gerinimui Žvėryne. O tai toks "prestižinis" rajonas, kad daugelyje gatvelių net šaligatvių nėra, el. stulpai šalikelėse, pasijunti kaip laidoje "Mūsų Miesteliai". Jei atvirai, tai Žvėrynas vietomis nenusileidžia Šnipiškėms.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X