Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Keista, iš kur tie "žalieji", jei ten nėra žalių metalinių garažų. Tokie "žalieji" kažkada nukėlė 25 metams vakarinio aplinkkelio statybas.

    Jei rimtai, gal reikėtų atskirų temų infrastruktūros projektams atskirose miesto dalyse.

    Comment


      Ne žalieji, o ponai, pasistatę namus prie Neries. Jiems gi gadintų vaizdą ir triukšmą keltų...

      Comment


        /\ Nebuvo ten ir sovietmečiu tos vietos daug palikta. Turėjo būti 2-jų juostų gatvė ir tiek. Beje, kiek pasakojo, tai panašiai kažkas planuota ir kitoje pusėje.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Vietos ten yra. Siauriausia vieta ties K. Būgos ir Sluškų g. ties išvažiavumu į T. Kosiuškos g. Dar gali būti problemų 4 juostom po Žirmūnų tiltų. Be to sujungti naują gatvę ties šiuo tiltu su žiedu neišeitų. Nebent kažkaip išvedinėti jungtį panaudojant K. Jauniaus g., griaunant ten ką KAM ir kitų valdiškų įskaitgų kompleksą L. Sapiegos g. 1, padarant sankryžą su viaduku Antakalnio ir Sapiegos, Jauniaus g. susikirtime, toliau išnaudoti Saulės g. dalinai ir Rudens g. ir išvesti vieną jungtį su S. Batoro, o kitą - Kirkuto al. iki Olandų g.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Vietos ten yra. Siauriausia vieta ties K. Būgos ir Sluškų g. ties išvažiavumu į T. Kosiuškos g. Dar gali būti problemų 4 juostom po Žirmūnų tiltų. Be to sujungti naują gatvę ties šiuo tiltu su žiedu neišeitų. Nebent kažkaip išvedinėti jungtį panaudojant K. Jauniaus g., griaunant ten ką KAM ir kitų valdiškų įskaitgų kompleksą L. Sapiegos g. 1, padarant sankryžą su viaduku Antakalnio ir Sapiegos, Jauniaus g. susikirtime, toliau išnaudoti Saulės g. dalinai ir Rudens g. ir išvesti vieną jungtį su S. Batoro, o kitą - Kirkuto al. iki Olandų g.
            Tokiu atveju ta Antakalnio vieta prarastų savo savotišką žavesį Yra kur kas rimtesnių vietų, kur geriau panaudoti pinigus. Tegul pagaliau pabaigia jungtį Ukmergės - Ateities gatvių. Suprojektuoja nuvažiavimą nuo D&G į Žirnių g. (nuo oro uosto). Dar smagiau būtų, kad pagaliau atsirastų bent dalis Šiaurinės g. ir dar daug kitų vietų yra, kur reikėtų pokyčių labiau, nei Antakalnio g. "aplinkkelis"
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Anksčiau ar vėliau tą problemą vis tiek teks spręsti, nes Antakalnio gatvę reikia nukrauti ir kažkokių ypatingų alternatyvų nėra.

              Comment


                Dalinė alternatyva galėtų būti Viršupio g. išplatinimas ir pratęsimas iki Saulėtekio al. ar net Nemenčinės pl. Bet tai milžiniška investicija....
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                  Vakar važiavau pro tvarkomą dalį, tai prie statomo daugiabučio ir lyg ir palei IKI parduotuvę gatvė bus truputi platesnė, nes ten nėra medžių, o kitose vietoje tai tik keičia bortelius, na gal 2-3 cm platėja.

                  Iš dalies sutinku, kad tada logikos nėra keisti tų bortelių, bet tuo pačiu ir gerai kad keičia, nes gatvė atrodys naujau ir vientisa, o ne tik ištrupėję pakeisti.

                  Aišku, būtų buvę idealu jei išpjautų senus medžius, gatvę bent puse metro praplatintų, nutiestų abipus gatvės dviračių takus, pasotintų naujų gražių medžių eiles ir nutiestų naujus pėsčiųjų takus, bet.. Bet pas mus gi vis kuo pigiau, kuo paprasčiau, o vėliau kas porą metų taisyt, taisyt, taisyt....

                  Infrastruktūros projektuotojų LT mes apskritai gerų neturim - to pavyzdys mūsų dviračių takai, šuliniai po ratais ir t.t.
                  Matai, bet kokią rimtesnę rekonstrukciją darant turi būt keičiamos ir komunikacijos. Tiesa, tokių rekonstrukcijų jau seniai matęs Vilniuje, pagrinde va tokios, kosmetinės, dangos keitimo.

                  Kas dėl Antakalnio gatvės, tai tas siaurumas jaučiasi, kai važiuoji antra juosta ir šalia viešasis, ypač ties lankstu ties poliklinika.

                  Antakalnio gatvei reiktų taikyt Švitrigailos gatvės praktiką - mažint nereikalingus šulinius. Pirma juosta važiuojant kai kur yra labai prastai dėl įdubusių šulinių, nekalbant apie nelygų gatvės profilį, kur pasijauti kaip atrakcione

                  Comment


                    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                    Matai, bet kokią rimtesnę rekonstrukciją darant turi būt keičiamos ir komunikacijos. Tiesa, tokių rekonstrukcijų jau seniai matęs Vilniuje, pagrinde va tokios, kosmetinės, dangos keitimo.

                    Kas dėl Antakalnio gatvės, tai tas siaurumas jaučiasi, kai važiuoji antra juosta ir šalia viešasis, ypač ties lankstu ties poliklinika.

                    Antakalnio gatvei reiktų taikyt Švitrigailos gatvės praktiką - mažint nereikalingus šulinius. Pirma juosta važiuojant kai kur yra labai prastai dėl įdubusių šulinių, nekalbant apie nelygų gatvės profilį, kur pasijauti kaip atrakcione
                    VT lenkimas priverčia sumažinti greitį, kas tikrai nėra blogai. Nelabai logiška būtų platinti gatvę, kirsti medžius, siaurinti šaligatvius, t.y. bloginti gyvenamą aplinką tik dėl to, kad kažkam tik leistinu greičiu čia išeina važiuoti ir nėra, kur įsibėgėti. Bet gatvę perasfaltuoti ir naikinti Olandų žiedą senai jau reikia.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Bet gatvę perasfaltuoti ir naikinti Olandų žiedą senai jau reikia.
                      Ar tikrai žiedinės sankryžos pertvarkymas į šviesoforinę padidins pralaidumą?

                      Comment


                        Šiaip tai Antakalnio g. pagal sovietinius standartus buvo suprojektuota ir nutiesta kaip 3 juostų. Taip pat buvo palikti rezervai platinimui iki 4 juostų. Atkreipkit dėmesį, kaip visi namai yra atitraukti nuo gatvės.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Ar tikrai žiedinės sankryžos pertvarkymas į šviesoforinę padidins pralaidumą?
                          Būtent, kažkaip sunku patikėti, kad taip įvyks

                          Comment


                            Jeigu kalbant apie infrastruktūros tvarkymą Antakalnyje, tai man pats keisčiausias sprendimas perasfaltuoti visą Žolyno g. iki pat galo. Šia gatvę iki sankryžos su Mileišiškių g. tikrai būtinai reikėjo tvarkyti (kaip ir pačia Mileišiškių g.), tačiau likusi atkarpa iki autobusų apsisukimo dar nebuvo labai jau prastos būklės. Problema ten buvo tik su įdubusiais šulinių liukais. Juo labiau ir eismo intensyvumas ten labai mažas. Mieste yra vietų, kuriose naujos dangos sluoksnio paklojimas yra žymiai reikalingesnis ir tai pasijaustų gerokai didesnei daliai gyventojų.

                            Mileišiškių g. įkalnę irgi mačiau perasfaltavo, bet vandens nuvedimo tikriausiai niekaip nespręs. O kadangi už važiuojamosios dalies krašto iškart prasideda šlaitai į viršų ir visas lietaus vanduo teka per danga dideliu greičiu, spėčiau jog šis remontas daugiau 5 metų ir vėl nelaikys. Lygiai taip pat, kaip buvo po paskutinio šios atkarpos remonto. Labai neūkiškas požiūris.
                            Įkalnėse/nuokalnėse gerai sutvarkius vandens nuvedimą, kelio danga laikytų gerokai ilgiau nei bet kur kitur.

                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Sovietmečiu buvo numatytas 4-ių juostų Antakalnio aplinkkelis ten, kur dabar Vileišio g., nuo Kosciuškos g. iki Antaklanio žiedo. Tačiau po nepriklausomybės atgavimo ten leista statytis privačius namus, dabar ir daugiabučius stato. Bet kuriuo atveju, dabar ten „žalieji“ neleistų nieko tiesti, nes gi pieva ir Neris šalia.
                            Ir gerai, kad nenutiesė. Didelio intensyvumo gatvių tiesimas upės pakrantėmis yra pati didžiausia galima miestų planavimo klaida. Upė yra didelis turtas miestui ir turi būti išnaudojama kitaip.

                            Parašė liootas Rodyti pranešimą
                            Būtent, kažkaip sunku patikėti, kad taip įvyks
                            Viską galima paskaičiuoti, nebūtina kliautis vien tikėjimu

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              man pats keisčiausias sprendimas perasfaltuoti visą Žolyno g. iki pat galo. Šia gatvę iki sankryžos su Mileišiškių g. tikrai būtinai reikėjo tvarkyti (kaip ir pačia Mileišiškių g.), tačiau likusi atkarpa iki autobusų apsisukimo dar nebuvo labai jau prastos būklės. Problema ten buvo tik su įdubusiais šulinių liukais. Juo labiau ir eismo intensyvumas ten labai mažas. Mieste yra vietų, kuriose naujos dangos sluoksnio paklojimas yra žymiai reikalingesnis ir tai pasijaustų gerokai didesnei daliai gyventojų.
                              1. Pasižiūrėk kas gyvena Žolyno g. gale. www.delfi.lt buvo tyrimas su BSO.
                              2. Meras parko direktorę, kuri leido apsitverti gyventojams daugiau valst. miško dėl akių atleido, bet gatvę tiems gyventojams taiso. Daug ką pasako.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Ir gerai, kad nenutiesė. Didelio intensyvumo gatvių tiesimas upės pakrantėmis yra pati didžiausia galima miestų planavimo klaida. Upė yra didelis turtas miestui ir turi būti išnaudojama kitaip.
                                Vadinasi anksčiau ar vėliau Antakalnio g. reikės daryti 6 juostų. Nes alternatyvos nėra. Miškais ir kalnais irgi gatvės netiesi.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Vadinasi anksčiau ar vėliau Antakalnio g. reikės daryti 6 juostų. Nes alternatyvos nėra. Miškais ir kalnais irgi gatvės netiesi.
                                  Alternatyva yra kitoje upės pusėje. Alternatyva turi būti ir aplinkkeliai. O mieste anksčiau ar vėliau automobilizacijos lygis turės mažėti arba nedidėti. Todėl apie 6 juostas svajoti nereikia. Juoba, kad jos vargiai duotų naudą. Tą rodo JAV pavyzdžiai, kur užsikemša 12 juostų keliai...

                                  Comment


                                    Jau greičiau bus nutiesta 6 juostų gatvė nei imtasi automobilizacijos ribojimo ir mažinimo politikos... Deja... Kas dėl kitos upės pusės, tai ji irgi pakankamai apkrauta. Be to tuomet reikėtų dar poros tiltų per Nerį...

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Mileišiškių g. įkalnę irgi mačiau perasfaltavo, bet vandens nuvedimo tikriausiai niekaip nespręs. O kadangi už važiuojamosios dalies krašto iškart prasideda šlaitai į viršų ir visas lietaus vanduo teka per danga dideliu greičiu, spėčiau jog šis remontas daugiau 5 metų ir vėl nelaikys. Lygiai taip pat, kaip buvo po paskutinio šios atkarpos remonto. Labai neūkiškas požiūris.
                                      Įkalnėse/nuokalnėse gerai sutvarkius vandens nuvedimą, kelio danga laikytų gerokai ilgiau nei bet kur kitur.
                                      Mileišiškių g. įkalnės didesnė problema netinkamas pagrindas ir intensyvumas, o ne vandens nuvedimas. Prasčiausia būklė buvo ne ten kur didžiausias nuolydis.

                                      Comment


                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                        Mileišiškių g. įkalnės didesnė problema netinkamas pagrindas ir intensyvumas, o ne vandens nuvedimas. Prasčiausia būklė buvo ne ten kur didžiausias nuolydis.
                                        Didžiausias problemas kelio dangų konstrukcijose visada sukelia vanduo. Ne kitaip ir čia, nes po lietaus upeliai tekėdavo gatvės viduriu, tiesiai per technologinę siūlę ir taip viskas ištrupėjo. Vanduo turi būti nuvedamas į kraštus. Geresnė danga išsilaikė tose atkarpose, kuriose vanduo ne taip ardė siūles.

                                        Comment


                                          Vilniuje spūstys nemažės ir vasarą – tam yra nauja priežastis
                                          Vilniaus savivaldybė užsimojo sutvarkyti keliasdešimt kilometrų gatvių
                                          http://auto.lrytas.lt/naujienos/viln...priezastis.htm
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X