Kas vyksta Antakalnio g.? Šią savaitę pradėjo ardyti vienoje pusėje (dešinėje, jei važiuojame iš centro) bordiūrus ir eilę šaligatvio plytelių nuo turgelio (statomo namo buv. mokamoje stovėjimo aikštelėje iki sankryžos su Žolyno g. Neatrodo, kad gatvė bus platinama, nes jau būtų išpjauti medžiai. Platinti neišpjaunant medžių nėra jokios prasmės, be to tam reikia dar ir stulpus perkelti. O senų bordiūrų būklė gera.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas vyksta Antakalnio g.? Šią savaitę pradėjo ardyti vienoje pusėje (dešinėje, jei važiuojame iš centro) bordiūrus ir eilę šaligatvio plytelių nuo turgelio (statomo namo buv. mokamoje stovėjimo aikštelėje iki sankryžos su Žolyno g. Neatrodo, kad gatvė bus platinama, nes jau būtų išpjauti medžiai. Platinti neišpjaunant medžių nėra jokios prasmės, be to tam reikia dar ir stulpus perkelti. O senų bordiūrų būklė gera.
Comment
-
Gatvė bus perasfaltuojama ir, reikia suprasti, keičiami šaligatviai. Tai ne rekonstrukcija. Gal vietomis ir praplatins vos vos, sunku pasakyti. Bet ten keturios juostos yra normalios. Jeigu padarysi labai plačias, tai visi įsidrąsins lakstyti. Siauresnės juostos mažina greitį. O kai kelio danga bus geros kokybės, tai to pločio pilnai užteks, nes, tikėkimės, nereikės apvažiuoti visų šulinių ir krūvos duobių.
Comment
-
Laksto ir taip. Platinti reikia būtinai iki pilnaverčių 4 juostų, nes viešajam transportui juosta per siaura, važiuoja per 1,5m o jei ir bando tilpti į vieną juostą, tai kai abiem kryptim važiuoja VT, antromis juostomis važiuojantiems automobiliams prasilenkti kartais labai sunku. Greičio mažinimui yra kitos priemonės, kaip kad kalneliai. Aišku, būtų gerai, kad šiemet perasfaltuojant padarytų bent po papildomą juostą sukimui į kairę į Klinikų g., į M. K. Oginskio ir Žolyno g. Visi posūkiai važiuojant centro kryptimi.Paskutinis taisė Al1; 2016.06.02, 06:46.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąNeturėjau, kuo fotografuoti, bet Ateities g. prie Lidl baigiamas įrengti šviesoforas (tik jo ten ir trūko...) ir trečia juosta posūkiui į kairę, į Lidl.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGatvė bus perasfaltuojama ir, reikia suprasti, keičiami šaligatviai. Tai ne rekonstrukcija. Gal vietomis ir praplatins vos vos, sunku pasakyti. Bet ten keturios juostos yra normalios. Jeigu padarysi labai plačias, tai visi įsidrąsins lakstyti. Siauresnės juostos mažina greitį. O kai kelio danga bus geros kokybės, tai to pločio pilnai užteks, nes, tikėkimės, nereikės apvažiuoti visų šulinių ir krūvos duobių.
Comment
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąAntakalnio g. interaktyviame žemėlapyje pažymėtas remontas nuo Žolyno g. iki Nemenčinės plento, o Zuoko video nuo olandų žiedo iki Žolyno g.? teisingai suprantu? vienok, Zuoko planas visiškai nebeaktualus ir perdaryta iš kito galo?
Comment
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąAntakalnio g. interaktyviame žemėlapyje pažymėtas remontas nuo Žolyno g. iki Nemenčinės plento, o Zuoko video nuo olandų žiedo iki Žolyno g.? teisingai suprantu? vienok, Zuoko planas visiškai nebeaktualus ir perdaryta iš kito galo?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPritariu, čia ne greito eismo gatvė, kad reiktų didinti plotį ir daryti iš jaukios kompatiškos gatvės kažkokią austostradą, puikiausiai telpa 4 juostos. Dabar didžiausia problema žiauriai prasta kelio danga, tenka važiuoti apsižergus dvi juostas arba išlindus į priešpriešinę, apvažinėti kiekvieną duobę ir pan.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGatvė per siaura ir taškas. Joks naujas asfaltas nepadės, nes šuliniai liks ar po metų vėl įdubs. Autobusai ir troleibusai netelpa į vieną juostą. Ta gatvė yra ne 4 juostų, o 2 juostų gatvė, tik juostos labai plačios. 4 juostų gatve ji tapo dabar jau nepamenu kada, gal po 85 ar po 90 metų. Nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų jau nebeliko, visos su šviesoforais, pagrindinės sankryžos taip pat. Taigi, ir greitis čia ne prie ko. Greičio mėgėjus galima pažaboti keliais kalneliais, keliomis realiai veikiančiomis, o ne butaforinėmis greičio fiksavimo kameromis.
https://www.google.lt/maps/@54.71550...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.71940...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.71180...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.70924...7i13312!8i6656
Pamatavus per žemėlapius, vienos juostos plotis ~2.75 metro, bendras - 11-11.6 metro. Tad visiškai normaliai. Važiuojant leistinu greičiu bėdų neturėtų būti.
Kiek pačiam yra tekę važiuot, o tekę nemažai, nemačiau, kad kas nors važiuotų kelio viduriu, apsižergęs dvi juostas. VT sėkmingai aplenkia prie šviesoforo laukiančius (jeigu kas nors suka į kairę), didesnių bėdų nėra. Gal tik keliose vietose reikėtų A juostų įvažų kampus pašvelninti, kad VT nereikėtų tiek išlįsti į antrą juostą.
Comment
-
Gatvės plotis nenormalus. Jei gatvė būtų be VT, tai pakaktų, bet autobusams ir troleibusams reikia 3 m pločio juostų, nes pačių autobusų ar troleibusų plotis 2,5 m be veidrodžių, o Solaris troleibusų plotis 2,55 m. Aplamai Vilniuje pribraižyta A juostų, bet naudos iš jų mažai, nes jos per siauros. Ir autobusai bei troleibusai važiuoja 1,5 juostos. Antakalnio g. A juostų nėra, bet VT dažnai važiuoja 1,5 juostos. Aišku, traukiasi į kraštą, jei yra didesnis automobilių srautas. Tai vasarą, o žiemą būna dar blogiau.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąRamiau su savo taškais. Gatvės plotis yra normalus:
https://www.google.lt/maps/@54.71550...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.71940...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.71180...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.70924...7i13312!8i6656
Pamatavus per žemėlapius, vienos juostos plotis ~2.75 metro, bendras - 11-11.6 metro. Tad visiškai normaliai. Važiuojant leistinu greičiu bėdų neturėtų būti.
Kiek pačiam yra tekę važiuot, o tekę nemažai, nemačiau, kad kas nors važiuotų kelio viduriu, apsižergęs dvi juostas. VT sėkmingai aplenkia prie šviesoforo laukiančius (jeigu kas nors suka į kairę), didesnių bėdų nėra. Gal tik keliose vietose reikėtų A juostų įvažų kampus pašvelninti, kad VT nereikėtų tiek išlįsti į antrą juostą.
Comment
-
Kaip matyti, to nebus daroma. Asfaltavimas gerai, bet kam išmetinėti pinigus naujiems borteliams, kai ir seni dar geri? Vietomis pakeisti būtų pakakę, kur ištrupėję, o ne masiškai visus.
Klausimas. Ar nėra numatyta alternatyva Antakalnio gatvei? Vienintelė reali nebent tik palei Nerį...Paskutinis taisė Al1; 2016.06.04, 07:56.
Comment
-
Vakar važiavau pro tvarkomą dalį, tai prie statomo daugiabučio ir lyg ir palei IKI parduotuvę gatvė bus truputi platesnė, nes ten nėra medžių, o kitose vietoje tai tik keičia bortelius, na gal 2-3 cm platėja.
Iš dalies sutinku, kad tada logikos nėra keisti tų bortelių, bet tuo pačiu ir gerai kad keičia, nes gatvė atrodys naujau ir vientisa, o ne tik ištrupėję pakeisti.
Aišku, būtų buvę idealu jei išpjautų senus medžius, gatvę bent puse metro praplatintų, nutiestų abipus gatvės dviračių takus, pasotintų naujų gražių medžių eiles ir nutiestų naujus pėsčiųjų takus, bet.. Bet pas mus gi vis kuo pigiau, kuo paprasčiau, o vėliau kas porą metų taisyt, taisyt, taisyt....
Infrastruktūros projektuotojų LT mes apskritai gerų neturim - to pavyzdys mūsų dviračių takai, šuliniai po ratais ir t.t.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKlausimas. Ar nėra numatyta alternatyva Antakalnio gatvei? Vienintelė reali nebent tik palei Nerį...Lietuva visiems.
Comment
Comment