Kaip tai nesikerta?!?!?!? Smolensko gatvė susidėda iš dviejų dalių: viena - nuo Panerių gatvės iki Kauno gatvės, o kita - nuo Naugarduko gatvės iki "Rimi" parduotuvės.
Gal ten nebuvote N metų?
Vilniaus m. savivaldybėje patyliukais regztas planas iškirsti 3 ha Verkių regioninio parko miško trenkė tarsi žaibas iš giedro dangaus čaižiam benzopjūklų gausmui sukaukus didžiojo Velykų ketvirtadienio rytą. Miškas kertamas su tikslu nutiesti abejotino reikalingumo gatvę, jungiančią Molėtų plentą su Santariškių gatve. Nors tebevyksta žaliųjų pradėti teisminiai ginčai, kirtimų akibrokštas šovė likus porai dienų iki teismui paskelbiant verdiktą, prieš tai paskleidus gandus apie projekto atidėjimą ilgam laikui dėl lėšų trūkumo. Pasirodo, tai tebuvo sąmoninga tyla prieš audrą.
Vilniaus m. savivaldybėje patyliukais regztas planas iškirsti 3 ha Verkių regioninio parko miško trenkė tarsi žaibas iš giedro dangaus čaižiam benzopjūklų gausmui sukaukus didžiojo Velykų ketvirtadienio rytą. Miškas kertamas su tikslu nutiesti abejotino reikalingumo gatvę, jungiančią Molėtų plentą su Santariškių gatve. http://www.zaliojilietuva.lt/zalieli....html#comments
/\ Labai emocingas straipsnis.
Tas "patyliukais regztas planas" patvirtintas dar 2004 metais Visorių-Santariškių žinių ekonomikos branduolio raidos programa
Patvirtintas Vilniaus m. tarybos 2004.08.25 d. sprendimu Nr. 1-507 http://www.vilnius.lt/index.php?1703786096
Per tą laiką buvo patvirtintas bendrasis planas, 2014 m. šiek tiek pasikeitė gatvės trasa - ji eina miško pakraščiu, o ne viduriu (buvo planuota kaip B.Dvariono g. tęsinys).
Naujai tiesiama Santaros gatvė pažymėta ir OpenMaps:
Ši gatvė yra reikalinga, gal net labai.
Koncentruojant visas gydymo įstaigas vienoje vietoje Santariškėse buvo mažiausiai galvojama apie susisiekimą ir parkavimą. Prie Santariškių žiedo rytais visuomet būna kamščiai. Nesvarbu, kad ta vieta yra pačiame miesto pakrašyje.
Toks pats nesusipratimas yra ir su susisiekimu rytais Visorių slėnyje; bet tai atskira tema.
Santaros gatvės detalusis planas
Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2014.12.03 d. sprendimas Nr. 1-2150
"Dėl apie 7,6 ha teritorijos tarp Santariškių ir Molėtų plento detaliojo plano tvirtinimo" https://www.vilnius.lt/vaktai/defaul...DocId=30250670
Straipsnio gale yra ir visas sąrašas tvarkytinų įvažiavimų. Man tik norėtųsi, kad kartu su įvažiavimais būtų sutvarkomi ir kiemai. Toks kompleksiškas požiūris būtų. Na, bet naujų šaligatvių turbūt reikia labiau kitur.
Straipsnio gale yra ir visas sąrašas tvarkytinų įvažiavimų. Man tik norėtųsi, kad kartu su įvažiavimais būtų sutvarkomi ir kiemai. Toks kompleksiškas požiūris būtų. Na, bet naujų šaligatvių turbūt reikia labiau kitur.
Artėjant Vakarinio aplinkkelio III etapui į pabaigą (pagaliau!), įdomu, koks kitas didelis infrastruktūros projektas taps prioritetu. Gal jau laikas šiauriniam aplinkkeliui?
Artėjant Vakarinio aplinkkelio III etapui į pabaigą (pagaliau!), įdomu, koks kitas didelis infrastruktūros projektas taps prioritetu. Gal jau laikas šiauriniam aplinkkeliui?
Kol kas gaunasi, kad yra net penki projektai:
1. Šiaurinis kelias (liežuvis neapsiverčia jo vadinti aplinkkeliu)
2. Šiaurinė gatvė
3. Liepkalnio sankryža
4. Viadukas T. Narbuto gatvėje (Šimašiaus žadėtas)
5. Požeminė perėja tarp Norfos ir Lidlo Karoliniškėse (bestatant ten Lidlą labai daug apie ją kalbama)
Nuo savęs pridėsiu, kad galėtų greičiau klibinti Ukmergės/Geležinio Vilko/Žalgirio sankryžą, A19 tęsinį iki A3.
----
Įdomu, ar yra šansų, kad pabaigus Vakarinį atsiras jungtis Taikos g.-Šešuolių g.-Viršuliškių skg.? Nežymiai, bet pagerintų privažiavimą Justiniškių gyventojams į Vakarinį ir iš jo.
Kol kas gaunasi, kad yra net penki projektai:
1. Šiaurinis kelias (liežuvis neapsiverčia jo vadinti aplinkkeliu)
2. Šiaurinė gatvė
3. Liepkalnio sankryža
4. Viadukas T. Narbuto gatvėje (Šimašiaus žadėtas)
5. Požeminė perėja tarp Norfos ir Lidlo Karoliniškėse (bestatant ten Lidlą labai daug apie ją kalbama)
Nuo savęs pridėsiu, kad galėtų greičiau klibinti Ukmergės/Geležinio Vilko/Žalgirio sankryžą, A19 tęsinį iki A3.
----
Įdomu, ar yra šansų, kad pabaigus Vakarinį atsiras jungtis Taikos g.-Šešuolių g.-Viršuliškių skg.? Nežymiai, bet pagerintų privažiavimą Justiniškių gyventojams į Vakarinį ir iš jo.
Narbuto viadukas ir LIDL perėja prie Kometos Norfos yra smulkmena palyginus su Šiaurine, tikiuosi nuo jos pradės, nes tai pakeistų ne daug mažiau ne Vakarinis. Aišku be jo nebūtų ir Šiaurinės naudos tokios.
Būsiu nepopuliarus pasakęs, kad Narbuto užtektų ir pėsčiųjų taupant lėšas. Geriau įrengti ką nors daugiau kitoje vietoje.
Šiaurinis (M.Lietuvio) gali ir palaukti, kol 20 trobų gyventojų pasprings dulkėmis po Vakarinio pastatymo ir tik vėliau tiesti, bus mažiau tikrojo grynumo sergėtojų. Srautas vis tiek pro juos raus net ir dabartinėje situacijoje.
Narbuto viadukas ir LIDL perėja prie Kometos Norfos yra smulkmena palyginus su Šiaurine, tikiuosi nuo jos pradės, nes tai pakeistų ne daug mažiau ne Vakarinis. Aišku be jo nebūtų ir Šiaurinės naudos tokios.
Būsiu nepopuliarus pasakęs, kad Narbuto užtektų ir pėsčiųjų taupant lėšas. Geriau įrengti ką nors daugiau kitoje vietoje.
Na tai ir pagal statybos laiką jie skiriasi, Šiaurinę statytų gal 4 metus, o viaduką vos metus. Bet manau, niekas netrukdo statyti vienu metu.
O viadukas ten ir automobilinis galėtų būti, tačiau turėtų būti uždrausta važiuoti sunkiasvoriam transportui, išskyrus autobusus. Tačiau kažkaip reikėtų spręsti problemą, kad visi Lazdynai pro ten važiuos į Šeškinę/Akropolį.
Na tai ir pagal statybos laiką jie skiriasi, Šiaurinę statytų gal 4 metus, o viaduką vos metus. Bet manau, niekas netrukdo statyti vienu metu.
O viadukas ten ir automobilinis galėtų būti, tačiau turėtų būti uždrausta važiuoti sunkiasvoriam transportui, išskyrus autobusus. Tačiau kažkaip reikėtų spręsti problemą, kad visi Lazdynai pro ten važiuos į Šeškinę/Akropolį.
Lazdynai į Šeškinę/Akropolį galėtų važiuoti per Vakarinį/Šiaurinę, kas tik patvirtina kad Narbuto viadukas mašinoms nereikalingas
Na, toks variantas nėra patogus, ypač važiuojant į tą Akropolį. Kita vertus, nieko blogo nematau statant automobilinį, nedaug jis brangesnis už paprastą. Čia diskusija be galo.
Kalbant apie planuojamus projektus, nereikia pamiršti, kad Vilniuje kelios dešimtys nepabaigtų akligatvių. Ta pati Sietyno, Taikos, Šešuolių, Gilužio. Neseniai parengė Didlaukio sujungimo projektą. Įdomu kada pabaigs Pavilnonių gatvę.
O tai kokia bėda, kad žmonės naudosis tuo Narbuto viaduku? Kam statyt auto viaduką, jeigu po to juo bus uždraustas eismas? Reiks džiaugtis, jeigu pavyks nuimti didelį kiekį automobilių nuo Laisvės pr.
O tai kokia bėda, kad žmonės naudosis tuo Narbuto viaduku? Kam statyt auto viaduką, jeigu po to juo bus uždraustas eismas? Reiks džiaugtis, jeigu pavyks nuimti didelį kiekį automobilių nuo Laisvės pr.
Tik pėsčiųjų kaip virš GV ties Mokyklos kainuoja kokius 10 kart pigiau nei automobilinis. Nepamirškite pamatų, privažiavimo gatvių ir t.t.
Gal pirma reikia spresti karščiausias vietas. o ne eiti iki perfekcionistinės ribos "nice to have"?
Na, toks variantas nėra patogus, ypač važiuojant į tą Akropolį. Kita vertus, nieko blogo nematau statant automobilinį, nedaug jis brangesnis už paprastą. Čia diskusija be galo.
Kalbant apie planuojamus projektus, nereikia pamiršti, kad Vilniuje kelios dešimtys nepabaigtų akligatvių. Ta pati Sietyno, Taikos, Šešuolių, Gilužio. Neseniai parengė Didlaukio sujungimo projektą. Įdomu kada pabaigs Pavilnonių gatvę.
Teisingai, aklagatviai reikalauja pratęsimo, Taikos g. kadaise planavo sujungt su Šešuolių g. O dabar Narbuto tiltas turi būti automobilinis, bet tik riboto tonažo. Kitaip sakant tik lengviems auto.
Tik pėsčiųjų kaip virš GV ties Mokyklos kainuoja kokius 10 kart pigiau nei automobilinis. Nepamirškite pamatų, privažiavimo gatvių ir t.t.
Gal pirma reikia spresti karščiausias vietas. o ne eiti iki perfekcionistinės ribos "nice to have"?
Sprendžiant karščiausias vietas, kurios tuo pačiu metu ir yra ir didžiausios ir labiausiai lėšų reikalaujančios, nereikia pamiršti apie ''šaltas'' vietas, kurios tuo metu nereikalauja daug lėšų, yra greitai pastatomos ir dar labiau ''atvėsina'' srautą.
Comment