Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tvarkoma atraminė akmeninė sienutė prie Centrinės poliklinikos. Jau buvo baisi, ištrupėję akmenys, palinkusi.

    Taip pat gavau žinių iš savivaldybės, jog kitąmet planuojama tvarkyti Skapo gatvę Senamiestyje (jungia Universiteto ir Pilies gatves). Su sąlyga, kad bus skirta pinigų. Gatvė jau baisi: šaligatviai vietomis ištrupėję visiškai, bortų nėra vietomis, plytelės išsiklaipiusios...
    Gana keistas prioritetas. Sakyčiau, kad kur kas labiau reiktų suremontuoti Vilniaus g, o Skapo g. tikrai nėra labai jau baisi ir srautas ten mažas...
    Lietuva visiems.

    Comment


      Vilniaus g. išties nepelnytai pamiršta. Bet ten prieš rekonstruojant galėtų padaryti požeminę gatvę viešąjam transportui, kuri susijungtų su Pylimo g. Tada nereikėtų vingiuoti sukant į Jogailos g. Bet aišku dabar tai jau būtų iš fantastikos srities, nes nebe AMB-Zuoko projektų laikai

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Gana keistas prioritetas. Sakyčiau, kad kur kas labiau reiktų suremontuoti Vilniaus g, o Skapo g. tikrai nėra labai jau baisi ir srautas ten mažas...
        Vilniaus g. rekonstrukcija bus kitais metais, čia jau faktas. Ji buvo atidėta metams, yra parengtas projektas, įvykęs darbų konkursas. Tad šitas klausimas išspręstas bus

        Comment


          Vilniuje pristatyta transporto sektoriaus ateities vizija

          Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363331

          Comment


            Parašė donatasa Rodyti pranešimą
            Vilniuje pristatyta transporto sektoriaus ateities vizija

            Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363331
            Dėkui už nuorodą, bet nieko konkretaus nėra parašyta, bendros frazės be jokio turinio, apart pvz.:
            iki 2020-ųjų metų Lietuvoje žadama įdiegti elektroninę kelių mokesčio surinkimo sistemą, daugiafunkcinę pažeidimų kontrolės sistemą, didinti keliuose įrengtų daviklių bei elektroninių ženklų skaičių, įgyvendinti dar bent tris projektus, skirtus efektyvesniam kelio darbų organizavimui, finansų valdymui, saugumo didinimui ir vairavimo įpročių gerinimui.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
              Kalbėdamas apie ateities Vilnių, meras neslėpė – vakarinis aplinkkelis, kuris turėtų būti baigtas paskutiniais 2016-ųjų mėnesiais, nėra vienintelis naujas kelias.

              Jau pradėti ar svarstomi pradėti projektavimo darbai ne vienos kitos svarbios atkarpos: Mykolo Lietuvio g. asfaltavimo (tai būtų vakarinio aplinkkelio pratęsimas nuo Ukmergės g. iki Mokslininkų g.), visiškai naujos Šiaurinės gatvės nuo vakarinio aplinkkelio iki Nemenčinės pl. tiesimo, Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžos rekonstrukcijos ir kitų, tačiau šių objektų statyba dar nepatvirtinta – tokie grandioziniai projektai kainuoja ne vieną dešimtį milijonų eurų.

              Be šių tik svarstomų projektų, jau patvirtinti Vilniaus miesto integruotų teritorijų vystymo programos prioritetai: 2016–2018 m. bus rekonstruota Linkmenų g. nuo Žalgirio iki Ozo g., iki 2017 m. bus rekonstruota dalis Šnipiškių, vadinamojo „Šanchajaus“, atkarpų – Kernavės, Daugėliškio, Fino, Krokuvos ir Giedraičių gatvės. 31 mln. eurų (25 mln. iš jų – Europos Sąjungos lėšos) bus skirta iki 2017-ųjų pabaigos turėsiančiai atsirasti Liepkalnio ir Žirnių g. dviejų lygių sankryžai.

              http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ciu-221-550847
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Klausimas toks - kur su ta vizija galima būtų susipažinti šiais visuotinio informavimo laikais?

                Comment


                  Turi veikti, man pilnai veikia visi linkai. Jeigu ką - galima rasti nuėjus į www.vilnius.lt > Miesto plėtra > Numatomo statinių projektavimo viešumas ir tenai du pirmieji sąraše yra šitie projektai.

                  Iš brėžinio aš nematau arba nesuprantu žymėjimo. Dokumente (Giedraičių g.) irgi neradau žodžio "švieso" pagal paiešką. Tai gal nebus? Kaip suprantu, tai nelabai yra poreikio tam. Bent kol nėra sutvarkytos Daugėliškio ir Krokuvos g.

                  Comment


                    Tikėkimės Daugėliškio ir Krokuvos gatvėms taip pat ateis eilė

                    Comment


                      Svajonių g. - Nemenčinės pl. panaikintos pavojingos 2 pėsčiųjų perėjos (matomos ortofoto) į pietryčius nuo naujai įrengto šviesoforinio posto čia.

                      Postas, kaip dabar reta, paprastas Svajonių g. ir Nemenčinės pl. fazės. Išvažiuojant iš Vln, yra trys juostos. Iš pirmosios leidžia tiesiai ir dešinėn, iš trečiosios tiesiai ir kairėn. Padaryta 7/10. Blogis, kad per naujosios PC Maksima X aikštelę čia leista važiuoti abiem kryptim. Aš siūlyčiau tik vienpusį ir tik pietryčių kryptimi (į šviesoforą). Dabar primena Mokytojų namų atkarpos situaciją.

                      Comment


                        Gal taip padaryta dėl to, kad būtų paprasčiau kairėn pasukti nuo naujosios Maximos ir nereiktų važiuoti link Nemenčinės iki pirmo apsisukimo.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Pirmąjai perėjai alternatyva padaryta prie šviesoforo? O kaip kitai, kur yra "senoji" Maxima ir viešojo transporto stotelė?
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Pirmąjai perėjai alternatyva padaryta prie šviesoforo? O kaip kitai, kur yra "senoji" Maxima ir viešojo transporto stotelė?
                            Tik ortofoto ir skutimo rievės liudija buvusį zebrą prie senosios Maksimos.
                            Kiškių stotelei yra patogus šviesoforas. (Nebet turima ne Kiškių st. omeny. Bet tada kurią?).

                            Kad panaikino - gerai. Nes nuo Nemenčinės važiuoji ir reikia labai atidžiai stebėti, kad iš už ties perėja stovinčios mašinos (prie parduotuvės) neišeitų pėsčiasis. Ten buvo blogiau nei Geležinio vilko perėja (ties Kazlausko, bet galima taip nevadinti nes kitų nereguliuojamų perėjų šioje gatvėje nėra).

                            Comment


                              Ai, viskas gerai - nėra ten jokios stotelės prie Maximos. Suklaidino mane šita >> įvaža.

                              Dėl to, kad ta perėja buvo labai nesaugi - pritariu 100%. Yra tekę ja naudotis, tai tikrai labai nesaugiai jaučiausi.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Gali būti, kad ten stotelė buvo. Būtų smagu atkurti visus maršrutus nuo Pirmojo pasaulinio karo.

                                Comment


                                  Trolio pokstas :-)

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Gali būti, kad ten stotelė buvo. Būtų smagu atkurti visus maršrutus nuo Pirmojo pasaulinio karo.
                                    Sovietmčiu nemažai priplanuota stotelių ten, kur jų visai nereikia. Turbūt pagal atstumą ar ką planuota. Į galvą ateina nereikalinga įvaža Ozo g. sankirtoj su Geležinio vilko g., Parko g. irgi yra. Dar turbūt būtų galima privardinti krūvą.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Sovietmčiu nemažai priplanuota stotelių ten, kur jų visai nereikia. Turbūt pagal atstumą ar ką planuota. Į galvą ateina nereikalinga įvaža Ozo g. sankirtoj su Geležinio vilko g., Parko g. irgi yra. Dar turbūt būtų galima privardinti krūvą.
                                      Yra ir atvirkščių variantų. Pvz. Kazlausko stotelė dabar nutolusi nuo Naujakiemio vos ~285 m. Bet anksčiau ji buvo čia . Dar matosi ortofoto. Ir ji buvo svarbi dėl gamyklų šalia. Gamyklos užsidarė, stotelę perkėlė. Tačiau vėliau atsidarė biurai. Vėl atsirado poreikis.

                                      Dėl ko tai svarbu - tiesiog neliks liudininkų. Sovietinių schemų tikslumas prastas. O gatvių rekonstrukcijos šluoja įvažas. Geras pavyzdys Gedimino pr.. O kažkada tai buvo pagrindinė VT linija į Antakalnį.
                                      Paskutinis taisė Fulgur; 2015.12.20, 08:49.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Sovietmčiu nemažai priplanuota stotelių ten, kur jų visai nereikia. Turbūt pagal atstumą ar ką planuota. Į galvą ateina nereikalinga įvaža Ozo g. sankirtoj su Geležinio vilko g., Parko g. irgi yra. Dar turbūt būtų galima privardinti krūvą.
                                        Todėl, kad taip vadinamose greito eismo arterijose buvo planuoti greitieji autobusai, o perlipimas būtent svarbių arterijų sankirtose. Dabar tikrai nereikalinga, bet kažkada, kai planuotos atskiros eismo srautų ir keleivių kryptys buvo gana racionalus sprendimas.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          https://goo.gl/maps/zRFcnX7sRyP2 - štai čia yra įrengtos įvažos, bet vargu ar kada naudotos. Manau, kad jos tikrai dabar praverstų, bent jau kryptimi link Ateities g.
                                          Dar Geležinio Vilko g. ties Čiurlionio g. viaduku į Vingio parką yra.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X