Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ačiū. Bet tai jei įdomu, kodėl čia spėlioji - kreipkis į savivaldybę, ir jie privalo atsakyti.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Reikalinga, bet visiškai neprioritetas.

      Kas būtų gerai - jei po rekonstrukcijos būtų įmanoma važiuoti dviračiu (ne tik takelis, bet ir nuovažos, dažniau ir gausiau), bėgioti ir vaikščioti.

      Beje, padidinus nuovažų skaičių galima "pakišti po tiltais" tiek dviračius, tiek pėsčiuosius (Mindaugo, Žaliasis tiltai kaip analogija su Žirmūnų tiltu, Šilo tiltu).
      Kai kur tiesiog per statūs šlaitai ir nelabai yra vietos. Tikrai nėra skirtas didelis biudžetas, kad būtų galima papildomas nuovažas daryti. Nors tavo pasiūlymas tikrai geras
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Ačiū.

        Lėšos, kaip suprantu, bus "privačių investuotojų", kurie "gaivins krantinę".

        Comment


          Baigti darbai Lvovo g. atkarpoje. Eismas pilnai atidarytas. Jeigu kas būsit netoli - pafotkinkit.

          Comment


            Žemaitės gatvės atkarpoje nuo pėsčiųjų tilto iki Naugarduko gatvės nukasti kelraščiai, išardyti šaligatviai, tiesiami inžineriniai tinklai, etc. Matyt, rekonstrojama ši gatvės dalis dėl jau pradedamo statyti Lidl prekybos centro ir privažiavimo prie jo



            Paskutinis taisė HSV; 2015.10.14, 15:52. Priežastis: pridėtos nuotraukos

            Comment


              Taip, bus dar vienas šviesoforas.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                Taip, bus dar vienas šviesoforas.
                Įdomu kada prasidės Naugarduko - Kauno - Žemaitės gatvių sankryžos rekonstrukcija. Maxima tuoj pradės griautis ten viską.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Reikalinga, bet visiškai neprioritetas.

                  Kas būtų gerai - jei po rekonstrukcijos būtų įmanoma važiuoti dviračiu (ne tik takelis, bet ir nuovažos, dažniau ir gausiau), bėgioti ir vaikščioti.

                  Beje, padidinus nuovažų skaičių galima "pakišti po tiltais" tiek dviračius, tiek pėsčiuosius (Mindaugo, Žaliasis tiltai kaip analogija su Žirmūnų tiltu, Šilo tiltu).
                  Tai kaip supratau, vizualiai niekas per daug nesikeis, nebus tik duobių ir atsiras kai kur suoliukai?
                  DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                  Comment


                    Parašė HSV Rodyti pranešimą
                    Žemaitės gatvės atkarpoje nuo pėsčiųjų tilto iki Naugarduko gatvės nukasti kelraščiai, išardyti šaligatviai, tiesiami inžineriniai tinklai, etc. Matyt, rekonstrojama ši gatvės dalis dėl jau pradedamo statyti Lidl prekybos centro ir privažiavimo prie jo

                    Atvaizdas


                    Atvaizdas
                    Žemaitės g. atsiras šviesoforas + bus nutiesta atskira juosta viešajam transportui. T.y. jis neturės stoti prie šviesoforo.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Žemaitės g. atsiras šviesoforas + bus nutiesta atskira juosta viešajam transportui. T.y. jis neturės stoti prie šviesoforo.
                      Įdomus sprendimas. Nors jis visvien sustos, tik ne prie šviesoforo, o stotelėje praktiškai sankryžoje. Spėju, kad išvažiuojantiems iš Skroblų gatvės situacija tikrai nepagerės?

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Įdomus sprendimas. Nors jis visvien sustos, tik ne prie šviesoforo, o stotelėje praktiškai sankryžoje. Spėju, kad išvažiuojantiems iš Skroblų gatvės situacija tikrai nepagerės?
                        Reikėtų žiūrėti brėžinius. Bet Skroblų g. berods yra už stotelės, taigi į sankryžą nepateks.

                        O VT nauda tokia, kad atsiradęs šviesoforas nestabdys. Jau bent toks pliusas.

                        Comment


                          Neūkiškumo viršūnė: tiesė kelią, bet teko ardyti ir tiesti vėl

                          Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69304672

                          Comment


                            Parašė Ghetto1 Rodyti pranešimą
                            Neūkiškumo viršūnė: tiesė kelią, bet teko ardyti ir tiesti vėl

                            Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69304672
                            Pernelyg išpūstas straipsnis. Aišku taip įdomiai gavosi, bet nuo tokių atvejų neapsidrausi. Palauktų kol nuties komunikacijas į naują namą, tai gali netyčia kas gretimam sklype sugalvoti kažką statyti ir išsiimti leidimą. Pagal tokią logiką gatvės tuomet negalima remontuoti kol visi sklypai gatvėje neapstatyti naujais pastatais, ar esami nerenovuoti/rekonstruoti. Taip galima leisti visoms gatvėms ir sugriūti visiškai.

                            Būtų galima piktintis jeigu pati savivaldybė nupirkti asfaltavimo darbus ir iš karto po to nupirktų inžinerinių tinklų perklojimo darbus. Dabar kadangi tinklus kloja privatus investuotojas, juk nepriversi jo tinklus pakloti pusę metų anksčiau arba laukti dar 3 metus kol asfaltas nebeatrodys toks naujas.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Pernelyg išpūstas straipsnis. Aišku taip įdomiai gavosi, bet nuo tokių atvejų neapsidrausi. Palauktų kol nuties komunikacijas į naują namą, tai gali netyčia kas gretimam sklype sugalvoti kažką statyti ir išsiimti leidimą. Pagal tokią logiką gatvės tuomet negalima remontuoti kol visi sklypai gatvėje neapstatyti naujais pastatais, ar esami nerenovuoti/rekonstruoti. Taip galima leisti visoms gatvėms ir sugriūti visiškai.

                              Būtų galima piktintis jeigu pati savivaldybė nupirkti asfaltavimo darbus ir iš karto po to nupirktų inžinerinių tinklų perklojimo darbus. Dabar kadangi tinklus kloja privatus investuotojas, juk nepriversi jo tinklus pakloti pusę metų anksčiau arba laukti dar 3 metus kol asfaltas nebeatrodys toks naujas.
                              Arba tinklus galima tiesti neatviru būdu, jeigu naujas asfaltas.

                              Comment


                                Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                Arba tinklus galima tiesti neatviru būdu, jeigu naujas asfaltas.
                                Čia jau rangovas renkasi kokiu būdu tą daryti, nes viskas priklauso nuo situacijos. Juo labiau jeigu pvz. vyko pasijungimas į gatvės važiuojamojoje dalyje esantį šulinį, tai uždaru būdu to niekaip nepadarysi.
                                Tokiame dangos išardyme ir atstatyme nematau jokios problemos, nes problema yra kitoje vietoje. T.y. techninės priežiūros trūkumas atliekant tokius darbus. Jeigu iš tiesų kažkam rūpėtų ar kokybiškai bus atstatoma danga, visuomet galima nustatyti sąlygas, kad prieš vykdant darbus būtų iškviesti specialistai, kurie įvertintų ar pagrindai gerai paruošti (sutankinti), ar danga klojama kokybiškai ir naudojami atitinkami asfaltbetonio mišiniai. Taip padarius, po kiek laiko praktiškai nebūtų įmanoma pastebėti jokių pokyčių tarp atstatytos ir aplink esančios a/b dangos.
                                Mano pastebėjimu yra dažna problema po dangų atstatymo, kuris vykdomas pabaigus kokius Grindos ar Vilniaus vandenų remonto darbus. Tose vietose atstatyta danga ištrupa greičiau, nei aplink likęs keliasdešimties metų senumo asfaltas. Sunku suprasti kokius jie ten a/b mišinius panaudoja, nes vargu ar kažkas tą kontroliuoja.

                                Comment


                                  Tą Visorių g. atkarpą taip iškasinėjo, kad net pėstiesiems reikia eiti aplink per kažkokį purvyną.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Reikėtų žiūrėti brėžinius. Bet Skroblų g. berods yra už stotelės, taigi į sankryžą nepateks.

                                    O VT nauda tokia, kad atsiradęs šviesoforas nestabdys. Jau bent toks pliusas.
                                    Tai kad sankryža bus ne toje pačioje vietoje kur Skroblų gatvė, o šone, prie stotelės

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Čia jau rangovas renkasi kokiu būdu tą daryti, nes viskas priklauso nuo situacijos. Juo labiau jeigu pvz. vyko pasijungimas į gatvės važiuojamojoje dalyje esantį šulinį, tai uždaru būdu to niekaip nepadarysi.
                                      Tokiame dangos išardyme ir atstatyme nematau jokios problemos, nes problema yra kitoje vietoje. T.y. techninės priežiūros trūkumas atliekant tokius darbus. Jeigu iš tiesų kažkam rūpėtų ar kokybiškai bus atstatoma danga, visuomet galima nustatyti sąlygas, kad prieš vykdant darbus būtų iškviesti specialistai, kurie įvertintų ar pagrindai gerai paruošti (sutankinti), ar danga klojama kokybiškai ir naudojami atitinkami asfaltbetonio mišiniai. Taip padarius, po kiek laiko praktiškai nebūtų įmanoma pastebėti jokių pokyčių tarp atstatytos ir aplink esančios a/b dangos.
                                      Mano pastebėjimu yra dažna problema po dangų atstatymo, kuris vykdomas pabaigus kokius Grindos ar Vilniaus vandenų remonto darbus. Tose vietose atstatyta danga ištrupa greičiau, nei aplink likęs keliasdešimties metų senumo asfaltas. Sunku suprasti kokius jie ten a/b mišinius panaudoja, nes vargu ar kažkas tą kontroliuoja.
                                      Problema užprogramuojama jau pačioje pradžioje darant tinklų rekonstrukcijos projektą, kurį daro... ogi inžinerinių tinklų projektuotojai. Dažniausiai pasitenkinama pastaba - dangas atstatyti į pradinę padėtį. O čia jau terpė interpretacijoms.
                                      Beje kokybė dažniausiai nukenčia ne dėl mišinių, o dėl nepakankamo pagrindų sutankinimo, per plono asfalto sluoksnio ir dėl sujungimo siūlių nepakankamo sandarumo, kur ima skverbtis vanduo. Viską sudėjus kartu procesas itin spartus. Nuo apkrovų lopas įdumba, asfalto danga išsiriečia ir atitrūksta nuo kraštų kur ima skverbtis vanduo.
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2015.10.19, 12:07.

                                      Comment


                                        Sugiharos laiptai.



                                        Comment


                                          Žvėryne, Narbuto gatvėje, stato tvorą.
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X