Galit neskaityti straipsnio: nieko naujo neparašyta, jokių planų nėra. Rašoma tik tiek, kad bus daromas tyrimas apie judėjimą mieste. Tiek ir to "perversmo".
Galit neskaityti straipsnio: nieko naujo neparašyta, jokių planų nėra. Rašoma tik tiek, kad bus daromas tyrimas apie judėjimą mieste. Tiek ir to "perversmo".
Nesutinku. Galima padaryti studiją ir remiantis ją ieškoti sprendimų, pvz., pastatyti viaduką apkrautose sankryžose. O studija reikalinga tam, kad sužinoti, pvz., iš kurios gatvės į kurią reikia viaduko (pvz., imant Pramogų arenos sankryžą, ar iš Baltupių link Centro, ar iš Antakalnio link Ozo).
Tas pats ir su dviračiais ar VT.
P.S. Bet taip būtų daroma ES šalyse, nežinau ar mes pribrendę būtent šitam įvykių scenarijui. Tikiuosi, kad taip.
Nesutinku. Galima padaryti studiją ir remiantis ją ieškoti sprendimų, pvz., pastatyti viaduką apkrautose sankryžose. O studija reikalinga tam, kad sužinoti, pvz., iš kurios gatvės į kurią reikia viaduko (pvz., imant Pramogų arenos sankryžą, ar iš Baltupių link Centro, ar iš Antakalnio link Ozo).
Tas pats ir su dviračiais ar VT.
P.S. Bet taip būtų daroma ES šalyse, nežinau ar mes pribrendę būtent šitam įvykių scenarijui. Tikiuosi, kad taip.
Geriau tegu Vilniaus savivaldybė susirūpina dėl naujojo Vilniaus Bendrojo plano, esamasis baigiasi šiais metais. Miesto vystymosi ateitis yra migloje, turi būti priimami kompleksiniai sprendimai, be jų atskiras susisiekimo sistemos planavimas būtų defektinis. Kad ir dėl tų viadukų. Ir taip jie kaip ir buvo suplanuoti Liepkalnio-Žirnių, Kalvarijų-Ozo sankryžose. Jeigu jų "nereikia", tai kokie sprendiniai galimi. Lygtais linkstama ir prie to, kad nereikalinga ir Šiaurinė g. Dar kita probleminė vieta atsiranda prie planuojamo Akropolio II, nes Savanorių pr. žiedas, Lazdynų tiltas ir dabar jau yra "ant ribos".
Nesutinku. Galima padaryti studiją ir remiantis ją ieškoti sprendimų, pvz., pastatyti viaduką apkrautose sankryžose. O studija reikalinga tam, kad sužinoti, pvz., iš kurios gatvės į kurią reikia viaduko (pvz., imant Pramogų arenos sankryžą, ar iš Baltupių link Centro, ar iš Antakalnio link Ozo).
Tas pats ir su dviračiais ar VT.
P.S. Bet taip būtų daroma ES šalyse, nežinau ar mes pribrendę būtent šitam įvykių scenarijui. Tikiuosi, kad taip.
Nieko nesakau dėl tyrimų. Tegul juos atlikinėja, jie yra gerai. Sakau, kad jokie tyrimai nėra revoliucija keliuose ir apskritai nėra nieko naujo. Pas mus tik analizes bei tyrimus ir tedaro.
Revoliucija Vilniaus keliuose būtų jau dabar suplanuotų viadukų ir naujų kelių tiesimo aiškus planas ir konkretus pasižadėjimas juos nutiesti per ateinančius 3 metus.
Miesto valdžia visada arčiau intereso - prekyba, verslas. Nes juos renka ir remia, kas toje vietovėje gyvena ir dirba. Geriausia Lietuvoje iliustracija - Ukmergės gatvė su savo šviesoforais (kur dar įmanoma 150 m į abi puses nuo požeminės perėjos Ateities g. įrengti du pėsčiųjų šviesoforus?). Nors yra lygiagrečios gatvės, bet jos iš esmės neišnaudojamos. Dažna iliustracija - miesteliuose, per kuriuos veda valstybinės reikšmės krašto keliai, padaroma kaip patogiau parduotuvėlei, užeigai, degalinei, o ne kaip reikalautų eismo saugumas. Pavyzdys - 141 kelias su miesteliais ir jų ypatumais.
Tokius projektus, kaip greito eismo gatvės turėtų įgyvendinti centrinė valdžia. Nes jai kažkokia Prisma - tik maža mažytė ekonomikos dalis, o ne svarbiausias seniūnijos objektas su 100 darbo vietų. Centrinei lengviau apginti viešąjį interesą, nes jei labiau rūpi dauguma (t.y. tranzitas), o ne kas toje vietoje gyvena. Bet tai - utopija
PS
Centrinės valdžios rūpesčio užmiestyje geriausias pavyzdys - Vilnius - Kaunas greičio padidinimas panaikinus nereikalingus įsukimus ir išsukimus susijusiose teritorijose prieš ~5m (Vievis, Grigiškės) + Greitkeliosąvokos "išradimas".
Laisvės pr. Prifrezuotos duobės nuo pirmadienio. Darbą atlikti aišku galima per vieną dieną, bet geriau laikyti duobes trečią dieną tokiam šunkelį kaip Laisvės pr.
Prie Pedagoginio žiedo stotelėje stato papildomas naujas pastoges.
Ne tik ten. Nauji paviljonai įrengiami Klinikų st. (15/115 aut. link Antakalnio žiedo), Justiniškės (link Pašilaičių) bei dar keliose vietose, kurių jau nepamenu.
Tiesą sakant, tai šiai vietai iki kažko padoraus išvis dar toli. Sutvarkė kampelį ir jau reikia rėkti - OOO. Deja, bet ten reikia viską griauti ir perstatyti iš esmės, kad aplinka nebeburtų kekšių ir atmarozų. Pradedant nuo to smulkaus verslo naikinimo. Barai ir lombardai užknisa...
Kas nors patikslinkit ir pataisykit mane, jeigu aš ne taip kažką suprantu. Tačiau lyg tai ketina Laisvės pr./Justiniškių sankryžoje įrengti salele atskirą viešojo transporto juostą? Mano duotame linke yra failas (jį galima atsidaryti per .adoc failų peržiūrą).
Comment