Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na jei jau nebus galimybės į Pilaitę įvažiuoti per Senąjį Pilaitės kelią, tuomet posūkį prie Pupos tikrai reikėtų palikti.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Nemačiau, kad kas būtų rašęs: panaikinta nereguliuojama pėsčiųjų perėja Jasinskio g. prie Pamėnkalnio stotelės.
      Gal tai pagerins pralaidumą, sukant į kairę nuo Kudirkos g., nes anksčiau tai sukeldavo problemų.

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Nemačiau, kad kas būtų rašęs: panaikinta nereguliuojama pėsčiųjų perėja Jasinskio g. prie Pamėnkalnio stotelės.
        Gal tai pagerins pralaidumą, sukant į kairę nuo Kudirkos g., nes anksčiau tai sukeldavo problemų.
        Ta perėja ten kažkoks nesusipratimas išvis buvo, kaip ir tas srautas sukantis nuo Pakalnės g. į kairę...
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Perėja Jasinskio g. prie Pamėnkalnio stotelės panaikinta.

          Comment


            Aplamai tos perėjos prie sankryžu yra klaida. Gal geriau tas perėjas perkelt atokiau nuo perejų. Būtu geresnnis pralaidumas, ypač naikynant žalias rodiklėlias.

            Comment


              Parašė trolyno Rodyti pranešimą
              Aplamai tos perėjos prie sankryžu yra klaida. Gal geriau tas perėjas perkelt atokiau nuo perejų. Būtu geresnnis pralaidumas, ypač naikynant žalias rodiklėlias.
              Tu džiaukis kad pas ne tokia didelė populiacija:

              http://static.guim.co.uk/sys-images/...g-the--001.jpg
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Valdininkų rengiamas naujas Infrastruktūros įstatymas turėtų sustabdyti chaotišką priemiesčių plėtrą.

                http://grynas.delfi.lt/gyvenimas/blo...#ixzz3Kr9qlfUU

                Comment


                  Geležinio Vilko g. ties J. Kazlausko g. pastate ženklus 50. Gerai kad dar kalnelio neįrengė
                  Panašu perėja ten liks ilgam ...

                  Comment


                    Geležinio Vilko g. ties J. Kazlausko g. pastate ženklus 50. Gerai kad dar kalnelio neįrengė
                    Panašu perėja ten liks ilgam ...

                    Comment


                    • spirit
                      spirit commented
                      Editing a comment
                      Parašė edskaz Rodyti pranešimą
                      Geležinio Vilko g. ties J. Kazlausko g. pastate ženklus 50. Gerai kad dar kalnelio neįrengė
                      Panašu perėja ten liks ilgam ...
                      Tie ženklai, spėju, ten yra tik dėl vaizdo? Ar gal jau teko kam užmatyt ten ''žalią stotelę''?

                    Tvoros skiriamosiose juostose dabar įrenginėjamos Jeruzalės g. Dar keliais shortcut'ais bus mažiau.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Beje, šiandien Laisvės pr. tarp Čiobiškio ir Poliklinikos st. kasė duobutes tvoroms.
                      My Flickr
                      My Trainpix

                      Comment


                        Parašė edskaz Rodyti pranešimą
                        Geležinio Vilko g. ties J. Kazlausko g. pastate ženklus 50. Gerai kad dar kalnelio neįrengė
                        Panašu perėja ten liks ilgam ...
                        Tie ženklai, spėju, ten yra tik dėl vaizdo? Ar gal jau teko kam užmatyt ten ''žalią stotelę''?
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                          Tu džiaukis kad pas ne tokia didelė populiacija:

                          http://static.guim.co.uk/sys-images/...g-the--001.jpg
                          Kuom dziaygtis?

                          Comment


                            Parašė trolyno Rodyti pranešimą
                            Kuom dziaygtis?
                            Na, kad pas mus miestai nedideli ir nėra tokių sankryžų kaip toj foto. Nes pasakymas, kad pas mus perėjos sankryžose yra nesusipratimas yra kiek keistas...
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Na, kad pas mus miestai nedideli ir nėra tokių sankryžų kaip toj foto. Nes pasakymas, kad pas mus perėjos sankryžose yra nesusipratimas yra kiek keistas...
                              Toje nuotraukoje yra reguliuojama sankryža su reguliuojamomis perėjomis. Nematau tame nieko keisto. Per reguliuojamas perėjas galima praleisti ir labai didelius pėsčiųjų srautus, tai transporto judėjimą mažai įtakoja.

                              Comment


                                Stepono Batoro gatvėje pastatytas ženklas, kad nuo Lelijų stotelės iki pėsčiųjų perėjos leidžiama važiuoti 50 km/h. Taip pat atrodo, kad panaikintos pėsčiųjų perėjos ir pastatytos tvoros ne tik prie Pučkorių stotelės, bet ir prie Pučkorių atodangos stotelės. Važiavau tamsėjant, bet atrodo, kad teisingai pamačiau. Tokiu atveju dvi stotelės lieka be pėsčiųjų perėjų ir iki artimiausios perėjos - 768 m - 1,25 km.

                                Comment


                                  Galetu Gelezinio Vilko gatve nuo Ukmerges sankryzos iki Baltupiu isplatinti iki triju juostu abejomis kryptimis. Dar ir kur Gelezinio Vilko gatve susikerta su Zalgirio galima butu galima padaryti po viena papildoma juosta. Nemanau, kad tai labai jau daug kainuotu ir tai butu labai sudetinga.

                                  Comment


                                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                    Stepono Batoro gatvėje pastatytas ženklas, kad nuo Lelijų stotelės iki pėsčiųjų perėjos leidžiama važiuoti 50 km/h. Taip pat atrodo, kad panaikintos pėsčiųjų perėjos ir pastatytos tvoros ne tik prie Pučkorių stotelės, bet ir prie Pučkorių atodangos stotelės. Važiavau tamsėjant, bet atrodo, kad teisingai pamačiau. Tokiu atveju dvi stotelės lieka be pėsčiųjų perėjų ir iki artimiausios perėjos - 768 m - 1,25 km.
                                    Tvoromis atitverta visa atkarpa tarp artimiausių perėjų, ar jos pastatytos lokaliai tik prie stotelių? Nesant matomų perėjų, galima gatvę kirsti ir ne perėjoje. Juo labiau, kad tokioje gatvėje pėsčiųjų perėja tikrai nėra saugesnis būdas kirsti gatvę nei ėjimas ne per perėją.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Tvoromis atitverta visa atkarpa tarp artimiausių perėjų, ar jos pastatytos lokaliai tik prie stotelių?
                                      Negaliu nei patvirtinti, nei paneigti, nes problematiška tamsoje kažką pamatyti pro autobuso langą. Kitąkart važiuojant dienos metu atkreipsiu dėmesį ir pranešiu.

                                      Comment


                                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                        Negaliu nei patvirtinti, nei paneigti, nes problematiška tamsoje kažką pamatyti pro autobuso langą. Kitąkart važiuojant dienos metu atkreipsiu dėmesį ir pranešiu.
                                        Nepanaikinta ten ta perėja ties Pūčkorių atodanga. Tvoroje yra tarpas ties perėja, tad tvoros paskirtis, kad pėstieji gatvę kirstų tik ties perėja.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X