Na jei jau nebus galimybės į Pilaitę įvažiuoti per Senąjį Pilaitės kelią, tuomet posūkį prie Pupos tikrai reikėtų palikti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNemačiau, kad kas būtų rašęs: panaikinta nereguliuojama pėsčiųjų perėja Jasinskio g. prie Pamėnkalnio stotelės.
Gal tai pagerins pralaidumą, sukant į kairę nuo Kudirkos g., nes anksčiau tai sukeldavo problemų.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė trolyno Rodyti pranešimąAplamai tos perėjos prie sankryžu yra klaida. Gal geriau tas perėjas perkelt atokiau nuo perejų. Būtu geresnnis pralaidumas, ypač naikynant žalias rodiklėlias.
http://static.guim.co.uk/sys-images/...g-the--001.jpgKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Valdininkų rengiamas naujas Infrastruktūros įstatymas turėtų sustabdyti chaotišką priemiesčių plėtrą.
http://grynas.delfi.lt/gyvenimas/blo...#ixzz3Kr9qlfUU
Comment
-
Geležinio Vilko g. ties J. Kazlausko g. pastate ženklus 50. Gerai kad dar kalnelio neįrengė
Panašu perėja ten liks ilgam ...
Comment
-
Parašė edskaz Rodyti pranešimąGeležinio Vilko g. ties J. Kazlausko g. pastate ženklus 50. Gerai kad dar kalnelio neįrengė
Panašu perėja ten liks ilgam ...
-
-
Parašė edskaz Rodyti pranešimąGeležinio Vilko g. ties J. Kazlausko g. pastate ženklus 50. Gerai kad dar kalnelio neįrengė
Panašu perėja ten liks ilgam ...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTu džiaukis kad pas ne tokia didelė populiacija:
http://static.guim.co.uk/sys-images/...g-the--001.jpg
Comment
-
Parašė trolyno Rodyti pranešimąKuom dziaygtis?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąNa, kad pas mus miestai nedideli ir nėra tokių sankryžų kaip toj foto. Nes pasakymas, kad pas mus perėjos sankryžose yra nesusipratimas yra kiek keistas...
Comment
-
Stepono Batoro gatvėje pastatytas ženklas, kad nuo Lelijų stotelės iki pėsčiųjų perėjos leidžiama važiuoti 50 km/h. Taip pat atrodo, kad panaikintos pėsčiųjų perėjos ir pastatytos tvoros ne tik prie Pučkorių stotelės, bet ir prie Pučkorių atodangos stotelės. Važiavau tamsėjant, bet atrodo, kad teisingai pamačiau. Tokiu atveju dvi stotelės lieka be pėsčiųjų perėjų ir iki artimiausios perėjos - 768 m - 1,25 km.
Comment
-
Galetu Gelezinio Vilko gatve nuo Ukmerges sankryzos iki Baltupiu isplatinti iki triju juostu abejomis kryptimis. Dar ir kur Gelezinio Vilko gatve susikerta su Zalgirio galima butu galima padaryti po viena papildoma juosta. Nemanau, kad tai labai jau daug kainuotu ir tai butu labai sudetinga.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąStepono Batoro gatvėje pastatytas ženklas, kad nuo Lelijų stotelės iki pėsčiųjų perėjos leidžiama važiuoti 50 km/h. Taip pat atrodo, kad panaikintos pėsčiųjų perėjos ir pastatytos tvoros ne tik prie Pučkorių stotelės, bet ir prie Pučkorių atodangos stotelės. Važiavau tamsėjant, bet atrodo, kad teisingai pamačiau. Tokiu atveju dvi stotelės lieka be pėsčiųjų perėjų ir iki artimiausios perėjos - 768 m - 1,25 km.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTvoromis atitverta visa atkarpa tarp artimiausių perėjų, ar jos pastatytos lokaliai tik prie stotelių?
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNegaliu nei patvirtinti, nei paneigti, nes problematiška tamsoje kažką pamatyti pro autobuso langą. Kitąkart važiuojant dienos metu atkreipsiu dėmesį ir pranešiu.
Comment
Comment