Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąGana keistas prioritetas. Sakyčiau, kad kur kas labiau reiktų suremontuoti Vilniaus g, o Skapo g. tikrai nėra labai jau baisi ir srautas ten mažas...
Comment
-
Vilniuje pristatyta transporto sektoriaus ateities vizija
Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363331
Comment
-
Parašė donatasa Rodyti pranešimąVilniuje pristatyta transporto sektoriaus ateities vizija
Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363331
iki 2020-ųjų metų Lietuvoje žadama įdiegti elektroninę kelių mokesčio surinkimo sistemą, daugiafunkcinę pažeidimų kontrolės sistemą, didinti keliuose įrengtų daviklių bei elektroninių ženklų skaičių, įgyvendinti dar bent tris projektus, skirtus efektyvesniam kelio darbų organizavimui, finansų valdymui, saugumo didinimui ir vairavimo įpročių gerinimui.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
Kalbėdamas apie ateities Vilnių, meras neslėpė – vakarinis aplinkkelis, kuris turėtų būti baigtas paskutiniais 2016-ųjų mėnesiais, nėra vienintelis naujas kelias.
Jau pradėti ar svarstomi pradėti projektavimo darbai ne vienos kitos svarbios atkarpos: Mykolo Lietuvio g. asfaltavimo (tai būtų vakarinio aplinkkelio pratęsimas nuo Ukmergės g. iki Mokslininkų g.), visiškai naujos Šiaurinės gatvės nuo vakarinio aplinkkelio iki Nemenčinės pl. tiesimo, Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžos rekonstrukcijos ir kitų, tačiau šių objektų statyba dar nepatvirtinta – tokie grandioziniai projektai kainuoja ne vieną dešimtį milijonų eurų.
Be šių tik svarstomų projektų, jau patvirtinti Vilniaus miesto integruotų teritorijų vystymo programos prioritetai: 2016–2018 m. bus rekonstruota Linkmenų g. nuo Žalgirio iki Ozo g., iki 2017 m. bus rekonstruota dalis Šnipiškių, vadinamojo „Šanchajaus“, atkarpų – Kernavės, Daugėliškio, Fino, Krokuvos ir Giedraičių gatvės. 31 mln. eurų (25 mln. iš jų – Europos Sąjungos lėšos) bus skirta iki 2017-ųjų pabaigos turėsiančiai atsirasti Liepkalnio ir Žirnių g. dviejų lygių sankryžai.
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ciu-221-550847Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Turi veikti, man pilnai veikia visi linkai. Jeigu ką - galima rasti nuėjus į www.vilnius.lt > Miesto plėtra > Numatomo statinių projektavimo viešumas ir tenai du pirmieji sąraše yra šitie projektai.
Iš brėžinio aš nematau arba nesuprantu žymėjimo. Dokumente (Giedraičių g.) irgi neradau žodžio "švieso" pagal paiešką. Tai gal nebus? Kaip suprantu, tai nelabai yra poreikio tam. Bent kol nėra sutvarkytos Daugėliškio ir Krokuvos g.
Comment
-
Svajonių g. - Nemenčinės pl. panaikintos pavojingos 2 pėsčiųjų perėjos (matomos ortofoto) į pietryčius nuo naujai įrengto šviesoforinio posto čia.
Postas, kaip dabar reta, paprastas Svajonių g. ir Nemenčinės pl. fazės. Išvažiuojant iš Vln, yra trys juostos. Iš pirmosios leidžia tiesiai ir dešinėn, iš trečiosios tiesiai ir kairėn. Padaryta 7/10. Blogis, kad per naujosios PC Maksima X aikštelę čia leista važiuoti abiem kryptim. Aš siūlyčiau tik vienpusį ir tik pietryčių kryptimi (į šviesoforą). Dabar primena Mokytojų namų atkarpos situaciją.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPirmąjai perėjai alternatyva padaryta prie šviesoforo? O kaip kitai, kur yra "senoji" Maxima ir viešojo transporto stotelė?
Kiškių stotelei yra patogus šviesoforas. (Nebet turima ne Kiškių st. omeny. Bet tada kurią?).
Kad panaikino - gerai. Nes nuo Nemenčinės važiuoji ir reikia labai atidžiai stebėti, kad iš už ties perėja stovinčios mašinos (prie parduotuvės) neišeitų pėsčiasis. Ten buvo blogiau nei Geležinio vilko perėja (ties Kazlausko, bet galima taip nevadinti nes kitų nereguliuojamų perėjų šioje gatvėje nėra).
Comment
-
Ai, viskas gerai - nėra ten jokios stotelės prie Maximos. Suklaidino mane šita >> įvaža.
Dėl to, kad ta perėja buvo labai nesaugi - pritariu 100%. Yra tekę ja naudotis, tai tikrai labai nesaugiai jaučiausi.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGali būti, kad ten stotelė buvo. Būtų smagu atkurti visus maršrutus nuo Pirmojo pasaulinio karo.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąSovietmčiu nemažai priplanuota stotelių ten, kur jų visai nereikia. Turbūt pagal atstumą ar ką planuota. Į galvą ateina nereikalinga įvaža Ozo g. sankirtoj su Geležinio vilko g., Parko g. irgi yra. Dar turbūt būtų galima privardinti krūvą.
Dėl ko tai svarbu - tiesiog neliks liudininkų. Sovietinių schemų tikslumas prastas. O gatvių rekonstrukcijos šluoja įvažas. Geras pavyzdys Gedimino pr.. O kažkada tai buvo pagrindinė VT linija į Antakalnį.Paskutinis taisė Fulgur; 2015.12.20, 08:49.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąSovietmčiu nemažai priplanuota stotelių ten, kur jų visai nereikia. Turbūt pagal atstumą ar ką planuota. Į galvą ateina nereikalinga įvaža Ozo g. sankirtoj su Geležinio vilko g., Parko g. irgi yra. Dar turbūt būtų galima privardinti krūvą.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
https://goo.gl/maps/zRFcnX7sRyP2 - štai čia yra įrengtos įvažos, bet vargu ar kada naudotos. Manau, kad jos tikrai dabar praverstų, bent jau kryptimi link Ateities g.
Dar Geležinio Vilko g. ties Čiurlionio g. viaduku į Vingio parką yra.
Comment
Comment