Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Kaip ir viskas aišku, bet vienas sakinys tai visai man mistika:
    ...
    Visuomenės poreikiams paimtuose žemės sklypuose ne tik atsiras stovėjimo aikštelė, bet ir iki jos bus nutiesta D kategorijos gatvė. Ji drieksis nuo Mokslininkų ir Baltupio gatvių sankryžos lygiagrečiai su Molėtų plentu.
    ...
    Kaip sako net su puse litro nesuprasčiau, kur ir kaip tai gali būti, kame to prasmė?
    Nebent turima mintyse 200 metrų ilgio už Neste nugaros rudimentinės gatvelės išplėtimas su įvažiavimu iš planuojamos aikštelės į Molėtų plentą.
    Žurnalistai visada viską išpūčia. Ta „gatvė“ greičiausiu atveju bus kokių 100m atkarpa nuo tos Mokslininkų ir Baltupio gatvių sankryžos iki sankryžos su Kairiūkščio g. (kas, jei ta aikštelė tikrai bus Park & Ride sistemos dalis, tikrai naudinga)
    Lietuva visiems.

    Comment


      Iš to, kad pradedama nuo tokių antraeilių objektų, galima spręsti, jog pačio tramvajaus tiesimo gali tekti dar palaukti, nes ir pinigų juk nėra. Aikštelę bus įmanoma panaudoti bet kuriems tikslams, nebūtinai tramvajui.

      Comment


        /\ Ką aš ir kalbu. Bet reikia nepamiršt, kad Pilaitės pr. ir Ukmergės g. nėra A kategorijos gatvės. Gal tokia ir planuotojų logika tuo remiantis.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Bet kažkur lėšų atsiranda. Pastatytas minėtasis pėsčiųjų viadukas ties Gerbutavičiaus g., vaidukas virš Pietinio išorinio aplinkkelio. Bet abu yra į mišką, kur srautai minimalūs.
          Tuo tarpu 2 lygių perėja ties "Kometa" Karoliniškėse planuota dar prie sovietų, 80-aisias! Srautai yra, poreikis yra, viaduko iki šiol nėra.
          Klausimas, ko aš čia "putojuosi"? Dėl to, kad nematau kompleksinio miesto planavimo ir finansavimo prioritetų, ir ne tik eismo srityje.
          Aplinkkeliai finansuojami ES, todėl ten gali pasitaškyti pinigais ir pridaryti visko net daugiau nei reikia. O tokiems smulkiems objektams ES turbūt paramos neduoda.
          Flickr

          Comment


            Didžiųjų miestų biudžetai išaugo – verslas trina rankas

            Bendras sostinės biudžetas kartu su ES ir skolintomis lėšomis šiemet sudarys kiek daugiau nei 1,5 mlrd. Lt, bet solidžią sumą – 373 mln. Lt teks atiduoti skoloms dengti.

            Tačiau Artūras Zuokas, sostinės meras, pasakoja, kad ir šiemet mieste bus daug investuojama.

            „Šiais metais, kaip ir praėjusiais, didžiausia investicijų suma bus skirta kelių ir susisiekimo infrastruktūrai“, – pasakoja p. Zuokas.

            Kartu su Susisiekimo ministerija planuojama pradėti trečią vakarinio aplinkkelio darbų etapą, darbų apimtis – apie 300 mln. Lt.

            „Tikimės, kad dar šių metų pabaigoje bus pradėta statyba ir po dvejų metų vakarinis aplinkkelis bus baigtas. Tai viena svarbiausių Vilniui susisiekimo arterijų“, – svarbą pabrėžia p. Zuokas.

            Sostinės keliams tvarkyti bus skirta 25 mln. Lt, tačiau nebus orientuojamasi tik į svarbiausias gatves.

            „Šiais metais mes ateisime ir į gyvenamųjų namų kiemus, ten, kur yra tranzitiniai keliai, kur susisiekimas su mokyklomis, kitomis visuomeninėmis institucijomis. Praėjusiais metais nelabai turėjome iš ko“, – pripažįsta p. Zuokas.

            „Rekonstruosime Lvovo g. ruožą, dalį Žalgirio ir Linkmenų g., senamiestyje bus taisomas Vilniaus g. ruožas, antroje metų pusėje pradėsime tvarkyti Savičiaus ir Bokšto g., nes tai susiję su šalia vyksiančiomis didžiulėmis statybomis, kurias atlieka privatūs savininkai“, – nurodo sostinės metras.

            Planuojama, kad bendrai keliams bus skirta apie 350 mln. Lt – didžioji dalis iš ES fondų.

            Pavasarį turėtų būti baigtos Vilniaus gatvių apšvietimo modernizavimo konkurso procedūros ir jau antroje metų pusėje bus pradėta keisti apšvietimo sistema į LED.

            „Tai vienas iš pirmųjų tokio lygio konkursų pasaulyje, juo domisi Europos Komisija, kitos institucijos, nes Vilniaus patirtį norima pritaikyti ir kitiems miestams“, – pasakoja p. Zuokas.

            Jis taip pat mini, kad kitas svarbus Vilniaus tikslas – projektus parengti siekiant gauti lėšų pagal 2014–2020 m. ES finansinę programą.

            „Jau rengiame dokumentus pagal atskirų ministerijų nustatytą grafiką ir, be abejonės, Vilniaus miesto savivaldybė pateiks daug paraiškų. Jau šiandien mūsų norai ir poreikiai 4 kartus viršija šio laikotarpio finansavimo galimybes“, – skaičiuoja p. Zuokas.

            Todėl teks apsispręsti dėl prioritetų ir tai bus susiję su tokiais projektais – Tautos namai ant Tauro kalno, Senamiesčio pastatų restauravimo programa, susisiekimo projektai.

            „Taip pat šiais metais tikimės paskelbti tarptautinį konkursą dėl pirmosios tramvajaus linijos nuo Santariškių iki Geležinkelio stoties tiesimo“, – nurodo Vilniaus meras.


            Plačiau: http://vz.lt/article/2014/2/22/didzi...s-trina-rankas

            Comment


              Kaip suprantu, Pilaitės prospekte, ties Green Hotel, kur jau šviesoforai stovi, bus padaryta sankryža, nes platina kelią, daro sukimo juostas.

              Comment


                Parašė kek Rodyti pranešimą
                Kaip suprantu, Pilaitės prospekte, ties Green Hotel, kur jau šviesoforai stovi, bus padaryta sankryža, nes platina kelią, daro sukimo juostas.
                Gal kas galit padaryt foto? Nes kiek suprantu, dabar šviesoforai įrengti kaip reguliuojamoj pėsčiųjų perėjoj ne sankryžoje. O dabar yra įrenginėjama sankryža ir transporto šviesoforai link Laisvės pr. turės būti perkelti prieš sankryžą.

                Comment


                  Parašė kek Rodyti pranešimą
                  Kaip suprantu, Pilaitės prospekte, ties Green Hotel, kur jau šviesoforai stovi, bus padaryta sankryža, nes platina kelią, daro sukimo juostas.
                  Taip, ten jau buvo seniau planuota sankryža (kai tik atsirado kalbos apie Prisma). Dar vienas šviesoforas Pilaitės pr bus ties Lukoil.

                  Tik man vis kliūna, kaip vyksta tie infrastruktūros projektai, būtent šneku apie priasfaltuotas papildomas juostas, paliktus išsukimus ateičiai, per trumpas greitėjimo/lėtėjimo juostas ar pagailėtus . Su nuotraukom būtų lengviau 10 metrų asfalto. paaiškint, tačiau dvi tokios vietos, kur dažnai tenka pabūvoti - Pilaitės pr ties Piliakalnio st, ir prie BIG ties Perkūno st.

                  Comment


                    Keli kadrai iš sankryžos statybų Pilaitės prospekte. Po ranka buvo tik telefonas, tai nuotraukų kokybė nelabai gera.







                    Stebint šios sankryžos statybas pasirodė labai keista, kad prieš kelis mėnesius įrengta reguliuojama pėsčiųjų perėja vėl ardoma, nes įrengti šviesoforai trukdo papildomai juostai posūkiui nuo centro link A.P. Kavoliuko gatvės. Negi nebuvo galima iš karto įrengti šviesoforų taip, kad jie netrukdytų papildomai juostai. Juk vistiek per tą laiką jie net nebuvo įjungti.

                    Comment


                      Parašė kesioks Rodyti pranešimą
                      Keli kadrai iš sankryžos statybų Pilaitės prospekte. Po ranka buvo tik telefonas, tai nuotraukų kokybė nelabai gera.

                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Stebint šios sankryžos statybas pasirodė labai keista, kad prieš kelis mėnesius įrengta reguliuojama pėsčiųjų perėja vėl ardoma, nes įrengti šviesoforai trukdo papildomai juostai posūkiui nuo centro link A.P. Kavoliuko gatvės. Negi nebuvo galima iš karto įrengti šviesoforų taip, kad jie netrukdytų papildomai juostai. Juk vistiek per tą laiką jie net nebuvo įjungti.
                      Čia matyt toks metodas (panašiai, kaip su inžinerinių tinklų rekonstrukcijomis dar negavus leidimo statybai pagrindiniam objektui), įrengiam pėsčiųjų perėjos šviesoforų kabelius, o po to perrekonstruojam į naują sankryžą
                      P.S. Amžiną atilsį buvusiam prospektui, amžini šviesoforai tešviečia...

                      Comment


                        Pilaitės prospekto ir Sietyno bei Geležinio Vilko ir Alberto Goštauto gatvių sankryžose keisis eismo organizavimas
                        http://www.vilnius.lt/index.php?1266644316

                        Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad iki 2014 m. balandžio 5 d. bus apribotas transporto priemonių eismo greitis iki 40 km/h ir dalinai susiaurinta važiuojamoji dalis Pilaitės prospekto ir Sietyno bei Geležinio Vilko ir Alberto Goštauto gatvių sankryžose. Šiose vietose bus vykdoma susisiekimo komunikacijų rekonstrukcija.

                        Rytinio ir vakarinio piko metu minėtose vietose važiuojamoji dalis nebus aptverta ir eismas vyks įprastine tvarka. Viešojo maršrutinio transporto eismas nesikeis.

                        Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų, kelionių važiavimo trukmę planuotis su laiko atsarga.

                        Comment


                          Kažkodėl įtariu, kad ši sankryža buvo staiga perplanuota, kai nusprendė Kelių policiją atkraustyti į Pilaitės pr. Kad nereikėtų visiems važinėt iki aplinkelio apsisukinėt, padarys čia sankryžėlę su eiliniu šviesoforu.

                          Comment


                            Parašė fru Rodyti pranešimą
                            Kažkodėl įtariu, kad ši sankryža buvo staiga perplanuota, kai nusprendė Kelių policiją atkraustyti į Pilaitės pr. Kad nereikėtų visiems važinėt iki aplinkelio apsisukinėt, padarys čia sankryžėlę su eiliniu šviesoforu.
                            http://bit.ly/1qzZ2rp o čia apsisukt?

                            Comment


                              Lazdynuose tvarkomi pėščiųjų takai.

                              Gal bus įrengti dviračių takai?

                              Comment


                                Vilniuje šiais metais bus tvarkoma per 200 gatvių

                                Sostinėje gatvės bus tvarkomos net keliais skirtingais būdais. Didžioje dalyje gatvių bus remontuojamos atsiradusios duobės, taip pat dalis gatvių bus tvarkomos ištisinio asfaltavimo būdu, kuomet keičiama visa kelio danga. Taip pat kaip ir praėjusiais metais dalis gatvių bus tvarkoma nauja modernia technologija, kuri sostinėje pristatyta jau praėjusiais metais - gatvių dangos remonto karštojo regeneravimo kelyje metodu, kuomet tvarkomos tik kelyje atsiradusios provėžos.

                                Comment


                                  Labai tikiuosi, kad šiemet Justiniškių g. bent jau nevarys tos, atsiprašant, "trydos" - skaldos su smala (ar kas ten). Nuo tokio "remonto" tik dar blogiau būna - vietoje mažų duobių gaunasi dideli kalnai.

                                  Beje, džiugi naujiena, kad tvarkys Lentvario g. - kelias nuo "Iki" bazės iki pat Lentvario - tragedija ne tik sunkiąjam transportui, bet ir lengvąjai mašinai.
                                  Paskutinis taisė Mettal; 2014.04.04, 11:44.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Aha. Zuokas pažadėjo, kad kitą savaitę paskelbs sąrašą gatvių, kurios bus tvarkomos keičiant visą dangą.

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Labai tikiuosi, kad šiemet Justiniškių g. bent jau nevarys tos, atsiprašant, "trydos" - skaldos su smala (ar kas ten). Nuo tokio "remonto" tik dar blogiau būna - vietoje mažų duobių gaunasi dideli kalnai.

                                      Beje, džiugi naujiena, kad tvarkys Lentvario g. - kelias nuo "Iki" bazės iki pat Lentvario - tragedija ne tik sunkiąjam transportui, bet ir lengvąjai mašinai.
                                      Iš kur tokios žinios dėl Lentvario kelio? Jei tai tiesa tada žinios SUPER. Baisu dabar prasilenkti su mašina važiuojant tuo keliu, nes kelias siauras, o vietom žvyras šalia asfalto taip praplautas kad baisu mašinos dugną gali siekti ant asfalto krašto.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Aha. Zuokas pažadėjo, kad kitą savaitę paskelbs sąrašą gatvių, kurios bus tvarkomos keičiant visą dangą.
                                        Įdomu, į tą sąrašą pateks tragiška ir gan apkrauta Dunojaus g.? Apie nevienus metus žadėtą tvarkyti Batoro g. aš jau net nekalbu.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Viso 25mln. bendrai gatvių tvarkymui. Ištisiniam asfaltavimui tik 7mln. litų bus skirta. Sako nemažas dėmesys bus skirtas kiemų remontui ir privažiavimas iki darželių ir mokyklų. Čia ne mano žodžiai, o p. Visocko.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X