Idomu kiek menesiu atlaikys toks plonas asfalto sluoksnis kol vel atsiras provezos ir tarka prie sviesoforu ...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė edskaz Rodyti pranešimąIdomu kiek menesiu atlaikys toks plonas asfalto sluoksnis kol vel atsiras provezos ir tarka prie sviesoforu ...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTikiuosi, kad čia nebus padaryta kokia nesąmonė, kaip kad Savanorių pr. pradžioje: http://goo.gl/maps/RbOSr
Parašė SPX Rodyti pranešimąKokios 3 juostos? Ten tiesiog tarp įvažiavimo į buv. kepyklą ir Sienos apsaugos tarnybą stotelė pažymėta, o ne A juosta.
Comment
-
Šventaragio gatvės rekonstrukcija, panašu, eina į pabaigą. Šiandien praėjus mačiau, kad gatvė jau beveik baigta kloti, sustatyti apšvietimo stulpai. Dabar baiginėja dėlioti sudėtingesnėse vietose akmenis (pvz. prie bortų, kur reikia atitaikyti dydį). Kaip suprantu, pereis prie šaligatvio šalia VRM tiesimo.
Comment
-
Kas per velnias Vilniuje tuos kelių tiesimo darbus organizuoja, Švitrigailos gatvę klojo apie antra trečia valandandą nakties ir dar su vibrovolu tankino tai net iš miegų prikėlė, kai tuo tarpu darbus labai puikiai galima padaryti savaitgalį kai gatvės tuščios, o kelis troleibusų mašrutus pakeitus autobusais. O dėvimo asfalto plonumas, kaip popierius vos keturi cetimetrai. Pagrindas ir ne ka storesnis.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąKas per velnias Vilniuje tuos kelių tiesimo darbus organizuoja, Švitrigailos gatvę klojo apie antra trečia valandandą nakties ir dar su vibrovolu tankino tai net iš miegų prikėlė, kai tuo tarpu darbus labai puikiai galima padaryti savaitgalį kai gatvės tuščios, o kelis troleibusų mašrutus pakeitus autobusais. O dėvimo asfalto plonumas, kaip popierius vos keturi cetimetrai. Pagrindas ir ne ka storesnis.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąKas per velnias Vilniuje tuos kelių tiesimo darbus organizuoja, Švitrigailos gatvę klojo apie antra trečia valandandą nakties ir dar su vibrovolu tankino tai net iš miegų prikėlė, kai tuo tarpu darbus labai puikiai galima padaryti savaitgalį kai gatvės tuščios, o kelis troleibusų mašrutus pakeitus autobusais.
Suprantu, darbus reikia atlikti laiku ir pan, bet kaip tai paaiškinti darbdaviui, kai ateini neišsimiegojęs bei beveik nedarbingas?..
Beje, viršutinis asfalto sluoksnis bent kolkas atrodo ypač stambios frakcijos, kai pvz. ant pačio Žaliojo tilto - pakankamai glotnus. Triukšmo jaučiu bus daugiau juo važiuojant, nors užtai bus kažkiek geresnis sukibimas staigiai stabdant...
Comment
-
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąBeje, viršutinis asfalto sluoksnis bent kolkas atrodo ypač stambios frakcijos, kai pvz. ant pačio Žaliojo tilto - pakankamai glotnus. Triukšmo jaučiu bus daugiau juo važiuojant, nors užtai bus kažkiek geresnis sukibimas staigiai stabdant...
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąKas per velnias Vilniuje tuos kelių tiesimo darbus organizuoja, Švitrigailos gatvę klojo apie antra trečia valandandą nakties ir dar su vibrovolu tankino tai net iš miegų prikėlė, kai tuo tarpu darbus labai puikiai galima padaryti savaitgalį kai gatvės tuščios, o kelis troleibusų mašrutus pakeitus autobusais. O dėvimo asfalto plonumas, kaip popierius vos keturi cetimetrai. Pagrindas ir ne ka storesnis.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Atkarpoje tarp Žaliojo tilto ir Holiday Inn ne tik nupieštos linijos, bet dar ir gėlių klombose prie atitvarų pasodino
Beje, čia gal yra naujasis reguliuojamų perėjų žymėjimas? Plonesnės linijos, kurios žymi pėsčiųjų kelią, o dviračiams padaryta plačiosios. Reguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje Kalvarijų-Žygimantų, bei Goštauto-Tilto g. sankryžose plačiosios linijos nugramdytos ir perdažytos siauresnėmis.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąBeje, čia gal yra naujasis reguliuojamų perėjų žymėjimas? Plonesnės linijos, kurios žymi pėsčiųjų kelią, o dviračiams padaryta plačiosios. Reguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje Kalvarijų-Žygimantų, bei Goštauto-Tilto g. sankryžose plačiosios linijos nugramdytos ir perdažytos siauresnėmis.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTiesa. Kažkaip tik apie posūkius į kiemus ir teritorijas pagalvojau.
Nors kita vertus įdomu ar ten sustatyti ženklai, kad iš A juostos važiuoti tiesiai "plyta". Juk čia pakėlė vajų dėl tų 4+, elektromobilių ir TAKSI važiavimo A juostomis. Tuomet net ir šios t.p. grupės, esant "plytai" važiuoti tiesiai, negali/negalėtų važiuoti šia juosta tiesiai.
Comment
-
Parašė Martlarkis Rodyti pranešimąEsant "plytai" ženkle apie juostų tvarką, važiuoti tiesiai taksi, 4+, elektromobiliai, dviračiai ir mopedai važiuoti gali, nes sankryžoje bei už jos rikiuotis į tą juostą nebeišeitų (yra ištisinės linijos ir kt.), taigi tas ženkliukas lieka tik kaip informacinis. Visgi, taisyklėse nieko konkretaus apie šį atvejį nerašo.
301 Įvažiuoti draudžiama
Draudžiama įvažiuoti visoms transporto priemonėms, išskyrus maršrutinį transportą
Ženkliukas nėra informacinis, nes KET egzistuoja toks ženklas:
520 Eismo kryptys ir apribojimai
Ženkle pavaizduoto draudžiamojo arba nukreipiamojo ženklo reikalavimai galioja ta juosta važiuojančioms transporto priemonėms ruože iki artimiausios sankryžos
Taigi nesukabinus nurodomųjų ženklų su "plytomis" galima sudaryti terpę apvažiuoti sukančius į kairę per tą juostą ir sankryžose. Už sankryžos visi turės grįžti į savo juostą, nes viešojo transporto juosta toliau važiuoti negalės.
Comment
-
Straipsnis su nuotraukomis apie sutvarkytas Vilniaus gatves:
http://www.alfa.lt/straipsnis/151422...3-06-25_16-53/
Comment
-
Dar vienas infrastruktūros pokytis:
Vairuotojai šokiruoti - gatvė atiduota tik dviratininkams
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61731981Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment