benaršydamas po Vilniaus savivaldybės puslapį aptikau įdomią schemą: Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B, C kategorijos gatvių ribų (raudonųjų linijų) schema: http://www.vilnius.lt/index.php?3372146819
ir ten nuo 34-5 iki 29-9 kvadrato parodyta nauja gatvė jungianti Lentvarį su Grigiškėmis.
Gal kas turit kokių žinių apie ją? gal kažkokie 'popieriniai' darbai yra pajudėję, ar ji tik 'užpiešta' ir pamiršta?
Taigi jis yra Vilniaus Bendrajame plane - jungtis tarp Lentvario g. ir Šviesos g. Grigiškėse.
Vargu, ar ten kažkas realaus vyks artimiausią penkmetį.
Ar dabar viskas išasfaltuota ar dar liko žvyrkelio?
Žvirkelio nebeliko. Visas kelias nuo Ožkinių iki Verkių rūmų asfaltuotas. Automobilių eismas kolkas nedidelis, bet užtat atnaujintoje atkarpoje retai kas lėčiau nei 100 km/h važiuoja.
Tiesa asfalto kokybė netvarkytose atkarpose apgailėtina, duobė ant duobės, tikiuosi atsiras savivaldybėje pinigų kitais metais ir sudės naują asfalto sluoksnį ant viršaus, nes lopymas nepadeda.
Sveiki, gal kas zinote ar yra planuose ir kada sutvarkyti/ renovuoti Antakalnio gatve? Baisi kaip karas ta gatve, kiekviena diena riedant ja ir ratus galima pamesti. O ir greitis joje nemazas, kad pabandyti isvengti duobiu ar palaviruoti.
Net keista is tikruju, kad pagrindine gatve i prestiziniais laikomus Antkalnio, Valakampiu, Turniskiu rajonus eile metu tokios bukles..
Iki galo nesupratau minties dėl greičio. Suprantu, kad kelio (gatvės) būklė gali įtakoti maksimalų važiavimo greitį, bet kaip Antakalnio gatvėje neįmanoma važiuoti 30 km/h arba mažesniu greičiu?
Gatvei išties reikia rekonstrukcijos. Paprasto sutvarkymo arba dangos pakeitimo neužteks, norint išspręsti dabartines problemas. Didžiausia problema yra susmegę šulinių liukai, bet be inžinerinių tinklų rekonstrukcijos ir perkėlimo, jų pašalinti nepavyks. Liuko dangtis esantis ratų riedėjimo trajektorijoje anksčiau ar vėliau vis tiek susmegs gilyn. O rekonstruoti tokią gatvę bus išties ne lengva.
Antakalnio gatvė yra ne tik blogos būklės, bet ir per siaura 4 juostoms. Sovietiniais laikais kai ją tiesė, ji buvo suprojektuota kaip 3 juostų gatvė (tais laikais juostos buvo kiek platesnės, nes leidžiamas greitis mieste buvo 60km/h), o jau gerokai vėliau buvo "nupieštos" 4 juostos. Beje galima matyti, kad didžioji pastatų dalis yra pastatyti kiek atitraukti nuo gatvės, paliekant galimybes ateityje ją platinti iki tikrų 4 juostų. Tačiau tokia kapitalinė gatvės rekonstrukcija šiai dienai Vilniui finansiškai yra neįkandama.
Dėl Antakalnio gatvės būklės tai pilnai pritariu, apverktina ji yra. Dėl greičių, tai tas "nemažas" kažkaip neatrodo. Kartais kai eismas neintensyvus galima greičiau važiuot, bet ir tai atkarpom, nes kitur, tai ratys pamesi... O kai srautas intensyvus, tai ir nesinori lėkt, nes tai vienas į kairę į kiemą suką, tai kitas į dešinę ir t.t.
Normalus remontas būtų ypač sudėtingas, turint omeny srautą mašinų. Uždarytų bent vieną juostą ir iškart nežmoniški kamščiai. O kosmetinis remontas nelabai ką padės...
Antakalnio gatvė yra ne tik blogos būklės, bet ir per siaura 4 juostoms. Sovietiniais laikais kai ją tiesė, ji buvo suprojektuota kaip 3 juostų gatvė (tais laikais juostos buvo kiek platesnės, nes leidžiamas greitis mieste buvo 60km/h), o jau gerokai vėliau buvo "nupieštos" 4 juostos. Beje galima matyti, kad didžioji pastatų dalis yra pastatyti kiek atitraukti nuo gatvės, paliekant galimybes ateityje ją platinti iki tikrų 4 juostų. Tačiau tokia kapitalinė gatvės rekonstrukcija šiai dienai Vilniui finansiškai yra neįkandama.
Gatvė yra svarbi visam miestui, tad gal įmanoma išsireikalauti ES pinigų rekonstrukcijai. Kaunas juk išsireikalavo pinigų A. Juozapavičiaus pr. rekonstrukcijai...
Gatvė yra svarbi visam miestui, tad gal įmanoma išsireikalauti ES pinigų rekonstrukcijai. Kaunas juk išsireikalavo pinigų A. Juozapavičiaus pr. rekonstrukcijai...
Butent! Be to ir prezidente kas ryta/ vakara sia gatve vazineja, siaip daug ponu issikele i antakalnio pakrasti, turetu gal kazkam uzknisti
Esu girdėjas gandų, kad planuojama atidaryti apvažiavimą, kuris prasidėtų ties Daukšos mokykla ir tęstųsi iki Šilo tilto palei Neries upę(o nuo ten, iki kalnų parko), vietoj esančio pėsčiųjų ir dviračio tako. Tai padarius, būtų pradėta tvarkyt Antakalnio gatvė, bet kažkodėl nuoširdžiai manau, kad tai tik gandai ir nelabai realūs
Spėju, kad šioje vietoje įrenginėja dar vieną apsisukimo kišene. Gal kas žino, kodėl nuspręsta būtent čia? Nes kasinėt pradėjo jau gan seniai, perkelinejo visus kabelius, gal net ir vamzdžius. Kyla kl, nejau toje atkarpoje taip trūksta apsisukimo vietų, kad reikia įrenginėt dar vieną?
/\ Nežinau kiek tiesos, bet berods "Norfos mažmena" turi leidimą įrengti ten dvi šviesoforines sankryžas ar kažkas tai tokio į savo verslo centro teritoriją.
Comment