Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O apie troleibusų kiekį pataisėte? Ar liks tas manipuliacinis 186?
    Teisingas variantas yra toks: Vilniuje yra apie 250 troleibusų, iš kurių realiai gatvėse važiuoja tik 177. Po pakeitimo troleibusų liks 205, tačiau gatvėse dirbs 185 troleibusai. Mažėja tik nereikalingas rezervas.
    pataisiau

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Užsirovė SoulMulticast'as Tai noriu užjaust ir tuo pačiu pagirt su nauja el. svetaine. Atsakant į paskutinį teiginį: "Mažėja tik nereikalingas rezervas.", – tai tuo pačiu "didėja ir desperacijos perspektyva", t. y. netrukus, kai trulikai pasens, nenupirkus naujų, tai situacija iš esmės traktuotina, kaip blogesnė nei dabartinė, nes rezervo reikės ne mažiau nei dabar reikia.

      Kilo mintis, kaip ateityje galėtų atrodyti greitasis trūlų maršrutas – reiktų, pasirinkti pvz. 2 labiausiai apkrautus, pvz. 7'ą ir 2'ą trūlo trasas. Visiškai visu ilgiu padaryti A juostas, panaikint kalniukus, kaip Kęstučio g., ištiesinti kontaktinį tinklą, kaip pvz. pastarojoje foto matosi kampai, dar visur perdaryti tuos naujus iešmus, kad visada būtų greičiausia kryptis būtent tiems greitiesiems trūlų maršrutams skirta (pvz. dabar padaryta ties Spaudos rūmais 7'am trūlui lėčiausia konfiguracija, nes po estakada trūlas suka link centro, o 18'am trūlui greičiausia, nes jis tiesiai varo.
      “Greitojo troleibuso paprasto troleibuso pagrindu labai sudėtinga.
      Štai kodėl:
      1. Prie kiekvienos stotelės kur nestoja G troleibusas bus reikalingi 2 iešmai (prieš, kad G galėtų aplenkti ir po, kad grįžti į pagrindinius laidus.
      2. Padaryti A juostas visur ir paprastas troleibusas galės lėkti taip pat.
      3. Jeigu padaryti kokybišką KT atnaujinimą, priversti vairuotojus atidaryti visas duris, įvesti tokį dalyką kaip stotelės pagal pareikalavimą (Kauno pavyzdys kur visos stotelės pagal pareikalavimą) tai tas G maršrutas visoje trasoje taupys nedaugiau 3-5 minučių ir realiai nebus labai reikalingas.

      Comment


        Dar atsakau šioje temoje, nes nemažiau apie bendrą infrą visiems nei VT.

        Neturėjau minty, kad trūlai praleistų stoteles. Būtų galima PR'int, kaip tik, kad "greitieji" trūlai stojantys visur yra net geriau už dabartinius greituosius autobusus, nes kitomis priemonėmis proporciškai būtų galima pagerinti žymiai labiau nuo dabartinės padėties nei tik praleisti kelias stoteles. Visas greitis atsirastų dėl kontaktinio tinklo "greitinimo". Paminėjau ne "greitasis trūlo maršrutas", bet "greitoji troleibusų trasa", t. y. tos infros (tos greitosios trasos) vaisius skintų ne tik tie 2 konkretūs maršrutai, bet visi kiti maršrutai įriedėję į tą prasidubliuojančią trasą. Ten kaip tik reiktų išnaikinti visas įvažas, nes būtų vien A juostos, tada pagreitėtų ne tik 2 pasirinkti maršrutai, bet visi kiti dubliuojantys. Išskyrus ten, kur greitieji autobusai pravažiuoja, ir tai įverinti, ar negali jie persirikuoti toje atkarpoje, nes pvz. niekada nebūna sustojančių mašinų sankaupų. Dabar nuo Narbuto kalno ne greičio pedalas išminamas, net ne laisva eiga riedama žemyn, bet nuolat prilaikomas stabdis besileidžiant dėl kampuotų laidų.

        Esmė tokia: tais dviem kamieniniais maršrutais leisti važiuoti tik tiems patiems vairuotojams, kas didžiąja dalimi jau dabar yra. Juos koncentruotai išmokinti elgtis greitai arba surinkti labiausiai greitį mėgstančius vairuotojus. Stojimas kiekvienoj stotelėj būtų net geriau, nes patogiau keleiviui, laiko daug neatimtų, jei visur būtų A juosta ir praktiškai neliktų įvažų. Pvz. 7 trūlas dabar sutampa su G autobusu tik Narbute/Sietyno, kur G stoja ir nereikia įvažos, o Justiniškių g. kamščių laukuose ten nėra, tai laisvai gali greitasis apvažiuot antra juosta kur nestoja Sūduvių st. Pylimo g. (Reformatų st.) jau dabar apvažiuoja persirikiuodamas, nors ten kamščiai.

        Dėl kalniukų Kęstučio g. ir kitur:
        variantas gal iškilių nereguliuojamų perėjų vietose sudėt akmeninį grindinį / perpjautus riedulius? Reiktų tik mechaniškai pašiaušti, kad prireikus greitai stabdyt, būtų saugiau sustot nepraslydus. Galima perdaryt iškeltas pavienes perėjas ne sankryžose perpozicionuojant taip, kad "riedulinės perėjos" būtų visada už stotelių, tada trūlams pajudant iš kiekvienos stotelės, kai greitis visiškai minimalus, pravažiuojant per tokias perėjas nebūtų diskomforto. Jei reikia perėjų dažniau, kaip Kęstučio g., tai vis tiek nereiks trūlui stabdyt beveik iki nulio, kaip dabar. Na nuo riedulinio paviršiaus vibracija būtų prie greičio, bet taip stabdyti nereikėtų, o mašinas labiau paveiktų, tai prisabdytų, kaip dabar pristabdo prie iškiliųjų. Pėstiesiems (su ratukais) galima skersai lygias akmenų juostas sudėt, pvz. 1 neįgaliojo vežimo pločio perėjos centre.

        Reziume: trūlams ne dabartinį "greitojo autobuso maršruto standartą" taikyti, bet sukurti visiškai naują, "greitojo troleibuso trasos standartą", kur būtų tas tikrasis "VT kamienas". Ir bent čia turėtų būti A juostos 3,5 m STR'inio pločio, o ne 3,25 m.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Nieko nereikia išradinėti. Reikia:
          1) Naujų suleidžiamųjų iešmų, išlygintų KT kreivių. Permontuoti, kur jie atgrubnagiškai sumontuoti (prie Spaudos rūmų). Užpirkti ne tik simetrinių, bet ir asimetrinių iešmų.
          2) VT juostų ten kur piko metu stringama (Kęstučio g. – nuo sankryžos su A. Mickevičiaus g.).
          3) Pakoreguotų tvarkaraščių, kurie skatintų važiuoti greitai, o ne vilktis.
          4) Panaikinti perėjų iškėlimą, vietoje to prieš ir už perėjos (kad nekiltų noras zigzagu apvažiuoti) dėti gulinčius policininkus su tarpais tiksliai paskaičiuotais pagal troleibusių ašių pločius.

          Viskas.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Kažin, ar paliks tokią grubuvą? Pylimo g.

            Click image for larger version

Name:	20250324_144143.jpg
Views:	141
Size:	2,56 MB
ID:	2190299

            Comment

            Working...
            X