Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar kartais ne tiltui Kaune vyriausybė skyrė finansavimą pagal šitą priemonę kariniam mobilumui?
    Kadangi miestas neturi pinigų finansuoti tokiems infrastruktūros projektams tai visai logiškas finansavimo būdas, juolab gynyba nėra tik karinė technika.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Ar kartais ne tiltui Kaune vyriausybė skyrė finansavimą pagal šitą priemonę kariniam mobilumui?
      Kadangi miestas neturi pinigų finansuoti tokiems infrastruktūros projektams tai visai logiškas finansavimo būdas, juolab gynyba nėra tik karinė technika.
      Bent jau pernai skelbė, kad remontas kainuos 3m eurų. Ar tikrai čia ta suma kurios VMS negali skirti ir reikia KAM ir Vyriausubės prašyti pagalbos?

      Comment


        Visi šie sprendimai ne tik padėtų užtikrinti miesto saugumą grėsmės atveju, bet ir mažintų kamščius Vilniuje kiekvieną dieną.
        Yra daug mokslinių tyrimų, kurie rodo, kad nutiesus naujas gatves ir padarius dviejų lygių sankryžas, sumažėja kamščiai.

        Tyrimų sąrašas:
        - (404 error: tokių tyrimų nerasta)



        Comment


          Nuo pat karo pradžios visokiose Vilniaus FB grupėse pradėjo šmežuoti argumentai, kad neva kelius ir gatves reikia platinti, nes čia evakuacijos keliai ir tai yra nac. saugumo klausimas (o nac. saugumas Lietuvoje yra šventa karvė). Dabar va ir savivaldybė tą pagavo.

          Bet realistiškai pamąsčius, ką tos papildomos juostos ar sankryžų lygiai pakeistų tuo atveju, jei visas miestas vienu metu įšoktų į tas Vilniuje 300k registruotų automobilių ir norėtų išvažiuoti vien vakarų kryptimi, o keliais tuo metu judėtų daug karinės technikos ir valdininkų su švyturėliais?..

          Atrodo, kad čia tiesiog nauja automobilistų išgalvota priežastis platinti ir statyti kelius, nes karo atveju šiaip tai saugiausia yra kuo greičiau nusigauti iki rūsio ir kuo ilgiau ten sėdėti, o ne stovėti kamščiuose šalia karinės technikos. Jei kas turite priešingų argumentų, tai pataisykite mane.

          Comment


            Automobilistai su tokių temų kėlimu patys sau į koją šauna. Ginant miestą kaip tik palankiau klaidus kelių tinklas, o plačius bulvarus tiesia imperijos, kad lengviau galėtų kariuomenę įvest, ir numalšint vietinių pasipriešinimą.

            Comment


              Parašė SaulisS Rodyti pranešimą
              Ginant miestą kaip tik palankiau klaidus kelių tinklas, o plačius bulvarus tiesia imperijos, kad lengviau galėtų kariuomenę įvest, ir numalšint vietinių pasipriešinimą.
              Kariškių simuliacijos rodo, kad Vilniaus neimtų, o apeitų iš šiaurės ir pietų.

              Comment


                Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą
                Atrodo, kad čia tiesiog nauja automobilistų išgalvota priežastis platinti ir statyti kelius, nes karo atveju šiaip tai saugiausia yra kuo greičiau nusigauti iki rūsio ir kuo ilgiau ten sėdėti, o ne stovėti kamščiuose šalia karinės technikos. Jei kas turite priešingų argumentų, tai pataisykite mane.
                Ukrainos pavyzdys rodo, kad likti rūsiuose ne geriausia išeitis, saugiausia tiesiog fiziškai palikti miestą.
                Flickr

                Comment


                  Parašė liootas Rodyti pranešimą

                  Yra daug mokslinių tyrimų, kurie rodo, kad nutiesus naujas gatves ir padarius dviejų lygių sankryžas, sumažėja kamščiai.

                  Tyrimų sąrašas:
                  - (404 error: tokių tyrimų nerasta)


                  Vilniaus atveju problema, kad reikia ne naujų gatvių, o nenutiestų pačiame mieste, kuris jau pastatas, t.y. Šiaurinė gatvė. Joks kitas civilizuotas Europos miestas neturi retesnio gatvių tinklo.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Ukrainos pavyzdys rodo, kad likti rūsiuose ne geriausia išeitis, saugiausia tiesiog fiziškai palikti miestą.
                    Taip, sutikčiau, kad ilgainiui miestą teks palikti jei karas tęsis, rūsis yra trumpalaikė priemonė saugumui, bet matomai ne visiems tą išeis padaryti pačią pirmą karo dieną, nes joks realybėje egzistuojantis kelias neturi tokio pralaidumo. O kai kamščiai ir pikas praeis, tai niekas tų papildomų juostų nepastebės.
                    Paskutinis taisė NeViskasTaipPaprasta; 2025.02.12, 23:45.

                    Comment


                      Civilizuotam pasauly jau kaip ir senai aišku, kad juostų skaičius mažai ką turi su kelio pralaidumu/talpa. Norint užtikrint gerą pralaidumą užtektų naikint nelegalias D kategorijos kelių įvažas, panaikint nesamoningus parkingus pirmoj eismo juostoj bei sukurti atskiras nuovažas/įvažas ten kur yra šviesaforai. Bet, kam reikia galvot. homo sovietikus dažniausiai tik kelio seurinema gali suvokti.

                      Comment


                        Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą

                        Taip, sutikčiau, kad ilgainiui miestą teks palikti jei karas tęsis, rūsis yra trumpalaikė priemonė saugumui, bet matomai ne visiems tą išeis padaryti pačią pirmą karo dieną, nes joks realybėje egzistuojantis kelias neturi tokio pralaidumo. O kai kamščiai ir pikas praeis, tai niekas tų papildomų juostų nepastebės.
                        Apie tai, kad karo grėsmė reali, bus žinoma gerokai iš anksto. Tai tada ir reikės evakuoti didesnę miesto gyventojų dalį, o ne karo veiksmams prasidėjus, kai kelių reikės savai ir (tikėkimės) sąjungininkų kariuomenei. Išankstinei evakuacijai laiko tikrai turėtų pakakti, ypač jei visi nešoks kaip akis išdegę, o dar jei kas nors evakuosis autobusais, o ne vien savo automobilį žūtbūt gelbės...

                        Comment


                          Tas Vilniaus gatvių standartas oficialiai panaikintas, tai spėju neverta prikelinėt temos?

                          Skroblų g. Kas nežino, ten silpnaregių / neregių koncentruota vieta, tiek gyvenančių, tiek yra dirbančių. Nuo seniai daug įspėjamųjų kelio ženklų.
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_141857.jpg
Views:	676
Size:	1,17 MB
ID:	2189858
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_141945.jpg
Views:	667
Size:	1,08 MB
ID:	2189859
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142016.jpg
Views:	669
Size:	1,09 MB
ID:	2189860
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142109.jpg
Views:	675
Size:	1,15 MB
ID:	2189861
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142137.jpg
Views:	665
Size:	959,7 kB
ID:	2189862
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142243.jpg
Views:	672
Size:	1,15 MB
ID:	2189863

                          Čia dvigubas žiedas (antras už tos smėlio krūvos):
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142300.jpg
Views:	667
Size:	1,13 MB
ID:	2189864
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142351.jpg
Views:	665
Size:	997,3 kB
ID:	2189865

                          Link "Lidl" darbai nevyksta:
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142457.jpg
Views:	669
Size:	1,10 MB
ID:	2189866

                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Keli pamastymai apie neseniai uzbaigta Liubarto gatves remonta:

                            https://vilnius.wtf/liubarto-g-tarybinis-remontas/

                            Beje, nuotraukoje jau suremontuota gatve, kur pakeista visa danga, saligatviai, bortai, zymejimas ir t.t.

                            Click image for larger version

Name:	20241103_151444.jpg
Views:	518
Size:	1,78 MB
ID:	2189962

                            Comment


                              Taip pat matosi ir Vilniaus gatvių standartas 2025 – KT stulpų „dažymas“ ruda spalva.

                              Comment


                                Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                Taip pat matosi ir Vilniaus gatvių standartas 2025 – KT stulpų „dažymas“ ruda spalva.
                                "nera pinigu"

                                Comment


                                  nu ir kam ta daryt? dabar ant liubarto tilto darys dviraciu taka, atsimus i sita nesamone.... ziauru.. o nera juk pinigu
                                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                  - George W. Bush President of the USA

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Keli pamastymai apie neseniai uzbaigta Liubarto gatves remonta:

                                    https://vilnius.wtf/liubarto-g-tarybinis-remontas/

                                    Beje, nuotraukoje jau suremontuota gatve, kur pakeista visa danga, saligatviai, bortai, zymejimas ir t.t.

                                    Click image for larger version  Name:	20241103_151444.jpg Views:	206 Size:	1,78 MB ID:	2189962
                                    Teisybės dėlei situacija ten šiek tiek pagerėjo, nes vietoj 4 juostų nubraižytos 3, o parkavimas yra atskirai subraižytas ir neužima dalies juostos. Tai, manau, straipsnyje reitkų tai pataisyti, nes susidaro įspūdis, kad ten taip ir liko 4 juostos su parkavimu dvejose kraštinėse, kas nėra visai tiesa (išskyrus, aišku, atkarpos pradžią ir pabaigą prie sankryžų).

                                    Dėl visų kitų dalykų visiškai sutinku. Remontas tiesiog apgailėtinas, betikslis. Niekas nepasikeitė. Aiškiai matyti, kad iš pradžių jie net nebuvo apsisprendę kaip subraižyti juostas (kitu atveju būtų pakoregavę pėsčiųjų salelės kryptį sankryžoje su Vytauto g. pagal naują dvigubos ištisinės linijos trajektoriją).

                                    O tiek buvo galima padaryti! Pritaikyti dviračiams, padidinti saugumą perėjose, panaikinti neišnaudojamą asfalto plotą, įrengti daugiau želdinių... Viskas išmesta į balą dar 50-čiai metų į priekį.
                                    Paskutinis taisė abruo; 2025.03.22, 13:51.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                      Teisybės dėlei situacija ten šiek tiek pagerėjo, nes vietoj 4 juostų nubraižytos 3, o parkavimas yra atskirai subraižytas ir neužima dalies juostos. Tai, manau, straipsnyje reitkų tai pataisyti, nes susidaro įspūdis, kad ten taip ir liko 4 juostos su parkavimu dvejose kraštinėse, kas nėra visai tiesa (išskyrus, aišku, atkarpos pradžią ir pabaigą prie sankryžų).

                                      Dėl visų kitų dalykų visiškai sutinku. Remontas tiesiog apgailėtinas, betikslis. Niekas nepasikeitė. Aiškiai matyti, kad iš pradžių jie net nebuvo apsisprendę kaip subraižyti juostas (kitu atveju būtų pakoregavę pėsčiųjų salelės kryptį sankryžoje su Vytauto g. pagal naują dvigubos ištisinės linijos trajektoriją).

                                      O tiek buvo galima padaryti! Pritaikyti dviračiams, padidinti saugumą perėjose, panaikinti neišnaudojamą asfalto plotą, įrengti daugiau želdinių... Viskas išmesta į balą dar 50-čiai metų į priekį.
                                      aciu uz pastebejima, pataisiau.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        aciu uz pastebejima, pataisiau.
                                        O apie troleibusų kiekį pataisėte? Ar liks tas manipuliacinis 186?
                                        Teisingas variantas yra toks: Vilniuje yra apie 250 troleibusų, iš kurių realiai gatvėse važiuoja tik 177. Po pakeitimo troleibusų liks 205, tačiau gatvėse dirbs 185 troleibusai. Mažėja tik nereikalingas rezervas.

                                        Comment


                                          Užsirovė SoulMulticast'as Tai noriu užjaust ir tuo pačiu pagirt su nauja el. svetaine. Atsakant į paskutinį teiginį: "Mažėja tik nereikalingas rezervas.", – tai tuo pačiu "didėja ir desperacijos perspektyva", t. y. netrukus, kai trulikai pasens, nenupirkus naujų, tai situacija iš esmės traktuotina, kaip blogesnė nei dabartinė, nes rezervo reikės ne mažiau nei dabar reikia.

                                          Kilo mintis, kaip ateityje galėtų atrodyti greitasis trūlų maršrutas – reiktų, pasirinkti pvz. 2 labiausiai apkrautus, pvz. 7'ą ir 2'ą trūlo trasas. Visiškai visu ilgiu padaryti A juostas, panaikint kalniukus, kaip Kęstučio g., ištiesinti kontaktinį tinklą, kaip pvz. pastarojoje foto matosi kampai, dar visur perdaryti tuos naujus iešmus, kad visada būtų greičiausia kryptis būtent tiems greitiesiems trūlų maršrutams skirta (pvz. dabar padaryta ties Spaudos rūmais 7'am trūlui lėčiausia konfiguracija, nes po estakada trūlas suka link centro, o 18'am trūlui greičiausia, nes jis tiesiai varo).
                                          Reziume, padarius 4 dalykus:
                                          1. A juostas visoje trasoje;
                                          2. greičio kalniukų išnaikinimą;
                                          3. ištiesint kontaktinį tinklą posūkiuose ir vingiuose;
                                          4. prioritetizuojant naujuosius radijo iešmus skiriant greičiausią konfiguraciją skirtą 50 km/h greičiui, kartu padarant greituosius suėjimo iešmus –
                                          būtų galima PR'int, kaip greitąsias troleibusų trasas, skatinti jomis naudotis, o pvz. 1 trol. maršrutą ar kt. irgi reklamuoti, kaip didžiąja dalį trasos besinaudojant greitąja trasa. Taip būtų iliuzija, kad pvz. 1 troleibusas nebūdamas greituoju, iš tikrųjų irgi labai geras dalykas. Visur padaryti max. gerai neįimanoma (bent praktiškai), tai padarius 2 (kad būtų daugiskaita) trasas max. gerai, būtų galima PR'intis koks Vilniaus VT nuostabus. Iš esmės, palygyinus, beveik toks ir taptų su tuo kas dabar yra.

                                          EDIT: galėtų vadintis numeriai F7 ir F2, tipo, kaip Formulė 1, tik troleibusai. Dar F būtų lygu Futurizmas / Future (ateitis). Nu žodžiu, būtų saldainis rinkėjams ir būtų tikrai gerai realybėj.
                                          Paskutinis taisė dondc; 2025.03.22, 19:54. Priežastis: Ne 3 trol. maršrutas, o 1
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X