Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Neesu tikras ar veiks ši nuoroda ilgai - eiti į planuoju statau -> rengiami dokumentai -> įrašyti TPD numerį. Savaitės pradžioje papildyti duomenys:
    - Aiškinamasis raštas su siūlomais sprendiniais ir principinėm eismo schemom didžiosiom sankryžom
    - Gatvių raudonųjų linijų žemėlapiai su jų ribose nurodytais preliminariais eismo organizavimo sprendiniais.

    Manau įdomus dokumentas, aišku pagrinde susijęs su gatvių raudonomis linijomis, bet galim rasti nemažai planuojamų ar senai palaidotų eismo schemų. Sėkmės analizuojant!

    ...
    Toje S-RJ-13-21-790 koncepcijoje išties įdomių pasiūlymų ten yra. Pridedu aktualiausius.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.36.26.png Views:	0 Size:	2,03 MB ID:	2165548 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.36.06.png Views:	0 Size:	1,97 MB ID:	2165547 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.35.56.png Views:	0 Size:	1,25 MB ID:	2165546 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.31.41.png Views:	0 Size:	1,15 MB ID:	2165545 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.29.51.png Views:	0 Size:	1,02 MB ID:	2165544 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.30.21.png Views:	0 Size:	971,9 kB ID:	2165543 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.34.31.png Views:	0 Size:	868,9 kB ID:	2165542 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.33.13.png Views:	0 Size:	715,2 kB ID:	2165541 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.33.46.png Views:	0 Size:	948,3 kB ID:	2165540 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.30.12.png Views:	0 Size:	771,3 kB ID:	2165539 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.32.55.png Views:	0 Size:	821,4 kB ID:	2165538 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.31.17.png Views:	0 Size:	809,2 kB ID:	2165537 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.32.36.png Views:	0 Size:	762,1 kB ID:	2165536 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.33.38.png Views:	0 Size:	649,7 kB ID:	2165535 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.30.55.png Views:	0 Size:	591,2 kB ID:	2165534 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.31.33.png Views:	0 Size:	512,7 kB ID:	2165533 Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.36.37.png Views:	0 Size:	1,46 MB ID:	2165532
    Paskutinis taisė liudasbar; 2024.11.15, 20:45.

    Comment


      Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

      Toje S-RJ-13-21-790 koncepcijoje išties įdomių pasiūlymų ten yra. Pridedu aktualiausius.
      Visus dalykus tikrai įgyvendinčiau Cities:Skylines Vilniuj, bet gal geriau realybės Vilniui visų pirma atiduoti duoklę ir investuoti į apleistą VT, o tada papilti viadukų ir tunelių...

      Comment


        Parašė liootas Rodyti pranešimą

        Visus dalykus tikrai įgyvendinčiau Cities:Skylines Vilniuj, bet gal geriau realybės Vilniui visų pirma atiduoti duoklę ir investuoti į apleistą VT, o tada papilti viadukų ir tunelių...
        Man tai visi šitie konceptai panašūs į "automobilizacinį rytojų". Siekis, padaryti, kad kelionės automobiliu būtų kuo patogesnės ir be jokių trikdžių.

        Pavyzdys palyginimui iš kitos temos "[VLN] Dviračių takai Vilniuje":

        Galime tokį dviračių infrastruktūros pokytį padaryti, skatinant keliones alternatyviomis TP:

        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Būtume Paryžius, tai galėtume tokį šaut:
        oranžinė požeminis tunelis;
        punktyrai – "irgi žemiau jūros lygio", bet viršuj atvira, kad būtų šviesu ir pigiau statyt (nereiktų dirbtinės ventiliacijos ir elektrinio apšvietimo), pėstieji neįkris, nes ten nėra šaligatvių, tai nereiktų atitvarų net.

        Visur esami takai išliktų, tik pasislinktų nuo nuvažiavimų į tunelius pradžios. Susikirtime po estakada spėju reiktų žieduko saugumui nuo didelio greičio, nes ilgoje atkarpoje jokių pristabdymų nebūtų. Pagrindiniai srautai nuo Pilaitės ir Spaudos rūmų į Narbuto g.

        Atrodytų absurdas, panašiai ir yra, bet kita vertus, Savanorių pr. žiede ten bent 4 sluoksniai su tais pačiais "tuneliais" pėstiesiems, tik tiek, kad su laiptais...
        Click image for larger version  Name:	1.png Views:	642 Size:	882,9 kB ID:	2162584
        Arba galime tokį šaut, jeigu mūsų siekiamybė - automobilizacijos skatinimas:

        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-11-15 at 20.32.55.png Views:	0 Size:	821,4 kB ID:	2165554

        Aišku, matau didesnę problemą - kad visas paslaugų ir verslo branduolys kuriamas centre - tada normalu, kad bus kamščiai į centrą rytais, kamščiai atgal iš centro vakarais. Tada ir atsiranda poreikis didinti automobilių pralaidumą į centro branduolį iš aplinkinių rajonų.
        Paskutinis taisė liudasbar; 2024.11.15, 21:00.

        Comment


          Kas čia per sveiku protu nepaaiškinamų 1980-ųjų stiliaus schemų rinkinys??? Koks viso to tikslas, ar čia yra tai, kas planuojama įgyvendinti?

          Iš pirmo atrodė, kaip ištraukti kokie seni eskizai, bet pamatęs schemas su alternatyvia Šiaurinės g. trasa, Paupio gatvėmis supratau, jog visa tai kažkieno sukurta esamuoju laiku. Viskas, ką matome, tai krūvos automobilių eismo juostų, viadukai ant tunelių ir parkingai. Nieko apie VT, dviračių infrastruktūrą ir jų trasų modeliavimą, pėstieji išvis neegzistuoja.

          Comment


            Myli Valdas mašinytes..

            Comment


              O kiek problemų susitvarkytų, jeigu šviesoforai išties IŠMANIAI veiktų.. :') Keista, kad tai nepažymima kaip viena iš problemų.

              Comment


                USA vibes

                Comment


                  Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                  O kiek problemų susitvarkytų, jeigu šviesoforai išties IŠMANIAI veiktų.. :') Keista, kad tai nepažymima kaip viena iš problemų.
                  Kad eismo organizavimo skyrius net pats nežino, kaip kai kuriose sankryžose sudėliotos šviesoforų fazės, kiek jų yra... Tikrai galima bent jau kai kur minimaliais pokyčiais šį tą pagerinti, bet tam reikia, kad kas nors būtų motyvuotas tai daryti.

                  O tie brėžiniai tai tikrai kliedesys. Baisu. Jei tai yra Vlado planas ką daryti baigus "higieną", tai reikia skubiai ieškoti gero kandidato į merus naujiems savivaldybių rinkimams.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Wow. Tuoj Benkunskistanas, Dubajus, Dallasas eis kaip sinonimai. Negaliu patikėti, kad šis vyr asfalto kombinato ūkvedys blogesnis nei tarė gandai. Ir tikėtina jog Vilniaus urbanistikos sprendimai blogiausi Lietuvoje nusimato būti daugiau nei tik vieną kadenciją, kadangi vis tik perasfaltavimo tempas tikrai neblogas ir tai didelę dalį gerbiamųjų rinkėjų išties malonina, ypač kuomet tiek gatvių yra/buvo tokios apleistos. Atrodo vienintelis šansas išgelbėti Vilnių nuo dar 4 metų būtų Zuokas. Sėkmės su tuo. Kažkaip...
                    Galime pasižiaugti, kad Kauno Matijošaitis, kuris irgi iš pirmo žvilgsnio primena tą ūkvedžio, "liaudies asfaltuotojo" asmenybė, realybėje nevykdo jokių platinimo, automobilizavimo ar miesto greitkelizavimo iniciatyvų, o daro visiškai atvirkščiai - apmokestina centro įvažiavimą (tačiau dėja labai politiškai nepavyko), nepagrindines centro gatves siaurina iki absoliutaus minimumo, stato pesčiųjų gatvę. Didelis kontrastas su Vilniaus Benkunsko Maskvos aplinkkeliais. Ne tokia turėtų būti Lietuvos sostinė.
                    Paskutinis taisė Wintautas; Vakar, 00:21.

                    Comment


                      Siūlau atkreipti dėmesį į bylą "04 Koncepcija - A, B ir C kategorijų GRL ir D - m5000.pdf" - ten viso Vilniaus m. žemėlapis su prieš tai įkeltom didžiųjų sankryžų schemom ir įvairių gatvių galimom "perspektyvom". Matosi ir A juostų galima plėtra, aišku beveik visur tik didinant eismo juostų skaičių. Bet matosi ir sprendinių, kurių jau nepanašu, kad svarstys, pvz Žaliasis tiltas:

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241115_230608_Foxit PDF Editor.jpg
Views:	242
Size:	322,2 kB
ID:	2165611

                      Geležinio vilko magistralinimas atjungiant sodus ir įveiklinant akropolio viaduką.

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241116_130212_Foxit PDF Editor.jpg
Views:	245
Size:	203,2 kB
ID:	2165612

                      Olandų žiedo konvertacija į keturšalę sankryžą

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241116_111404_Foxit PDF Editor.jpg
Views:	245
Size:	193,6 kB
ID:	2165613

                      - Visokių gatvių platinimai (kaip Zuokas prieš keletą metų agitavo visus užmiestinius/pakraštinius į bent 2+1) kaip Žaliųjų ežerų/Eišiškių
                      - Kairiųjų posūkių (tuo pačiu ir įvažiavimų skaičiaus) mažinimas kaip Ateities g. rengiant centrines saleles

                      Ir dar daug visokių sprendinių žiūrint įvairiose vietose. Tiesiog kai susidursite su kokios nors lokalios vietos sprendiniais, manau galima bus įsivertint, kas perspektyvoje buvo galvojama ir bent taškiniu principu turėt kaip referuoti į platesnį kontekstą.



                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Žymiai maloniau? Per nereguliuojamas perėjas ir tunelius bei ilgesnius atstumus? Tai jau tikrai.
                        Jei maždaug čia būtų pėsčiųjų tunelis ir būtų panaikinta šviesoforinė sankryža - ar ne geriau?

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	135
Size:	73,4 kB
ID:	2165672

                        Comment


                          Man patinka šie sprendimai ir jų seniai laukiu:
                          Attached Files

                          Comment


                            Tą Vakarinio aplinkl.-Pavilnionių-Justiniškių jau prastuminėja. Yra švieži PP paslenkant VT Skalvių žiedą, pagal čia rodomą schemą. Va Ozo-Laisvės keistas reikalas, nes dar toliau esančiame skvere neseniai rekonstruoti takai, šiemet prisodinta medžių ir pastatytas skatepark'as (BP ten tunelis numatytas).
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą

                              Jei maždaug čia būtų pėsčiųjų tunelis ir būtų panaikinta šviesoforinė sankryža - ar ne geriau?

                              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	135
Size:	73,4 kB
ID:	2165672
                              Nebūtų. Bet papildomas tunelis pėstiesiems ir dviratininkams labiau į kairę nenaikinant šviesoforo nepakenktų

                              Comment

                              Working...
                              X