Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Click image for larger version  Name:	1foto.jpg Views:	39 Size:	2,26 MB ID:	2159408
    nugremz sluoksni prie saligatvio ir bus puikiausia duobe balai - butent tai ko ir buvo siekiama

    Comment


      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
      Ar kas nors gali man paaiškinti šitą fenomeną? Paklojo Naugarduko g. ilgai lauką šaligatvį, padėjo taktilines trinkeles, nuleido gražiai ir štai po 2 mėn. pagaliau tvarko Mindaugo g. (kurią reikia tvarkyti) ir viską užvaro taip, kad iš naujo reikės tvaryti viską ir iškelti šaligatvį:

      Click image for larger version

Name:	2foto.jpg
Views:	2204
Size:	2,16 MB
ID:	2159407
      Click image for larger version

Name:	1foto.jpg
Views:	2186
Size:	2,26 MB
ID:	2159408
      butent naujoviskas lietaus vandens nuvedimas
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Nevisi skaito Vilnius.wtf, todel pakartosiu post'a cia:

        Tai jau tikrai "blogiau nei maratonas".
        Benkunsko asfaltvaldybė nusprendė "pataisyti" Smalinės gatvę Pilaitėje, pakeisti visą dangą, perėjų saleles ir bordiūrus. Smalinės gatve net du kartus per valandą juda
        117 autobusas, todėl anksčiau nenaudojamos stotelių įvažos, tapusios parkingais tapo vėl stotelėmis, kas aišku nuostabu. Bet kam jos ten reikalingos?
        Smalinės yra daugiau nei 16 metrų pločio DVIEJŲ EISMO JUOSTŲ (1+1) C kategorijos gatvė. Joje žmonės matant, kad pločio tiek, kad logiška parkuotis tiesiog statmenai, kažkada pradėjo palikinėti auto tiesiog 90 lapsniu kampu. Taip dabar jos gale ir vyksta. Kažkada buvo padarytos ir kišenės parkavimui "eglute", šalia kurių dėl per didelio pločio vistiek palikinėjamos mašinos ir paraleliai gatvei.
        Visą tai galima buvo tinkamai pataisyti su dabartiniais darbais, kuriais keičiama bene viskas apart šaligatvių. Panaikinti visiškai nereikalingas VT įvažas, nes kai ji tieiog nereikalinga 16 metrų gatvėje, tai absurdas. Autobusams tenka išsukinėti per dvi juostas, o ištisi asfalto gabalai lieka nenaudojami. Taip pat kuo autobusams toliau judėjimo krypties yra sotelės bortas, tuo labiau prie jo vairuotojai tingi privažiuoti ir tuo toliau nuo jo jie sustoja.
        Toje pusėje, kur yra parkavimas eglute lieka ir paralelinis parkavimas. Reiškia išvazžiuojant iš jo reikės judėti atbulai dar kelis papildomus metrus, kad pamatyti ar neartėja kita mašina, bei turime dar kelis šimtus m2 metrų nenaudojamo asfalto.
        Vilnius turi ryškiai perdaug pinigų. Už nenaudojamo asfalto ploto perklojimą galima buvo pataisyti aplinkinius kiemus ar visą kokią nors kitą gatvę. Aš jau nekalbu apie tai, kad joks STR neleidžia daryti tokių fintų, kaip čia prikolchozinta.
        Smalinės gatvės lankas bus puikus gabalas padriftint. Gal tokia mintis ir buvo.
        Lazdynuose lygiai tas pats. Perasfaltuoja visą gatvę kaip buvo, su visom stotelių įvažom ir kitais nuostabiais sprendimais.

        Comment


          Tenka sutikti, jog iš mero darbovietos perspektyvos puikiai atrodo naujas asfaltas ir balti bordiūrai.
          Click image for larger version

Name:	20241018_110819.jpg
Views:	1847
Size:	2,42 MB
ID:	2160128

          Comment


            Gerai, kad panaikino niekam nereikalingą techninį šaligatvį prie bordiūro. Minusas – dviračių tako nėra.

            Įdomu, kad juostos perbraižytos šiek tiek kitaip, atsirado daugiau vingiavimo nei buvo, taip pat daugiau pločio duota VT juostoms. Įdomu, ar tyčia, ar tiesiog matavo nuo vidurio ir davė VT kiek liko iki bordiūro?

            Šiaip aš esu prieš kelio kreivinimus vien horizontaliu ženklinimu, nes tai sukelia visai nereikalingų avarinių situacijų kai oro sąlygos sudėtingos ar ženklinimas padengtas sniegu.
            Lietuva visiems.

            Comment


              nezinau ar tinkamiausia tema, taciau pasirode atnaujintas ir pritarimas Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B, ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano koncepcijos antrajam variantui

              detaliai nesinagrinejau, bet kas iskart krito i aki - Siaurines g. yra svarstomas alternatyvus variantas treciajam etapui.

              https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...pcijos-antraj/

              Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1705
Size:	261,8 kB
ID:	2160777

              Comment


                Plane nematau daugiau esminių skirtumų su tuo, kas yra dabar. Dar atsiranda vėl Ozo - Šešuolių g. jungtis per Viršuliškių skverą.

                Iš esmės yra visiškai neaišku kodėl Laisvės pr. toliau lieka B kategorijos g., kai visiškai paraleliai eina 6 juostų greitkelis - aplinkkelis.

                Comment


                  Pagaliau juda iš mirties taško - gal su šiuo planu bene vienintelė artimiausia proga bus koreaguoti gatvių kategorijas? TPDRIS pagal šį numerį yra 2022m esamos padėties aiškinamasis raštas su labai prastos rezoliucijos žemėlapiais, bet ten nemažai gatvių kategorijų keitimų rekomendacijų atvaizduota. Ir tvarkytinų vietų pagal STR. Bet ten berods neatlikta buvo D kategorijos gatvių analizė

                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Riedis kuriame to dokumento puslapyje matai rekomendacijas dėl kategorijų keitimų?

                    Comment


                      23, 30, 47 Žemėlapiuose. Bet jie tragiškai suspausti ir sunku įskaityti legendą. Bet pasistengus galima iššifruoti (atitinka Str, neatitinka str, siūloma keisti)
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Ypač neatitnka B kategorijos gatvės, pagal savo funkcija, nes pilna įvažiavimų ir sankryžėlių su kairiniais posūkiais: Žemaitės, Kauno, V. Šopeno g., Kareivių, Saltoniškių, Žalgirio, Liepkalnio, Ateities, Olandų, Vilkpedės, Naugarduko, Žirmūnų g, Eišiškių pl. Nu realiai visos...

                        Comment


                          Gatvių kategorijų analizės žemėlapiai iš www.tpdris.lt (TPD Nr. S-RJ-13-21-790 ). Gal kas nežino kaip prieiti tai įkeliu pačius žemėlapius.

                          Raudona spalva (plati) žymimos siūlomos mažinti kategorijos.
                          Violetine spalva žymimos siūlomos didinti kategorijos.

                          Čia tik griaučiai, laukiam sprendinių (ir D kategorijų analizės)

                          A kategorijos
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241025_093539_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	573,4 kB ID:	2161400

                          B kategorijos
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241025_093422_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	574,7 kB ID:	2161401

                          C kategorijos
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241025_093250_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	691,7 kB ID:	2161402
                          Paskutinis taisė Riedis; 2024.10.25, 09:47.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.

                              Tai kad ir taip per bortus laipo, nes nesugebėjo normaliai įrengti tų įvažiavimo plokščių su normatyviniais posūkio spinduliais. Tai toks atmazas skamba maždaug: "nedarysim nes bijom dar labiau prisidirbti"

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.
                                Nėra čia ko bijot, tai tiesiog faktas. Tie paistalai apie "iš tikrųjų jis taip tik prieš rinkimus sako, o realiai juk Šimašiaus administracijos žmogus, tęs humanizavimą" buvo tik mūsų forumo naivuolių prisigalvojimai, o Asvaldas tiesiog daro tai ką ir žadėjo daryt.

                                2 darbų sezonai - 0 naujų projektų. Vien tik multimilijoninės investicijos į sovietinių klaidų "paprastąjį remontą".

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Kaimo plūgui viskas idealu su Panerių gatve ir jos juostomis po 6 metrus. Labai bijau, kad tie, kurie tikėjosi, kad „sutvarkys visur asfaltą ir tada pradės humanizuot“, klydo.

                                  Konkrečiai šioje vietoje su Benkunsku sunku nesutikti - Panerių gatvė yra paskutinė, kurią reikia humanizuoti.

                                  Comment


                                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                    Konkrečiai šioje vietoje su Benkunsku sunku nesutikti - Panerių gatvė yra paskutinė, kurią reikia humanizuoti.
                                    Nebūtina iš karto "humanizuoti" tiek pat kaip kokią Gerosios Vilties gatvę. Pradžiai užtektų bent suvienodinti juostų plotį ir kiekį per visą gatvės ilgį. Galbūt nupiešti kažkokias dviračių juostas šonuose jeigu jau yra tas asfaltas. Arba blogiausiu atveju sužymėti 3 juostas. Kai net apie elementariausius dalykus meras nenori nieko girdėti ir nemato problemų dėl tokio perasfaltavimo koks ten padarytas.. Nusipelno visų paminėtų epitetų.

                                    Apskritai reikia kuo greičiau pamiršti visus "humanizavimus", "siaurinimus" ir panašius terminus kaip ypatingai toksišką nevykusio praeitos administracijos PR'o palikimą. Ir pradėti Kauno pavyzdžiu tiesiog rekonstruoti gatves pagal galiojančius standartus.

                                    Comment


                                      Ar galėtumėt patikslinti - yra planų kažkurią iš šių atkarpų paversti į B kategoriją?

                                      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	111,8 kB ID:	2161753

                                      Comment


                                        Kaip gražiai matosi, kokį rezultatą duoda pataikavimas didiesiems verslams. Dalis mėlynų taškų atsirado būtent dėl to, kad buvo leista verslui tokios kategorijos gatvėse įrenginėti sankryžas ir nuvažiavimus spjaunant į STR.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Toks gal keistas klausimas. Ar yra koks nors normatyvas, apibrėžiantis, kokiu minimaliu atstumu galima įrenginėti šviesoforus. Pavyzdžiui, Antakalnio gatvėje yra pėsčiųjų perėjos šviesoforas ties Antakalnio poliklinika, kitas šviesoforas yra už 90 metrų (!) sankryžoje su Žolyno gatve. Kartais važiuojant bent jau man taip gaunasi, žiūri į šviesoforą, kuris yra toliau, o arčiau esančio nepastebi. Grynai psichologiškai, nes jie labai arti vienas kito.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X