Nukopijuoju ir čia, kad šaligatvių temoje netęsti diskusijos apie asfaltavimą.
AšValduoja Paco g.. Štai kas vyksta:
Praėjau gatve. Po asfalto pirminio liejimo matosi per giliai palikti šuliniai - nauja danga aplink kai kuriuos šulinius pakilusi 5-10 cm. Taip buvo padaryta ir MIldos g kai asfaltavo - paskui mėnesiais stovėjo kol sutvarkė šulinius - pjaustė asfaltą, iš naujo juos dėjo.
Taip pat prieš asfaltavimą Paco g. yra trijose vietose iškastos didelės duobės - kokia 2 m gylio ir 2x1,5 ploto - rekonstravo požemines komunikacijas (berods priešgaisrinio vandens pajungimas), tai nespėjo tų duobių užkasti ir lieja asfaltą aplink... Visiškai nesuprantu tokio darbų eiliškumo. Taip išeina po to reikės pjaustyti asfaltą: bortams, šuliniams... ir lieti sudūrimais... Ištisinis asfaltavimas...
Naujienos 09 18:
Ties Paco 3 yra įgriuva dėl paplovimo. Gylis apie 1 m. Tiksliai net nesimato, nes tiek gili, kad nesimato dugno nepašvietus. Galvojau net nėra klausimų, kad asfaltuojant užtaisys. Ką tik ėjau - negaliu patikėti - jie asfaltą pavarė ant įgriuvos ir nuvažiavo toliau D. Duobės kraštai atrodo lyg aptekėję sustingusia lava : ).
Naujienos 09 19:
Asfaltuota pasirodo tik padrikomis atkarpomis po maždaug vieną juostą: tai ten tai ten. Visa technika dingo. Kas įdomu ir pirmą kartą matau tai, kad atkarpoje nuo Olandų gatvės asfaltas lietas su išgaubimu tik per gatvės vidurį - palei bordiūrus beveik nėra asfalto (antra foto prisegta). Gal taip formuoja nuolydžius ir ruošiasi galutiniam asfaltavimui?
23.53
Pasirodo technika grįžta dirbti nakčia. Kaip tik dirba berašant šį atnaujinimą. Žiūrėsime ką nuveiks.
Naujienos 09 21
13.45
Nesuprantu - atvažiavo asfalto gremžimo mašina ir numė beveik visą naujai paklotą asfaltą... Negi tai susiję su kažkokiu technologiniu procesu?...
Iki šiol kaip stovi taip stovi sudėti bortai, o abipus jų iškastos tranšėjos. Ką tik ėjau šia atkarpa tai eilinį kartą supykau: kur praeiti net nebėra, nes tarp borto ir medžių yra griovys, tada medžiai, tarp medių ir šlaito smėlio krūvos (kokia 60 cm aukščio). EInu, žiūriu - su vaikų vežimėliais žmonės bando perlipti griovį, tada išeiti į pirmą juostą ir tada praėję atkarpą vėl grįžti ant šaligatvio. Tas pats dviratininkai, vaikai ir tt... Čia normalu?.. Pats nesakysiu kaip įveikiau šią atkarpą.
O galima buvo uždaryti pirmą juostą ir ją paskirti pėstiesiems... ČIa jau kiek, pora mėnesių taip stovi?
13.45
Nesuprantu - atvažiavo asfalto gremžimo mašina ir numė beveik visą naujai paklotą asfaltą... Negi tai susiję su kažkokiu technologiniu procesu?...
Taip. Gali pasirodyti, jog švaistomas asfaltas, tačiau tai lengviausias būdas išlyginti pagrindo paviršių prieš klojant ištisinį viršutinį sluoksnį.
Iki šiol kaip stovi taip stovi sudėti bortai, o abipus jų iškastos tranšėjos. Ką tik ėjau šia atkarpa tai eilinį kartą supykau: kur praeiti net nebėra, nes tarp borto ir medžių yra griovys, tada medžiai, tarp medių ir šlaito smėlio krūvos (kokia 60 cm aukščio). EInu, žiūriu - su vaikų vežimėliais žmonės bando perlipti griovį, tada išeiti į pirmą juostą ir tada praėję atkarpą vėl grįžti ant šaligatvio. Tas pats dviratininkai, vaikai ir tt... Čia normalu?.. Pats nesakysiu kaip įveikiau šią atkarpą.
O galima buvo uždaryti pirmą juostą ir ją paskirti pėstiesiems... ČIa jau kiek, pora mėnesių taip stovi?
laukia kol tos liepos nudzius po0 tu transeju kasimo, bus galima iskirst ir bus saligatvis.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
Teisingai. Sumokės pėstieji savo sveikata ir gyvybėmis.
Buhalteriškai visvien apsimokės, nes, kaip žinom, tiek pėsčiųjų, tiek apskritai visų eismo dalyvių gyvybės pas mus nėra labai vertinamos. Gal kokiu 100 Eur per head? Na tikrai ne labiau, nei mokestis už juostų uždarymą. Kitu atveju, nebūtų patologiškai vengiama įgyvendinti veiksmingas ir kitur naudojamas eismo saugumo priemones, įskaitant normaliai atitvertus laikinus šaligatvius palei darbų zoną.
iš rekordinės gatvių aksfaltizacijos. Perasfaltuoja Architektų g., kur 2+2 formato didžioji dalis gatvės naudojama kaip 1+1 su paraleliniu parkavimu abiejose pusėse. Žinoma, kad paliekamos stotelių įvažos, vietoje to, kad jas panaikinti ir VT nereikėtų įsukinėti per dvi juostas. Perėjos savaime suprantama irgi nepaverčiamos saugesnėmis pritraukiant jų pradžias ten, kur baigtųsi parkavimo juosta. Apie dviračių pervažas net nekalbu.
O ar netikrų labiau į temą "Gatvių Infrastruktūros remontas"? Nes koks čia projektas gi kai nieko naujo tik paremontuojama sena. Nebent tokios temos apie remontą nėra.
O ar netikrų labiau į temą "Gatvių Infrastruktūros remontas"? Nes koks čia projektas gi kai nieko naujo tik paremontuojama sena. Nebent tokios temos apie remontą nėra.
Aha, biški spamas jau šitoj temoj eina apie kiekvieną remontuojamą gatvę...
,,Vilniaus miesto savivaldybės administracijoje buvo gautas Jūsų pranešimas, kuris buvo užregistruotas „Tvarkau Vilnių” registre, dėl Subačiaus gatvėje parduodamo žemės sklypo. Pažymime, kad žemės sklypų pirkimas ar paėmimas visuomenės poreikiams vykdomas labai atsakingai ir griežtai laikantis galiojančių teisės aktų reikalavimų. Dėkojame už pranešimą ir jame išdėstytus pasiūlymus, bei informuojame, kad Jūsų pranešimas pagal kompetenciją pateiktas svarstyti atitinkamiems Vilniaus miesto savivaldybės administracijos struktūriniams padaliniams.''
Comment