Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Knope Rodyti pranešimą
    Bet tai nafig taip daryt? Kodėl nepadaryt gerai, pasidžiaugti savimi ir kitais, ir eiti prie kitų darbų?
    1. "Gerai" kainuoja brangiau. Viešojo konkurso laimėtovas laimi dėl mažiausios kainos, o ne dėl to, kad prigalvos papildomų dalykų už +x0% kainą.
    2. Vykdytojas negali nuspręsti kas yra "Gerai". Tam yra projektuotas ir užsakovas.
    3. Užsakovas sako gal bus daugmaž gerai už pigiau.

    p.s. atsiprašau, gal pats dirbi nu, nežinau, pvz kultūros srityje ir visai nesusijęs su viešaisiais pirkimais ar neskaitai portalų apie verslą?
    Paskutinis taisė Arunasx; 2024.09.04, 15:26.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Nevalstybinių įmonių organizuojamuose konkursuose išdėsto kriterijus ir kitaip, atsižvelgiant ne tik į kainą, bet ir siūlomą kokybę. Aišku sunku įvertinti, bet lyg ir viešuosiuose matėsi kažkas tokio kaip 70% lems kaina, likusius kokybė ir pan. Gal pasirodė

      Comment


        Manau, kad visų pirma pirkimui turi būti keliami bent minimalūs techniniai reikalavimai, o tiktai tada nuo jų atsispirti mažiausiai kainai. Kaip galima taikyti mažiausios kainos principą kuomet net nepasieki minimalių reikalavimų konstrukcijai?

        Comment


          Ne ne, žinoma, kad turėjau omeny ne įmonę, kuri įrengia stoteles, o savivaldybę, kuri pateikia blogą projektą. Akivaizdu, kad kelininkai negali patys nuspręsti dėti betono plokštes, jeigu užsakovas prašo asfalto.

          Comment


            Parašė RamasN Rodyti pranešimą
            Nevalstybinių įmonių organizuojamuose konkursuose išdėsto kriterijus ir kitaip, atsižvelgiant ne tik į kainą, bet ir siūlomą kokybę. Aišku sunku įvertinti, bet lyg ir viešuosiuose matėsi kažkas tokio kaip 70% lems kaina, likusius kokybė ir pan. Gal pasirodė
            Viešųjų pirkimų įstatyme yra punktas kad yra privaloma pasirinkti ekonomiškiausią variantą. Tai pasirinkus ne pigiausią variantą garantuoti teismai 3+ metams su pralaimėjusiais.

            Geriau būtų variantas kaip Šveicarijoje. Pirkimui yra tam tikra kaina, o konkurso dalyviai konkuruoja kuris pasiūlys už tą kainą daugiau/geriau. Kaina bet kokiu atveju nesikeičia.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Viešųjų pirkimų įstatyme yra punktas kad yra privaloma pasirinkti ekonomiškiausią variantą. Tai pasirinkus ne pigiausią variantą garantuoti teismai 3+ metams su pralaimėjusiais.
              Geriau būtų variantas kaip Šveicarijoje. Pirkimui yra tam tikra kaina, o konkurso dalyviai konkuruoja kuris pasiūlys už tą kainą daugiau/geriau. Kaina bet kokiu atveju nesikeičia.
              Taip pat 3+ metai teismuose nes vienas įrodinės kad akmeniniai bordiūrai yra svarbiau nei betoniniai, kitas kad +1cm asfalto, o trečias kad jo kelio pagrindas numatytas tvirtesnis.
              Ir bus pilna šikna.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Viešųjų pirkimų įstatyme yra punktas kad yra privaloma pasirinkti ekonomiškiausią variantą. Tai pasirinkus ne pigiausią variantą garantuoti teismai 3+ metams su pralaimėjusiais.

                Geriau būtų variantas kaip Šveicarijoje. Pirkimui yra tam tikra kaina, o konkurso dalyviai konkuruoja kuris pasiūlys už tą kainą daugiau/geriau. Kaina bet kokiu atveju nesikeičia.
                Kaip tą padaryt, kai yra perkama pagal parengtą techninį projektą? Kaip gali pasiūlyt daugiau/geriau negu yra suprojektuota?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Kaip tą padaryt, kai yra perkama pagal parengtą techninį projektą? Kaip gali pasiūlyt daugiau/geriau negu yra suprojektuota?
                  Rangovas ar techninė priežiūra gali siūlyti projekto pakeitimą. Jei pasikeitę teisės aktai, svarūs argumentai ar matydami, jog yra rizikų.

                  Comment


                    Perasfaltuojama Smalinės g. autostrada

                    Comment


                      Parašė romm Rodyti pranešimą
                      Perasfaltuojama Smalinės g. autostrada
                      Iš akies tilptų penkios juostos...

                      Comment


                        Pasirodžius Kosciuškos 32 PP, 91 puslapyje radau įdomų brėžinį, kuriame ant esamos padėties uždėtas sluoksnis atvaizduojantis kaip pasikeistų infros išdėstymas atlikus Kosciuškos gatvės rekonstrukcijos 2018 projekte numatytus darbus. Užkliuvo tai, kad ne tik ruošiamasi palikti 4 juostas, bet gatvę platinti (įrengiant saugumo salelę bei paliekant 4 juostas) šaligatvių, ir galbūt dar kažkieno, sąskaita. O būtų galima panaikinti 1 juostą...

                        Antroje foto:
                        Eglute sudėtos stačiakampės plytelės - esama situacija
                        Ryškiai juodos linijos ir pilkas fonas - 2018 gatvės projektas
                        Attached Files
                        Paskutinis taisė spekas; 2024.09.06, 13:08.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Ties nauja T. Narbuto st. centro link...

                          Neseniai suremontuotoje gatvėje susidarė gilios provėžos
                          Nors T. Narbuto gatvėje naujas asfaltas buvo paklotas tik prieš metus, A juostą jau teks tvarkyti. Čia susidarė gilios provėžos, kurios gali tapti eismo nelaimių priežastimi. Savivaldybė žada šią problemą tvarkyti.

                          Internautai pyksta – gatvė buvo suremontuota neseniai. Gyventojai spėlioja, ar čia kaltas prastos būklės asfaltas, ar rangovai, o gal technologijos. Kažkas net traukia atnaujinimo projektą, kuriame nurodo, kad nieko negalima tikėtis, kai viršutinis asfalto sluoksnis – tik 4 cm...

                          ...Anot jo, T. Narbuto gatvei dar galioja garantinis laikotarpis, todėl rangovas bus įpareigotas sutvarkyti atsiradusius trūkumus. Taigi, iš savivaldybės lėšų asfaltas tvarkomas nebus.
                          https://madeinvilnius.lt/transportas...lios-provezos/

                          Comment


                            Rangovas "sutvarkys" be problemų, iki pavasario gal laikys.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Rangovas "sutvarkys" be problemų, iki pavasario gal laikys.
                              Garantija galioja tai ne iki pavasario. Jei pataisys pusmečiui, tai po jo vėl turės taisyti. Kitas klausimas, ar rangovas negalės nurašyti projektavimo klaidai.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Garantija galioja tai ne iki pavasario. Jei pataisys pusmečiui, tai po jo vėl turės taisyti. Kitas klausimas, ar rangovas negalės nurašyti projektavimo klaidai.
                                Viešojo transporto stotelės iš esmės yra jautriausia gatvių važiuojamosios dalies vieta, nes patiria nuolatinę sunkiasvorio transporto (autobusų ir troleibusų) stabdymo, sustojimo ir greitėjimo apkrovą”, – pakomentavo Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su žiniasklaida specialistas.
                                Paiimta citata is straipsnio. Tai patys VMS debilai zino kad cia reikia daugiau demesio kokybiskos medziagos pasirinkimui ir vistiek elini asfalta lieja vietoj to kad padarytu normaliai ir naudotu betona.

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                                  Garantija galioja tai ne iki pavasario. Jei pataisys pusmečiui, tai po jo vėl turės taisyti. Kitas klausimas, ar rangovas negalės nurašyti projektavimo klaidai.
                                  Net neabejoju, kad taip ir bus. Projekte gi buvo parašyta kokia asfalbetonio markė ir kokiu storiu klojama. Jeigu storis paklotas, o laboratorijoje bus nustatyta, kad mišinys toks, koks ir numatyta - rangovas viską padarė teisingai.

                                  Lygiai tas pats ir su tais visais perasfaltavimais. Pirkimai buvo asfaltbetonio, pagal nurodytas markes klojimui. Kokią nurodė gatvės savininkas, tokią ir klojo.

                                  Comment


                                    Šiandien važinėdamas Rygoje suskaičiavau bent 10 asfaltuojamų stotelių įvažų. Kaip jiems pasisekė, kad jų klimatas ir tankis tai leidžia.

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      Pasirodžius Kosciuškos 32 PP, 91 puslapyje radau įdomų brėžinį
                                      Kosčiuskos g. dabar uždaryta pirma juosta nuo žiedo link centro. Well well well, eismo atžvilgiu nieks net nepasijautė. Net ir dabar po eksvaldavimo laisvai galėtų juostas sužymėti 1 juostą link centro ir 2 + A link žiedo.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	1,40 MB
ID:	2145753 Liubarto gatvė šiandien:
                                        Nebus jokių dviračių juostų. Ant prikolo, būtų gerai, jei kas vėl pasiūlytumėt panaikinti dviračių juostas Kęstučio g. ir padaryti A juostą iš cenro. Ats. dėl Liubarto g.:

                                        Atsiprašome, dėl labai didelių fizinių ir juridinių asmenų prašymų, pasiūlymų ir nusiskundimų kiekio, žmogiškųjų resursų trūkumo, dėl atliekamų apžiūrų ir eismo analizės, kartais atsakymai pareiškėjus pasiekia pavėluotai. Dėkojame Jums už iniciatyvą sprendžiant Vilniaus miesto problemas ir pasiūlymą. Primename, kad norint rekonstruoti gatvę keičiant jos parametrus, reikia ja ne tik iš naujo suprojektuoti, bet ir suderinti bei gauti leidimą jos pertvarkai. Informuojame, kad šiuo vyksta Liubarto g., dalyje Jasinskio g. gatvės tik dangos remonto darbai, nekeičiant gatvės parametrų. Dviračių trasų planavime dviračių judėjimas bendrame sraute su automobiliais numatytas tik A. Mickevičiaus g., nuoroda: https://maps.vilnius.lt/transportas, kitomis gatvėmis dviratininkai gali taip pat naudotis bet privalu laikytis KET reikalavimų. Papildomai informuojame, kad Liubarto g., Jasinskio g., tilte per upę, Jasinskio g., iki V. Kudirkos g., naujo dviračio tako įrengimas ar juostos pažymėjimas šiuo metu nėra numatytas.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment



                                          reikia ja ne tik iš naujo suprojektuoti, bet ir suderinti bei gauti leidimą jos pertvarkai
                                          Dar kartą patvirtina, kad svarbu pasiektų tų savo 100 km, o ne skirti laiko kokybei gerinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X