Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Oi tik nereikia, ten pastovūs kamščiai prie žiedo piko metu, važiuojant link Petro ir Povilo bažnyčios. Kartais iki įvažiavimo į Sluškių gatvę nutysta. Ir jei dar trūlai pradėtų blokuoti pirmą juostą Šv. Petro ir Povilo bažnyčios stotelėje, būtų visai šakės. Nebent kalbate tik apie Kalnų parko stotelę, ten galėtų.
    Koks skirtumas stovint kamštyje ar trūlas įsuka į stotelę ar stovi pirmoj juostoj?

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Koks skirtumas stovint kamštyje ar trūlas įsuka į stotelę ar stovi pirmoj juostoj?
      Toks, kad stovėdamas pirmoje juostoje jis dar labiau sustabdo juostą, skirtą judėti pirmyn/į dešinę. Kuri ir taip dažnai stovi nuo pat Sluškių gatvės.

      Comment


        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

        Toks, kad stovėdamas pirmoje juostoje jis dar labiau sustabdo juostą, skirtą judėti pirmyn/į dešinę. Kuri ir taip dažnai stovi nuo pat Sluškių gatvės.
        Tada kamštis šiaip ar taip tiek už jo, tiek prieš jį. Žiedą pravažiuosi per tiek pat laiko. Tik klausimas ar minutę pastovėsi ir po to pavsžiuosi didesnį gabalą. Ar pavažiuosi kelis gabaliukus po vieną auto ilgį. Nors tikėtina kamštis net nepajudės kol trūlikas stovės.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Tada kamštis šiaip ar taip tiek už jo, tiek prieš jį. Žiedą pravažiuosi per tiek pat laiko. Tik klausimas ar minutę pastovėsi ir po to pavsžiuosi didesnį gabalą. Ar pavažiuosi kelis gabaliukus po vieną auto ilgį. Nors tikėtina kamštis net nepajudės kol trūlikas stovės.
          Ot jūs naivus Tikrai manote kad visi vairuotojai ten sąžiningai stovės, lauks ir nebandys užlysti iš kitos juostos prieš sustojusį trūliką? Tikrai galvojate kad kiti už jo esanys vairuotojai, tą matydami, ramiai sau po minutę stovės ir nebandys to trūliko apvažiuoti per antrą juostą? Ačiū, bet aš pro vieną tokią vietą Antakalnyje kasdien pravažiuoju. Ji net ne piko metu kartais sugeba kamštį ir chaosą sugeneruoti lygioje vietoje.

          Comment


            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

            Ot jūs naivus Tikrai manote kad visi vairuotojai ten sąžiningai stovės, lauks ir nebandys užlysti iš kitos juostos prieš sustojusį trūliką? Tikrai galvojate kad kiti už jo esanys vairuotojai, tą matydami, ramiai sau po minutę stovės ir nebandys to trūliko apvažiuoti per antrą juostą? Ačiū, bet aš pro vieną tokią vietą Antakalnyje kasdien pravažiuoju. Ji net ne piko metu kartais sugeba kamštį ir chaosą sugeneruoti lygioje vietoje.
            Jei yra vietos apvažiuoti - nėra kamščio. Kad nebūtų beprasmiškų landžiojimų per juostas kamščio metu galima ties stotele ir 10m į abi puses nupiešti ištisinę. Troleibusai turi kameras tiek į priekį, tiek į galą.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Jei yra vietos apvažiuoti - nėra kamščio. Kad nebūtų beprasmiškų landžiojimų per juostas kamščio metu galima ties stotele ir 10m į abi puses nupiešti ištisinę. Troleibusai turi kameras tiek į priekį, tiek į galą.
              Oh c’mon, kamštis yra pirmoje juostoje, ne antroje, nes visas srautas ten suka į dešinę. O ir ištisinė ten nieko nepakeistų, nes žmonės ne durni po minutę lygioje vietoje laukti, varytų ir per ją. Taip, galima įkalti kameras, pastatyti policininką, bet kam su tuo prasidėti? Ką mes laimime kad būtent toje vietoje panaikiname įvažą? Vietos ten per akis, šaligatvio pločio laukiantiems užtenka, tai vardan ko visai tai? Jei jau taip norime kažką toje vietoje padaryti, tai daug labiau padėtų vietoje stovėjimo aikštelės įrengti nusukimą į Olandų gatvę su greitêjimo juosta, nes visas srautas nuo centro suka būtent į Olandų gatvę. Bet ne, davai panaikinam įvažą praktiškai be jokios naudos, nes dabar madinga sudaryti kuo daugiau nepatogumų automobilistams.

              Comment


                Čia yra A10, viena pagrindinių Londono, 20 miljonų žmonių metropolio, centro jungčių su šiaure, t.y. likusia 70 milijonų žmonių šalimi:
                https://maps.app.goo.gl/ywVdBsVvcukdmYRQ8

                Automobiliai turi po vieną juostą į vieną pusę, autobusai - taip pat.

                Vilniuje, kuriame į rytus nuo miesto teturime izoliuotą skylę Baltarusiją, o visa šalis ir ekonominis blokas yra vakaruose, būtinai reikia keturių juostų automobiliams, nes gruntas ir reljefas. Gaila matyti, kaip šito miesto patrauklumas nyksta akyse vien dėl to, kad gyvename pagal taisykles, nustatytas mikrorajoninių maroziukų, kurie nusipirko kartonines trobas laukuose 'nes prie gamtos ir vos 15 minučių iki centro' (tarp jų įskaitau ir dabartinį merą aišku).


                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  Čia yra A10, viena pagrindinių Londono, 20 miljonų žmonių metropolio, centro jungčių su šiaure, t.y. likusia 70 milijonų žmonių šalimi:
                  https://maps.app.goo.gl/ywVdBsVvcukdmYRQ8

                  Automobiliai turi po vieną juostą į vieną pusę, autobusai - taip pat.

                  Vilniuje, kuriame į rytus nuo miesto teturime izoliuotą skylę Baltarusiją, o visa šalis ir ekonominis blokas yra vakaruose, būtinai reikia keturių juostų automobiliams, nes gruntas ir reljefas. Gaila matyti, kaip šito miesto patrauklumas nyksta akyse vien dėl to, kad gyvename pagal taisykles, nustatytas mikrorajoninių maroziukų, kurie nusipirko kartonines trobas laukuose 'nes prie gamtos ir vos 15 minučių iki centro' (tarp jų įskaitau ir dabartinį merą aišku).

                  Po ta Londono gatve metro, kitur taip pat metro. Londono tube reikšmės, turbūt, jums nereikia aiškint.
                  Vilniuje, tuo tarpu, gyvenam be VT.


                  Paskutinis taisė digital; Vakar, 13:49. Priežastis: pridėtas uždarantis [/quote]

                  Comment


                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                    Oh c’mon, kamštis yra pirmoje juostoje, ne antroje, nes visas srautas ten suka į dešinę. O ir ištisinė ten nieko nepakeistų, nes žmonės ne durni po minutę lygioje vietoje laukti, varytų ir per ją. Taip, galima įkalti kameras, pastatyti policininką, bet kam su tuo prasidėti? Ką mes laimime kad būtent toje vietoje panaikiname įvažą? Vietos ten per akis, šaligatvio pločio laukiantiems užtenka, tai vardan ko visai tai? Jei jau taip norime kažką toje vietoje padaryti, tai daug labiau padėtų vietoje stovėjimo aikštelės įrengti nusukimą į Olandų gatvę su greitêjimo juosta, nes visas srautas nuo centro suka būtent į Olandų gatvę. Bet ne, davai panaikinam įvažą praktiškai be jokios naudos, nes dabar madinga sudaryti kuo daugiau nepatogumų automobilistams.
                    Esu savivaldybei teikęs ir čia dalinęsis keliais galimais patobulinimais Kosčiuškos g. Išaikyti eismo organizavimą tokį, koks yra dabar, manau pats blogiausias variantas. Teisingai minėta, kad absoliučiai didžioji dalis srauto važiuoja pirmąja juosta, jei spūstis trumpesnė, dažniausiai antroje juostoje automobilių nebūna ar būna tik keli:
                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-08-10 at 11.57.05.png
Views:	165
Size:	1,95 MB
ID:	2145465

                    Jei eismo daugiau (piko metu), spūstis ilgesnė, tuomet užsipildo abi juostos ir arčiau žiedo vyksta persirikiavimai. Tokiu atveju troleibusai dažniausiai nebegali greičiau judėti antra juosta ir stovi tame pačiame sraute. Praėjusią žiemą spūstis buvo iki Kalnų parko stotelės, sėdėjau apypilniame troleibuse ir padariau didelę klaidą, kad neišlipau Kalnų parke ir toliau nėjau pėsčias. Išmatavau su chronometru: nuo Kalnų parko iki Petro ir Povilo bažnyčios st. važiavome 11m 30s, kai įprastai atkarpa būtų įveikiama per 1-2 min.

                    Nepaisant skirtingų nuomonių, kokiam keliavimo būdui koki prioriteto čia reikia ir ko užtenka, Europos sostinėje vienoje intensyviausių VT trasų negali būti norma šitaip vykstantis VT eismas:
                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-08-10 at 11.51.43.png
Views:	166
Size:	2,08 MB
ID:	2145464

                    Nuo paprasčiausio iki sudėtingiausio pasiūlymai:
                    1. Įrengti geltoną korį Dobužinsio-Kusčiuskos g. susikirtime, kur dabar troleibusai skersai rikiuojasi į stotelę. Troleibuso važiavimo principas antra juosta neišprendžiamas, tačiau šie be papildomų trukdžių gali įsukti į stotelę sutaupant 1-2 min laiko ir neblokuojant eismo antrąja juosta. Tuo pačiu gerokai sklandžiau vyksta į/išsukimai į/iš Dobužinskio g.
                    2. Nuo Kalnų parko arba Karaliaus Mindaugo st. iki Šv. Petro ir Povilo bažnyčios st. įrengti A juostą vietoje pirmosios juostos. Bendram srautui lieka 1 juosta, kuri ties Dobužinskio g. išsišakoja į dvi kaip dabar. VT važiuoja visiškai tvarkingai pirmąja juosta be jokių skersų persirikiavimų absoliučiai nepriklausomai nuo eismo intensyvumo bendrame sraute, kiekvienas reisas sutaupo iki ~10 min kelionės laiko, kas leidžia panaikinti vėlavimus ir didinti kursavimo dažnį. Nors ir nemanau, kad Centre tai turėtų būti prioritetas, tačiau važiuojantiems automobiliu, A juosta jokios įtakos neturėtų, nes beveik visas srautas į žiedą įvažiuoja pirmąja juosta, be to, nebeliktų galimybių užlindinėti iš antrosios, tad tiesiog būtų ilgesnė eilė judanti žymiai tvarkingiau ir įveikianti sankryžą per tiek pat laiko. Be to, esant ilgai eilei pirmojoje juostoje, kartais yra grečiau į žiedą įvažiuoti iš antrosios juostos, apvažiuoti 1.25 rato ir išsukti į Olandų g. Žinoma, toks manevras dar labiau mažina pralaidumą viso žiedo, tačiau galimybė taip elgtis egzistuoja. Padarius išsišakojimą į dvi juostas liko maždaug 80-90 m iki sankryžos, galima nauda taip užlindinėti tampa bene nulinė. Ilguoju laikotarpiu važiuojančių automobiliais turėtų mažėti, kai būtų įvertintas VT patrauklumas dėl padidėjusio greičio.
                    3. Jei visgi reikia dviejų juostų link žiedo, galima padaryti A juostą, 2 juostas link žiedo ir palikti 1 juostą link Centro. Iš žiedo išsukama iš vienos juostos, visada, tiesiog visada šia gatve važiuojantis srautas yra labai pavienis, spūstis kartais nebent susidaro ties Mindaugo tilto sankryža.
                    4. Kita vertus, daug naudingesnis peorganizavimas būtų panašus į siūlytą mano pirmojoje žinutėje šiame forume:
                    https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/14341-vln-a-juostos-vilniuje?p=1900157#post1900157
                    Po vieną juostą bendram srautui, A juosta link žiedo ir dviračių takas, sukuriantis dabar trūkstamą jungtį nuo Olandų g. žiedo į Centrą/naują P. Vileišio g. dviračių taką. Argumentaciją esu išdėstęs tame pranešime, iš esmės niekas nepasikeitė per kelis metus.

                    Iš tikro drįsčiau lažintis, jog VT pravažiuojančių Kosčiuškos g. tiek piko metu, tiek imant bendrai visą dieną yra daugiau nei pravažiuojančių automobiliu ir dabartinėje situacijoje, būtų įdomu pamatyti tisklius skaičius, tad tai tuo labiau patvirtintų didesnio VT prioriteto poreikį. Įgyvendinus eismo prganizavimo pakeitimus, piko metu VT pravažiuojančių būtų dar daugiau.
                    Attached Files

                    Comment


                      A juosta turi būti gatvės viduryje ir baigisis visos problemos

                      Comment


                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą


                        Po ta Londono gatve metro, kitur taip pat metro. Londono tube reikšmės, turbūt, jums nereikia aiškint.
                        Vilniuje, tuo tarpu, gyvenam be VT.

                        Būtent dėl to šiame maršrute tikslas turi būti vidury gatvės važiuojantis VT (pradžioje - bent A juostos per pilną maršruto ilgį). Dvi juostos privačiam transportui ir su bendru srautu važiuojantis VT yra pats neefektyviausias būdas gabenti žmones į ir iš miesto kokį galima sugalvoti, tai yra trečio pasaulio šalies lygio sprendimas.

                        Comment

                        Working...
                        X