Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažkas vyksta Ąžuolyno g.?



    Comment


      Kaid, taip srauto skaičiuoti negalima.
      Šiuo metu Sukilėlių gatvės intesyvumas yra apie 400-500 aut. per val., kai vienos eismo juostos maksimalus pralaidumas yra iki 2000 aut. per val.
      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	24,9 kB ID:	2130320
      Normaliai srautas yra skaičiuojamas pikinės valandos srautą dauginant iš 10. Todėl čia pikinis srautas būtų: 456×24/10=1094. Vienai eismo juostai, jei yra šviesoforinių sankryžų, jau daugoka, nes normaliai ties buku šviesoforu juosta praleidžia apie 600 automobilių per valandą.

      Comment


        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
        Kaid, taip srauto skaičiuoti negalima.


        Normaliai srautas yra skaičiuojamas pikinės valandos srautą dauginant iš 10. Todėl čia pikinis srautas būtų: 456×24/10=1094. Vienai eismo juostai, jei yra šviesoforinių sankryžų, jau daugoka, nes normaliai ties buku šviesoforu juosta praleidžia apie 600 automobilių per valandą.
        dalinant is desimt turejai omeny? Kokia tokios formules logika, kam imti realu valandos srauta, ji daugint is 24 ir paskui dalint is 10?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Kažkas vyksta Ąžuolyno g.?
          Siaurins nuo sovietinių laikų užsilikusį gatvės plotį, perdarant šį ruožą į tik pėsčiųjų ir dviratininkų bendrą taką. Taip pat turėtų sutvarkyti drenažą apačioje, kur nuolat būdavo balos ir purvynai, nutiest likusią atkarpą iki Viršuliškių/Ąžuolyno g. sankryžos, bei atnaujint dangą (smulkios frakcijos asfalto sluoksnis).


          Attached Files
          Paskutinis taisė Agas; 2024.05.17, 09:43.

          Comment


            O kur šitas takas tiksliai eina? Pirmą kartą matau.

            EDIT: atrodo radau, nuo T. Narbuto g. pėsčiųjų viaduko iki Ąžuolyno g. Visai šauni ir naudinga jungtis
            Paskutinis taisė Bluefox; 2024.05.17, 09:52.

            Comment


              FB atsiprašinėjo, kad Miglos g. rekonstruojant paliko tokį patį buvusį bendrą taką. Dabar čia, kur "per platu", vietoj dviejų atskirų takų atskyrimo vejos juosta siaurina į bendrą. Klausimas: kodėl "Šeškinės take" pastatė raudoną ir iš abiejų pusių šaligatviais atstumu atskirtą taką? Kodėl Vingio parke iš dviejų takų vieną paskyrė atskiram dviračių takui, o vieno nenugriovė bei kito nepadarė bendru? Kaip žinot ar atskirų takų iš viso reikia? Kam tie dviračių takai aplamai? Ar "Šeškinės tako" nereikia nugriauti ir siaurinti į "bendrą taką"?
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Labai gerai, kad tvarko bent laikinai tas apleistas dykynes "Ąžuolyno g.", anksčiau pagal planus dvirtakiai ten buvo nukelti į "kažkada iki 2030m.". Dabar nors ir niekur neatžymėta bet bent jau bus tvarkingesnė gamtiškesnė jungtis tarp Šimulionio/Justiniškių g. ir Viršuliškių/Ozo g. Juolab kai nusimato poros metų perspektyvoje turėti pastarojoje dvirtakius.

                Anksčiau ten pradėjus ardyt garažus ir papylus skaldos atrodė progresas, nes nebereikėjo kelt dviračio per senus tvoros įbetonavimus. Atitinkamai gal pasistūmės arčiau ir žvyrkeliuko jungtis su Narbuto g. alternatyviam miškingam pravažiavimui į kalvą.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Nuskambės neįtikėtinai, bet būtų gerai ten dviračiams skirta estakada toj dauboj. Užsieniuose pilna neįtikėčiausių viadukų / tiltų. Tada nuo Karoliniškių iki būsimo viaduko link Nac. stadijono būtų galima sušvelint nuolydžius. Vietoj tų keliasdešimties parengtų skverų projektų, būtų buvę galima čia sukišti tuos pinigus kartu pertvarkant ten visą rekreaciją į naują lygį. Dviračiams konstukcijos / perdangos nekainuoja tiek daug kiek mašinoms. Toks tiesus ir patrauklus kelias labai pagerintų važiavimą link stadijono ir Akropolio. Kasdienėms kelioinėms dabar ten per statu.
                  Paskutinis taisė dondc; 2024.05.17, 12:52.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                    dalinant is desimt turejai omeny? Kokia tokios formules logika, kam imti realu valandos srauta, ji daugint is 24 ir paskui dalint is 10?
                    Todėl, kad eismas planuojamas ne vidutiniam paros, bet tipinės piko valandos arba bent darbo valandų eismo srautui. Koeficientas gali būti įvairus, tačiau skaičius 10 yra siekiamybė, kad gatvė būtų išnaudojama efektyviai. Jei koeficientas yra mažesnis už 10, reiškia gatvė nelabai reikalinga, t.y. pikinis srautas per didelis, o jei didesnis – gatvė per daug apkrauta. Didžiausias mano matytas koeficientas yra GV ir jis siekia 14.

                    Ir ne, nesuklydau. iš koeficiento reikia dauginti pikinės valandos srautą, kad sužinoti kiek ten patogiai pravažiuos per parą.
                    Kadangi nuotraukoje buvo matomas ne 24 valandų bendras srautas, o tik vidurkis, todėl ir parašiau formules.
                    Taip, Antonas ir SĮSP buvo informuoti, kad nėra gerai rašyti vidutinį paros srautą jį perskaičiuojant kaip valandinį, bet patys matote kas ten įrašyta ir kokios dabar pasekmės – net Kaid buvo suklaidintas.

                    Comment


                      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                      Taip, Antonas ir SĮSP buvo informuoti, kad nėra gerai rašyti vidutinį paros srautą jį perskaičiuojant kaip valandinį, bet patys matote kas ten įrašyta ir kokios dabar pasekmės – net Kaid buvo suklaidintas.
                      Dėkui, geras pastebėjimas. Net nebuvau atkreipęs dėmesio, kad tai vidutinis mėnesio, nes pagrindiniame puslapyje viskas abstrakčiau surašyta.
                      O gal turit šaltinį iš kur tie koeficientai?

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Nuskambės neįtikėtinai, bet būtų gerai ten dviračiams skirta estakada toj dauboj. Užsieniuose pilna neįtikėčiausių viadukų / tiltų. Tada nuo Karoliniškių iki būsimo viaduko link Nac. stadijono būtų galima sušvelint nuolydžius. Vietoj tų keliasdešimties parengtų skverų projektų, būtų buvę galima čia sukišti tuos pinigus kartu pertvarkant ten visą rekreaciją į naują lygį. Dviračiams konstukcijos / perdangos nekainuoja tiek daug kiek mašinoms. Toks tiesus ir patrauklus kelias labai pagerintų važiavimą link stadijono ir Akropolio. Kasdienėms kelioinėms dabar ten per statu.
                        Biški off topic bet kalbant apie sklandų judrumą, kodėl yra vilkinamas viaduko statyba ir gatvių sujungimą per Narbuto g. ? Pastaruoju metu ten pesčiųjų ir kitų srautai labai intensyvūs, negi tokio viaduko reikia laukti 10 metu? (jau 2021 buvo paruoštas projektas)
                        https://madeinvilnius.lt/transportas...ujas-viadukas/

                        Comment


                          Ten iš viso reiktų perdengt dalį Narbuto g. Ta kuri duobej.

                          Comment


                            Helsinkio g. žvyrkelio patobulinimas. Lyg ir vilniaus rajonas nesiruošė dar asfaltuot, tai matyt laikinas-amžinas sprendimas.

                            Lygesnis - mažiau dulka -> didesnis greitis - labiau dulka

                            Gal dar nusiplaus

                            Click image for larger version

Name:	20240517_173603.jpg
Views:	1355
Size:	761,0 kB
ID:	2130876

                            Click image for larger version

Name:	20240517_173555.jpg
Views:	1350
Size:	670,5 kB
ID:	2130877
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Kaid, koeficientas 10 yra iš ASVV, o kiti koeficientai išskaičiuoti dar 2013-ais pagal Vilniaus šviesoforų duomenis. Yra sankryžų, kur koeficientas vos 5, kas reiškia, kad gatvė naudojama tik piko metu, o visą likusią parą iš esmės stovi tuščia. Kaip taisyklė, taip nutinka D kat. gatvėse.

                              Comment


                                Klausimas. Manau retorinis. Kam tvarkyti/perasfaltuoti gatves, jei jos nejudintos neišbūna net metus laiko?

                                Viršuliškių g. asfaltavo 2023 vasarą, 2023 žiemą "kažkas nutiko" - perkasė, užlopijo, 2024 m. pavasarį - iš naujo užlopijo
                                Click image for larger version  Name:	20240518_082633.jpg Views:	0 Size:	3,05 MB ID:	2131946

                                Stoties ir Seinų g. takai 2023 metais perkloti, 2024 pavasarį pusiau išardyti, tvarko šilumos tinklus
                                Click image for larger version  Name:	20240521_200211.jpg Views:	0 Size:	1,89 MB ID:	2131947

                                Mėsinių g. 2023 m. lapkritį perasfaltuota, 2023 žiemą kažkas nutiko, belenkaip užlopijo, taip ir stovi po šiai dienai
                                Click image for larger version  Name:	20240521_204614.jpg Views:	0 Size:	2,67 MB ID:	2131948

                                Pylimo g. 2023 metų birželį perasfaltuota, 2024 metais visi šuliniai atrodo daugmaž taip:
                                Click image for larger version  Name:	20240521_205843.jpg Views:	0 Size:	2,55 MB ID:	2131949

                                Rinktinės g. 2023 metais perasfaltuota, 2024 metais tvarko tinklus
                                Click image for larger version  Name:	20240521_211329.jpg Views:	0 Size:	2,21 MB ID:	2131950

                                Rezultate turim beveik puse sutvarkytų gatvių, kurios tampa lopytomis arba su įdubusiais šuliniais. Pono Eksvaldo kokybės siekis net kadencijos pabaigos neatlaikys, bet Bortunskai stovės 100 metų... Spėju šitiems schemų remontams nėra 5 metų garantijos, tai savivaldybė gali ramiai rūkyti.

                                Comment


                                  Nelabai matau ryšio tarp garantijos viršutinės dangos remontui ir požeminių komunikacijų būklės, jų avarijų padarinių šalinimo. Juk bet kam aišku, kad remontuotos vietos dėl to, kad danga toje vietoje buvo išardyta ar įgriuvusi. Ar čia tie, kurie kloja nauja asfaltą, turėtų prisiimti garantiją ir požemiams tinklams, kurių dalis susidevėjusi, nekokybiška ir t.t ? Norint, kad po vibrovolų pasivažinėjimo nepralūžtų susidėvėję vamzdynai ar nebūtų paplaunamas gruntas tarkim dėl prasto šulinių žiedų sandarinimo, tai reikia daryti pilną gatvės ir inžinerinių tinklų rekonstrukcija, kur darbų apimtys ir išlaidos bus n kartų didesnės. Miestas nepajėgus visų gatvių imti ir vienu ypu rekonstruoti.

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                    Klausimas. Manau retorinis. Kam tvarkyti/perasfaltuoti gatves, jei jos nejudintos neišbūna net metus laiko?
                                    Čia kaip barimasis ant oro. Susitaikykit, technika genda. Traukiniai stoja vidury maršruto, lėktuvai atšaukia pakilimus, elektra dingsta, komunikacijoms prireikia remonto, naujų pajungimų ir panašiai. Ar rimtai prašot, kad naujų dangų niekur neklotų, kol nepakeitė visų požeminių komunikacijų?

                                    Pono Eksvaldo kokybės siekis net kadencijos pabaigos neatlaikys, bet Bortunskai stovės 100 metų... Spėju šitiems schemų remontams nėra 5 metų garantijos, tai savivaldybė gali ramiai rūkyti.
                                    Man rodos, susidėvėjusių dangų remontui nereikia net schemos. Tai labiau priežiūra, o ne rekonstrukcija.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Nelabai matau ryšio tarp garantijos viršutinės dangos remontui ir požeminių komunikacijų būklės, jų avarijų padarinių šalinimo. Juk bet kam aišku, kad remontuotos vietos dėl to, kad danga toje vietoje buvo išardyta ar įgriuvusi. Ar čia tie, kurie kloja nauja asfaltą, turėtų prisiimti garantiją ir požemiams tinklams, kurių dalis susidevėjusi, nekokybiška ir t.t ? Norint, kad po vibrovolų pasivažinėjimo nepralūžtų susidėvėję vamzdynai ar nebūtų paplaunamas gruntas tarkim dėl prasto šulinių žiedų sandarinimo, tai reikia daryti pilną gatvės ir inžinerinių tinklų rekonstrukcija, kur darbų apimtys ir išlaidos bus n kartų didesnės. Miestas nepajėgus visų gatvių imti ir vienu ypu rekonstruoti.
                                      Problema tame kad viena vieta kasama keturius kartus per porą metų. Taip, avarijos vyksta, bet darbus susiderinti kad būtų kasama ir asfaltuojama vieną kartą. Čia problema jog visiškai nėra suderinti infrastruktūros atnaujinimo periodai, nors realiai daugumai intervalas vienodas (~20 metų). Jeigu neklotų naujo asfalto ant senų vamzdžių, nereikėtų po pusmečio jo kasti lauk kad tvarkyti avarijų.

                                      Comment


                                        Kita problema, kad išrausus ir sutvarkius požeminius tinklus ta vieta nėra normaliai sutvarkoma. Viršuliškių g. tik neseniai sutvarkė, iki tol buvo kažkoks įdubęs gumbuotas asfalto blynas. Bet bent jau dabar sutvarkė. Kitose vietose taip paliekama metų metais. Jei tvarkyta vieta būtų sutvarkoma (atstatomas pagrindas ir normaliai išlyginama danga), tuomet problemos nebūtų. Na, Mėsinių g. lopas – ar taip ir turi būti po sutvarkymo? Juk akivaizdu, kad ne.

                                        Dėl šulinių išvis atskira tema. Asfaltuojant ištisiniu būdu net nesugeba normaliai sulyginti dangčio su asfalto danga, dėl ko jie pakankamai greitai dumba ir trupina asfaltą aplink save. Ir taip tol, kol situacija tampa kritine, pvz. sulūžta dangtis, nes profilaktiškai keisti ir taisyti, kol dar nesulūžo, niekas nenori. Net ten, kur šuliniai visiškai nauji (pvz. Ąžuolyno g.), jie jau yra sukritę ir turi būti tvarkomi.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                          Problema tame kad viena vieta kasama keturius kartus per porą metų. Taip, avarijos vyksta, bet darbus susiderinti kad būtų kasama ir asfaltuojama vieną kartą.
                                          Čia labiau siūlot, kad kažkas be kanalizacijos pusmetį palauktų, ar kad visi pusmetį važinėtų į duobę užpilta skalda?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X