Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąDrujos asfalto jūros
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Drujos apskritai keistoka gatvė - įdomu, kodėl ji tokia plati, kai Seinų ir Geležinkelio gatvės, į kurias įsilieja, tokios siauros. Kažkokia logika juk turėjo būti?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turėjo būti ir toliau plačios jungtys. Bet nespėjo.
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Taip, kiek geriau skambėtų, ypač Citify dalis. Bet, kalbant konkrečiai apie „ekspertus“, svarbios ir formalios kvalifikacijos – įgyti moksliniai laipsniai, išsilavinimas, ir pan. (Įterpiu: Yra priežastis, kodėl „politologas“ Dumbliauskas nuolat komentuoja politiką, nors yra absoliučiai nekompetentingas.) „Urbanistikos entuziastas“ skamba gerokai silpniau nei „architektas“, „inžinierius“, „urbanistas“, ar pan.
Pabandžiau pagūglinti greitai, vienas pirmų rezultatų Martyną Marozą sutraukia iki „urbanisto“, bet vis dėlto duoda tribūną, kas svarbiausia: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...iai-kita-kalba
- 2 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Supratau, ačiū. Įdomu, ką norėjo platinti - turbūt Geležinkelio g., nes visur kitur reikėtų neblogai pragriauti pastatus.
- 1 patinka
Comment
-
Ten turėjo būti autostrada palei geležinkelį Paneriuose ir į Lentvarį! https://www.miestai.net/forumas/foru...32#post1869132
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąTen turėjo būti autostrada palei geležinkelį Paneriuose ir į Lentvarį! https://www.miestai.net/forumas/foru...32#post1869132
O Geležinkelio g. ir Panerių g. galėtų tapti mažomis jaukiomis gatvelėmis be tranzito. Kažkiek atlaisvėtų ir Kauno, Šopeno ir Seinų gatvės, kurias galima būtų atitinkamai humanizuoti.Lietuva visiems.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąAksValdo tyrai.
Perkelia perėją, o kitą plotą turbūt užbrūkšniuos. Seinių ir Geležinkelio g. sankryža.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Spėčiau, kad dauguma pėsčiųjų ir toliau eis, kaip įpratę. Tai reiškia, kad saugumo gal net pamažės, nors jau ankstesnis variantas buvo labai blogas.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Prailginus salelę iki važiuojamųjų dalių susikirtimo ir joje neįrengiant dangų, o apželdinus mažaūgiais krūmas - būtų galima išvengti pėsčiųjų ėjimo tiesiai.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąDidesnė problema bus jei nesumažins dešinio posūkio spindulio, nes važiuot galima bus realiai nestabdant
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąDidesnė problema bus jei nesumažins dešinio posūkio spindulio, nes važiuot galima bus realiai nestabdant
P.S. beje, kiek netikėta, kad šalutinis kelias yra net B kategorijos, kai pagrindinis - C kategorijos.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.05.09, 21:04.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Prailginus salelę iki važiuojamųjų dalių susikirtimo ir joje neįrengiant dangų, o apželdinus mažaūgiais krūmas - būtų galima išvengti pėsčiųjų ėjimo tiesiai.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Aišku, kad nesumažins. Jokių bortų perkėlimų ir jokių cirkų!
P.S. beje, kiek netikėta, kad šalutinis kelias yra net B kategorijos, kai pagrindinis - C kategorijos.
- 8 patinka
Comment
-
Po Senamiesčio gatvių remontų pristatymo, nenustebčiau, jog Geležinkelio g. grindinys yra saugomas ir dėl to savivaldybė net neketina kažko keisti. Nu nes tada reikės daug derinti visko ir pan. O su jų tempais gali ir iki AsValdo kadencijos pabaigos nesupėt. Dabar tiesiog remontas į kairę dešinę ir varnelę jau galima darbų (ToDo) sąraše padėti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąPadaryt žiedą ir išspręst jau kokius 20 metų egzistuojančią problemą, kai piko metu visa Seinų gatvė tampa kamščiu? Neee, "nx nado?", kaip pasakytų žmonės iš Rytų, iš kurių puspročio Valdelio valdžia ima inspiraciją
PS.: Tiesa, tada bus „kairiojo posūkio“ problema autobusams, važiuojantiems link stoties. Štai kodėl žiedas būtų daug geriau.
- 2 patinka
Comment
Comment